• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби (ДК 021:2015: 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби)

Детальна інформація щодо предмету закупівлі у документації до оголошення.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2018 14:30 - 30.03.2018 16:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: a6387664c16541f887eb4c5463fa3110
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001795-b.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника, перекручене трактування положення 6.4 Наказу Зовнішторгвидав України на користь свого корупційного вибору, ми направляємо листи до вказаних у попередній скарзі контролюючих органів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або постачальника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Також рекомендуємо Замовнику краще вивчати Закон та положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України та підвищувати фах своїх співробітників, а не звертатися до "своїх" хабарників-постачальників, які пишуть потім такі бездарні поради для відповіді на вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учаснику! Дану вимогу Ви напевно готували для іншого Замовника, який не обрав Вас переможцем та помилково надіслали нам, або Ви неуважно прочитали нашу відповідь. У відповіді на Вашу першу вимогу було написано: "ми не проти запропонованих еквівалентів, якщо вони дійсно є еквівалентами", тому незрозумілий Ваш вислів: "нерозгляд еквівалентів є дискримінаційним підходом до учасників". В своїй вимозі Ви перелічуєте характеристики еквівалентів, одна із яких - групи діючих речовин. Тепер уважно прочитайте діючу речовину дез.засобу "Маносепт", який Ви пропонуєте та діючу речовину дез.засобу "Біонол бактерицид", що обрав замовник. У "Маносепті" - це 2-феноксіетанол і він є тільки дезінфекційним засобом, а у "Біонол бактерицид" - це алкілдиметилбензиламоній хлорид і він є засобом для деконтамінації та детоксикації шкіри (це і дезінфекція, і дезодорація, і стерилізація, інш.). Так надайте тепер собі відповідь, чи є ці два засоби повними еквівалентами? Чи Ви так і будете настоювати на тому, що пропонуєте замовнику повні еквіваленти? Чи Вам все одно, що писати у своїх заздалегідь підготовлених вимогах?
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: c501d3bd787d4d2398729875b1b96d0e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001795-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Вашою головною метою є не економія бюджетних коштів та придбання за розумною ціною високоефективних дезінфікуючих засобів, а отримання хабаря від заздалегідь запланованого у переможці Учасника. Але такі аргументи не витримують критики! Ознайомившись з документацією даних торгів, стає зрозуміло, що Технічні (якісні) характеристики викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних, еквівалентних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними!!! На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в оголошенні не обов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам! Не існує двох однакових засобів за складом, але є безліч засобів які мають спільні, а деколи й зовсім різні основні діючі речовини, але при цьому мають інші однакові основні та загально прийняті показники: призначення, спектр антимікробної дії, фізико-хімічні властивості, токсичність та безпечність, які підтверджуються в офіційних документах (Свідоцтво про реєстрацію, Висновок санітарно-єпідеміологічної експертизи, Паспорт якості, Методичні вказівки) . Це стосується і дезінфікуючих засобів. По-перше, прописані обмеження по складу діючих речовин в засобах в технічному завданні зроблено таким чином, що НЕМОЖЛИВО підібрати еквіваленти! Їх не існує в Україні, крім зазначений в документації торгових марок ! Наприклад, безглуздо прописані обмеження щодо масової долі активно-діючих речовин в засобах! Ці обмеження зроблено спеціально для того, щоб певні учасники не змогли запропонувати еквіваленти. Не існує жодного наказу де регламентується, яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також, враховуючи територіальне розташування Замовника та близькість АТО є підозра, що гроші, які будуть отримані в якості хабаря підуть на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні, тому ми вирішили направити лист в СБУ для перешкоджання протизаконних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учаснику! Розглянувши вимогу щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду та проведення неупередженої оцінки, повідомляємо наступне. Після Ваших висказувань: «територіальне розташування Замовника знаходиться близько до зони АТО є підозра, що грощі, які будуть отримані в якості хабаря підуть на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні», взагалі немає бажання з вами спілкуватись, не кажучі вже про укладання договорів з такими постачальниками. Ми переглянули всі закупівлі де Ви виступали учасником. Там де Вас не обрали переможцем процедури закупівлі всі - «хабарники», «корупціонери», «дискримінація» та ін. Ви постійно замовникам погрожуєте, вимагаєте переглянути Вашу пропозицію, щоб купляли тільки продукцію того виробника, з яким ви співпрацюєте та продажі якої Ви зацікавлені. І, яку б зараз відповідь на Вашу вимогу ми не написали, Ви все одно будете настоювати на своєму, навішувати ярлики, здійснювати наклеп та образу, аби Вас обрали переможцем. Щодо медико-технічних характеристик, які прописав Замовник у своїй документації. Ми обираємо ті дезінфікуючі засоби, які зареєстровані в Україні, мають сертифікати якості, якими вже користувались, які не визивають алергічні реакції у наших працівників, не токсичні та безпечні, не мають різкого неприємного запаху, у яких час експозиції найменший, які економніші при використанні. Тим паче, що Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, який регламентує Порядок проведення допорогових закупівель (п. 6.4. Порядку), дозволяє обирати замовникам саме ту продукцію, з тими показниками, яка нам потрібна. Ми не проти запропонованих еквівалентів, якщо вони дійсно є еквівалентами. Із запропонованих учасником 7-ми засобів, 3 засоби не підходять під медико-технічні характеристики, які прописав Замовник. Як ви можете заперечувати те, що дез.засіб «Маносепт» (запропоновано учасником) і дез.засіб «Біонол бактерицид» (обрано замовником) не є еквівалентами, адже у них різні діючі речовини; дез.засіб «Нор-експрес» (запропонований учасником) двокомпонентний, дез.засіб «Мікрасепт» (обрано замовником) трикомпонентний, та у них різний відсоток спирту; дез.засіб «Саніліт» (запропонований учасником) та дез.засіб «Госпісепт» (обрано замовником) мають різні відсотки діючої речовини: натрієвої солі дихлорізоціанурової кислоти (чим вище відсоток діючої речовини, тим вище ефективність дезінфекції при низьких концентраціях). Учасник у своїй документації, де прописані технічні (якісні) вимоги до товару прописав неправдиві показники, і цього Ви не можете заперечувати. Тому, на підставі усього вищевикладеного, ми відхиляємо вимогу щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні