• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасадів

Проведення робіт з утеплення фасаду житлового будинку на проспекті Академіка Корольова, 12-І

Завершена

682 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2016 13:14 - 26.08.2016 15:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата, торгів по утепленню фасаду житлового будинку за адресою проспект Академіка Корольова 12І

Номер: 66da2c1e7c804adb9a7cea55d3fe63e3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-23-000347-a.b1
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата, торгів по утепленню фасаду житлового будинку за адресою проспект Академіка Корольова 12І
Скарга:
вих. № 170 від 07 вересня 2016 року Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації СКАРГА на протокол (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №244/1 від 06.09.2016 року 23 серпня 2016 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-23-000347-a Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: Капітальний ремонт фасадів. Утеплення фасаду житлового будинку за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-І, Святошинського району м. Києва. 31 серпня 2016 року відбувся електронні торги за участі трьох претендентів-організацій ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Енерго Монтаж» (код 39534853), ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126), ТОВ «Компанія Оріон Голд» (код 38949410). Пропозиція ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) була найменшою і склала 563 950,00 грн. За таких умов ТОВ «Віант-Буд» мало б бути визнано переможцем з укладанням відповідного договору на виконання Робіт. Проте, рішенням засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №244/1 від 06.09.2016 року, було відхилено пропозицію ТОВ «Віант-Буд» З таким рішенням ТОВ «Віант-Буд» не погоджується, вважає його упередженим, незаконним та таким, що має бути скасованим з наступних причин: 1. В рішенні засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата зазначено, що «відсутня інформація про постачальників обладнання до усіх пунктів відомості ресурсів». В технічному завданні на «Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: просп. Академіка Корольова, 12-І в Святошинському районі м. Києва» вимагається виконати використовуючи відповідні матеріали наступні роботи: № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Примітка 1 2 3 4 5 1 Установлення та знімання пiдвiсних люльок шт 1 2 Пересування пiдвiсних люльок по горизонталi на плоскiй покрiвлi 10 шт 0,5 3 Утеплення фасадів пінополістирольними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT" 100 м2 5,92 4 Пінопласт ПСБ 100 мм або еквівалент м3 63,344 5 Штукатурка Короїд Ceresit СT 64 або еквівалент кг 1598,4 6 Кутики з склосіткою м 296 7 Профіль цокольний стартовий м 19,536 8 Склосітка Ceresit СT 325 або еквівалент м2 680,8 9 Грунтовка вододисперсійна CT 17 або еквівалент л 118,4 10 Фарба грунтовальна кг 100,64 11 Фарба фасадна кг 297,184 12 Клей для теплоізоляції Ceresit СT 85 або еквівалент кг 7104 13 Дюбель для кріплення ізоляційних матеріалів шт 4783,36 14 Утеплення фасадів пінополістирольними плитами товщиною 50 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT" 100 м2 0,414 15 Пінопласт ПСБ 50 мм або еквівалент м3 2,2149 16 Клей для теплоізоляції Ceresit СT 85 або еквівалент кг 496,8 17 Штукатурка Короїд Ceresit СT 64 або еквівалент кг 111,78 18 Кутики з склосіткою м 20,7 19 Профіль цокольний стартовий м 1,3662 20 Склосітка Ceresit СT 325 або еквівалент м2 47,61 21 Грунтовка вододисперсійна CT 17 або еквівалент л 8,28 22 Фарба грунтовальна кг 7,038 23 Фарба фасадна кг 20,7828 24 Дюбель для кріплення ізоляційних матеріалів шт 334,512 25 Hавiшування канатних систем 1навішув 4 26 Перенавiшування канатних систем 1 перен. 20 27 Ремонтно-відновлювальна герметизація стиків зовнішніх стінових панелей методом поверхневої герметизації двокомпонентними бутил каучуковими мастиками типу: Гермабутил-УМ, Гермабутил-2М, МГРБ, МГЗ, з прокладанням склотканини при ширині стику 150 мм 100 м 11,83 28 Улаштування з листової сталi брандмауерiв, парапетiв 100м 0,138 29 Сталь листова оцинкована, товщина листа 0,5 мм т 0,018975 Виходячи з вище зазначених вимог технічного завдання не передбачається постачання обладнання в якості предмета закупівлі. Передбачається лише використання певного технологічного обладнання, яке є у власності компанії ТОВ «Віант-Буд», про що в складі пропозиції надана відповідна довідка: вих.№136 від 30 серпня 2016 року «Довідка про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору». Отже, вимога замовника, що до наявності інформація про постачальників обладнання є без підставною оскільки постачання обладнання не передбачене вимогами технічного завдання в якості предмету закупівлі. 2. В рішенні засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата зазначено, що відсутня копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку) або пояснення про те, що даний документ не передбачений законодавством України для учасника. п.5 оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності). Учасник в складі пропозиції надав: копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість та копію довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП). Оголошенням про проведення закупівлі передбачено подання копії свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку тільки у разі сплати учасником єдиного податку, а інформація про те що учасник сплатив або не сплатив даний податок не вимагається. Отже, вимога Замовника що до надання пояснення про те, що даний документ (копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку) не передбачений законодавством України для учасника є безпідставною, оскільки Замовником не вимагається надання інформації про сплату або не сплату даного податку і документи згідно вимог п.5 оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) учасником подані в повному обсязі. 3. В рішенні засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата зазначено, що кошторисна документація не відповідає предмету договору. В договорі викладеному Замовником на електронній площадці PROZORRO.GOV.UA зазначено: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Підрядник за завданням Замовника зобов’язується на свій ризик виконати роботи з капітальний ремонт за адресою: вул. ____________ в Святошинському районі м. Києва (надалі – Об’єкт), а Замовник зобов’язується прийняти виконані роботи та оплатити їх вартість, згідно з умовами даного Договору. Учасник в складі пропозиції в договорі зазначив: I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Підрядник за завданням Замовника зобов’язується на свій ризик виконати роботи з капітальний ремонт за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-І в Святошинському районі м. Києва (надалі – Об’єкт), а Замовник зобов’язується прийняти виконані роботи та оплатити їх вартість, згідно з умовами даного Договору. п.3.1. оголошення про проведення закупівлі: Найменування предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт фасадів. Утеплення фасаду житлового будинку за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-І, Святошинського району м. Києва. Учасник в складі пропозиції в кошторисній документації зазначив: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт фасадів. Утеплення фасаду житлового будинку за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-І, Святошинського району м. Києва. Отже, учасником виконані всі вимоги, що до подання документів по формах які надав Замовник. Ствердження Замовника, що кошторисна документація не відповідає предмету договору є безпідставним, оскільки містить словосполучення «капітальний ремонт» і «за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-І, Святошинського району м. Києва», а договір наданий учасником відповідає формі договору наданої Замовником. Подання іншої форми договору не передбачена вимогами Замовника і могла б призвести до не відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника. Отже, підстави, зазначені в рішенні засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата відносно пропозиції ТОВ «Віант-Буд» є не обґрунтованими та не законними, оскільки пропозиція ТОВ «Віант-Буд» містить всі документи, передбачені оголошення про проведення закупівлі, документи відповідають всім вимогам і критеріям. На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати Протокол (рішення) засідання комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №244/1 від 06.09.2016 року. 2. Прийняти рішення про визнання переможцем ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126). Директор Бондарчук В.Г.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.09.2016 17:15
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця торгів по утепленню фасаду житлового будинку за адресою проспект Академіка Корольова 12І

Номер: 7aba83821f3b45b1a88cbb668764c5a5
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-23-000347-a.b2
Назва: Скарга ТОВ Віант-Буд на рішення комітету Замовника про визначення Переможця торгів по утепленню фасаду житлового будинку за адресою проспект Академіка Корольова 12І
Скарга:
вих. № 171 від 07 вересня 2016 року Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації СКАРГА на протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця №244 від 06.09.2016 року 23 серпня 2016 року на офіційній електронній площадці PROZORRO.GOV.UA ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-23-000347-a Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення закупівлі: Капітальний ремонт фасадів. Утеплення фасаду житлового будинку за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-І, Святошинського району м. Києва. 31 серпня 2016 року відбувся електронні торги за участі трьох претендентів-організацій ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Енерго Монтаж» (код 39534853), ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126), ТОВ «Компанія Оріон Голд» (код 38949410). Пропозиція ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) була найменшою і склала 563 950,00 грн. Пропозиція ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Енерго Монтаж» (код 39534853) була більшою і склала 563 985,36 грн. 06 вересня 2016 року Замовник прийняв рішення про визначення переможця за результатом оцінки пропозицій, про що було складено протокол (рішення) засідання комітету Замовника про визначення Переможця №244 від 06.09.2016 року. Пропозицію ТОВ «Віант-Буд» було безпідставно та незаконно відхилено (обґрунтування безпідставності та незаконності відхилення надано у скарзі вих. № 170 від 07 вересня 2016 року) та визначено переможцем ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Енерго Монтаж». ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції електронних торгів ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Енерго Монтаж» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні документів електронних торгів, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем торгів і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт. Порушення ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Енерго Монтаж» при складанні документів електронних торгів полягають у наступному: I. п.2. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (копія наказу (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). o Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» надало копії вище зазначених документів завірених не належним чином а саме: відсутні слова «копія» та «згідно з оригіналом», відсутнє зазначення посади і ПІБ особи яка завіряє документ, що не відповідає вимогам: «1. Усі документи, крім документів виданих іншими організаціями, установами тощо, що надаються учасником, мають бути завірені належним чином: засвідчені підписом уповноваженої особи учасника, скріпленим офіційною мастичною печаткою учасника, із зазначенням посади і дати підпису.», «4. У випадках, коли в Додатку 1, 3 наявна вимога Замовника щодо надання копії документа - це означає, що має бути надана належним чином засвідчена копія з підписом уповноваженої особи та з відбитком печатки.» o Скан копія статуту надана не чіткої якості, частину документу не можливо прочитати, що не відповідає вимогам: «всі документи Учасника повинні бути в наявності, відскановані, мати чітке зображення.» ІІ. .п.4 оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців. Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» надало копії вище зазначених документів завірених не належним чином а саме: відсутні слова «копія» та «згідно з оригіналом», відсутнє зазначення посади і ПІБ особи яка завіряє документ, що не відповідає вимогам: «1. Усі документи, крім документів виданих іншими організаціями, установами тощо, що надаються учасником, мають бути завірені належним чином: засвідчені підписом уповноваженої особи учасника, скріпленим офіційною мастичною печаткою учасника, із зазначенням посади і дати підпису.», «4. У випадках, коли в Додатку 1, 3 наявна вимога Замовника щодо надання копії документа - це означає, що має бути надана належним чином засвідчена копія з підписом уповноваженої особи та з відбитком печатки.» ІІІ. .п.5 оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності). Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» надало копії вище зазначених документів завірених не належним чином а саме: відсутні слова «копія» та «згідно з оригіналом», відсутнє зазначення посади і ПІБ особи яка завіряє документ, що не відповідає вимогам: «1. Усі документи, крім документів виданих іншими організаціями, установами тощо, що надаються учасником, мають бути завірені належним чином: засвідчені підписом уповноваженої особи учасника, скріпленим офіційною мастичною печаткою учасника, із зазначенням посади і дати підпису.», «4. У випадках, коли в Додатку 1, 3 наявна вимога Замовника щодо надання копії документа - це означає, що має бути надана належним чином засвідчена копія з підписом уповноваженої особи та з відбитком печатки.» IV. п.6. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» в пакеті документів пропозиції надало: «Довідка про наявність працівників» вих. №4 від 22.07.2016 р. Виходячи з інформації викладеної в наданій довідці у штаті підприємства відсутні працівники робочих спеціальностей а саме: Монтажник систем утеплення будівель, Електромеханік, Монтажник підіймально-транспортного устаткування, які необхідні для виконання даних робіт, і навіть підприємство не планує їх залучати, що свідчить про неспроможність даного підприємства виконати роботи визначені в технічному завданні до предмету закупівлі. V. п.7. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» в пакеті документів пропозиції надало: «Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально – технічної баз» вих. №2 від 22.07.2016р. Виходячи з інформації викладеної в наданій довідці наданій ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» у підприємства взагалі відсутня матеріально-технічна база (не зазначена наявність і місце знаходження) та відсутнє «основне» обладнання, яке необхідне для виконання вимог закупівлі а саме: люльки . VI. п.8. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або витягу) уповноваженого органу про відсутність підприємства учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство, стосовно суб’єкта підприємницької діяльності, щодо якого запитується інформація.* або документу отриманого в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи про видачу довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (що видається у порядку згідно Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженого Наказом міністерства юстиції №441/5 від 27.03.2015)* *-документ повинен бути датованим не більше двомісячної давнини відносно дати початку прийому пропозицій. Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» надало копію вище зазначеної довідки а не оригінал. VII. п.10. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність розрахункових рахунків та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше місяця, що передує місяцю проведення процедури аукціону. ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» в пакеті документів пропозиції надало: Довідку з банку №743 від 22.07.2016р. і Довідку з банку №742 від 22.07.2016р., що не відповідає вимогам (не раніше місяця, що передує місяцю проведення процедури аукціону.) VIII. п.13. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Ліцензія Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт з додатками. Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» надало копію ліцензії з додатком завіреною підписом і печаткою тоді як згідно вимог необхідно надати нотаріально завірену копію. (4. У випадках, коли в Додатку 1, 3 наявна вимога Замовника щодо надання копії документа - це означає, що має бути надана належним чином засвідчена копія з підписом уповноваженої особи та з відбитком печатки (за винятком Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства), у інших випадках Замовником вимагається надання оригіналу або нотаріально завіреної копії документу.) IX. п.16. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Кошторисна документація ( розроблена в програмному комплексі АВК-5 та додатково в форматі word) (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі : - Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Договірна ціна надана в пакеті документів пропозиції ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» визначена, як «динамічна», що передбачає зміну вартості обладнання та матеріалів, а це порушує вимоги пункту 17 вимог (Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі). X. п.18. оголошення про проведення закупівлі (Додаток №1) передбачено подання: Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору. Проте в пакеті документів пропозиції ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» подало проект договору не по формі визначеній в вимогах до закупівлі: o на кожній сторінці відсутні графи для підписів підрядника та замовника; o до проекту договору не додані відповідні додатки а саме: календарний графік виконання робіт і план фінансування. XІ. Оголошення про проведення закупівлі (Додаток №3) передбачено подання: ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ В АУКЦІОНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА 1. Вимоги: - 1.1. Інформаційна довідка учасника в довільній формі на бланку підприємства про те, що: - Учасник не пропонував, не давав або не давав згоду дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця аукціону; - Учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів аукціону; Юридична особа, яка є учасником має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону. 1.2. Довідка або витяг з реєстру, видані Національним агентством з питань запобігання корупції, про те, що*: Юридична особа, яка є учасником не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. *У разі, якщо на дату закінчення аукціону порядок видачі таких документів не врегульований Національним агентством з питань запобігання корупції, учасник подає Інформаційну довідку в довільній формі на бланку підприємства за підписом керівника із зазначенням інформації, що вимагається. 1.3. Довідка або витяг з реєстру, виданих структурним підрозділом МВС України не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону про те, що: фізична особа, яка є учасником не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. (для фізичних осіб - підприємців) 1.4. Довідка або витяг з реєстру, виданих структурним підрозділом МВС України не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону про те, що: службова (посадова) особа, учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення аукціону не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. (для юридичних осіб) 1.5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником, представляти його інтереси під час проведення аукціону, фізичну особу, яка є учасником не було притягнено згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення виданих структурним підрозділом Міністерства юстиції України не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону. 2. Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю: копію протоколу рішення засновників або копію статуту або витяг із статуту щодо надання права на укладання договорів (договору), копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія паспорту керівника, або уповноваженого представника. 3. Відсутність рішення про визначення учасника в установленому законом порядку банкрутом чи відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура Інформаційна довідка або витяг з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, визнання банкрутом, перебування у процедурі банкрутства та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура, видані не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону. 4. Відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов‘язкових платежів) Довідка з Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості за обов'язковими платежами до бюджету. Довідка має бути дійсною на дату подання. В іншому випадку - лист податкової інспекції про наявність заборгованості за обов'язковими платежами до бюджету. 5. Провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень його статуту 5.1. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: - реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, банківські реквізити); - керівництво (посада, ім'я по батькові, телефон для контактів); - форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма; 5.2. Копія Статуту або іншого установчого документу; 5.3. Копія довідки про внесення до ЄДРПОУ, де фігурують зареєстровані види діяльності (за наявності). 5.4. Копія базового витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата формування - не раніше місяця, що передує місяцю початку проведення процедури аукціону.). 5.6. Копія паспорту завірена підписом учасника (для фізичних осіб). 5.7. Копія ідентифікаційного коду завірена підписом учасника (для фізичних осіб). 6. Інші документи 6.1. Діюча ліцензія на будівельну діяльність та копія додатку до неї (перелік робіт провадження господарської діяльності) та у разі залучення субпідрядника – копія ліцензії субпідрядника та копія додатку до неї (перелік робіт провадження господарської діяльності); 6.2. Довідку про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (за формою): № з/п Повне найменування суб’єкта господарювання (субпідрядника) Код ЄДРПОУ Місцезнаходження Керівник учасника або уповноважена особа ______________ (Прізвище та ініціали) М.П. 7.3. По кожному субпідряднику надати довідки згідно пунктів 7.1-7.2 зазначеного переліку. 3 4 5 6 7 Проте в пакеті документів пропозиції наданої ТОВ «НВП «Енерго Монтаж» взагалі відсутні документи, які вимагаються згідно додатку №3 оголошення про проведення закупівлі. На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення, яким скасувати визначення переможця згідно засідання комітету Замовника про визначення Переможця №244 від 06.09.2016 року. 2. Розглянути пропозиції інших учасників торгів з визначенням законного переможця. Директор Бондарчук В.Г.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.09.2016 14:47
Автор: ТОВ "ВІАНТ-БУД", Бондарчук Валентина +380442285770 viantbud@ukr.net