• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95

Завершена

192 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 963.60 UAH
Період оскарження: 04.09.2023 17:13 - 09.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 5ebbc7c936dc4f14afd03cef3c2c91db
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-04-012441-a.a1
Назва: дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
№05 від 05.09.2023 Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації Дослідивши умови тендерної документації, ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», як особа, що має намір брати участь у проведенні даних торгів, виявило умови, які порушують права та інтереси потенційних учасників в частині встановлення дискримінаційних вимог, що суперечать законодавству з питань публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості). Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до п. 5 Розділу 7 Тендерної документації «Відпуск бензину А-95 здійснюється на АЗС, що належать Учаснику на правах власності або умовах оренди в межах м. Харкова на відстані до 5 км від місцезнаходження Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, щодо місцезнаходження АЗС учасника (власних або орендованих), на яких буде здійснюватись відпуск замовнику Бензину А-95 (по талонах термін дії 1 рік, номіналом від 1 літри)». З вищевказаного вбачається, що приймати участь у проведенні даних торгів можуть лише учасники, які мають АЗС у власності та/або оренді. Вимога тендерної документації щодо наявності в учасника саме власної або орендованої АЗС звужує коло потенційних учасників торгів, які можуть запропонувати пальне не гіршої якості, та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази. По даному питанню існує стала практика органу оскарження, який своїми рішеннями зобов’язує замовників вносити зміни до тендерної документації шляхом включення до проведення відкритих торгів учасників, які працюють на партнерських засадах. Крім того, тендерна документація містить суперечності щодо номіналу талонів. Зокрема, Замовник визначив у абзаці 4 Розділу 7 Тендерної документації номінал талонів від 10 літрів, а в п. 5 Розділу 7 номінал талонів від 1 літра. При цьому, звертаємо увагу, що жоден з учасників не зможе забезпечити номінал талонів від 1 літра. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації привівши її у відповідність законодавства про публічні закупівлі, а саме п. 28 Особливостей ч. 4. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». У випадку не внесення змін, ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вимушене звернутись за захистом своїх прав до органу оскарження. Директор ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» Кравчук Анастасія Володимирівна
Вирішення: Дякуємо, що цікавитесь нашою закупівлею. По-перше, відповідно до Змісту Тендерної документації в ній тільки 6 (шість) розділів. По-друге, дякуємо, що звернули увагу на описку в частині визначення розміру талонів в Розділ 3. п.п.5 п.7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», там дійсно повинно стояти номінал талонів «від 10 літрів». По-третє, Замовник не вважає, що така вимога є дискримінаційною щодо окремих учасників. Вона є свого роду захистом від недобросовісних учасників які вводять в оману замовників. Та спрямована на попередження ситуацій в яких учасники не в змозі забезпечити відпуск пального за цінами зазначеними у тендерній пропозиції на так званих АЗС "партнерів". Також просимо уважніше читати тендерну документацію! Звертаємо Вашу увагу на Розділіл 3, п.9 В разі якщо учасник процедури закупівлі не є власником торгової марки пропонованого Товару (палива) в складі пропозиції Учасника надається сканована копія оригіналу або нотаріально завірені копії договорів поставки, зберігання або інших документів, що підтверджують право на володіння, використання, розпорядження Товару зазначеної торгової марки (палива). В складі пропозиції Учасника надаються скановані копії оригіналів гарантійних листів по кожному договору (стосується партнерських договорів, договорів поставки (постачання), договорів зберігання та інших договорів, що визначають залучення до виконання субпідрядників) складеними не пізніше ніж 30 днів до дати кінцевого строку подання пропозицій із зазначенням (посиланням) у них на номер і дату договору та кінцевий їх строк дії. Гарантійний лист повинен містити умови щодо гарантування безумовного і належного отоварення Талонів Постачальника (Учасника) незалежно від будь-яких обставин (фінансових, юридичних, інших), які склалися між Постачальником (Учасником) та субпідрядником, а саме особами які мають право вчиняти відповідні дії та має бути зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців або мати відповідне доручення (доручення надається в складі пропозиції учасника). Документи повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею. З повагою, уповноважена особа Адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Статус вимоги: Відхилено