• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з комплексного спеціального обстеження шляхопроводу Ковельського на перетині проспекта Перемоги із залізницею Київ – Коростень біля залізничної платформи «Святошин» в м. Києві (код за ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)

Завершена

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2018 11:31 - 29.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 9e3f28fb37124a388444279998fb8e98
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-16-000689-c.a1
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
ВИМОГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації Наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та має відповідну необхідну матеріально-технічну базу, штат працівників для виконання умов договору на надання послуг за даним предметом закупівлі, а також вже не перший рік їх надає замовникам цих послуг. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника, наше підприємство не може прийняти участі з наступних причин: По-перше: п. 3 додатку №1 тендерної документації (надалі - ТД) відповідність учасника кваліфікаційним критеріям має підтверджуватись наявністю документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ. Але, всупереч своїй же вимозі, замовником п.п. "а", "б" п.3 внесено протиріччя, що суперечить змісту п. 3 додатку №1, а саме: 3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ. а) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід з обстеження та випробовування великих мостових споруд по одному договору за 2016 та 2017 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість наданих послуг, суму договору по розрахункам. б) Копії, завірені підписом та печаткою учасника, листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних ДОГОВОРІВ. Таким чином, такою двозначною вимогою Замовник намагається ввести в оману учасників закупівлі, та уникнути конкуренції, зазначивши вимогу, що суперечить ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон). Так, ст. 16 Закону встановлений вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Пунктом 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ. Крім того, вимога встановлена п.п."б" п.3 Додатку 1 ТД про надання листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних ДОГОВОРІВ є прямим порушенням Закону та дискримінує учасників, які не мають можливості надати інформацію (відгук) більш ніж щодо одного договору. По-друге: вимога, встановлена п. 4 додатку №1 ТД: "Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій виконання умов договорів від замовників за 2016 та 2017 рр.", також суперечить ст.16 Закону, а саме: зазначена вимога не міститься в переліку кваліфікаційних вимог, які Замовник має право вимагати від учасників закупівлі. Додатково просимо звернути увагу, що перелік вимог встановлених ст. 16 Закону є ВИЧЕРПНИМ. Окрім того, відповідно до п. 4 ст. 16 Закону, "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником". Враховуючи вищезазначене, вимоги встановлені п.п. "а" та "б" п.3 та п.4 Додатку 1 ТД є обмежуючими, дискримінаційними та порушують: - ст. 3 Закону (принципи здійснення закупівель); - ч. 3 статті 5 Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників); - ст. 16 Закону, якою визначений вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників; - п. 4 статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Керуючись ст.3, ч. 3 ст. 5, ст.16, п. 4 ст. 22, ст.23 Закону, - ВИМАГАЄМО: 1. Привести п. 3 додатку №1 ТД до вимог Закону, виклавши його в наступній редакції: п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору а) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід з обстеження та випробовування великих мостових споруд по одному договору за 2016 або 2017 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість наданих послуг, суму договору по розрахункам. б) Копія, завірена підписом та печаткою учасника, листа-відгука вказаного замовника щодо виконаного договору". 2. Виключити вимогу, встановлену п. 4 додатку №1 ТД. Додатково повідомляємо, що в разі незадоволення зазначеної Вимоги Замовником, ми будемо вимушені: - звернутися з відповідною Скаргою до органу оскарження, головного керівного органу вашого підприємства, міського голови м. Києва, з залученням засобів масової інформації; - залишити негативний відгук про дану закупівлю до системи впливу та контролю закупівель у системі Dozorro.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату) з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1). Згідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинен надати: а) Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості про досвід з обстеження та випробовування великих мостових споруд по одному договору за 2016 та 2017 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість наданих послуг, суму договору по розрахункам. б) Копії, завірені підписом та печаткою учасника, листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних договорів Згідно пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості щодо відсутності претензій виконання умов договорів від замовників за 2016 та 2017 рр. Враховуючи, що мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»), а також з метою підтвердження належного виконання учасниками умов договорів щодо комплексного спеціального обстеження мостів та шляхопроводів, підприємством «Київавтошляхміст» встановлено зазначені вимоги. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, важливість результатів обстеження, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, вимоги, що встановлені тендерною документацією є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників.
Статус вимоги: Відхилено