-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою. За кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони
Завершена
455 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2023 15:28 - 04.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
1810e5840f7b4923bd1f592b6650a3a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-04-009688-a.b4
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації учасника - Приватного підприємства «Патріот В».
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 04.09.2023 року оголосив закупівлю щодо закупівлі Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою за кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони..Ідентифікатор закупівлі номер UA-2023-09-04-009688-а, сума закупівлі становить 455 000.00 грн. .
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою із змінами
№ 38 від «07» вересня 2023 року (далі- Тендерна документація).
За результатами аукціону, що відбувся 09.10.2023 року участь взяли двоє Учасників:
1)ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" 365 000.00 UAH
2). Товариство з обмеженою відповідальністю "Вектор Техно" 450 000.00 UAH
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №51 від 16.10.2023року
Тендерна пропозиція була відхилена Замовником з таких підстав, а саме: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, ПП «Патріот В» реалізує своє право на подання скарги.
1. Згідно пп 1.1 ч.1 р. ІІІ тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • чинну ліцензію або документ дозвільного характеру із зазначенням наступних робіт: монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, а саме: - електропостачання і електроосвітлення; - засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж. Учасником у складі пропозиції надано ліцензію ДАБІ №22-Л від 18.04.2018 року ТОВ «Вентпромелектромонтаж» та довідку про залучення субпідрядника/ співвиконавця.
Умовами даної закупівлі, а саме п.7. Інформація про субпідрядника/ співвиконавця передбачено Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та/або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно Рішення АМКУ від 25.09.2023року за №15254 було роз’яснення з приводу цього питання, а саме: «Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою.
За кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
Комплектуючі; назва товару:
Роутер; -.
4-портовий РоЕ комутатор Dahua Technology DH-PFS3106-4ET-60; -.
Монтажні та пусконалагоджувальні роботи:
Підключення до локальної мережі;5
Монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи відеонагляду, налаштування
камер та кута огляду, прокладка кабеля. Підключення та налаштування реєстратора,
підключення до мережі інтернет.
Усі посилання у Додатку №2 на виробника матеріалу, механізму, виробу,
торговельну марку, тощо, вживаються у значенні "_____(найменування матеріалу/виробу
чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент".
Допускається використання еквівалентних виробів і матеріалів, устаткування, що
зазначені у технічному завданні.
У разі якщо учасник пропонує інший товар (аналог, або еквівалент) ніж
передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі пропозиції
порівняльну таблицю, яка підтверджує еквівалентність товару.
Також згідно Додатку 3, а саме Проект Договору є підтвердженням того ,що Замовник закуповує саме послугу, а не товар:
ДОДАТОК 3
до тендерної документації
(ПРОЄКТ)
ДОГОВІР № ____
про закупівлю послуг
м.Чорнобай «____» __________2023р.
__________________, який діє на підставі __________, у подальшому - Замовник, з однієї сторони,
______________________________________, в особі ___________________________, який діє на підставі _______, у подальшому - Виконавець, з другої сторони, які разом, у подальшому - Сторони, а кожен окремо - Сторона, за результатами проведеного тендеру, уклали даний договір про наступне:
1.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Продавець зобов'язується в 2023 році поставити Покупцеві товар, зазначений у цьому договорі, а Покупець - прийняти і оплатити товар.
1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару: Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою. За кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони.
1.3. Детальний перелік товару надано у технічній специфікації.
1.4. Обсяги закупівлі товарів (робіт або послуг) можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
1.5. До вартості товару включається монтаж та установка обладнання, що визначено в технічній специфікації.
І на сам кінець, хочемо підкреслити, що назва предмету закупівлі є Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою. За кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони, тому монтаж та пусконаладка і є послугою, що заперечує Замовник. Тому умовами даної закупівлі, а саме п.7. Інформація про субпідрядника/ співвиконавця передбачено що Учасник має право на залучення субпідрядника/ співвиконавця.
Враховуючи вищенаведене , вважаємо, що Замовником неправомірно Рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Замовник порушив вимоги статті 31 Закону.
2. Згідно 5.1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на постачання аналогічного товару на суму не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, документ(-и), що підтверджують факт передачі товару (накладна та/або акт).
Аналогічним товаром вважається система відеоспостереження/система відеонагляду, системи охоронного контролю доступу та системи охоронної сигналізації.
*Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору, інформація про проведення якого була у публічному доступі, або договір, інформація про який знаходиться у публічному. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
ПП Патріот В» надав аналогічні договори за вимогами Замовника, а саме:
Файл «договір 31-01-2210.pdf», файл «15-02-2210 апаратура для відеоспостереження (1).pdf», файл «02-01-2210 система контролю доступу.pdf», файл «03-01-2210 комп обладнання.pdf», файл «договір 246.FR12 (1).pdf»,файл «Договір № 313.2240 від 14.06.21 (1).pdf», файл «03-01-2240 монтаж системи відеонагляду.pdf», файл «Договір № 313.2240 від 14.06.21.pdf з накладними або актами згідно п 5.1.1 умов тендерної документації, а також з посиланням на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
Крім вищезазначених Договорів, які Замовник зазначив в протоколі про відхилення за №51 від 16.10.2023року хочемо звернути також увагу на Договір № 313.2240 від 14.06.21року між Комунальним некомерційним підприємством «Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради» та ПП «ПатріотВ» та файлу «Акт виконаних робіт Онко», файлу UA-2021-05-13-001021-b-active-awards (3).pdf, так як цей договір є саме аналогічним договором до цієї закупівлі саме з таких підстав:
-Згідно додатку до договору, а саме технічної специфікації вбачається, що предметом договору є постачання товару (системи відеонаглядута сигналізації) з монтажем та пусконаладкою:
№ з/п Найменування Од. виміру Кількість
ЦЕНТР ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ
1 IP камера Hikvision DS-2CD1131 шт. 6
2 IP відеореєстратор DS-7608NI-Q1 шт. 1
3 HDD накопичувач 4000GB WD40PURZ шт. 1
4 Комутатор мережевий РоЕ-1010-8Р/250m, 8 РоЕ шт. 1
5 Конектор RJ 45 8р8с шт. 20
6 Кабель канал 20*30 м 70
7 Кабель вита пара UTP solid 5Е м 305
8 Зовнішня трійна розетка із заземленням шт. 1
9 Провід ШВВП 2x1.5 м 20
10 Монтажний набір шт. 1
11 Короб 20х10 м 60
12 Короб 40 х 25 м 20
13 Витратні матеріали шт 1
14 Прилад Дунай 4L охоронно-пожежний (WI-FI- GPRS) шт 1
15 Оповіщувач SA-103 звуковий внутрішній, 12 В, 185 мА,110дБ шт 1
16 Радіокомплект Radio Commander 1000M шт 1
17 Акумулятор ORION AGM 12B 7,0 А/r шт 1
18 Монтажні та пусконалагоджувальні роботи систем сигналізації та відеоспостереження з виведенням на пульт централізованого спостереження та їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони послуга 1
ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ГЕМАТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР
19 DS-2CD2421G0-IDW шт. 4
20 Відеореєстратор DS-7108NI-Q1 шт. 1
21 Кабель вита пара шт. 50
22 Western Digital Purple 3.5", 2TБ, SATAIII, об’єм буферу 64 МБ шт. 1
23 Коробка монтажна шт. 1
24 Точка доступу Ubiquiti UniFi AP AC LR шт. 2
25 Фільтр мережевий 5 розеток шт. 2
26 Ящик монтажний шт. 1
27 Витратні матеріали шт 1
28 Карта пам’яті 64 гб шт. 4
29 Маршрутизатор Ubiquiti UniFi Security Gateway (USG) шт. 1
30 Безпроводовий переговорний пристрій Commax WI-4С шт. 4
31 Приймач CH-4-HR het(U4HR) шт. 1
32 Брелок для сигналізації Elmes Electronic UMB-100-HT шт. 4
33 Монітор 19 " шт. 1
34 Мікрофон SVEN шт. 1
35 SVEN акустична система шт. 1
36 Сирена шт. 1
37 Радиокомплект Radio Commander 1000M шт. 1
38 Монтажні та пусконалагоджувальні роботи систем сигналізації та відеоспостереження з виведенням на пульт централізованого спостереження та їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони послуга 1
АВТОСТОЯНКА ТА МАЙДАНЧИК З ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ
39 IP відеокамера DS-2CD2143G0-I (2.8 mm) 4 Мп IP шт. 3
40 Комутатор мережевий РоЕ-1006-4Р/250m шт. 1
41 Конектор RJ 45 8р8с шт. 10
42 Кабель вита пара UTP solid 5Е + корд 1,3 мм шт. 305
43 Коробка герметична Т60 шт. 3
44 Зовнішня подвійна розетка sp заземленням шт. 1
45 Пристрій захисту IP камер TWIST LG-POE+ шт. 3
46 Провід ШВВП 2x1.5 м 80
47 Тарлеп шт. 6
48 Анкер 8*100 шт. 10
49 Кронштейни на опори шт. 3
50 Монтажний набір шт. 1
51 Витратні матеріали шт. 1
52 Прилад Дунай 4L охоронно-пожежний (WI-FI- GPRS) шт. 1
53 Акумулятор ORION AGM 12B 7,0 А/r шт. 1
54 Оповіщувач SA-103 звуковий внутрішній, 12 В, 185 мА,110дБ шт. 1
55 Радіокомплект Radio Commander 1000M шт. 1
56 Монтажні та пусконалагоджувальні роботи систем сигналізації та відеоспостереження з виведенням на пульт централізованого спостереження та їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони послуга 1
ЦЕНТР ОНКОХІРУРГІЇ (4 поверхи)
57 DS-2CD2421G0-I шт. 20
58 Відеореєстратор DS-7108NI-Q1 шт. 4
59 Кабель вита пара шт. 600
60 Western Digital Purple 3.5", 2TБ, SATAIII, об’єм буферу 64 МБ шт. 4
61 Коробка монтажна шт. 1
62 Фільтр мережевий 5 розеток шт. 4
63 Ящик монтажний шт. 4
64 ONV H1064PL шт. 4
65 Витратні матеріали шт. 1
66 Маршрутизатор TP LINK 840 шт. 4
67 Монітор 19 " шт. 4
68 Радиокомплект Radio Commander 1000M шт. 4
69 Монтажні та пусконалагоджувальні роботи систем сигналізації та відеоспостереження з виведенням на пульт централізованого спостереження та їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони послуга 1
ЦЕНТР ОНКОХІРУРГІЇ (Операційні)
70 DS-2CD2421G0-IDW шт. 7
71 DS-2CD2421G0-I шт. 7
72 Відеореєстратор DS-7116NI-Q1 шт. 1
73 Кабель вита пара шт. 50
74 Western Digital Purple 3.5", 6TБ, SATAIII, об’єм буфера 64 МБ шт. 1
75 Коробка монтажна шт. 1
76 Точка доступу Ubiquiti UniFi AP AC LR шт. 2
77 Фільтр мережевий 5 розеток шт. 2
78 Ящик монтажний шт. 1
79 Витратні матеріали шт. 1
80 Карта пам’яті 64 гб шт. 13
81 Маршрутизатор Ubiquiti UniFi Security Gateway (USG) шт. 1
82 DS-2CV2U21FD-IW шт. 6
83 Монітор 19 " шт. 1
84 Радіокомплект Radio Commander 1000M шт. 1
85 Монтажні та пусконалагоджувальні роботи систем сигналізації та відеоспостереження з виведенням на пульт централізованого спостереження та їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони послуга 1
ХІМІОТЕРАПЕВТИЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ
86 DS-2CD2421G0-IDW шт. 4
87 Видеорегистратор DS-7104NI-Q1 шт. 1
88 Кабель витая пара шт. 100
89 Western Digital Purple 3.5", 1TБ, SATAIII, Объембуфера 64 МБ шт. 1
90 Коробка монтажная шт. 1
91 Тоска доступа UbiquitiUniFiAPACLR шт. 1
92 Фильтр сетевой 5 розеток шт. 2
93 Ящик монтажный шт. 1
94 Расходные материалы шт. 1
95 Карта памяти 64 гб шт. 4
96 Маршрутизатор Ubiquiti UniFi Security Gateway (USG) шт. 1
97 Приймач CH-8-HR het(U8HR) шт. 1
98 Брелок для сигнализации Elmes Electronic UMB-100-HT шт. 1
99 Монитор 32 "+кронштейн шт. 2
100 Микрофон SVEN шт. 1
101 SVEN аккустическая система шт. 1
102 Сирена шт. 1
103 Прилад Дунай 8L охоронно-пожежний шт. 1
104 Акумулятор ORION AGM 12B 7,0 А/r шт. 1
105 Оповіщувач SA-103 звуковий внутрішній, 12 В, 185 мА,110дБ шт. 1
106 Радіокомплект Radio Commander 1000M шт. 1
107 Монтажні та пусконалагоджувальні роботи систем сигналізації та відеоспостереження з виведенням на пульт централізованого спостереження та їх обслуговування з оперативним виїздом наряду охорони послуга 1
Тому вважаємо, що Протокол за №51 від 16.10.2023року про відхилення тендерної пропозиції Приватного підпрємства "ПАТРІОТ В". є незаконним.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1.Прийняти Скаргу до розгляду;
2.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА"ПАТРІОТ В" ЄДРПОУ 35754754.
Директор ПП «Патріот В» В.О..Порохнюк
16.10.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА АМКУ ЧОРНОБАЙ Н.17.10.2023.docx 17.10.2023 11:43
- Скарга_20231017_0001.pdf 17.10.2023 11:43
- Скарга_20231017_0001.pdf.p7s 17.10.2023 11:43
- Рішення від 19.10.2023 № 16747.pdf 19.10.2023 13:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2023 № 17437.pdf 01.11.2023 13:06
- Рішення від 31.10.2023 № 17437.pdf 03.11.2023 15:14
- АМКУ_Чорнобай_2.pdf.p7s 23.10.2023 11:43
- АМКУ_Чорнобай_2.docx 23.10.2023 11:43
- АМКУ_Чорнобай_2.pdf 23.10.2023 11:44
- 56 Протокол про скасування рішення на виконання Рішення АМКУ відео.pdf 10.11.2023 14:53
- 56 Протокол про скасування рішення на виконання Рішення АМКУ відео.doc 10.11.2023 14:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2023 11:46
Дата розгляду скарги:
31.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.10.2023 13:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2023 15:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про дискваліфікацію Учасника скасовано. Учасника повернуто на розгляд пропозиції
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
352b63bcba0841b9a63c8f4ef6024151
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-04-009688-a.b3
Назва:
скарга
Скарга:
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 04.09.2023 року оголосив закупівлю щодо закупівлі Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою за кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони..Ідентифікатор закупівлі номер UA-2023-09-04-009688-а, сума закупівлі становить 455 000.00 грн. .
Разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі через електронну систему оприлюднено тендерну документацію затверджену уповноваженою особою із змінами
№ 38 від «07» вересня 2023 року (далі- Тендерна документація).
Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» реалізує своє право на подання скарги.
1. п.8 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник повинен надати з поміж іншого «Учасник у складі пропозиції надати сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодами ДКПП: 62.09, 43.21, виданий на ім’я учасника».
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» пройшов сертифікацію в Україні на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та отримав сертифікат виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, в якому сфера застосування відповідає застосованим/зареєстрованим на підприємстві кодам ДКПП / КВЕД на види діяльності, що входять до сфери застосування СУЯ, а саме:
проведення електромонтажних та будівельних робіт (клас наслідків СС1), надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення( встановлення(монтаж) та підтримання експлуатаційної придатності(технічне обслуговування) систем пожежогасіння( водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, протидимного захисту, устаткування для передачі тривожних сповіщень, введення даних систем в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, встановлення (монтаж) систем (пристроїв) блискавкозахисту ; замірів опору ізоляції, силової чи освітлювальної електромережі та перевірка (огляд) систем (пристроїв) блискавкозахисту, введення даних систем в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, надання послуг технічного консультування у цих сферах, спостерігання за системами протипожежного захисту; монтаж технологічного устаткування, виконання пусконалагоджувальних робіт систем вентиляції та кондиціонування повітря, холодильних та компресорних установок, водопостачання та водовідведення; монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, систем опалення, систем вентиляції та кондиціювання повітря, мереж електропостачання та електроосвітлення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж ; монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, теплопостачання, електропостачання та електроосвітлення, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж; обслуговування внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання водопостачання та водовідведення, систем опалення, систем вентиляції та кондиціювання повітря, мереж електропостачання та електроосвітлення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж мереж, будівництво фундаменту, включаючи забивання паль; цегляну та кам'яну кладку; встановлення димових труб та промислових печей; робіт на висоті, що потребують спеціальних навичок та устатковання (коди ДКПП 33.14, 41.10, 42.22, 43.11, 43.12, 43.21, 43.22, 43.29, 43.91, 43.99, 46.49, 46.51, 46.52, 46.69, 46.74, 46.90, 80.10, 80.20, 80.30, 95.11, 95.12)* (код ДКПП 84.25)
З тексту сертифікату , а саме «монтаж внутрішніх інженерних мереж електропостачання та електроосвітлення, засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж мереж» , вбачається ,що ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» має право надавати послуги та виконувати роботи згідно предмету закупівлі «Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою. За кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони».
ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» пройшов сертифікацію в Україні на систему управління якістю згідно предмета даної закупівлі.
Також наголошуємо, що код ДКПП : 62.09 , який зазначено в тендерній документації Замовником, ніяк не належить до предмета закупівлі - 62.09 «Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем» .
Отже, вимога за кодами ДКПП: 62.09, 43.21 ніяким чином не стосуються предмету саме цієї закупівлі - системи відео спостереження з монтажем та пусконаладкою.
Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників, та просимо зобов’язати Замовника виключити вимогу з тендерної документації.
2. п.8 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник повинен надати з поміж іншого «Учасник у складі пропозиції надати сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодами ДКПП: 62.09, 43.21, виданий на ім’я учасника».
Умовами даної закупівлі, а саме п.7. Інформація про субпідрядника/ співвиконавця передбачено Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та/або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Формулювання вимоги тендерної документації надати сертифікат на ім’я учасника позбавляє право учасників закупівлі на залучення субпідрядників, що є дискримінаційною та такою , що звужує коло учасників даної закупівлі.
Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Тому вважаємо, що тендерна документація не відповідає нормам чинного законодавства України, та просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вище наведене, просимо внести зміни до п.8 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати», що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником Тендерної документації та викласти у наступній редакції : надати сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» згідно предмета даної закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Докази до скарги:
1. Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»
2.Національний стандарт України на на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) .
3. Сертифікат на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
4. Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) (Системи екологiчного управлiння. Вимоги та настанови щодо застосовування).
5. Сертифікат на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»
Директор ТОВ «В.П.Е.М.» Л.П.Порохнюк
08.09.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- dstu-iso-9001-2015.pdf 08.09.2023 23:13
- Скарга АМКУ 2 Чорнобай_20230908_0001.pdf 08.09.2023 23:13
- Скарга АМКУ 2 Чорнобай_20230908_0001.pdf (1).p7s 08.09.2023 23:13
- СКАРГА АМКУ ЧОРНОБАЙ.docx 08.09.2023 23:13
- ТОВ ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ_Сертифікат ISO 9001.pdf 08.09.2023 23:13
- ТОВ ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ_Сертифікат ISO 14001 (1).pdf 08.09.2023 23:13
- ТОВ ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ_Сертифікат ISO 50001.pdf 08.09.2023 23:13
- ТОВ ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ_Сертифікат ISO 45001.pdf 08.09.2023 23:13
- Рішення від 12.09.2023 № 14473.pdf 12.09.2023 15:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2023 № 15254.pdf 26.09.2023 12:34
- Рішення від 25.09.2023 № 15254.pdf 28.09.2023 13:45
- АМКУ_Чорнобай.docx 14.09.2023 17:07
- АМКУ_Чорнобай.pdf 14.09.2023 17:07
- АМКУ_Чорнобай.pdf.p7s 14.09.2023 17:07
- Протокол УО щодо змін в ТД відео.pdf 02.10.2023 14:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2023 23:15
Дата розгляду скарги:
25.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2023 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2023 13:46
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2023 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару ««Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою. За кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони», а саме:
1) Викласти в новій редакції частину 8 розділу ІІI. тендерної документації:
«Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодами ДКПП: 43.21, виданий на ім’я учасника.»
2) Викласти в новій редакції частину 1 розділу IV. тендерної документації:
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 07.10.2023, 00:00.».
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
728d02f58008499984de41a298210468
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-04-009688-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації , що стосується предмета
закупівлі коду ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони та Предмету Договору згідно IV п.4 Істотні умови послуги з встановлення системи відеоспостереження за кодом ДК 021:2015: 51310000-8 -Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури.
Вони різняться, а повинні бути однаковими. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Замовник
- перелік змін до ТД.docx 07.09.2023 15:06
- Тендерна документація (нова редакція).docx 07.09.2023 15:06
Дата подачі:
05.09.2023 16:15
Вирішення:
Шановний учаснику, вашу вимогу задоволено, до Тендерної документації внесені зміни, нова редакція документації опубліковано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
105f615c201d4727a0c9793811cd5868
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-04-009688-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до тендерної документації , а саме в вимозі: Учасник у складі пропозиції надає сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодами ДКПП: 62.09, 43.21, виданий на ім’я учасника. Зміни повіинні стосуватись саме кодів ДКПП: 62.09, 43.21, , тому що вони ніяким чином не стосуються предмету саме Вашої закупівлі - системи відео спостереження з монтажем та пусконаладкою. Вкажіть коди ДКПП, які стосуються предмету цієї закупівлі, або не вказуйте їх взагалі. В разі невиправлення згідно законодавства тендерної документації, будемо змушені звертатись зі скаргою до АМКУ на оскарження умов закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2023 14:45
Вирішення:
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне:
Замовником оголошено торги по закупівлі: Система відео спостереження з монтажем та пусконаладкою за кодом ДК 021:2015: 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони, згідно вимог відповідної тендерної документації передбачається закупівля обладнання, а також монтажні та пусконалагоджувальні роботи, що відноситься до коду ДКПП 43.21, в тому числі, встановлення периферійного устаткування, що відноситься до коду ДКПП 62.09. З огляду на вищевикладене, вважаємо вимогу щодо надання учасниками сертифікату відповідності ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» за кодами ДКПП: 62.09, 43.21 обгрунтованою та такою, що відповідає предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено