-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ
Завершена
841 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2018 15:31 - 17.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
73c1adfd85e24807b83270eb3f368781
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-001358-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Західдорсервіс" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки Технічним завданням (додаток 1 до тендерної документації) передбачено наступні вимоги: Довговічність пластику - повинен витримувати не менше 4 млн. наїздів. Надати документальне підтвердження акредитованою лабораторією. Учасник процедури закупівлі в складі пропозиції повинен надати належним чином завірені копії сертифікатів відповідності виданий ДП «ДерждорНДІ» на матеріали: холодний пластик, склокульки. Учасник ТОВ "Західдорсервіс" не надав у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності ДП «ДерждорНДІ» на матеріали та не підтвердив довговічність пластику акредитованою лабораторією, тому, відповідно до п. 4 частини 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", його пропозиція має бути відхилена.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №61.pdf 10.04.2018 10:12
Дата подачі:
03.04.2018 15:38
Вирішення:
У зв'язку зі змінами у законодавстві
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА про усунення порушень під час проведення процедури закупівель
Номер:
fb7e39388b454ff982b4299eb65c1267
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-001358-c.a1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень під час проведення процедури закупівель
Вимога:
У пункті 4.2 Загальних положень Тендерної документації на закупівлю «Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки на вулицях м. Івано-Франківськ (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначено, що «Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) не передбачено». При цьому в Технічному завданні (Додаток 1 до Тендерної документації) передбачено поділ предмета закупівлі на 3 лоти.
Таким чином, просимо привести у відповідність Тендерну документацію шляхом внесення відповідних змін.
В «Технічних та кількісних вимогах до предмету закупівлі» Технічного завдання всі типи горизонтальної дорожньої розмітки зазначені в “м2”. Звертаємо увагу, що відповідно до положень СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» та РЕКН, типи розмітки 1.1-1.11 вимірюються в км, а 1.12-1.30 – в м2. Крім того, згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг» на кожен тип розмітки витрачається різна кількість матеріалів, тому кожен тип розмітки має свою ціну. Зазначені Замовником загальні обсяги в м2 унеможливлюють підрахунок вартості послуг.
Враховуючи викладене, вимагаємо привести положення Технічного завдання «Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» (Додаток 1 до Тендерної документації) у відповідність до вимог наступних нормативних документів: ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», ДСТУ Н Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (п.6.2.10.1 та п.6.2.10.2) та РЕКН.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 33.pdf 13.03.2018 12:08
Дата подачі:
07.03.2018 14:25
Вирішення:
Частково задовільнити
Статус вимоги:
Відхилено