-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція частини приміщень для встановлення ангіографічного обладнання по вул. Героїв Майдану, 230 в м. Чернівці»
Завершена
4 101 399.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2018 15:50 - 24.03.2018 23:00
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
325ae173ae5b4c278c0912151a86b9d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001841-c.b2
Назва:
оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
Тендерному комітету
Управління капітального будівництва
Чернівецької обласної державної адміністрації
ВИМОГА
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-03-07-001841-c на закупівлю робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція частини приміщень для встановлення ангіографічного обладнання по вул. Героїв Майдану, 230 в м. Чернівці», участь в торгах прийняли 4 (чотири) учасники: ПП «НВФ «Капітал», ТОВ «ВБП «ВАЙКОН», ТОВ «ФАЗА ПЛЮС» та ТОВ «БУКОВИНА-РЕМБУД».
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами електронного аукціону є пропозиція ПП «НВФ «Капітал».
Однак, рішенням тендерного комітету (протокол № 15 від 04.04.2018) пропозиція ПП «НВФ «Капітал» відхилена з підстав невідповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
З прийнятим рішенням ПП «НВФ «Капітал» не погоджується із наступних підстав.
По-перше, щодо відхилення через відсутність належним чином завірених копій ліцензії та дозволів ТОВ «Перша вентиляційна компанія» повідомляємо, що проектно-кошторисна документація, яка виготовлена по об’єкту «Реконструкція частини приміщень для встановлення ангіографічного обладнання по вул. Героїв Майдану, 230 в м. Чернівці» відносить роботи до категорії СС1 (незначні наслідки), які згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 402 не потребують ліцензуванню. Таким чином, роботи, що будуть доручатися субпідряднику не підлягають ліцензуванню. Відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, отримання ліцензії потрібно тільки на об’єкти клас наслідків яких становить СС2-СС3.
Виходячи з робіт які передбачені технічним завданням клас наслідків даного об’єкту СС1. Тому надання ліцензії субпідрядника на виконання робіт з вентиляції немає потреби так як це не передбачено законодавством України.
ПП НВФ «Капітал» має ліцензію на право виконувати роботи на об’єктах СС2-СС3. В переліку до ліцензії зазначені також роботи по вентиляції. Навіть в тому випадку якщо дані роботи й потребували ліцензії ПП НВФ «Капітал» зміг би їх виконати самостійно..
Таким чином, замовником в порушення вимог Закону безпідставно відхилено пропозицію ПП «НВФ «Капітал» в цій частині.
По-друге, умовами тендерної документації передбачено вимогу щодо надання лише одного аналогічного договору. ПП «НВФ «Капітал» у складі пропозиції надано три аналогічних договори, при цьому два із них повністю відповідають вимогам тендерної документації. Разом з тим, Замовником відхилено пропозицію з підстав невідповідності вимогам додатку 5 тендерної документації, окремі листки договорів містять фрагменти тексту інших документів, що ставлять під сумнів їх достовірність. Також, вартість робіт зазначених у довідці не є ідентичною вартості передбаченої договором та довідкою про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
Замовник напевно не розуміє, що у ході виконання тих чи інших робіт могли вноситися зміни до ПКД, що призвели до зміни суми договору. Щодо фрагментів тексту інших документів, то це видумка тендерного комітету, оскільки замовник міг скористатися правом звернення до контрагента з запитом про надання інформації в силу ч.7 ст.28 Закону. Зазначеним право замовник не скористався, як наслідок ним акцептовано пропозицію учасника, яка є на 350 тисяч гривень дорожчою від найбільш економічно вигідної. Вказане свідчить про розтрату бюджетних коштів.
По-третє, замовником в тендерній документації не вимагалося надання копій документів, що підтверджують наявність у штаті тих чи інших працівників. Крім того, в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПП «НВФ «Капітал» зазначено, що у разі перемоги в торгах додатково будуть залучені всі необхідні працівники. Однак, тендерний комітет замовника на це увагу чомусь не звернув.
По-четверте, повідомляємо, ще не усі документи містять підпису посадової особи учасника тому що вони скановані із оригіналів документів, а тому не має необхідності в проставлянні підпису та печатки на оригіналах.
Крім того, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ПП «НВФ «Капітал» тендерний комітет Замовника також неправомірно прийняв рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ «ВБП «ВАЙКОН».
Зокрема, уважно проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «ВБП «ВАЙКОН» встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації.
В проекті договору наданого ТОВ ВБП «Вайкон» в розділі 3 підпункті 3.2 значиться що договірна ціна визначена як (динамічна) натомість в розрахунку договірної ціни зазначено що договірна ціна визначена як (тверда). Розбіжності між двома взаємопов’язаними документами, від виду договірної ціни визначається подальші розрахунки за виконані роботи і зміст договору на підрядні роботи.
В договірній ціні ТОВ ВБП «Вайкон» включено заробітна плату в розмірі 5500 гривень (заробітна плата прийнята на основі наданого розрахунку середньої заробітної плати по підприємству яка склала 5500,18 грн) натомість в тендерній документації Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій. Пункт 6, вказано: б) розрахунок заробітної плати (розрахунок розроблений відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281, зі змінами, який не перевищує суму розрахунку встановлену рішенням ХІІІ сесії обласної ради VII скликання від 16 травня 2017 року №81-13/17 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на 2017 рік»)та підтверджуючі документи до нього (штатний розпис підрядної організації, цивільно- правові чи трудові договори у разі їх наявності). При цьому, Підрядник повинен був надати розрахунок по підприємству заробітної плати (те що він і зробив) але в договірну ціну та розрахунок заробітної плати мав включити зарплату в розмірі не більше 5125 гривень так як визначено рішенням ХІІІ сесії обласної ради VII скликання від 16 травня 2017 року №81-13/17 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на 2017 рік»).
ТОВ ВБП «Вайкон» в тендерну пропозицію надав документи що ним буде залучатися Субпідрядник до виконання певних видів робіт, в примітці до даної довідки зазначив що : копії завірені належним чином, ліцензій та/або Дозволів субпідрядників на провадження певного виду господарської діяльності додаються. Однак копії ліцензії, дозвільних документів завірені не субпідрядником ТОВ « Пожежна будівельна компанія «Схід» чиї документи додавалися, а ТОВ ВБП «Вайкон». На основі чого ТОВ ВБП «Вайкон» мав право завірити що «копія вірна» чужі документи як свої без завірення їх власником документів. Як Замовник може бути впевнений що ТОВ ВБП «Вайкон» використовуючи сучасні копіюванні засоби не міг в нести туди додаткові дані яких йому не вистачало для участі в тендері, без відома Субпідрядника. Субпідрядник в своєму листі тільки дає згоду на виконання покладених на нього робіт але нічого не каже про надання копій дозвільних документів які з’явилися в ТОВ ВБП «Вайкон» та ним же завірені.
Тендерною документацією Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій. Пункт 6, вимагалося надати: в) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години. Однак таких розрахунків ТОВ ВБП «Вайкон» не надав.
Згідно наданої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази напевно мотивуючись тим що в договірну ціну він не заклав вартості машин і механізмів (тобто все виконується без їх застосування).
В підсумковій відомості ресурсів є розділ ІІ будівельні машини і механізми П7. Перевезення ґрунту до 20 км. В кількості 25,23тон. Разом по розділу 2196,02 грн.
Виходить не всі машини і механізми він видалив.
Згідно тендерної документації підрядник повинен був надати розрахунок на дану розцінку, чим і за якими цінами буде перевозитися даний грунт, а що машини не будуть використовуватися надати інформаційну довідку як він без власних та орендованих машин і механізмів збирається виконати умови тендерної документації.
Також слід відмітити що в локальному кошторисі 2-1-1 позиція 90 зазначено розцінка РН20-41-1Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. Як можливо виконати дану роботу без власного чи орендованого транспорту. Виходячи з вище наведеного як мінімум розрахунок вартості маш-год екскаватора та автомобіля самоскида він мав би надати.
Аналогічний договір є сумнівним, оскільки згідно інформації Замовник-Тячівська районна державна адміністрація, код ЄДРПОУ 04053832. Замовником через систему прозоро «Капітальний ремонт приміщень Тячівської районної лікарні м.Тячів Тячівського району Закарпатської області» – не проводилось.
Генпідрядник - ТОВ «РЕЛАКС» Код 40368777 основний вид діяльності: 79.90 Надання інших послуг бронювання та пов'язана з цим діяльність.
Субпідрядник - ТОВ «ВБП Вайкон».
Довідка не містить номерів телефонів для перевірки наданої інформації.
Лист-відгук не містить деталізацію переліку виконаних робіт при реалізації аналогічного договору.
Крім того, сума договору в довідці про виконання аналогічного договору відрізняється від суми зазначеної в договорі на виконання робіт та довідці про вартість виконаних робіт (КБ-3). При цьому, пропозиція ПП «НВФ «Капітал» була відхилена саме із цієї підстави. ЧОМУ ЗАМОВНИК ПО ІНШОМУ РОЗГЛЯДАЄ ДОКУМЕНТИ ТОВ «ВБП Вайкон»???????
Крім того, всупереч вимогам тендерної документації не надано копії балансу останній звітній період 2018 року чи листа-пояснення.
Окрім того, Скановані документи ТОВ «ВБП «Вайкон» містять накладки підписів та печаток, що може свідчити про підробку таких документів засобами комп’ютерної техніки.
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, прийняті Замовником рішення не відповідають вимогам Закону та принципам здійснення закупівель.
Замовник, відхиливши пропозицію ПП «НВФ «Капітал» та обравши переможцем торгів ТОВ «ВБП Вайкон», грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Внаслідок відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ «Капітал» Замовником порушуються наші права та законні інтереси як учасника торгів, адже при дотримані замовником вимог Закону наше підприємство мало бути визнано переможцем торгів.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Вищеперелічені факти свідчать про наявність корупційної складової під час прийняття рішень щодо обрання переможцем ТОВ «ВБП Вайкон». Замовник певно не ставить на мету дотримання вимог Закону та економії бюджетних коштів.
Зважаючи вищевикладене, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ «ВБП Вайкон».
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ «Капітал».
3. Прийняти рішення яким обрати ПП «НВФ «Капітал» переможцем закупівлі.
У разі відхилення нашої вимоги ми будемо змушені подати скаргу до Органу оскарження та повідомити уповноважені правоохоронні органи про корупційні діяння тендерного комітету Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги до організатора 07.04.2018 14:43
- ВІДПОВІДЬ на ВИМОГИ.doc 13.04.2018 15:52
Дата подачі:
07.04.2018 14:43
Вирішення:
відповідь на вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення про дискаліфікацію
Номер:
ad5195e4c29944c3bd163fc7327cf984
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001841-c.a1
Назва:
оскарження рішення про дискаліфікацію
Вимога:
Тендерному комітету
Управління капітального будівництва
Чернівецької обласної державної адміністрації
ВИМОГА
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-03-07-001841-c на закупівлю робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція частини приміщень для встановлення ангіографічного обладнання по вул. Героїв Майдану, 230 в м. Чернівці», участь в торгах прийняли 4 (чотири) учасники: ПП «НВФ «Капітал», ТОВ «ВБП «ВАЙКОН», ТОВ «ФАЗА ПЛЮС» та ТОВ «БУКОВИНА-РЕМБУД».
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами електронного аукціону є пропозиція ПП «НВФ «Капітал».
Однак, рішенням тендерного комітету (протокол № 15 від 04.04.2018) пропозиція ПП «НВФ «Капітал» відхилена з підстав невідповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
З прийнятим рішенням ПП «НВФ «Капітал» не погоджується із наступних підстав.
По-перше, щодо відхилення через відсутність належним чином завірених копій ліцензії та дозволів ТОВ «Перша вентиляційна компанія» повідомляємо, що проектно-кошторисна документація, яка виготовлена по об’єкту «Реконструкція частини приміщень для встановлення ангіографічного обладнання по вул. Героїв Майдану, 230 в м. Чернівці» відносить роботи до категорії СС1 (незначні наслідки), які згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 402 не потребують ліцензуванню. Таким чином, роботи, що будуть доручатися субпідряднику не підлягають ліцензуванню. Відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, отримання ліцензії потрібно тільки на об’єкти клас наслідків яких становить СС2-СС3.
Виходячи з робіт які передбачені технічним завданням клас наслідків даного об’єкту СС1. Тому надання ліцензії субпідрядника на виконання робіт з вентиляції немає потреби так як це не передбачено законодавством України.
ПП НВФ «Капітал» має ліцензію на право виконувати роботи на об’єктах СС2-СС3. В переліку до ліцензії зазначені також роботи по вентиляції. Навіть в тому випадку якщо дані роботи й потребували ліцензії ПП НВФ «Капітал» зміг би їх виконати самостійно..
Таким чином, замовником в порушення вимог Закону безпідставно відхилено пропозицію ПП «НВФ «Капітал» в цій частині.
По-друге, умовами тендерної документації передбачено вимогу щодо надання лише одного аналогічного договору. ПП «НВФ «Капітал» у складі пропозиції надано три аналогічних договори, при цьому два із них повністю відповідають вимогам тендерної документації. Разом з тим, Замовником відхилено пропозицію з підстав невідповідності вимогам додатку 5 тендерної документації, окремі листки договорів містять фрагменти тексту інших документів, що ставлять під сумнів їх достовірність. Також, вартість робіт зазначених у довідці не є ідентичною вартості передбаченої договором та довідкою про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).
Замовник напевно не розуміє, що у ході виконання тих чи інших робіт могли вноситися зміни до ПКД, що призвели до зміни суми договору. Щодо фрагментів тексту інших документів, то це видумка тендерного комітету, оскільки замовник міг скористатися правом звернення до контрагента з запитом про надання інформації в силу ч.7 ст.28 Закону. Зазначеним право замовник не скористався, як наслідок ним акцептовано пропозицію учасника, яка є на 350 тисяч гривень дорожчою від найбільш економічно вигідної. Вказане свідчить про розтрату бюджетних коштів.
По-третє, замовником в тендерній документації не вимагалося надання копій документів, що підтверджують наявність у штаті тих чи інших працівників. Крім того, в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПП «НВФ «Капітал» зазначено, що у разі перемоги в торгах додатково будуть залучені всі необхідні працівники. Однак, тендерний комітет замовника на це увагу чомусь не звернув.
По-четверте, повідомляємо, ще не усі документи містять підпису посадової особи учасника тому що вони скановані із оригіналів документів, а тому не має необхідності в проставлянні підпису та печатки на оригіналах.
Крім того, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ПП «НВФ «Капітал» тендерний комітет Замовника також неправомірно прийняв рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ «ВБП «ВАЙКОН».
Зокрема, уважно проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «ВБП «ВАЙКОН» встановлено, що вона не відповідає умовам тендерної документації.
В проекті договору наданого ТОВ ВБП «Вайкон» в розділі 3 підпункті 3.2 значиться що договірна ціна визначена як (динамічна) натомість в розрахунку договірної ціни зазначено що договірна ціна визначена як (тверда). Розбіжності між двома взаємопов’язаними документами, від виду договірної ціни визначається подальші розрахунки за виконані роботи і зміст договору на підрядні роботи.
В договірній ціні ТОВ ВБП «Вайкон» включено заробітна плату в розмірі 5500 гривень (заробітна плата прийнята на основі наданого розрахунку середньої заробітної плати по підприємству яка склала 5500,18 грн) натомість в тендерній документації Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій. Пункт 6, вказано: б) розрахунок заробітної плати (розрахунок розроблений відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281, зі змінами, який не перевищує суму розрахунку встановлену рішенням ХІІІ сесії обласної ради VII скликання від 16 травня 2017 року №81-13/17 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на 2017 рік»)та підтверджуючі документи до нього (штатний розпис підрядної організації, цивільно- правові чи трудові договори у разі їх наявності). При цьому, Підрядник повинен був надати розрахунок по підприємству заробітної плати (те що він і зробив) але в договірну ціну та розрахунок заробітної плати мав включити зарплату в розмірі не більше 5125 гривень так як визначено рішенням ХІІІ сесії обласної ради VII скликання від 16 травня 2017 року №81-13/17 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на 2017 рік»).
ТОВ ВБП «Вайкон» в тендерну пропозицію надав документи що ним буде залучатися Субпідрядник до виконання певних видів робіт, в примітці до даної довідки зазначив що : копії завірені належним чином, ліцензій та/або Дозволів субпідрядників на провадження певного виду господарської діяльності додаються. Однак копії ліцензії, дозвільних документів завірені не субпідрядником ТОВ « Пожежна будівельна компанія «Схід» чиї документи додавалися, а ТОВ ВБП «Вайкон». На основі чого ТОВ ВБП «Вайкон» мав право завірити що «копія вірна» чужі документи як свої без завірення їх власником документів. Як Замовник може бути впевнений що ТОВ ВБП «Вайкон» використовуючи сучасні копіюванні засоби не міг в нести туди додаткові дані яких йому не вистачало для участі в тендері, без відома Субпідрядника. Субпідрядник в своєму листі тільки дає згоду на виконання покладених на нього робіт але нічого не каже про надання копій дозвільних документів які з’явилися в ТОВ ВБП «Вайкон» та ним же завірені.
Тендерною документацією Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій. Пункт 6, вимагалося надати: в) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години. Однак таких розрахунків ТОВ ВБП «Вайкон» не надав.
Згідно наданої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази напевно мотивуючись тим що в договірну ціну він не заклав вартості машин і механізмів (тобто все виконується без їх застосування).
В підсумковій відомості ресурсів є розділ ІІ будівельні машини і механізми П7. Перевезення ґрунту до 20 км. В кількості 25,23тон. Разом по розділу 2196,02 грн.
Виходить не всі машини і механізми він видалив.
Згідно тендерної документації підрядник повинен був надати розрахунок на дану розцінку, чим і за якими цінами буде перевозитися даний грунт, а що машини не будуть використовуватися надати інформаційну довідку як він без власних та орендованих машин і механізмів збирається виконати умови тендерної документації.
Також слід відмітити що в локальному кошторисі 2-1-1 позиція 90 зазначено розцінка РН20-41-1Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. Як можливо виконати дану роботу без власного чи орендованого транспорту. Виходячи з вище наведеного як мінімум розрахунок вартості маш-год екскаватора та автомобіля самоскида він мав би надати.
Аналогічний договір є сумнівним, оскільки згідно інформації Замовник-Тячівська районна державна адміністрація, код ЄДРПОУ 04053832. Замовником через систему прозоро «Капітальний ремонт приміщень Тячівської районної лікарні м.Тячів Тячівського району Закарпатської області» – не проводилось.
Генпідрядник - ТОВ «РЕЛАКС» Код 40368777 основний вид діяльності: 79.90 Надання інших послуг бронювання та пов'язана з цим діяльність.
Субпідрядник - ТОВ «ВБП Вайкон».
Довідка не містить номерів телефонів для перевірки наданої інформації.
Лист-відгук не містить деталізацію переліку виконаних робіт при реалізації аналогічного договору.
Крім того, сума договору в довідці про виконання аналогічного договору відрізняється від суми зазначеної в договорі на виконання робіт та довідці про вартість виконаних робіт (КБ-3). При цьому, пропозиція ПП «НВФ «Капітал» була відхилена саме із цієї підстави. ЧОМУ ЗАМОВНИК ПО ІНШОМУ РОЗГЛЯДАЄ ДОКУМЕНТИ ТОВ «ВБП Вайкон»???????
Крім того, всупереч вимогам тендерної документації не надано копії балансу останній звітній період 2018 року чи листа-пояснення.
Окрім того, Скановані документи ТОВ «ВБП «Вайкон» містять накладки підписів та печаток, що може свідчити про підробку таких документів засобами комп’ютерної техніки.
Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, прийняті Замовником рішення не відповідають вимогам Закону та принципам здійснення закупівель.
Замовник, відхиливши пропозицію ПП «НВФ «Капітал» та обравши переможцем торгів ТОВ «ВБП Вайкон», грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Внаслідок відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ «Капітал» Замовником порушуються наші права та законні інтереси як учасника торгів, адже при дотримані замовником вимог Закону наше підприємство мало бути визнано переможцем торгів.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Вищеперелічені факти свідчать про наявність корупційної складової під час прийняття рішень щодо обрання переможцем ТОВ «ВБП Вайкон». Замовник певно не ставить на мету дотримання вимог Закону та економії бюджетних коштів.
Зважаючи вищевикладене, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про обрання переможцем ТОВ «ВБП Вайкон».
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «НВФ «Капітал».
3. Прийняти рішення яким обрати ПП «НВФ «Капітал» переможцем закупівлі.
У разі відхилення нашої вимоги ми будемо змушені подати скаргу до Органу оскарження та повідомити уповноважені правоохоронні органи про корупційні діяння тендерного комітету Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до замовника 07.04.2018 14:35
- ВІДПОВІДЬ на ВИМОГИ.doc 13.04.2018 15:51
Дата подачі:
07.04.2018 14:35
Вирішення:
відповідь на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено