-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді
послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді
Завершена
570 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2018 09:14 - 24.03.2018 23:00
Вимога
Є відповідь
Порушено Закон Про ефективне використання державних коштів
Номер:
31eaeb0d9710445fba79592e8b3e5c68
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000093-a.c2
Назва:
Порушено Закон Про ефективне використання державних коштів
Вимога:
Порушено: Постанову від 11 жовтня 2016 р. № 710 м. Київ
Про ефективне використання державних коштів
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/710-2016-%D0%BF
Замовник: вислов тезу, що основним критерієм для замовника є ціна, котра вирішує 100% подальшого розгляду тендерної пропозиції, та відступився від вказаних слів.
На основі цих твердження пропонуємо визнати ФОП Євтух переможцем даної тендерної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Шановний учваснику.doc 13.04.2018 16:53
Дата подачі:
12.04.2018 11:39
Вирішення:
Порушень чинного законодавства України з боку Зановника не виявлено
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2018 16:57
Підтвердження вирішення:
Шановний Андрію Васильовичу!
Вдруге роз’яснюємо Вам наступне.
Згідно зі ст. 19 Конституції України, ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними ст. 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель, що було зроблено замовником 04.04.2018.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
У додатку 3 до Тендерної документації визначено, що для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачені статтею 17 Закону Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції певні довідки у довільній формі. Учасник ФОП Євтух Андрій Васильович не надав у складі своєї тендерної пропозиції таких документів.
Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» -
не надано: довідки*, складеної у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що фізичну особу, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. * подається лише учасниками – фізичними особами;
довідки, складеної у довільній формі на фірмовому бланку учасника, про те, що учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»-
не надано копії документу, яким рекомендовано Міністерством освіти і науки України або копію Свідоцтва від Міністерства освіти і науки України «Використання в закладах освіти України дозволяється»;
Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» –
не надано інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо суб’єкта господарювання, який залучається як субпідрядник У разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника, у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника.
Тендерна пропозиція Учасника Євтуха А.В. відхилена у відповідності до п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації незалежно від ціни, що була надана учасником під час аукціону.
Подання інформації після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій не передбачено Законом. Телефоні переговори з Міністерством освіти і науки України не можуть бути документом, яким рекомендовано Міністерством освіти і науки України або копію Свідоцтва від Міністерства освіти і науки України «Використання в закладах освіти України дозволяється»;
Відповідно до п. 4. ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Першою була розглянута пропозиція Учасника Євтуха А.В. Ця пропозиція була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Наступною була розглянута пропозиція ПП "ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС". Цього учасника було визнано переможцем відповідно до умов тендерної документації.
Таким чином порушень чинного законодавства з боку Замовника не визволено.
Додатково роз’яснюємо, що порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає можливість подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Відповідь затверджена рішенням тендерного комітету від 13.04.2018
Вимога
Є відповідь
Основний критерій це ціна
Номер:
3ca29e06fddc4470910c534e37f4c084
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000093-a.a1
Назва:
Основний критерій це ціна
Вимога:
До Вас звертається офіцер держави Україна.
Відповідь на протокол:
Згідно протоколу № 28 м. Харків від 04 квітня 2018 року, згідно пункту № 7 - результату розгляду тендерних пропозицій, підпункту №1 пункту №7 в котрому зазначається, що невиконані три вимоги.
Звітую що до цих вимог,
Що до вимоги №1, звітую, що не маю заборгованості із сплати податків та зборів, а також не був засуджений за злочин скоєний з корисливих мотитів і таке інше.
Що до Вимоги №2, звітую про те, що отримав дозвіл на провадження діяльності в даній галузі, були проведені телефоні розмови з МОН, в котрих було запевнення з їх сторони, що вони двома руками за таких професійний підхід до справи, і зазнчали те, що основним критерієм для них, для МОН є ЦІНА.
Що до Вимоги №3, стверджую, що до виконання даного доручення не буду залучати субпідрядників.
Згідно цих твердждень прошу визнати мою кандидатуру, кандидатуру ФОП Євтух Андрій Васильович переможцем даних відкритих торгів, даної тендерної закупівлі, також зважаючи на той фактор, що також являюся офіцером держави України, та давав та тримаю присягу на вірність українському народові.
Пов'язані документи:
Замовник
- Шановний користувачу.doc 06.04.2018 11:40
Дата подачі:
04.04.2018 22:37
Вирішення:
Порушень чинного законодавства України з боку Замовника не виявлено.
Статус вимоги:
Не задоволено