• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир кисломолочний 5 % жирн. Сир твердий 50 % жирн. Сир плавлений 55 % жирн.

УЧАСНИКИ УВАЖНО ЧИТАЙТЕ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ!!!

Завершена

371 471.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 857.36 UAH
Період оскарження: 07.03.2018 11:31 - 18.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушень

Номер: c8f4214a8cd041c6b16b1ef83100a5db
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-07-000889-c.b5
Назва: Про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Замовника переможець у строк, що не перевищує 5 (п'яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. В ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до відомостей оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель — ФОП “Шевцов Віталій Олександрович” не надав Замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель (як того вимагає Закон) документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону. Керуючись ст. ст. 14, 17, 18, 30 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія”, ВИМАГАЄ: 1. Відхилити пропозицію ФОП “Шевцов Віталій Олександрович”, 2. Відмінити торги. Якщо Замовник не усунить порушення (відмінить торги), Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст. 18 Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
  • 1.jpg 12.04.2018 14:57
Вирішення: Відповідь у прикліпленому документі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на дискваліфікацію

Номер: 7b45ed0e526a4cb2a9d41bcec6282995
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-07-000889-c.a2
Назва: Вимога на дискваліфікацію
Вимога:
Вимоги зазанчені в документі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет КУСОР Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці повідомляє, що вимога № 39 від 30.03.2018 року була розглянута згідно Протоколу № 34 від 02.04.2018 року.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушення

Номер: 15299efc74f04442b879be6e130662bd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-07-000889-c.b4
Назва: Про усунення порушення
Вимога:
На вашу відповідь від 06.04.2018 № 03.02/270 Товариство з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія” повідомляє, що Вами було не повністю розглянуто вимогу товариства від 04.04.2018 року № 1052 та надано відповідь яка не задовільнила потреби ТОВ “СПК”. У вашій відповіді зазначено, що в період уточнень Замовнику було задано питання щодо ДСТУ, на що Замовник поставив своєю відповідю вимогу про відповідність товару ДСТУ. Проте даний факт свідчить про недоліки тендерної документації, а саме протиріччя зазначеної в ній інформації на, що Замовник повинен був переглянути оприлюднену ним тендерну документацію та прийняти рішення про внесення змін до неї (у разі виявлення протиріч). Щодо термінів “ВЦІЛОМУ”, “ЗАГАЛЬНІ”, “СПЕЦІАЛЬНІ”, то вини не передбачені ні законодавством України, ні тендерною документації Замовника. Дані дії Замовника під час оцінки, а саме надання переваги однієї частини тендерної документації іншій свідчить про надання Замовником переваг одному учаснику над іншим (шляхом виключення однієї частини тендерної документації та надання привілегій іншій). Тим більше, відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) передбачано затвердження замовником тендерної документації як загального документу, яка повністю стосується предмету закупівлі. Тобто виокремлення частин тендерної документації є таким, що суперечить вимогам Закону та порушує принципи публічних закупівель, оскільки таким чином Замовник здійснює дискримінаційні дії до учасників. Щодо надання ФОП Шевцов В.О. належних протоколів акредитованої лабораторії про результати досліджень харчових продуктів, передбачених законодавством, то з протоколів досліджень випливає, що надані зразки не були досліджені на показники хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів, передбачених законодавством, що не відповідає вимогам тентерної документації. В відповіді Замовника зазначено, що ТОВ “Сумська Продуктова Компанія” не надала підтвердження виконання аналогічних договорів, що є абсурдним, оскільки Замовником не встановлено вимоги надати учасниками договорів в яких буде прописано всі складові предмету закупівлі. Також повідомляємо, що відпивідно до п 4.1 розділу “Загальні положення” тендерної документації зазначено назву предмета закупівлі “Сирні продукти”. Тобто твердження Замовника про не надання підтвердження щодо постачання Сиру твердого 50% жирн. та Сиру плавленого 55 % жирн. є надумане, оскільки дана вимога не передбачена тендерною документацією. Тим більше дана інформація оформлена Замовником у вигляді листа, що суперечить вимогаи Закону, який передбачає, що розгляд пропозиції учасника здійснюється тендерним комітетом на його засіданні про, що обовязково складається протокол. Також Замовникам не надано роз’яснення щодо відхилення пропозиції ТОВ “СПК” на підставі п. 1 ч. 4 ст. 30 Закону, яка не передбачена в даному нормативно-правовому акті, тобто Замовником незаконно та безпідставно відхилено пропозицію Учасника. Отже, відхилення Замовником пропозиції ТОВ “СПК” та оголошення переможцем ФОП “Шевцов Віталій Олександрович” здійснено з порушення норм законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”, тому Товариство з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія” ВИМАГАЄ: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ “СПК” умовам тендерної документації Замовника з посиланням на норми права. 2. Усунути порушення законодавства України в даній процедурі закупівлі. 3. У разі не можливості усунути порушення — відмінити торги. Якщо Замовник не усунить порушення (відмінить торги), Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь у підкріпленому документі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушення

Номер: b68bf7c89c7343fdacd744ab093e9ecb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-07-000889-c.a3
Назва: Про усунення порушення
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 26.03.2018 року № 32 тендерного комітету Комунальної установи Сумської обласної ради Сумський геріатричний пансіонат для ветеранів війни та праці (далі — Замовник), за результатом розгляду тендерним комітетом пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія” (ділі — Учасник або ТОВ “СПК”) Замовником було визнано пропозицію Учасника, такою, що відповідає вимогам (тендерній документації) Замовника та вирішив підписати договір на закупівлю сирних продуктів з Учасником. Проте, 02.04.2018 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення № 33 про скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця та дискваліфікувати пропозицію ТОВ “СПК” на підставі п. 1 ч. 4 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон). Відповідно до даного протоколу причиною відхилення пропозиції ТОВ “СПК” є те, що продукція запропонована Учасником не відповідає якісним вимогам замовника визначеним відповідно до п. 3. ч. 2. ст. 22 Закону. Так, Замовник стверджує, що за формою встановленою у Додатку № 1 до тендерної документації — товар повинен відповідати всім вимогам ДСТУ, проте ТОВ “СПК” у складі пропозиції надано протоколи акредитованої лабораторії та декларації виробника в яких вказано, що: - сир кисломолочний 5% жирн. відповідає вимогам ТУ У 25027034-004-99; - сир плавлений 55 % жирн. відповідає вимогам ТУ У 14275901.020-97. Також, відповідно до протоколу відхилення Замовник зазначив, що ним встановлено вимогу, щодо якості товару, відповідно до якої СИР повинен відповідати вимогам ДСТУ. В тому числі Замовник стверджує, що ТУ У не відповідає вимогам ДСТУ і зробив висновок, що ТОВ “СПК” надано сир який не відповідає вимогам ДСТУ. Тим більше Замовник зробив висновок, що вимоги які містяться в Додатку 2,3 Тендерної документації є загальними, тому що вони відносяться до предмету закупівлі вцілому та під час кваліфікації учасників та визначення відповідності якості товару вимогам тендерної документації Замовник керувався саме спеціальними вимогами вказаними в Додатку 1 до Тендерної документації. Розглянувши протокол відхилення № 33 від 02.04.2018 року тендерного комітету Замовника ТОВ “СПК” повідамляє, що відхилення пропозиції Учасника є незаконним та безпідставним, оскільки відповідно до Тендерної дакументації Замовника, а саме Додатку 3 в період прийому пропозицій учасник повинен був обов’язково надати копії документів, що підтверджують відповідність товару державними (міжнародним) стандартам: ДСТУ, ТУ, на товар, який зазначений в тендерній документації: - декларація виробника або посвідчення про якість (завірені печаткою та підписом Учасника), датовані 2018 роком. Як, бачимо Замовником не надано переваги ДСТУ над ТУ. Виконуючи дану вимогу Замовника Учасником було надано декларації якості виробника в яких зазначено про виготовлення запропонованої ТОВ “СПК” продукції вимогам ТУ У, які не заборонені законодавством України. На виконання вимог Замовника визначеним в Додатку 1 Тендерної документації, а саме: “товар повинен відповідати вимогам ДСТУ” Учасником було надано підписану директором та завірену печаткою товариства Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що свідчить про згоду Учасника постачати товар належної якості відповідно до технічних і якісних вимог Замовника визначених в Додатку 1 Тендерної документації. Наголошуємо на тому, що Замовником не було поставлено вимог до учасників надати документальне підтвердження відповідності запропонованої продукції лише ДСТУ, а зазначено про її відповідність, а не виготовлення за ДСТУ. Щодо надання переваг одного додатку Тендерної документації іншому та визнання одного ЗАГАЛЬНИМ, а іншого спеціальним, то дане твердження є незрозумілим, оскільки в законодавстві України відсутня кваліфікація вимог замовника на загальні та спеціальні. Про дану кваліфікацію також не зазначено Замовником в Тедерній документації. Тим більше Замовником надано переваги одного додатку над іншим, що не передбачено Законом та суперечить принципам публічних закупівель. Замовник зазначає, що дані вимоги (загальні) “відносяться до предмету закупівлі вцілому”, що не робить ці вимоги необов’язковими, оскільки вони все ж таки відносяться до предмету закупівлі. В протоколі відхилення тендерного комітету зазначено підставу відхилення пропозиції ТОВ “СПК” п. 1 ч. 4 ст. 30 Закону, яка не передбачена в даному нормативно-правовому акті, тобто Замовником незаконно та безпідставно відхилено пропозицію Учасника. У зв’язку з відхиленням пропозиції ТОВ “СПК” Замовником 02.04.2018 року було визначено преможцем процедури закупівлі — ФОП “Шевцов Віталій Олександрович” (далі — Переможець), пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника. Так відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні були надати копії санітарних паспортів на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватись поставка товару, що є предметом закупівлі. На дану вимогу Переможцем надано копію санітарного паспорту з відмітками про проведення санітарної обробки автомобіля з яких просліджується систематичне недотримання вимог законодавства України, оскільки дезинфекція автомобіля проводиться рідше ніж через 10 днів. З вищевикладеного слідує, що Переможець не може бути належним постачальником, оскільки не дотримується вимог санітарного законодавства України, та ставить під загрозу життя та здоров’я споживачів. В том учислі Переможцем надано протоколи лабораторних досліджень в яких відсутня інформація про дослідження зразків на радіологічні, токсикологічні показники, що суперечить вимогам Замовника визничених в п. 6 Розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації, а саме: “ учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі у формі оригіналу або копії з печаткою та підписом Учасника - протокол акредитованої лобораторії про результати дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів, передбачених законодавством”. З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця торгів не відповідає вимогам Замовника та законодавству України. Тим більше порівнявши протоколи лабораторних досліджень двох учасників можно дійти висновку, що зразки молочної продукції надані ТОВ “СПК” перевірялися за більш суворими вимогами до показників якості, крім того з результатів випробувань слідує, що продукція, більш якісна ніж запропонована ФОП “Шевцов Віталій Олександрович” Отже, відхилення Замовником пропозиції ТОВ “СПК” та оголошення переможцем ФОП “Шевцов Віталій Олександрович” здійснено з порушення норм законодавства України, в тому числі Закону України “Про публічні закупівлі”, тому Товариство з обмеженою відповідальністю “Сумська Продуктова Компанія” ВИМАГАЄ: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності пропозиції учасника ТОВ “СПК” умовам тендерної документації Замовника. 2. Усунути порушення законодавства України в даній процедурі закупівлі. 3. У разі не можливості усунути порушення — відмінити торги. Якщо Замовник не усунить порушення (відмінить торги), Учасник — ТОВ “СПК” буде вимушений звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження відповідно до ст 18 Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу Вимогу надаємо відповідь: 1. Згідно Тендерної документації Замовника в Додатку 1 прописано, що товар повинен відповідати всім вимогам Державних Стандартів України (ДСТУ). В період уточнень 11.03.2018 р. Замовнику було задано питання, щодо ДСТУ, а саме: - Якість товару повинна відповідати тільки вимогам ДСТУ чи допускається також відповідність товару вимогам ТУ У? На що була надана чітка відповідь: - Якість товару повинна відповідати всім вимогам ДСТУ. ТОВ «Сумська Продуктова Компанія» у складі пропозиції надала протоколи акредитованої лабораторії та декларації виробника в яких вказано, що: - сир кисломолочний 5 % жирн. відповідає вимогам ТУ У 25027034-004-99; - сир плавлений 55 % жирн. відповідає вимогам ТУ У 14275901.020-97. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У даному випадку, замовником встановлено вимогу щодо якості товару, відповідно до якої СИР повинен відповідати вимогам Державних Стандартів України (ДСТУ). Враховуючи вище зазначене, можна зробити висновок, що вимоги, які містяться в Додатку 2,3 до Тендерної документації є загальними, тому що вони відносяться до предмету закупівлі В ЦІЛОМУ. Натомість вимоги, що вказані в Додатку 1 до Тендерної документації є спеціальними, адже стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик кожного окремого елементу предмета закупівлі. У зв`язку з відхиленням пропозиції ТОВ «Сумська Продуктова Компанія», Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі – ФОП Шевцов В.О.,який надав протоколи акредитованої лабораторії про результати досліджень харчових продуктів, передбачених законодавством, де зазначено, що продукція відповідає всім вимогам чинних Державних Стандартів України (ДСТУ), що підтверджує повну відповідність предмета закупівлі вимогам Тендерної документації. 2. Згідно Додатку 2 п.1.2 Тендерної документації Замовник вимагає копії санітарних паспортів на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватись поставка товару. ФОП Шевцов В.О. в своїй Тендерній пропозиції надав санітарний паспорт на автомобіль про санітарну обробку автотранспорту. В довідці про санітарну обробку автомобіля, що надав ФОП Шевцов В.О., зазначено, що останнє проходження санітарної обробки автотранспорту було 12.03.2018 року. Тому наступна відмітка про проходження санітарної обробки повинна бути 23.03.2018 року. Так як прийом пропозицій був до 22.03.2018 року, то наданий санітарний паспорт в складі пропозиції відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. 3. В Додатку 2 п. 3.2 Тендерної документації Замовник вимагає наявність аналогічних договорів, щодо постачання предмета закупівлі (Сир кисломолочний 5% жирн. Сир твердий 50 % жирн.,Сир плавлений 55 % жирн.) де зазначено, що предмет договору має бути аналогічним предмету закупівлі. ТОВ Сумська Продуктова Компанія надала копії (в кількості 2шт. ) аналогічних договорів, в яких вказано, що постачання було тільки Сиру кисломолочного 5 % жирн.. Враховуючи вище зазначене ТОВ Сумська Продуктова Компанія не надала підтвердження щодо постачання Сиру твердого 50% жирн. та Сиру плавленого 55 % жирн..
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення замовника

Номер: d7a93fef88ac4d1a9d0cf892aec379f1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-07-000889-c.b1
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
Вимоги зазаначені в документі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу № 29 від 27.03.2018 року надаємо відповідь: 1) Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» статті 28 особливим критерієм оцінки є – ціна. 2) 2) Згідно Додатку 4 п. 8 тендерної документації товар повинен відповідати державним (міжнародним) стандартам ДСТУ, ТУ 3) Згідно протоколів незалежної експертизи (досліджень) зразків (проб) харчових продуктів: № 166 від 21.03.2018 р. (сир кисломолочний 5% жирн.); № 167 від 21.03.2018 р. (сир плавлений 55% жирн.); № 26 від 12.01.2018 р. (сир твердий 50% жирн.) відповідають вимогам нормативної документації за дослідженими показниками.
Статус вимоги: Задоволено