• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 (CPV) 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Детальніше кількість (обсяг), найменування та опис послуг наведено у Додатку 3 до тендерної документації та/або проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

410 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 050.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2023 15:17 - 06.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2023-09-01-008166-a

Номер: 5ee7d06e74c14f128e12e87f6d6b2b48
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-01-008166-a.b4
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2023-09-01-008166-a
Скарга:
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Дата розгляду скарги: 18.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.09.2023 17:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.09.2023 15:41
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua
Вимога
Відхилено

Вимога тендреної документації

Номер: d9b0799f8aa04927b72dd7d68d8a0665
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-01-008166-a.c3
Назва: Вимога тендреної документації
Вимога:
Відповідно до вимог п. 10 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати наступний документ: - документальне підтвердження (довідка/витяг тощо) про наявність запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору). Зазначений медичний працівники не має жодного відношення до даної процедури закупівлі та до предмета закупівлі - послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, таким чином не повинен входити до штату Учасника. Зазначені документи наявні у їх розпорядника, а саме у медичного працівника, лікарні чи медичної установи, але в жодному разу не у ,Учаснику, якому надає послуги. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та спрямована на обмеження конкуренції та допущення до участі в тендері виключно суб’єктів господарювання, які мають у штаті свого підприємства медичного працівника, а не залучають його на підставі договору надання послуг. Вимагаємо видалити зазначену вимогу тендерної документації. У разу ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель та захисту економічної конкуренції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними небезпечними відходами, співробітники підприємства, які контактують з небезпечними відходами мають проходити медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Пункт 1.8 Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80 зі змінами: «1.8. Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа». Замовник зацікавлений в тому, щоб огляди проводили суб’єкти господарювання, які мають необхідні дозвільні документи на провадження своєї діяльності, та мають відповідно навчених працівників. Для підтвердження права провадження щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів Замовник вимагає вичерпний перелік документів, які Учаснику може надати суб’єкт господарювання (ФОП, лікарня тощо). Згідно Наказу МОЗУ 19.12.2006 № 842
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога тендерної документації

Номер: daee2d92a4e3446585acdd3df704e9b8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-01-008166-a.b2
Назва: Вимога тендерної документації
Вимога:
Відповідно до вимог п. 10 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати наступний документ: «- документи, що підтверджують проходження навчання робітників на право виконання робіт з підвищеною небезпекою за професією оператор котельні;». Чинним законодавством України не передбачається вимога щодо наявності зазначеного працівника для здійснення послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Окрім цього, зазначаємо, що для проведення таких операцій, як оброблення та знешкодження, які є предметом закупівлі, у сфері поводження з небезпечними відходами, у тому числі відходи категорії В (Імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність, медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ) Відходи категорії В (гострі предмети) (Використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, ланцети для забору крові забруднені біологічними рідинами) Відходи категорії В (органні відходи) (тканини, органи, частини тіла) Відходи категорії С (Первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних та сильнодіючих лікарських засобів) Фармацевтичні препарати (Зіпсовані або прострочені), здійснюється високотемпературним обладнанням, але в жодному разу не за допомогою котлів, які взагалі є складовою частиною теплообмінної системи. Вимагаємо видалити зазначену вимогу тендерної документації. У разу ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель та захисту економічної конкуренції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Інсинетароні комплекси/печі це об’єкти підвищеної небезпеки. Для допуску до яких працівники мають пройти відповідні навчання. Замовник зацікавлений у тому, щоб під час надавання послуг, виконували послуги працівники, які мають відповідні навчання, виходячи з небезпечності робіт які вони виконують. Навчання робітників за професією оператор котельні дає змогу працівникам здійснювати роботу з високотемпературним обладнанням, під час інсинерації/кремації/знешкодження небезпечних відходів категорії В (Згідно Наказу МОЗ №1602 від 06.09.2022 року ) які є предметом закупівлі Виходячи з вищезазначеного Вимога не задовільнена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги тендерної документації

Номер: 83a79151661b482e8a7d2660d30fe991
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-01-008166-a.b1
Назва: Вимоги тендерної документації
Вимога:
Відповідно до вимог п. 10 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати наступний документ: - акредаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики (дійсний на весь період договору). Виникає питання, яке відношення до даної процедури закупівлі має надання документу стосовно медичного працівника, якщо предметом даної процедури є закупівля послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а не закупівля на надання медичних послуг. Вимагаємо видалити зазначену вимогу тендерної документації. У разу ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель та захисту економічної конкуренції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними небезпечними відходами, співробітники підприємства, які контактують з небезпечними відходами мають проходити медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Пункт 1.8 Наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013 № 65/80 зі змінами: «1.8. Щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа». Замовник зацікавлений в тому, щоб огляди проводили суб’єкти господарювання, які мають необхідні дозвільні документи на провадження своєї діяльності, та мають відповідно навчених працівників. Для підтвердження права провадження щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів Замовник вимагає вичерпний перелік документів, які Учаснику може надати суб’єкт господарювання (ФОП, лікарня тощо). Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 1997 р. № 765 Акредитація закладу охорони здоров’я (далі - акредитація) - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам. Надання Акредаційного сертифікату суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) підтверджує, що заклад охорони здоров’я відповідає усім нормам чинного законодавства та надає послуги з дотриманням стандартів у сфері охорони здоров’я. Виходячи з вище сказаного, не має обґрунтованих підстав для задоволення даної Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено