-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
свердловинні насосні агрегати
Завершена
957 176.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2018 17:16 - 24.03.2018 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про виключення дискримінаційних умов
Номер:
dbe03b62d9e74e4a95a0e02047eef2fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-002208-c.c4
Назва:
Вимога про виключення дискримінаційних умов
Вимога:
3. Вимагаємо виключити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів). Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1308 від 06.11.2013 року обладнання, що є предметом закупівлі, не віднесено до продукції, що на даний час підлягає обов’язковій сертифікації.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» обладнання, яке є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання.
Таким чином, отримання сертифікату УкрСЕПРО та Висновку СЕЕ наразі проводиться на добровільних, а отже, учасники, які завчасно не знали про публікацію закупівлі з такою вимогою та не отримували сертифікати УкрСЕПРО та Висновки СЕЕ на свою продукцію, оскільки це не вимагається законодавством, не можуть брати участь у закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасників документи, які не передбачені для них законодачо.
Вимагаємо виключити дану вимогу про надання діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (додати копію вказаних документів).
У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника.
У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2018 23:01
Вирішення:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації встановлює технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а Сертифікат, якраз і підтверджує якість продукції.
Сертифікація проводиться для впевненості в тому, що продукція, що випускається підприємством, відповідає обов`язковим вимогам нормативних документів. При цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість продукції, знаходяться під контролем, продукція незадовільної якості своєчасно виявляється, а підприємство постійно приймає заходи щодо запобігання виготовлення такої продукції, поліпшення якості продукції і поліпшення задоволеності замовників. Сертифікація забезпечує впевненість в тому, що виробник здатний постійно випускати продукцію, що відповідає вимогам нормативних документів стабільної якості.
Отримання сертифікату відповідності є доступною процедурою для будь-яких виробників, тому вимога замовника жодним чином не впливає на свободу конкуренції. Замовник гарантовано має отримати продукцію відповідної якості.
Відповідно до пункту 3.11 розділу ІІІ Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я від 12.05.2010 № 400, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 1 липня 2010р. за № 452/17747, у сфері питного водопостачання населення можуть використовуватись матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, консерванти, ємкості, тара, засоби закупорювання, мийні та дезінфекційні засоби, обладнання, устаткування, будівельні матеріали тощо), дозволені центральним органом виконавчої влади у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення для застосування у цій сфері. А, згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вказане, Замовник включив до Тендерної документації вимогу стосовно надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на законних підставах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про виключення дискримінаційних умов
Номер:
48134c80db014d72b6be97baf3273fbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-002208-c.c3
Назва:
Вимога про виключення дискримінаційних умов
Вимога:
2. Вимагаємо виключити (змінити) вимогу про те, що учасник повинен підтвердити свій статус, як офіційного дилера заводу-виробника насосів (додати офіційний лист від представника заводу-виробника, що підтверджує статус Учасника та, що Учасник несе відповідальність за обладнання, що поставляє). Дана вимога є дискримінаціною, оскільки обмежує можливість приймати участь компаніями, які є дистриб’юторами чи мають інші форми офіційного представництва заводу-виробника. Виходячи з того, що законодавство України не має чіткого загального визначення поняття дистриб’ютор та дилер, для розуміння різниці дифініцій пропонуємо за правилом «аналогія закону» звернутися до Постанови Кабінету Міністрів України №1200 від 11.11.2009 року відповідно до якої «дистриб'ютор - суб'єкт господарювання, який уповноважений виробником на здійснення продажу транспортних засобів», а «уповноважений дилер - суб'єкт господарювання, який уповноважений дистриб'ютором на здійснення продажу транспортних засобів». Тож чітко видно, що поняття дистриб’ютора є значно ширшим, натомість і дистриб’ютор і дилер здійснюють продаж товарів до кінцевого споживача.
Проте дана особливість не врахована вами під час написання тендерної документації, що призводить до обмеження інтересів дистриб’юторів та інших форм офіційного представництва.
Вимагаємо виключити вимогу про те, що учасник повинен підтвердити свій статус, як офіційного дилера заводу-виробника насосів (додати офіційний лист від представника заводу-виробника, що підтверджує статус Учасника та, що Учасник несе відповідальність за обладнання, що поставляє) або викласти її в подібній редакції: учасник повинен підтвердити свій статус, як офіційного дилера (дистриб’ютора або іншої форми офіційного представництва) заводу-виробника насосів (додати офіційний лист від представника заводу-виробника, що підтверджує статус Учасника та, що Учасник несе відповідальність за обладнання, що поставляє).
У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника.
У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2018 23:01
Вирішення:
Задоволено частково, внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про виключення дискримінаційних умов
Номер:
c3d5ba2adbb447a88540b8cc20434ba0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-002208-c.c2
Назва:
Вимога про виключення дискримінаційних умов
Вимога:
Виходячи зі статті 3 та відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги. Вами порушена дана вимога законодавства, оскільки свідомо встановлені дискримінаційні вимоги з метою обмеження кола потенційних учасників, що забезпечує можливу участь та перемогу в закупівлі певних компаній. Так вами неодноразово проводились аналогічні закупівлі на аналогічних тендерних умовах, за результатами яких простежується лобіювання Замовником інтересів певних компаній та певного виробника обладнання (прикладами таких закупівель є UA-2018-02-05-000262-b, UA-2017-02-21-001165-c).
Вимагаємо з метою забезпечення конкурентності та забезпечення реалізації принципів публічних закупівель виключити такі дискримінаційні умови:
1. Вимагаємо виключити (змінити) вимогу про наявність сервісного центру в статусі юридичної особи в межах м. Херсона, або на відстані не більш 100 км. від нього. Дана вимога чітко прописана під вже всім відомим нам учасників та спрямована на виключення можливості участі в закупівлі інших учасників. Просимо пояснити чим є принципово кращим сервісний центр офіс та юридична адреса, якого розміщена на відстані 100 км від м. Херсона, від того, що розміщений на відстані 110 км або 500 км? В чому якісна відмінність? Невже важливо для замовника відстань до офісу сервісного центру, а не швидкість та якість сервісного обслуговування? Повідомляємо, що кілометраж від Замовника до офісу сервісного центру не впливає на його якість та швидкість, тому доречніше буде вимірювати можливість сервісного центру обслуговувати обладнання замовника в годинах, а не кілометрах. Наприклад: необхідна наявність сервісного центру, який здатний забезпечити прибуття працівника на об’єкт Замовника протягом, наприклад, 48 годин. В такому випадку потенційні учасники, які мають сервісний центр (незалежно від відстані сервісного центру до міста Херсона) будуть приймати рішення чи здатні вони забезпечити прибуття свого працівника протягом визначеного терміну і приймати рішення про участь в закупівлі. І Замовника не повинно хвилювати яким чином учасник буде забезпечувати прибуття працівника сервісного центру і на якій відстані знаходиться сервісний центр, ці питання покладаються виключно на розсуд учасника (постачальника).
Вимагаємо виключити вимогу про наявність сервісного центру в статусі юридичної особи в межах м. Херсона, або на відстані не більш 100 км. від нього або викласти вимогу в подібній редакції: наявність сервісного центру, який здатний забезпечити прибуття працівника на об’єкт Замовника протягом, наприклад N годин.
У разі відхилення нашої вимоги просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує позицію Замовника.
У разі ігнорування нашої вимоги ми вимушені будемо повідомити про це керівництво Замовника відповідний територіальний підрозділ Державної аудиторської служби та органи місцевого самоврядування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2018 23:00
Вирішення:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, один з яких - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
При встановлені вимоги щодо наявності в Херсоні, або на відстані не більш 100 км. від нього, сертифікованого сервісного центру в статусі юридичної особи, уповноваженого представником заводу-виробника, для забезпечення оперативного гарантійного та післягарантійного обслуговування, була врахована специфіка функціонування та здійснення господарської діяльності нашого підприємства, що надає комунальні послуги населенню з водопостачання. У випадку виходу зі строю насосних агрегатів на свердловинах питного водопостачання, зупиняється подача води населенню, тому при ліквідації аварійних ситуацій терміново, у вкрай стислі строки (протягом 1-2 годин), необхідні обладнання та матеріали для локалізації негативних наслідків. Зупинення таких робіт може призвести до техногенних катастроф на території міста Херсона.
Підприємство не може зупинити роботи з ремонту свердловинних насосів та ліквідації аварійних ситуацій в очікувані коли приїдуть спеціалісти, замовник повинен мати змогу одразу отримати необхідні запчастини для ліквідації аварій.
Крім того, Законом не обмежуються права замовника вказувати конкретне місцерозташування бази.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до проекту договору
Номер:
37c879b868e745b0bd28501373f3b9e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-12-002208-c.c1
Назва:
Внесення змін до проекту договору
Вимога:
Проект договору, що наданий вами до Тендерної документації, передбачає, що оплата здійснюється протягом 180 календарних днів з моменту поставки товару у разі підписання видаткової накладної. Що є досить великим проміжком часу, враховуючи те, що обладнання, яке закуповується Вами переважно є імпортним та має курсову складову.
Також проект договору передбачає відповідальність за порушення виконання умов договору лише для однієї сторони - Постачальника, проте відповідальність Покупця за порушення строків оплати не передбачена.
Вимагаємо внести зміни до проекту договору та включити пункт про відповідальність Продавця відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2018 21:34
Вирішення:
На скаргу щодо внесення змін до проекту договору повідомляємо наступне.
Замовнику, не зрозуміла вимога щодо включення до проекту Договору пункту про відповідальність Продавця відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України, адже у проекті договору сторона по договору «Постачальник», а не «Продавець». Для Постачальника відповідальність передбачена пунктом 7.2. вказаного проекту Договору.
До того ж, Замовник не є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, не виконує державний контракт, виконання зобов'язання не фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту.
Стосовно строків оплати по договору, повідомляємо, що Замовника влаштовує розстрочка платежу протягом 180 календарних днів з моменту поставки товару, зміни цей пункт не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено