• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (МАПП "Устилуг-Зосін")

Завершена

432 289.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 322.90 UAH
Період оскарження: 05.09.2023 16:01 - 17.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність умовам тендерної документації

Номер: bfb37f13eea047038bfd8674050212a6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-05-012039-a.a2
Назва: Невідповідність умовам тендерної документації
Вимога:
Добрий день! Згідно рішення Уповноваженої особи Замовника “СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ» від 26/09/2023 № 144, оприлюдненого в системі закупівель переможцем обрано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ». Зазначене рішення є необґрунтованим та суперечить вимогам законодавства. Замовником у тендерній документації Замовника (додаток 5) зазначено «Маржа не може бути величиною від’ємною, в тому числі і за результатами аукціону. У випадку подання учасником пропозиції з від’ємною величиною маржі, замовником це буде розцінюватись як відмова учасника від підписання договору.» Отже маржа не може бути величиною від'ємною. За результатами електронного аукціону ТОВ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" запропонувало ціну товару 429 961,82 грн. При здійсненні розрахунку за нижченаведеною формулою випливає, що маржа ТОВ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" містить від'ємне значення (-0,000000451): Р = ∑ (Ni * (Цпрогн.рдн +М+Тпер+Троз) * 1,2; М = ∑/Ni / / 1,2 - (Цпрогн.рдн +М+Тпер+Троз); М = 429 961,82/ 59 132 / 1,2 – 4,022821 + 0,4851+1,55143); М = 7,271220659 / 1,2 - (4,022821+ 0,4851+1,55143); М = 6,059350549 - (4,022821 + 0,4851+1,55143); М = 6,059350549 – 6,059351; М = - 0,000000451. Таким чином, Уповноважена особа мала би відхилити пропозицію ТОВ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" на закупівлю за предметом: Електрична енергія - за кодом ДК 021:2015 - 09310000-5 (Електрична енергія (постачання активної електроенергії) у зв'язку з такими причинами. Ухваливши рішення обрати ТОВ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" переможцем Уповноваженою особою допущено порушення абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути зазначене порушення законодавства. Підсумовуючи все вище вказане, ще раз наголошуємо, що ТОВ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" було незаконно визнано переможцем процедури закупівлі, а тому його тендерна пропозиція має бути відхилена з наведених вище підстав на підставі абзацу п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. При цьому відхилення тендерної пропозиції учасника, що не відповідає умовам, визначеним у тендерній документації, є обов'язком, а не правом замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку з тим, що умови тендерної документації не містять чіткого механізму визначення розрахунку маржі Постачальника, переможець закупівлі надав пропозицію у розмірі 429961,82 грн з ПДВ в т.ч: - прогнозована ціна РДН за 20 липня 2023 року з врахуванням коефіцієнта діапазону можливого коливання ціни 1,14 становить 3,52879*1,14=4,0228206 грн без ПДВ - тариф на передачу 0,4851 грн без ПДВ - тариф на розподіл 1,554143 грн без ПДВ - ПДВ 1,21187012 - Маржа 0 Разом ціна за 1 кВт/год становить 4,0228206+0,4851+1,55143 +1,21187012 = 7,27122072 грн з ПДВ Всього ціна пропозиції переможця становить 7,27122072 грн /кВт*год*обсяг 59132кВт= 429961,82. Зворотній напрямок: Пропозиція переможця становить 429961,82 грн Ціна за 1 кВт/год дорівнює: 429961,82/59132= 7,271220658 ПДВ дорівнює: 7,271220658/6=1,211870109 Тариф на передачу 0,4851 грн без ПДВ Тариф на розподіл 1,554143 грн без ПДВ Прогнозована ціна РДН 4,0228206 Маржа дорівнює: 7,271220658-1,211870109-0,4851-1,55143-4,0228206= мінус 0,000000051 Враховуючи, що закон не встановлено нижню маржу постачальника, ТОВ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ" було законно визнано переможцем процедури закупівлі, а підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції у Замовника не було.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: c6e6e1c0c1b34576ad5af8daf07ac073
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-05-012039-a.c1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Тендерною документацією передбачено надання інформації (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) про наявність в учасника на території м. Києва та Київської області власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Таким чином зазначені вище вимоги передбачають підтвердження наявності в учасника тендеру відповідної матеріально-технічної бази (офісних приміщень) виключно на території м. Києва та Київської області. Відповідно до розділу 8.3. «Процедура розгляду скарг та вирішення спорів» «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку електричної енергії): «8.3.6. Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. 8.3.17. Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.» Таким чином, «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено наявність відповідних структурних підрозділів в конкретно визначеному регіоні України (області). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності в учасника на території м. Києва та Київської області власного структурного підрозділу не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України, що є порушенням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Незаконність зазначених вимог підтверджено висновками Антимонопольного комітету України, зокрема рішеннями комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № № 13434-р/пк-пз від 24.08.2023 (номер оголошення UA-2023-08-11-009951-a) та № 11881-р/пк-пз від 01.08.2023 (номер оголошення UA-2023-07-10-010043-a). Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї даної вимоги. Просимо врахувати, що у випадку відсутності належного реагування на дане звернення ми залишаємо право звертатися до Антимонопольного комітету України та/або інших контролюючих чи правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено