• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пластмасові вироби (Стільниковий полікарбонат)

Процедура закупівлі здійснюється без поділу на частини (лоти).

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 01.09.2023 10:30 - 06.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визнання переможцем

Номер: edc8cf3fef2c441f90c2764388bf16af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-01-001921-a.a2
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Скарга:
СКАРГА на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРНЕР ГРУП» Комунальним підприємством «ТЕПЛОЕНЕРГЕТИК» КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю товару (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 19520000-7 Пластмасові вироби (Стільниковий полікарбонат), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2023-09-01-001921-a (надалі – Закупівля). Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель по Закупівлі було надано (завантажено) тендерну документацію з додатками. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі у Закупівлі подали наступні Учасники: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСКАР ГРУП» (надалі – ТОВ «ОСКАР ГРУП») 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНЕР ГРУП» (надалі – ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП»). Згідно із Протокол Уповноваженої особи КП «Теплоенергетик» КМР» від 18.09.2023 року № 48 (надалі – Протокол), розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовником переможцем Закупівлі визнано – ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП». Вважаємо, що Замовник прийняв неправомірне рішення про визнання ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» переможцем Закупівлі, яке, як наслідок, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – ЗУ «Про публічні закупівлі») та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), з огляду на наступне: 1. ПЕРША ПІДСТАВА ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документації визначений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку товару СТІЛЬНИКОВИЙ ПОЛІКАРБОНАТ. 2) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3) копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Перш за все звертаємо увагу, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій для участі в Закупівлі до – 09 вересня 2023 року. В пакеті документів тендерної документації ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» надало: лист від 07.09.2023 № 0709-2; копію договору поставки № 14.04/2023-1 від 14.4.2023 року; копію додатку (Специфікація № 1) від 14.04.2023 року до договору поставки № 14.04/2023-1 В той же час, на виконання п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» в пакеті документів тендерної пропозиції станом на момент завершення подання тендерних пропозицій не надало копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Замовником 14.09.2023 року через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» невідповідностей (надалі – Вимога від 14.09.2023 року) у строк до – 15.09.2023 року. 15.09.2023 року на виконання Вимоги від 14.09.2023 року ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель було надано: копію видаткової накладної № УТ000000873 від 07.07.2023 року до договору поставки № 14.04/2023-1 від 14.4.2023 року. Так, згідно додатку (Специфікація № 1) від 14.04.2023 року до договору поставки № 14.04/2023-1 ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» повинно було постачати: 1) лист полікарбонатний SOTON NANO СПК UV 4H/2 6000*2100, безбарвний, в кількості 5040 м.кв. 2) лист полікарбонатний SOTON NANO СПК UV 6H/2 6000*2100, безбарвний, в кількості 5040 м.кв. Однак, згідно наданої ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» видаткової накладної № УТ000000873 від 07.07.2023 року до договору поставки № 14.04/2023-1 від 14.4.2023 року, ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» здійснило постачання: полікарбонату з 1-но стороннім УФ захистом, розмір 2100мм*6000мм, 4 мм прозорий (White) СТАНДАРТ, в кількості 25,2 м2. ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» не надало в пакеті документів тендерної пропозиції документів, які б підтверджували постачання: лист полікарбонатний SOTON NANO СПК UV 4H/2 6000*2100, безбарвний, в кількості 5040 м.кв. та/або лист полікарбонатний SOTON NANO СПК UV 6H/2 6000*2100, безбарвний, в кількості 5040 м.кв. ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» Тобто, ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» не надало документального підтвердження виконання не менше ніж одного договору. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації, як наслідок Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП».   2. ДРУГА ПІДСТАВА ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» Пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій для участі в Закупівлі до – 09 вересня 2023 року. В той же час, згідно відомостей розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в пакеті документів тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» станом на момент завершення подання тендерних пропозицій відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» було завантажено на веб-портал Уповноваженого органу з питань – 12.09.2023 року при наданні обґрунтування аномально низької ціни. Однак станом на 12.09.2023 року Замовник у відповідності до п. 43 Особливостей не розміщував відносно ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як наслідок ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» не мало право 12.09.2023 року завантажувати Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації, як наслідок Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП». 3. ТРЕТЯ ПІДСТАВА ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» Пунктами 1 та 3 розділу 3 до Тендерної документації перебачено надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Так, на виконання вимог пунктів 1 та 3 розділу 3 до Тендерної документації в пакеті документів тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» станом на 09.09.2023 року було подано два файли, а саме: - Guarantee_2 300,00 UAH.pdf; - Guarantee_2 300,00 UAH.pdf.p7s.p7s. Файли «Guarantee_2 300,00 UAH.pdf» та «Guarantee_2 300,00 UAH.pdf.p7s.p7s» містять текст Банківської гарантії № KIEG318333422 від 08.09.2023 року, яка була підписана Крупицька Ю.В., начальником відділу операційного супроводження документарного бізнесу Управління торгового фінансування Департаменту корпоративного та торгового фінансування АТ «ПУМБ», а також інформацію щодо КЕП підпису Крупицька Ю.В. Однак, в пакеті документів тендерної пропозиції відносно Банківської гарантії № KIEG318333422 від 08.09.2023 року ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» не надало документів, які повинні супроводжувати таку банківську гарантію, а саме: 1) копію довіреності від АТ «ПУМБ» на ім’я Крупицької Ю.В., яка дає їй право підписувати від імені АТ «ПУМБ» документи; 2) копію банківської ліцензії на ім’я АТ «ПУМБ». Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації, як наслідок Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП». Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника порушують права ТОВ «ОСКАР ГРУП» на чесні та прозорі закупівлі (торги), які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. ТОВ «ОСКАР ГРУП» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Права та законні інтереси ТОВ «ОСКАР ГРУП» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати протокол Уповноваженої особи КП «Теплоенергетик» КМР» від 18.09.2023 року № 48, яким визначено переможцем закупівлі ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» та відхилити його тендерну пропозицію з вищезазначених підстав. З огляду на вищезазначене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення – протокол Уповноваженої особи КП «Теплоенергетик» КМР» від 18.09.2023 року № 48, яким визначено переможцем закупівлі ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» у процедурі закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю – товару (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 19520000-7 Пластмасові вироби (Стільниковий полікарбонат), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2023-09-01-001921-a.
Дата розгляду скарги: 05.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2023 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.10.2023 21:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство «Теплоенергетик» Кропивницької міської ради» КП «Теплоенергетик» КМР» Протокол Уповноваженої особи КП «Теплоенергетик» КМР» 13.10.2023 №1 Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Пластмасові вироби (Стільниковий полікарбонат), 19520000-7 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-09-01-001921-a Під час розгляду першого питання порядку денного: 1. Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 18.09.2023 №48 (далі – Рішення), згідно з яким визначити Учасника переможцем Закупівлі та Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме ТОВ "ТЕРНЕР ГРУП". Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.10.2023 № 15910-р/пк-пз, зобов’язано КП «Теплоенергетик» КМР» скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 12.10.2023 №48. Уповноважена особа Козаков В.М
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП", Петренко Сергій 380963227474 PLASTICA@UKR.NET http://www.oscar-group.com.ua
Вимога
Вирішена

Зміна вимоги щодо аналогічного договору

Номер: 77d5886fd1cd4fb09d643ad397216a98
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-01-001921-a.a1
Назва: Зміна вимоги щодо аналогічного договору
Вимога:
Згідно із інформацією, розміщеною у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство «Теплоенергетик» (код ЄДРПОУ: 24153576) (надалі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю – (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 19520000-7 Пластмасові вироби (Стільниковий полікарбонат), номер процедури закупівлі в системі ProZorro – UA-2023-09-01-001921-a (надалі – закупівля UA-2023-09-01- 001921-a). Протокол Уповноваженої особи від 01.09.2023 № 43, було затверджено Тендерну документацію по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Товару – (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 19520000-7 Пластмасові вироби (Стільниковий полікарбонат). Так, згідно із Додатком 1 до тендерної документації Замовник визначив кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на постаку товару за код (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 19520000-7 Пластмасові вироби (СТІЛЬНИКОВИЙ ПОЛІКАРБОНАТ 6 мм, ПРОЗОРИЙ, 2100Х3000 ). 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. В той же час, вважаємо, що умова про аналогічний договір, а саме аналогічним вважається договір на постаку товару за код (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» - 19520000-7 Пластмасові вироби (СТІЛЬНИКОВИЙ ПОЛІКАРБОНАТ 6 мм, ПРОЗОРИЙ, 2100Х3000), є дискримінаційною, що обмежують конкуренцію під час цієї закупівлі та необґрунтовано застосовані Замовником в тендерній документації з наступних причин: По-перше, стільниковий полікарбонат замовники можуть закуповувати по різним кодами (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник», зокрема: - 19520000-7 Пластмасові вироби; - 44190000-8 Конструкційні матеріали різні (Полікарбонат та супутні матеріали); - 44110000-4 Конструкційні матеріали (Полікарбонат); - 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Полікарбонат). Вибір коду згідно (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» напряму залежить від замовника. По-друге, встановлення в у вимогах до аналогічного договору конкретних параметрів стільникового полікарбонату, а саме 6 мм, ПРОЗОРИЙ, 2100Х3000, порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, який визначений Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки учасники могли здійснювати поставку(-и) стільникового полікарбонату в інших розмірах (довший чи коротший) або іншої товщини або іншого кольору, що ніяким чином не впливає на наявність досвіду в учасника. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи зазначене вище, звертаємося до Замовника із вимогою внести зміни до тендерної документації, а саме видалити в умові про аналогічний договір зазначення конкретного коду згідно із (ДК 021:2015) «Єдиний закупівельний словник» та конкретних параметрів стільникового полікарбонату, так як такі умові порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником внесені зміни у додатку 1 тендерної документації (Кваліфікаційні критері), а саме, у розділі Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Статус вимоги: Задоволено