-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначення (укриття)», Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Завершена
139 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 695.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 695.40 UAH
Період оскарження:
01.09.2023 15:48 - 06.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
06b9aa24d54244eaa87bfe1f79c81828
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-01-008809-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Охоронники (пожежна безпека + охорона праці) (2).pdf 18.09.2023 16:34
- Накази на охоронців.pdf 18.09.2023 16:34
- Наказ про видачу ліцензії.pdf 18.09.2023 16:34
- Копії трудових книжок охоронників.pdf 18.09.2023 16:34
- Тендерна документація Охоронні послуги.rar 18.09.2023 16:34
- Накази на охоронників.pdf 18.09.2023 16:34
- Скарга.pdf 18.09.2023 16:36
- Повідомлення про усунення порушень.pdf 20.09.2023 14:49
- повідомлення про відмову від підписання договору.pdf 20.09.2023 14:49
- Протокол відхилення переможця.docx 20.09.2023 14:50
- 21.09.2023_Лист-повідомлення на запит АМКУ щодо усунення порушень.docx 21.09.2023 13:07
- 21.09.2023_Лист-повідомлення на запит АМКУ щодо усунення порушень.pdf 21.09.2023 13:07
- повідомлення про відмову від підписання договору.pdf 21.09.2023 13:08
- Протокол відхилення переможця.docx 21.09.2023 13:08
- Рішення від 20.09.2023 № 15008.pdf 20.09.2023 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2023 № 15768.pdf 04.10.2023 13:53
- Рішення від 03.10.2023 № 15768.pdf 06.10.2023 12:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2023 17:18
Дата розгляду скарги:
03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2023 16:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.10.2023 12:12
Вимога
Відхилено
вимоги
Номер:
b020be45988c42b9b7b944abe1cd6571
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-01-008809-a.a1
Назва:
вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику в Додатку 4 до тенд докум. Підтвердження від учасників відповідності кваліфікаційним критеріям, Розділ ІІІ п. 3.6 встановлено вимогу до Учасників на підтвердження інформації зазначеної в колонці 7 пункту 1 розділу І Форми 1 учасник в складі пропозиції повинен надати скан-файл - посвідчення з питань охорони праці та пожежної безпеки, відповідно до ст.40 «Кодексу цивільного захисту України», ст. 18 Закону України «Про охорону праці» чинне на дату подання. Ми як потенційний учасник закупівлі вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників закупівлі так, як персонал охорони при прийомі на роботу подає свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації державного зразка, в додатку до я кого вказано перелік дисципін, курс яких охоронник пройшов під час навчання в відповідному ліцензованому закладі освіти. Серед даного переліку зазначені : пожежна безпека, перша медична допомога, охорона праці. Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, проходять на підприємстві інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Пунктом 3.14 цього Положення встановлено, що видача посвідчень працівникам, які проходять навчання і перевірку знань на своєму підприємстві не є обов’язковою. Інструктажі з охорони праці є одним з найбільш ефективних видів навчання з питань безпечного виконання робіт. Типовим положенням встановлено, що працівники, під час прийняття на роботу та періодично, повинні проходити на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих. За характером і часом проведення інструктажі поділяються на вступні, первинні, повторні, позапланові, цільові. Крім цього частиною 4 статті 40 Кодексу цивільного захисту України також передбачено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях, свідченням чого є журнал реєстрації інструктажів. Також зазначаємо, що курс навчання в учбових центрах міста за програмою охорони праці, пожежного та цивільного захисту становить близько 14 днів, що не дає можливості в наявні для подачі тендерної пропозиції терміни провести навчання персоналу з отриманням посвідчень у зв’язку з чим вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2023 15:31
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1. Розглянувши Вашу вимогу від UA-2023-09-01-008809-a.a1 від 04-09-23 повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 40 «Кодексу цивільного захисту України» (далі - Кодекс), ст. 18 Закону України «Про охорону праці»: «Навчання працівників центральних органів виконавчої влади, інших органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання із числа керівного складу і фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, організовується роботодавцем відповідно до порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту, затвердженого Кабінетом Міністрів України».
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці»: «Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці».
Пунктом 30 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
На виконання даної статті постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови).
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників” (далі – Довідник). Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12. Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки тощо.
Так, закупівля послуг з охорони приміщення спортивної школи з подвійним призначення (укриттям) має на меті також забезпечення організації і здійснення заходів з питань захисту населення з підвищеною небезпекою, а тому дотримання абзацу 2 статті 40 Кодексу та статті 18 Закону України «Про охорону праці» та Ліцензійних умов є обов’язковим, а отже вважаємо нашу вимогу обґрунтованою та таку, що не є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників.
Статус вимоги:
Відхилено