-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Завершена
97 970.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 489.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 489.85 UAH
Період оскарження:
07.03.2018 15:01 - 12.03.2018 18:00
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікації
Номер:
71b4b522126943a9adc4e2f57bd503e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-001704-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Витяг, який був наданий від Міністерства молоді та спорту України (Замовника) про відхилення пропозиції ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» вважаємо не обґрунтованим і просимо переглянути пропозицію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист з додатками щодо оскарження UA-2018-03-07-001704-c.pdf 27.03.2018 16:20
Дата подачі:
27.03.2018 16:20
Вирішення:
Доброго дня шановний Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу/скаргу повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п.7 Додатку 1 до документації на проведення аукціону: "Заправка картриджів до струмневих принтерів здійснюється чорнилами торгової марки Patron". Проте, у наданому Вами "Технологічному регламенті послуг по заправці та відновленню картриджів до принтерів" та "Розрахунку вартості/відновлення картриджів" зазначено торгову марку WWM.
2. У наданому Вами "Технологічному регламенті послуг по заправці та відновленню картриджів до принтерів" в розділі "Заправка картриджа включає в себе" для найменування "Canon 719H" кількість тонера вказана 300гр. Але у розділі "Відновлення картриджа включає в себе" для найменування "Canon 719H" кількість тонера вказана 120гр. Тоді як у наданому Вами "Розрахунку вартості заправки/відновлення картриджів" для найменування "Canon 719H" кількість тонера вказана 300гр. Тобто, вартість послуги включає кількість тонера 300гр, а планується використати при відновленні картриджа 120гр.
3. У наданій Вами "Ціновій пропозиції" у розділі "Технічне обслуговування копіювальних апаратів" для найменування "Заміна деталей Xerox WC 5325 з комплектуючими (code:036K92290 / 036K91922 / 868E47601 / 868E47611)", Вами запропоновано ціну послуги 275,00 грн з ПДВ. Станом на 01.03.2018 сумарна вартість вказаних нових оригінальних деталей (чотирьох артикулів) згідно опитування сервісних центрів з обслуговування техніки Xerox складала орієнтовно 2500,00 грн з ПДВ. Тобто, виникає обґрунтований сумнів щодо встановлення нових оригінальних запчастин за ціною майже в 10 разів меншу та, відповідно, якісного надання послуги (ремонту).
4. Згідно з умовами тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, підстави для врахування Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено