-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
природний газ
Завершена
1 561 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2018 16:06 - 27.02.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
f74e84969027480291b9de0ba26cb7ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-000494-b.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні дії
Пов'язані документи:
Учасник
- Управління освіти Дубно м.р..pdf 22.03.2018 21:51
- Рішення від 26.03.2018 № 2671 + лист Замовнику.pdf 27.03.2018 20:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2018 № 3240.pdf 10.04.2018 12:21
- Рішення від 06.04.2018 №3240.pdf 12.04.2018 20:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2018 22:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.04.2018 20:39
Скарга
Залишено без розгляду
Щодо виключення дискримінаційної вимоги
Номер:
5bb4d59999c24d8eb05190957a75d176
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-000494-b.a1
Назва:
Щодо виключення дискримінаційної вимоги
Скарга:
Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 №3302-05/40083-06 «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу», споживач здійснює закупівлю природного газу, як товару. Згідно п.32 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Водночас, відповідно до п.5 р.2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. №454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою. товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Оскільки чинним законодавством не передбачено типової форми договору постачання природного газу для споживачів (крім побутових), постачання природного газу, у тому числі, для бюджетних установ та організацій здійснюється на підставі договору, що укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів та за вільними цінами, що встановлюються між постачальником та споживачем.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про ринок природного газу» не має жодної заборони для постачальників природного газу займатися одночасно такими видами господарської діяльності як: постачання та транспортування природного газу. Окрім того, відповідно до ч.1 ст.2 Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015р. «Про затвердження Правил постачання природного газу», підставою для постачання природного газу споживачу, в першу чергу, є наявність об’єкту, який підключений до газотранспортної системи та присвоєний споживачу Оператором газорозподільної системи персональний ЕІС-код, як суб’єкту ринку природного газу.
Також слід зазначити, що відповідно до ст.19 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем».
Відповідно до п.39 ст.1 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач». З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи.
Також, Кодексом газотранспортної системи, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2493, передбачена можливість суб'єктам ринку, які бажають транспортувати газ до прямих споживачів, укласти з оператором газотранспортної системи відповідний договір на транспортування природного газу.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товару може включати зокрема послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів, тому просимо усунути дискримінаційну вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації, та надати можливість подачі тендерних пропозицій в вартість яких включено тариф на транспортування природного газу магістральними газопроводами».
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 26.02.2018 № 1720.pdf 26.02.2018 21:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2018 09:35
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.02.2018 21:29