• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стерилізатор паровий)

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стерилізатор паровий)

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2018 14:46 - 29.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

посилення контролю за дотриманням чинного законодавства

Номер: b1ea52db26cf44ffa5e29e64c69b544f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001142-a.c1
Назва: посилення контролю за дотриманням чинного законодавства
Вимога:
Вимога до замовника. Для забезпечення вимог ПКМУ № 753 від 02.10.2013 року та для дотримання принципів здійснення закупівель, викладених у ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо внести змінити до тендерної документації, а саме: - Додаток 1 пункт 2 підпункт а) - викласти його у наступній редакції: « а) завірену копію сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753» - Додаток 1 пункт 2 підпункт г) - виключити - Додати до додатку 2 пункту 5 наступні документи: o «Керівництво з експлуатації» o «Копію сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 13485:2003; 13485:2005 "Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання")» Пояснюємо замовнику, що наявність в тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа для підтвердження якості обладнання, підвищує вірогідність участі у закупівлі недобросовісних учасників, які продають неякісне несертифіковане обладнання, яке не пройшло систему оцінювання вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та\або не внесено до Державного реєстру медичної техніки. Те саме стосується вимоги щодо надання декларації виробника щодо відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. Почастішали випадки участі у закупівлях виробників із неякісним несертифікованим обладнанням, так як декларація виробника – є документом, який складається у довільній формі самим виробником то це означає, що замовник не отримає гарантованого підтвердження якості товару, а тому доцільніше буде вимагати у складі документів в якості підтвердження сертифікат відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753 як документ, що видається незалежними органами з оцінювання медичного обладнання. УВАГА! Обладнання, яке не має зазначеного сертифікату відповідності, не вважається медичним обладнанням та медичним виробом, а тому придбання такого обладнання – є нецільовим використанням бюджетних коштів. Відповідальність за це правопорушення для посадових осіб передбачена ч. 5 і 6 ст. 164-12 КПАП. У випадку, якщо предметом таких дій були бюджетні кошти у великих розмірах. настає кримінальна відповідальність за ст. 210 ККУ. Щодо документу «Сертифікат на систему управління якістю (ДСТУ ISO 13485:2003; 13485:2005 " Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання")». Наявність даного сертифікату надає можливість впевнитися, що виробником медичного обладнання під час виробництва товару забезпечені всі визначені законодавством засоби та заходи для контролю якості. Керівництво з експлуатації слугуватиме для замовника підтвердженням виконання умов, викладених у таблиці медико-технічних вимог. З огляду на викладене Замовнику слід впевнитися в якості та законності запропонованого йому обладнання на стадії проведення оцінки та розгляду пропозицій учасників, а не на стадії виконання договору, тому просимо внести вищезазначені зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитуваче! На Вашу вимогу на предмет внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне. 1. Щодо викладення підпункту а) пункту 2 Загальних вимог Додатка 1 до тендерної документації у редакції: «а) завірену копію сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753» доводимо до Вашого відома, що абзацом десятим частини першої ст. 1 Закону України 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» надано визначення терміну «документ про відповідність», а саме: «документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;». Таким чином, саме з урахуванням абзацу десятого частини першої ст. 1 зазначеного Закону, Замовником було викладено підпункт а) пункту 2 Загальних вимог Додатка 1 до тендерної документації у редакції наступного змісту: «а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або». Внесення змін до підпункту а) пункту 2 Загальних вимог Додатка 1 до тендерної документації вважаємо недоцільним і таким, що суперечить вимогам діючого законодавства. 2. На предмет виключення підпункту г) пункту 2 Загальних вимог Додатка 1 до тендерної документації повідомляємо, що тендерним комітетом ухвалено рішення щодо задоволення Вашої вимоги в цій частині. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. 3. Щодо звернення «Додати до додатку 2 пункту 5 наступні документи: «Керівництво з експлуатації»» - звертаємо Вашу увагу, що вимогами пункту 1 Загальних вимог Додатка 1 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції завірених копій технічного документу виробника (експлуатаційної документації: керівництва (інструкції/настанови) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською, або російською мовами). 4. З питання вимоги «Додати до додатку 2 пункту 5 наступні документи: «Копію сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 13485:2003; 13485:2005 "Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання")»» повідомляємо наступне. Наявність сертифікату системи управління якістю не є обов’язковим для суб’єктів господарювання, що здійснюють постачання товару, який є предметом закупівлі, тому при встановленні Замовником для учасників вимоги щодо надання такого сертифікату у складі тендерної пропозиції, Замовником буде порушено норму частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» та статтю 3 зазначеного Закону, якою затверджені принципи здійснення закупівель. Вимогою щодо надання сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ІSO 13485:2003; 13485:2005 «Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання») Замовник поставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Обов’язкова наявність в учасника cертифікату системи управління якістю не передбачена і не закріплена на законодавчому рівні. Тому Ваша вимога в цій частині є недоречною та необґрунтованою. З огляду на вищезазначене повідомляємо про задоволення Вашої вимоги частково. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Не задоволено