-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку
Завершена
7 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70.00 UAH
мін. крок: 1% або 70.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2018 17:36 - 01.04.2018 17:34
Вимога
Відкликано скаржником
Результат аукціону
Номер:
a65a090eee5f44c99ef990c0f103dea8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-29-001841-a.a1
Назва:
Результат аукціону
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Експрес папір», як учасник процедури закупівлі UA-2018-03-29-001841-a (Папір для друку; код ДК 021:2015 — 30197630-1), де Замовником виступає Управління капітального будівництва, архітектури
та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
повідомляє наступне:
ТОВ «Експрес папір» підготувало, згідно вимог Замовника (Додаток 2, Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель), та подало свою Пропозицію для участі у вищевказаному аукціоні. Загалом на торги було подано дві пропозиції: ТОВ «Експрес папір» та ТОВ «Український папір». За результатами аукціону переможцем визначено - ТОВ «Український папір».
Після публікації рішення Замовника про намір укласти договір з ТОВ «Український папір» та детального вивчення поданих пропозицій ТОВ «Експрес папір» звертає увагу Замовника на невідповідність пропозиції поданої ТОВ «Український папір» умовам Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Додаток 2). Так згідно вимог Замовника та переліку документів, що вимагалися, необхідно було надати:
1) Інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів;
2) Відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру), сформовані в строк з дати
публікації оголошення до дати розкриття пропозицій включно.;
3) Довідку або її копію, що видано Адміністратором Єдиного реєстру
підприємств по відсутність справи про банкрутство відносно Учасника, яка повинна
бути дійсна станом на дату розкриття пропозицій;
4) Гарантійний лист на фірмовому бланку підприємства (установи, організації)
щодо належного виконання робіт згідно вимог предмету закупівлі на підставі
державних стандартів України та у строки зазначені Замовником.;
5) Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований папір;
Всі вищевказані документи переможцем аукціону НЕ НАДАНО.
ТОВ «Експрес папір» просить повторно провести розгляд та об'єктивну оцінку поданих пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2018 11:26
Вирішення:
Вашу вимогу тендерним комітетом було уважно розглянуто. Вимоги видвинуті Вами враховані.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
11.04.2018 15:14