• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 – 31220000-4 - Елементи електричних схем (Подовжувачі)»

Завершена

180 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 903.50 UAH
Період оскарження: 05.09.2023 15:11 - 10.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: 0236f59802c7492db608f0741c5ef328
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-05-010374-a.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо надати обгрунтування необхідності великої кількості документації, яку потрібно надати для тендеру, враховуючи той факт, що ви купуєте звичайний мережевий фільтр (подовжувач). Це відомо, що однією з можливих причин може бути бажання зменшити конкуренцію та спрямувати перемогу на певну компанію. Ми будемо вдячні, якщо ви зможете пояснити значущість та необхідність кожного зі зазначених пунктів в тендерній документації (наявність електротехнічної лабораторії; кваліфікований електромонтер; декларації, сертифікати та паспорти якості; підтвердження офіційного представника виробника або власника торгової марки; Сертифікати ISO 45001:2019, 14001:2015, 9001:2015, 50001:2020, 28000:2008, ISO/IEC 27001:2015). У вас є можливість пояснити, чому саме ці вимоги є ключовими для вибору постачальника. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При відмові надання роз'яснення будемо вимушені звернутися до АМКУ та Держаудитслужби.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо наступне: 1. Щодо наявності електротехнічної лабораторії та кваліфікованого електромонтера: Товар, що закуповується має підвищений клас небезпеки та спричиняє ризик ураження електричним струмом у разі невідповідності якості такого товару вимогам безпеки. Документація передбачає надання паспорту якості та підключення (у разі потреби) та перевірку обладнання у лабораторії. Таким чином згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) для забезпечення якості товару що буде постачатись була висунута вимога щодо наявності власної або орендованої електротехнічної лабораторії для перевірки показників якості. Також, враховуючи що документацією передбачено підключення подовжувачів, ми хочемо бути впевнені, що дане підключення буде проходити безпечно, тому висунута вимога щодо кваліфікованого електромонтера. 2. Щодо декларацій, сертифікатів та паспортів якості: Відповідно до частини п'ятої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таким чином ми хочемо підтвердити, що дана продукція відповідає вимогам чинного законодавства та технічним характеристикам зазначеним у Додатку 4. 3. Підтвердження офіційного представника виробника: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника або представника виробника, яким виробник або офіційний представник підтверджує можливість поставки Учаснику предмету закупівлі (товару).Звертаємо Вашу увагу, що данна вимога не містить дискримінаційних умов, поскільки учасники можуть надати такий лист від будь-якого представника виробника. 4. Сертифікати ISO 45001:2019, 14001:2015, 9001:2015, 50001:2020, 28000:2008, ISO/IEC 27001:2015: Відповідно до частини п'ятої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Так, вимога тендерної документації щодо надання сертифікатів ISO встановлена задля підтвердження відповідності пропонованих послуг міжнародним стандартам, що в свою чергу є показником якості та надійності товару. Добровільність сертифікації не забороняє Замовникам вимагати підтвердження якості послуг що закуповуються. Провівши відповідний моніторинг подібних закупівель, замовник дійшов висновку, що на ринку багато учасників мають вищезазначені сертифікати, і навіть більшу їх кількість. Замовник в жодному разі не прагне звузити коло учасників. Вимога щодо надання сертифікатів ISO жодним чином не дискримінує учасників, оскільки кожен учасник може в будь який час отримати вищезазначені сертифікати. В Україні наявні десятки органів сертифікації, що надають відповідні послуги, і Замовник жодним чином не омежує учасників у виборі органу сертифікації. Стандарти ISO та сертифікація за цими стандартами з’явились не в цьому році і навіть не в минулому, а тому у потенційних учасників було вдосталь часу для отримання таких документів. З огляду на зазначене вище Замовник не бачить необхідності для внесення змін до Тендерної документації та задоволення Вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2023 00:02