• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою: проспект Миколи Бажана, 9-з Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)

Торги відмінено

1 618 753.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 093.77 UAH
Період оскарження: 05.09.2023 16:18 - 10.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: a9cda07c7b654d379b80f140f59330f1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-05-012554-a.b2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Доброго дня,
Дата розгляду скарги: 05.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.09.2023 14:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.10.2023 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник погоджується з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16248-р/пк-пз від 11.10.2023 року
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД", Олег Бойко 380503857738 olmi.bud1@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 7e941f6852c9404285bcbbc83bc95de3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-05-012554-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ТОВ "БК МЕГА СТАЙЛ" не відповідає технічним характеристикам, а саме рівень заробітної плати, який вказаний в кошторисній документації складає 18 000,00 грн. При цьому розрахунок заробітної плати, наданий в складі кошторисної документації, виконаний на 18 012,16 грн. Також згідно вимог тендерної документації договірна ціна розраховується згідно Настанови з визначення вартості будівництва. В даній Настанові зазначено, що при динамічній договірній ціні кошти на покриття ризиків не враховуються. Всупереч цьому ТОВ "БК МЕГА СТАЙЛ" врахував у своїй договірній ціні 30 439,75 грн. на покриття ризиків. Дані порушення розглядалися Комісією АМКУ і є відповідні рішення. Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "БК МЕГА СТАЙЛ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши належним чином Вашу вимогу, управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – «Замовник») повідомляє про відмову у її задоволенні, з огляду на наступне. 1. Щодо розрахунку заробітної плати. Положеннями додатку 9 до тендерної документації серед інших передбачено такі вимоги: «У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у роздрукованому та відсканованому вигляді: - розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК (або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: […] - розрахунок заробітної плати. […] Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої Учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду». Звертаємо Вашу увагу на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – «Переможець») на виконання вказаних вимог тендерної документації надано документ з назвою «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» за розрахунковий період 2023 р., в якому розмір середньомісячної кошторисної заробітної плати дорівнює 18012,16 грн. Вказаний документ у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. При цьому, кошторисні документи, що були надані Переможцем в тендерній пропозиції не містять іншого розміру заробітної плати, зокрема, того, про який Ви заявляєте, а саме 18 000,00 грн. Отже, Ваша вимога не підлягає задоволенню в цій частині. 2. Щодо коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Першочергово звертаємо увагу на те, що тендерна документаціє містить, зокрема, але не виключно, наступні вимоги: - пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281». - додаток 9 тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.». Замовник звертає увагу на те, що тендерна документація не містить загальної вимоги щодо відповідності усіх кошторисних документів (кошторисної документації), що подаються учасниками процедури закупівлі положенням «Настанові з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – «Настанова»). Натомість вимога щодо відповідності вказаному нормативно-правовому акту відносилась виключно до програмного комплексу, у якому мала бути розрахована ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника, якщо цей програмний комплекс не є програмним комплексом АВК-5 а саме те, що такий програмний комплекс має взаємодіяти з програмним комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Разом з тим, якщо все ж таки взяти до уваги положення Настанови, то пунктом 5.32. вказаного нормативно-правового акту передбачено наступне: «Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із Замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні)». Умовами тендерної документації не було надано можливості учасникам процедури закупівлі ні ознайомитись із проектною документацією, ні обстежити будівельний майданчик, що вказує на те, що в учасників не було змоги забезпечити компенсацію ризиків, а тому їх слід враховувати у ціні пропозиції не дивлячись на вид договірної ціни, що, зокрема, і передбачає сама Настанова. З огляду на викладене, кошторисні документи (кошторисна документація), що надана в складі тендерної пропозиції Переможця відповідає вимогам тендерної документації, а тому Ваша вимога про усунення порушення не може бути задоволена замовником у цій частині. Додатково Замовник повідомляє про те, що у відповідності до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Окрім того, у відповідності до частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Тому, беручи до уваги те, що вимога про усунення порушення була подана 21.09.2023, останнім днем на надання відповіді на неї є 24.09.2023, який є вихідних днем. Отже, дана відповідь була надана Замовником у строки, що визначені чинним законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено