-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гідродинамічне очищення каналізаційної насосної станції по вул. Вишнева в м. Глобине Кременчуцького району Полтавської області (90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів)
Закупівля проводиться за процедурою відкриті торги з особливостями відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Завершена
440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 400.00 UAH
Період оскарження:
01.09.2023 09:45 - 08.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога привести відповідність тендерної документації до норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
7bd1443bc1d34c1eadd7b776d25c3326
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-01-001119-a.c4
Назва:
Вимога привести відповідність тендерної документації до норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний замовник, не вважаєти ви підозрілим, що відповідь опублікована вами на скаргу ТОВ "Гідро-Сервіс" слово у слово, букву в букву співпадає, з відповіддю даною ТОВ "Атмотерра" іншим замовником по іншому тендеру UA-2023-08-29-002539-a ? Для вас пише відповіді ТОВ "Пламбер"? В ваших діях прямо вбачається наявність змови потенційним учасником ТОВ "Пламбер" для отримання неправомірної вигоди для себе та надання антиконкурентних переваг певній фірмі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2023 17:00
Вирішення:
Шановний Учасник! Законом України «Про публічні закупівлі» та предметом даної закупівлі не передбачено розгляд процедур закупівель, які здійснюються іншими Замовниками.
Просимо Учасника ознайомитися із запропонованим обсягом робіт, щодо яких Замовник саме і оголосив тендерну закупівлю і лише після цього робити висновки щодо можливості прийняття участі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2023 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на порушення замовником законодавства з публічних закупівель
Номер:
eedb2a90d22243be9c58d631ad884d2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-01-001119-a.c3
Назва:
Скарга на порушення замовником законодавства з публічних закупівель
Скарга:
Шановний замовник, не вважаєти ви підозрілим, що відповідь опублікована вами на скаргу ТОВ "Гідро-Сервіс" слово у слово, букву в букву співпадає, з відповіддю даною ТОВ "Атмотерра" іншим замовником по іншому тендеру UA-2023-08-29-002539-a ? Для вас пише відповіді ТОВ "Пламбер"? В ваших діях прямо вбачається наявність змови потенційним учасником ТОВ "Пламбер" для отримання неправомірної вигоди для себе та надання антиконкурентних переваг певній фірмі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Шановний замовник _.docx 07.09.2023 16:58
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.09.2023 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
виключення дискримінаційних вимог
Номер:
22483fb72ac8436cab7c80cae45808c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-01-001119-a.c2
Назва:
виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
. На сайті публічних закупівель «PROZORRO» КП «Глобинське» Глобинської міської Ради оголошено процедуру закупівлі: за ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне очищення каналізаційної насосної станції по вул. Вишнева в м. Глобине Кременчуцького району Полтавської області).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-01-001119-a
Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі: 440 000,00 грн. (чотириста сорок тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
Згідно тендерної документації, однієї з головних вимог, які заявляє Замовник торгів, є, по-перше, вимоги до обладнання, а саме: Вимоги до обладнання, яке буде використовуватись для виконання предмету закупівлі:
Учасник повинен мати:
- гідроочисну техніку (не менш ніж 2 од.) з параметрами:
• тиск насоса не менш ніж 60 МПа;
• витрати води не менш ніж 300 л/хв.
- мулосос (не менш ніж 2 од.) з параметрами:
• ємність не менше 5 м3;
• продуктивність не менше 1000 м3/год.
- гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
- газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку;
- набір насадок.
По-друге, Замовник вимагає підтвердження від учасника, у тому числі наявності наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), а також вимога, зазначена у п.2.2 Додатку №1 до Тендерної документації про те, що - для слюсарів, зазначених у довідці надати скан копії кваліфікаційних посвідченнь слюсарів АВР, які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних спеціалізованих закладах; для водіїв, зазначених у довідці, надати скан-копії посвідчень водіїв категорії «С».
В результаті моніторингу державних закупівель було виявлено, що єдиним учасником, який в своїх тендерних пропозиціях надає документи (в комплексі по наведеному вище обладнанню та по 4-м працівникам слюсарям АВР з відповідними посвідченнями) є компанія ТОВ «ПЛАМБЕР» (ЄДРПОУ 40413845).
Як приклад, хотіли б послатись на процедуру закупівлі: UA-2023-08-29-002539-a «Поточний ремонт та очищення приймального відділення каналізаційної насосної станції №1 та каналізаційної мережі в с.Головач Полтавського району Полтавської області» згідно код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90913000-0 Послуги з очищення цистерн і резервуарів, яка була проведена КП "Житлово-експлуатаційна організація" Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області»
ТОВ «Атмотерра» по даній закупівлі, вбачаючи наявні дискримінаційні моменти для інших учасників, які мають кваліфікованих фахівців для виконання даних робіт, але не слюсарів АВР, намагалось звернути увагу на це порушення Замовника. Але організаторами закупівлі умисно, з метою надання виключної монополії ТОВ «ПЛАМБЕР», були відхилені скарги ТОВ «Атмотерра».
Ще, хотілось би звернути увагу на закупівлю UA-2023-08-16-005617-a ДК 021:2015:90410000-4: Послуги з відкачування стічних вод (Послуги з відкачування стічних вод по вулицям м. Калуш Івано-Франківської області), яка була проведена Комунальним підприємство "Калуська енергетична компанія" Калуської міської Ради.
Як і у першому випадку, так і у другому єдиним учасником та переможцем було визнано ТОВ «ПЛАМБЕР», хоча по даній закупівлі ТОВ «Атмотерра» також зверталось до організаторів з вимогою прибрати дискримінаційну вимогу стосовно параметрів гідроочисної техніки, а саме «тиск робочої рідини (води) не менше 600 атм. з витратами води 300 л/хв.». Ми зазначали, що дана вимога є дискримінаційною та прописана під конкретного учасника, та для виконання цих робіт не потрібно техніки з такими параметрами.
Отже, чітко видно, наявність ідентичних вимог до потенційних учасників у зазначених тендерах, і як слід один учасник та переможець ТОВ «ПЛАМБЕР». Зазначені нами тендера є показовими за останній час (кілька тижнів), а таких прикладів можна навести 10-кі тільки по процедурам Відкритих торгів з особливостями, не беручи до уваги Закупівлі без використання електронної системи.
Отже, зважаючи на наведені факти та відповідно до ч.4 ст.22, ч.5 ст.14, ЗУ «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Виключити вимогу щодо наявності у учасника не менше 2-х одиниць гідроочисної техніки, з тиском насоса не менш ніж 60 МПа та витратами води не менш ніж 300 л/хв. з умов тендерної документації як таку, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначеним Законі України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації учасників.
2. Виключити вимогу щодо наявності у учасника наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб та що для слюсарів, зазначених у довідці надати скан копії кваліфікаційних посвідченнь слюсарів АВР, які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних спеціалізованих закладах, з умов тендерної документації як таку, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначеним Законі України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2023 16:26
Вирішення:
Шановний Учасник! Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб населення.
Ваші вимоги не містять жодних пропозицій щодо використання іншого обладнання з іншими характеристиками. Ви не надаєте жодних технічних розрахунків щодо ефективності (на Вашу думку) надання послуг Вашим обладнанням (менш або більш потужним).
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» та предметом даної закупівлі не передбачено розгляд процедур закупівель, які здійснюються іншими Замовниками. Але, на виконання Вашої вимоги, Замовник проаналізував закупівлі з аналогічними вимогами щодо кількості гідроочисної техніки. Здійснивши аналіз процедур, Замовник вважає вищезазначені вимоги не дискримінаційними, які не звужують коло учасників, тому що існують виробники насосного обладнання, яким укомплектовуються гідроочисна та мулососна техніка (вітчизняна або зарубіжна), з визначеними технічними характеристиками.
Наприклад, гідроочисна техніка може комплектуватись насосами високого тиску виробництва Hammelmann, WOMA, URACA, ПрАТ Свеський насосний завод, Харківський насосний завод, ОАО «Червоний жовтень», ТОВ "Енергоком сервіс", Pratissoli. Мулососна техніка - вакуумними насосами виробництва Jurop, Robuschi, KOKS та багато інших виробників насосного обладнання, яке використовується на гідроочисній та мулососній техніці підрядників на Україні.
Щодо навченості працівників
Згідно ст. 13 Закону України «Про охорону праці» Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці згідно з нормативно-правовими актами, а також забезпечити дотримання вимог законодавства в галузі охорони праці всіма працівниками.
Роботодавець (стаття 153 КЗпП) зобов’язаний забезпечити працівникам безпечні та нешкідливі умови праці. Безпека технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що їх використовує працівник, а також санітарно-побутові умови мають відповідати вимогам нормативних актів про охорону праці. Власник або уповноважений ним орган повинен упроваджувати сучасні засоби техніки безпеки і забезпечувати санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виробничому травматизму та виникненню професійних захворювань працівників.
Тому, Замовник несе відповідальність за дотримання Підрядною організацією вимог з Питань охорони праці та охорони навколишнього середовища, за організацію безпечної роботи та недопущенню травматизму працівників Підрядника, тому вимоги щодо наявності у Учасника навченого персоналу Правил безпеки є одними з найвідповідальнішими.
Тому, вважаємо зазначені вимоги до кваліфікації працівників та характеристик техніки не містить жодних дискримінаційних вимог.
Дотримуйтесь етики спілкування та визначайте більш обґрунтовано Ваші вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
9d48aff926c04555b613d7bd0f3aab41
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-01-001119-a.c1
Назва:
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ГЛОБИНСЬКЕ" ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) 01.09.2023 року оголошено про проведення процедури закупівлі: Гідродинамічне очищення каналізаційної насосної станції по вул. Вишнева в м. Глобине Кременчуцького району Полтавської області (90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів).
У ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Тож згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», учасник закупівлі має право звертатися із заявами за роз’ясненнями умов тендерної документації та/або щодо внесення змін до тендерної документації.
Користуючись своїми правами, з метою дотримання основних принципів закупівлі зазначаємо наступне.
Вважаємо, що ваша вимога, яка зазначена у п.1.2 Додатку №1 до Тендерної документації – “ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” про надання на орендовану техніку гарантійного листа від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору є такою, що не відповідає чинному законодавству України та безпосередньо Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 759 Цивільного кодексу України, за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк.
Аналізуючи норми цивільного законодавства України щодо правової природи договору оренди, можна зробити висновок про те, що якщо між сторонами укладений договір оренди, то на період дії договору оренди наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Відповідно, якщо майно і так передається наймодавцем орендарю на період дії договору оренди, тоді відсутня необхідність надавати гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору.
Додатково, на нашу думку ваші вимоги, які зазначені у п.2.1 Додатку №1 до Тендерної документації – “ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ” про те, що у Довідці учасник в обов’язковому порядку повинен підтвердити у тому числі наявність наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), а також похідна від даної вимога, зазначена у п.2.2 Додатку №1 до Тендерної документації про те, що - для слюсарів, зазначених у довідці надати скан копії кваліфікаційних посвідченнь слюсарів АВР, які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних спеціалізованих закладах; для водіїв, зазначених у довідці, надати скан-копії посвідчень водіїв категорії «С» також є такими, що не відповідають чинному законодавству України та безпосередньо Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені вимоги не надають можливості прийняти участь у процедурі закупівлі тим учасникам, які не мають слюсарів (слюсарів АВР) – не менш ніж 4 осіб., водіїв – не менш ніж 4 осіб., разом з тим, готові якісно надати послуги з гідродинамічного очищення каналізаційної насосної станції з спеціалістами відповідної кваліфікації, які є у них в наявності, у відповідності до вимог тендерної документації.
Вважаємо дані вимоги дискримінаційними, адже обсяг закупівлі явно не потребує такої кількості людських ресурсів. Зазначаємо, що у ТОВ «Гідра-Сервіс» є працівники у кількості 8 чоловік відповідної кваліфікації, за допомогою яких товариство успішно надає послуги з чищення каналізаційних колекторів і в змозі надати високоякісні послуги, що є предметом закупівлі.
Дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме — недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Аналогічна норма зазначена і у ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Внесення змін до тендерної документації необхідно для того, щоб були дотримані усі принципи закупівлі, щоб таким чином учасники закупівлі були рівними у своїх правах та можливостях, при цьому ніхто не був дискримінованим або необ’єктивно дискваліфікованим.
На підставі вищевикладеного, з метою обов’язкового дотримання Замовником і всіма учасниками закупівлі принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись чинним законодавством України,
ПРОШУ:
Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2023-09-01-001119-a, а саме: Гідродинамічне очищення каналізаційної насосної станції по вул. Вишнева в м. Глобине Кременчуцького району Полтавської області (90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів) в частині надання на орендовану техніку гарантійного листа від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору а також в частині наявності в Учасника наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб; та в частині про те, що - для слюсарів, зазначених у довідці надати скан копії кваліфікаційних посвідченнь слюсарів АВР, які пройшли відповідне навчання зі знань у відповідних спеціалізованих закладах; для водіїв, зазначених у довідці, надати скан-копії посвідчень водіїв категорії «С».
З повагою,
директор ТОВ «ГІДРА-СЕРВІС» Людмила ТРЕЩОВА
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.09.2023 12:31
Вирішення:
Шановний Учасник згідно кваліфікаційних вимог (Додаток 1)
Учасник повинен мати:
- гідроочисну техніку (не менш ніж 2 од.) з параметрами:
- мулосос (не менш ніж 2 од.) з параметрами:
Вимоги щодо кількості гідроочисної та мулососної техніки встановлювались з з урахуванням ймовірності виходу з ладу техніки або обладнання. Тобто, Учасник повинен оперативно провести заміну зазначеної техніки на рівнозначну, з тими ж технічними потужностями.
Тобто, маючи 4 одиниці техніки відповідно Учасник повинен мати 4 водія для її керування. Відповідно до пункту 3 Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340, транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії.
С – призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів.
Замовник опирається на "ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників". Випуск 87 "Житлове та комунальне господарство населених пунктів" п.23
Враховуючи обсяг робіт та терміни, в які їх необхідне проведення, Замовник вважає за необхідне саме залучення не менше 4 осіб слюсарів або слюсарів АВР для надання послуг. Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв, які зазначив Замовник про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід що будуть залучені до надання послуг, Учасник може залучити як працівників які зайняті у штаті за основним місцем роботи, робітників за сумісництвом так і працівників, що носять цивільно-правовий характер взаємовідносин.
Замовник вважає вищезазначені вимоги не дискримінаційними, які не звужують коло учасників, а лише необхідними для ефективного надання послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2023 00:00