-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Круги абразивні відрізні по металу
Завершена
48 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 480.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2018 11:15 - 21.03.2018 11:20
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
d65b998e289a439596cebc9a33506157
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-000845-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
На засіданні тендерного комітету Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» 28.03.2018 року за результатами процедури електронної допорогової закупівлі UA-2018-03-20-000845-c код ДК021: 14810000-2 Абразивні вироби було складено Протокол № 123.
Відповідно до вказаного протоколу ТОВ «Абразив груп» було дискваліфіковано.
ТОВ «Абразив груп» не погоджується з висновками тендерного комітету з причин, наведених нижче.
У рішенні про відхилення вказано, що «Згідно кваліфікаційних критеріїв Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідної, разом з документами, що підтверджують кваліфікаційні критерії повинен безоплатно надати зразки товару, якщо якісні характеристики наданих зразків не влаштують замовника, пропозиція буде відхилена. Згідно акту перевірки з метою з’ясування якості кругів було визначено, що круг має низьку зносостійкість».
При цьому тендерна документація не містить чітких параметрів продукції, які «влаштують замовника», а тому не зрозуміло з якими контрольними параметрами порівнювалася продукція ТОВ «Абразив груп». Вказане формулювання тендерної пропозиція та рішення про дискваліфікацію дає достатні підстави вважати, що підчас оцінки тендерної пропозиції замовник допустив суб’єктивне оціночне тлумачення, яке не ґрунтується на якісних показниках, що заздалегідь відомі всім учасниками торгів.
Також до рішення не додана копія зазначеного протоколу випробування продукції, який став підставою для дискваліфікації учасника.
Вважаємо, що замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, просимо:
1. Скасувати рішення комітету про дискваліфікацію, оформлене Протоколом № 123 від 28.03.2018 року.
2. Відмінити закупівлю UA-2018-03-20-000845-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- File.PDF 10.04.2018 09:07
Дата подачі:
10.04.2018 09:07
Вирішення:
Доброго дня.
Учасник, ТОВ "УКРПРОД ЕКСПОРТ", відповідає кваліфікаційним критеріям даної закупівлі, подав всі необідні документи та зразки товару, якість яких повністю задовольнила Замовника, що було зазначено в протоколі про визначення переможця № 137 від 05.04.2018.
Також повідомляємо, що акт перевірки/протокол випробування якості зразків є внутрішніми документами підприємства, Замовник не зобов'язан публікувати зазначені документи в системі Prozorro, тому радимо Вам звернутися з відповідним офіційним листом до структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м .Київ, вул. Хорива, 36
Враховуючи вищевказане, підстав для скасування даного рішення або відміни процедури закупівлі не вбачається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
22e62ae7116742ecb39ec2ba157d3f5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-000845-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Добрий день, Просимо надати скан акту Перевірки, який був складений при випробуванні наданих ТОВ Абразив груп зразків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2018 13:55
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до Наказу 35 від 13.04.2016 року Державного Підприємства «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі - наказ), принципів здійснення закупівель затверджених у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішніх положень підприємства Замовника, Замовником було розглянуто дану Вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно з Розділом 14 Наказу Вимога повинна містити таку інформацію:
– найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
– номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
– підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
– зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
– дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику, і відображаються після розкриття пропозицій.
Враховуючи вищевказане, скаржником не було зазначено жодної підстави подання Вимоги, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати та зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування.
Виходячи зі змісту даної Вимоги, її можна розцінювати як прохання з ознайомленням з відповідними внутрішніми документами підприємства, тому радимо Вам звернутися з відповідним офіційним листом до структурного підрозділу Замовника, що здійснює прийом та реєстрацію вхідної кореспонденції за адресою: м .Київ, вул. Хорива, 36.
Статус вимоги:
Не задоволено