• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення

Завершена

892 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 464.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2023 15:45 - 09.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

"Вимога не відповідає принципам доброчесності та відповідальної поведінки, містить непрямі ознаки, що вказують на наявність попередньої змови між суб’єктами господарювання"

Номер: 0865ea5c16714528a867ec2f00a985df
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-04-010172-a.b5
Назва: "Вимога не відповідає принципам доброчесності та відповідальної поведінки, містить непрямі ознаки, що вказують на наявність попередньої змови між суб’єктами господарювання"
Вимога:
Шановний Замовнику, потеційному учаснику заборонено спілкуватися із Замовником без використання електронної системи закупівель, а тому тільки через вимогу є можливість "нагадати" Вам про ТРИВАЮЧУ закупівлю, яка відверто Вами ігнорується. І стверджуючи про "Вимога не відповідає принципам доброчесності та відповідальної поведінки, містить НЕПРЯМІ ознаки, що вказують на наявність попередньої змови між суб’єктами господарювання" Ви не наводите жодного доказу, лише оперуєте загальними фразами. Проте, от саме Вашими діями демонструються ПРЯМІ ОЗНАКИ про наявність змови, тільки виключно у Ваших діях із ТОВ "Девелопер Полісся" , що чітко демонструються діями у закупівлях: UA-2023-05-30-005168-a, UA-2023-06-30-001666-a, UA-2023-08-22-002326-a. Зверніть увагу на наявні скандали в цій сфері https://kievvlast.com.ua/text/medichni-batalii-nardepa-dubinskogo-zvinuvachuyut-u- peresliduvanni-deputata-kor-i-kontroli-medsferi-kiivshhini , https://www.pravda.com.ua/articles/2023/07/17/7411613/ та дотримуйтеся закону під час оголошення та проведення закупівель, уникаючи зловживань (невиконання рішення АМКУ та використання послуг протягом цього часу згядно прямого договору", надання переваг "своєму") не забуваючи, що ми живемо в період воєнного стану та маємо на меті побудову правової держави.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наполегливо просимо використовувати електронну систему закупівель за призначенням, не вдаватися до перекручування інформації, передачі фактів поза їхнім контекстом, необґрунтованих звинувачень на адресу замовника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.09.2023 10:02
Вимога
Відхилено

щодо зловживань. фіксація факту умислу в діях замовника на етапі прийому пропозицій

Номер: 7d14cfec3f264013b61b3a23d1945fed
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-04-010172-a.b4
Назва: щодо зловживань. фіксація факту умислу в діях замовника на етапі прийому пропозицій
Вимога:
Замовником оголошено закупілю UA-2023-05-30-005168-a, рішення АМКУ по якій повторно свідомо не виконується. Проте, паралельно Замовником оголошується нова дана закупіля на таку ж очікувану вартість із умовами, деталізованими під конкретного учасника. Повідомляємо, що оголошення закупівлі та взяття зобов'язань передбачено в рамках наявного фінансування та планування, а тому відміна попередньо оголошеної закупівлі (що, очевидно, у планах), буде незаконною, як і оголошення нової закупівлі при наявності триваючої. Дані обставини в т.ч. стануть підставою для проведення моніторингів та ревізійної перевірки ДАСУ по закупівлях Замовника у 2023 році по коду ДК 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення. А тому наголошуємо про необхідність "згадати" про діючу закупівлю UA-2023-05-30-005168-a та відмінити закупівлю UA-2023-09-04-010172-a на етапі прийому пропозицій як незаконно оголошену, нездійснення чого буде кваліфікуватися та фіксуватися як умисл у вчиненні правопорушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за змістовну Вимогу, яка яскраво демонструє справжню мету та цілі її автора. 1. Вимога суперечить пункту 54 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, оскільки, не стосується змісту тендерної документації. 2. Вимога не відповідає принципам доброчесності та відповідальної поведінки, містить непрямі ознаки, що вказують на наявність попередньої змови між суб’єктами господарювання, обміну інформацією між ними з метою незаконного впливу на результати відкритих торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо вимог, прописаних під свого учасника ТОВ "ДЕВЕЛОПЕР ПОЛІССЯ"

Номер: 82c69ce5654648b6a13484df95c72065
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-04-010172-a.c3
Назва: щодо вимог, прописаних під свого учасника ТОВ "ДЕВЕЛОПЕР ПОЛІССЯ"
Вимога:
Відповідно до вимог ТД: 9. Спеціальний одяг персоналу та лікарняну білизну, у першу чергу IV ступеня забруднення, укладають у водорозчинні мішки, які потім перуться разом із білизною. У складі пропозиції учасник має надати : - Декларацію або висновок СЕС про відповідність водорозчинних мішків санітарних нормам , чинні на момент розкриття пропозиції . - Інструкцію з використання водорозчинних мішків. - Гарантійний лист від виробника або офіційного представника щодо своєчасного постачання водорозчинних мішків учаснику. - Копію видаткової накладної або акту приймання-передачі або договору купівлі-продажу, на підтвердження наявності в учасника водорозчинних мішків. Учасником водорозчинні мішки купуються іноземного виробництва у реалізаторів, проте, враховуючи строки прийому пропозицій, не отримано відповідей від виробника/оф. представника. А тому, дана вимога перешкоджає участі в публічній закупівлі. Просимо деталізувати вимогу про видаткову накладну про наявність в учасника вородозчинних мішків певної кількості, обмежившись гарантійними листами від третіх осіб. Розуміємо бажання Замовника укладення договору із ТОВ "ДЕВЕЛОПЕР ПОЛІССЯ", проте, наполегливо просимо дотримуватися законності проведення закупівлі та внести змін в ТД для попередження блокування даної закупівлі у зв'язку із оскарженням в АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно вимог пункту 7 розділу V Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом МОЗ України від 30.04.2014 р. № 293, спеціальний одяг персоналу та лікарняну білизну, у першу чергу IV ступеня забруднення, укладають у водорозчинні мішки, які потім перуться разом із білизною. Згідно пункту 3 Технічних вимог до предмета закупівлі у додатку 3 до тендерної документації прання білизни повинне провадитися учасниками із застосуванням методик та технологій відповідно до вимог вищезазначеної Інструкції. Пунктом 9 Технічних вимог передбачено, що спеціальний одяг персоналу та лікарняну білизну, у першу чергу IV ступеня забруднення, укладають у водорозчинні мішки, які потім перуться разом із білизною. У складі пропозиції учасник має надати: Декларацію або висновок СЕС про відповідність водорозчинних мішків санітарних нормам, чинні на момент розкриття пропозиції; Інструкцію з використання водорозчинних мішків; Гарантійний лист від виробника або офіційного представника щодо своєчасного постачання водорозчинних мішків учаснику; Копію видаткової накладної або акту приймання-передачі або договору купівлі-продажу, на підтвердження наявності в учасника водорозчинних мішків. Слід зазначити, що вимога про надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника щодо своєчасного постачання водорозчинних мішків учаснику не є дискримінаційною, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної групи або групи осіб серед інших. Необхідні вимоги до предмета закупівлі сформовано з дотриманням принципів публічних закупівель, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: … 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Частиною 1 статті 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики; Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 статті 22 Закону). З огляду на положення Закону характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис способу прання білизни та підтвердження можливості його здійснення». На сьогодні відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження до типу та виду документів, які підтверджують інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам замовника, визначається останнім самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених Законом. Крім того, тендерна документація не містить особливих вимог до такого документу, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Мета отримання такого листа - забезпечення безперебійного та своєчасного прання білизни учасником торгів у відповідності до вимог діючого законодавства. Надання такого листа є гарантією того, що учасник є надійним надавачем послуг з прання та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника або офіційного представника виробника, а він в свою чергу гарантує своєчасну поставку засобів для прання –водорозчинних мішків. У пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що усі посилання у тендерній документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент. Таким чином, за умовами закупівлі, учасники мають можливість надати документи на підтвердження використання водорозчинних мішків різних виробників. Необхідні вимоги до предмета закупівлі не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Крім того, проведення процедур з даною вимогою є звичайною та поширеною практикою. Тому, дана вимога тендерної документації не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель, не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які мають намір надати якісні послуги у відповідності до вимог діючого законодавства. Оскільки, тендерна документація не містить жодних особливих вимог до предмету закупівлі, повністю відповідає чинному законодавству та ніяк не обмежує та не надає перевагу іншим учасникам процедури закупівлі, тому, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо довідки

Номер: 8df25dfab2f344deba8e2b6f609ecdff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-04-010172-a.a2
Назва: Щодо довідки
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено подання: 3.2. довідка, складена в довільній формі, про всі договори про закупівлю послуг з прання, укладені учасником протягом січня-серпня 2023 року та оприлюднені в електронній системі закупівель PROZORRO (у довідці обов’язково має бути зазначена інформація про номер тендеру в електронній системі закупівель(UA-2023-…….)). У разі, якщо учасник у 2023 році не укладав договори про закупівлю послуг з прання або вони не підлягали оприлюдненю в електронній системі закупівель PROZORRO, він надає довідку складену в довільній формі. Просимо видалити дану вимогу ТД так як згідно норм Закону, Особливостей: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Дана інформація наявна в електронній системі азкупівель та не має жодного значення для замовника. У випадку невнесення змін в строк для оскарження умов ТД - дана вимога буде предметом розгляду АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо працівників

Номер: a855a843c620466f98b224be46741d18
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-04-010172-a.a1
Назва: Щодо працівників
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено подання: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг замовнику, а саме: завідувач пральні (код класифікатора професій – 1228) – не менше однієї особи, машиніст із прання та ремонту спецодягу (код класифікатора професій – 8264) – не менше однієї особи, прасувальник (код класифікатора професій – 8264) - не менше однієї особи, водій - не менше однієї особи (у разі використання ТЗ для надання послуг). 2.4. Копію штатного розпису (витяг із штатного розпису), копії наказів про призначення працівників, або копії трудових книжок працівників учасника, що вказані в довідці (підпункт 2.1). 2.5. Копію документу про здобуття кваліфікації машиніста із прання та ремонту (відповідно до коду класифікатора професій – 8264), одержану працівником який вказано в довідці (підпункт 2.1). 2.6. Повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (відповідно до постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 (в редакції постанови КМУ від 28 грудня 2021 року № 1392), з відміткою про прийняття вказаного документа (Квитанція №2), на кожного працівника, що вказаний в довідці (підпункт 2.1). Дані вимоги є дискримінаційними так як в потенційного учасника є залучені згідно цивільно-правових угод працівники, що є,згідно практики АМКУ, достатнім для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Просимо видалити вимогу ТД до 09:00 08.09.2023 року, в інакшому випадку змушені будемо звертатися до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вніс відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено