-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 03410000-7 Деревина (дрова листяних порід ДК 021:2015– 03413000-8 Паливна деревина)
Завершена
2 217 706.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 088.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 088.53 UAH
Період оскарження:
06.09.2023 12:08 - 11.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до ТД
Номер:
a56d8a92de4f456fb6eb76ebcd2cfd46
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-06-005948-a.a1
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
Доброго дня. Засвідчуємо Вам нашу щиру повагу і пропонуємо внести деякі зміни до ТД згідно з інформацією, яка надана нижче у файлі "Вимога".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 10.09.2023 16:39
- 12.09.23 Протокол УО (відповідь на вимогу).pdf 12.09.2023 11:56
Дата подачі:
10.09.2023 16:39
Вирішення:
Доброго дня.
Надаю відповідь на Вашу вимогу та роз’яснення згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
«3.1. Інформація подається у вигляді довідки у довільній формі (у довідці обов’язково зазначається ІD закупівлі, оприлюдненої в електронній системі РRОZОRRО) на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника з інформацією про повне виконання аналогічного договору (договір має бути укладеним у 2023 році, предметом договору мають бути дрова)»
ІD, це унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель відповідно до ст. 10. Оприлюднення інформації про закупівлю Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, якщо відсутній унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, то учасник не може подати таку довідку. Тобто, якщо укладено договір про закупівлю, наприклад, між ТОВАРИСТВОМ та ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ то виходить, що такі суб’єкти підприємницької діяльності не виконують вимоги тендерної документації та не можуть прийняти участь у закупівлі.
Довожу до Вашого відома, що згідно статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Таким чином, Ваша вимога повністю суперечить статті 5 Закону про публічні закупівлі.
«об’єм поставленої продукції за аналогічним договором має становити не менше, ніж об’єм поставки товарів, який вимагається за даною закупівлею (тобто не менше 851 м. куб. дров) з підтверджуючими документами (копія договору надається з усіма додатками, а також видатковою(ими) накладною(ими), що підтверджують повне виконання договору).»
Вимога про договір, який має бути укладений у 2023 році, об’єм поставки – не менше 851 м. куб. - є дискримінаційними вимогами, та суперечать статті 5 Закону України про публічні закупівлі.
До аналогічного договору також необхідно надати лист-відгук від підприємства (установи, організації тощо), з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір.
У відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, номер, дата виконаного договору, сума, предмет договору, строк дії договору, об'єм поставленої продукції за договором. Відгук повинен бути виданий не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Згідно пункту 48. Особливостей – «Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.».
При оголошенні закупівлі, Замовник скористався статтею 48. Особливостей, та не встановив кваліфікаційні критерії. Обов’язок встановлювати таку вимогу - відсутній.
Згідно статті 22. Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі»:
«4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Якщо, Ви не згодні з роз’ясненням, то згідно зі статтею 18. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі можете скористатися правом оскарження умов тендерної документації. Разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Уповноважена особа Валентина ТОМИЛО
12.09.2023
Статус вимоги:
Відхилено