-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Лабораторні витратні матеріали)
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2023 16:51 - 05.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
рішення про визначення переможця відкритих торгів з особливостями, за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника
Номер:
c74a5a18d7464194bf44f46cda3e8c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-009283-a.b3
Назва:
рішення про визначення переможця відкритих торгів з особливостями, за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника
Вимога:
Шановний замовнику, просимо уважно вивчити тендерну пропозицію Учасника. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник запропонував товар, який не відповідає технічній специфікації. Мова йде про позицію під номером 92 в тендедрній документації: Картридж для твердофазової екстракції Strata -X 33 або еквівалент (Картридж для ТФЕ Strata -X 33, 6 мл, 200 мг, 30шт/уп ,кат.№ 8B-S100-FCH або еквівалент). Сорбент Strata -X - це гідрофобний полімерний сорбент для екстрагування нейтральних сполук, який утримує полярні аналіти за рахунок гідрофобних взаємодій, що близькі за своєю природою до оберненофазних сорбентів з фазою С18 (октадецилсилан). Див. сторінку 8 в брошурі за наведеним нижче посиланням.
Учасник запропонував зовсім інший продукт під артикулом 8B-S123-FCH (див. вкладення). Ці картриджді заповнені аніонообмінним сорбентом Strata -XА, який призначений для утримування сполук, що володіють кислотними властивостями. Див. сторінку 6 в брошурі за наведеним нижче посиланням. Для роботи з цими картриджами використовуються зовсім інші розчинники на кожному з етапів пробопідготовки: активація сорбенту, врівноваження сорбенту, вилучення домішок, екстрагування цільових аналітів.
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
https://view.highspot.com/viewer/6500818eee688ae40e0a0868
Пов'язані документи:
Учасник
- 8B-S100-FCH.pdf 12.09.2023 18:36
Дата подачі:
12.09.2023 18:36
Вирішення:
У відповідності до вимог статей 22 та 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», для забезпечення власних потреб у лабораторних витратних матеріалах, замовником в тендерній документації визначено вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівлі.
Так, відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1.2. тендерної документації замовник визначив, що «…Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: … 1.2.2. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 та Додаток 4 до тендерної документації)…» (стор. 4 тендерної документації, надалі - ТД) та пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «… Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі установленим замовником (Додаток 3 до тендерної документації)…».
Таблиця пункту 4 Додатку 3 до ТД замовника, визначає: «№з/п», «Найменування товару», «Характеристика товару», «Кіль-кість», «Одиниця виміру» (стор. 24 ТД).
Підтвердження відповідності технічній специфікації здійснюється учасником за формою, визначеною додатком 4 до тендерної документації (стор. 31 ТД).
Одночасно, учасник зобов’язаний, відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації «…надати копії документів, що офіційно підтверджують якість товару (у разі надання документів іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою)…» (стор. 24 ТД).
На підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за №92 (Картридж для твердофазової екстракції Strata -X 33), у складі тендерної пропозиції, учасником ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» надано:
1) лист вих. № 2333 від 05.09.2023 р. «Підтвердження відповідності технічній специфікації», де за № 92 учасником підтверджено відповідність технічної специфікації до предмета закупівлі (файл «2. Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам ч.1.pdf» стор. 23 тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА»);
2) сертифікат, що підтверджує якість товару (файл «2. Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам ч.3.pdf» стор. 84);
3) переклад українською мовою сертифікату, що підтверджує якість товару (файл «2. Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам ч.3.pdf» стор. 85).
Отже, учасник ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» в повному обсязі надав документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам за № 92, (Картридж для твердофазової екстракції Strata -X 33), яке повністю відповідає вимогам, викладеним у ТД замовника.
Згідно наведених вище документів жодної невідповідності не виявлено, Замовник має повне розуміння, що учасником-переможцем запропоновано під номером 92 в тендерній документації - Картридж для твердофазової екстракції Strata -X 33 з кат.№8B-S100-FCH.
Учасник ТОВ «Логіклабгрупа» додатково надав опис картриджу для твердофазової екстракції Strata –XА, але надання описів на товар не вимагалось замовником. Їх наявність чи відсутність не має впливу на виконання вимог тендерної документації та на зміст тендерної пропозиції, тому не може бути підставою для відхилення.
На підставі зазначеного, відсутні правові підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», а отже, вимога ТОВ «РЕАЛАБ» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на вимоги Замовника, що зазначені у Тендерній документації
Номер:
7518778393cc418ea0dc3090e3711f21
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-009283-a.c2
Назва:
Скарга на вимоги Замовника, що зазначені у Тендерній документації
Скарга:
Замовником обмежує термін поставки Предмету закупівлі додатковою вимогою, яка є підставою для корупційних зловживань
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2023-08-31-009283-a.docx 04.09.2023 18:09
- UA-2023-08-31-009283-a.pdf 04.09.2023 18:09
- Рішення від 06.09.2023 № 14156.pdf 06.09.2023 19:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2023 18:29
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.09.2023 19:28
Вимога
Відхилено
ПОСТАВКА ТОВАРУ
Номер:
6c785143cb524b809c8f8e67ec312637
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-009283-a.b1
Назва:
ПОСТАВКА ТОВАРУ
Вимога:
Предметом закупівлі переважно є товар імпортного походження, який потрібно буде постачати від десятків різних виробників. Пунктом 5.1. Проєкту договору передбачено: «5.1. Строк поставки товару: до 28 грудня 2023 року.» За відсутності непередбачуваних ситуацій та форм-мажорів термін постачання предмету закупівлі у повному обсязі орієнтовно складає 90 календарних днів. Вимагаємо прибрати з Істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, пункт 4.8. «Учасник зобов’язаний поставити товар Замовнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки, яка надсилається факсом, електронною поштою або за телефоном.». Вимагаємо також прибрати пункт 5.2. «Постачальник зобов'язаний поставити товар Покупцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки, яка надсилається факсом, електронною поштою або за телефоном.» з проєкту Договору, оскільки це маніпулятивні норми, які дозволяють Замовнику на власний розсуд в будь-який момент: чи то відразу після підписання договору, чи в кінці грудня надсилати заявку Переможцю закупівлі. Жоден Учасник не підпише такий договір без попередніх домовленостей з Замовником, про прийнятні для себе терміни постачання товару і, відповідно – дату формування та надсилання заявки. А це вже – корупційна складова, яка заборонена не лише законодавством України і, можливо, Антикорупційною політикою Учасника, а й Антикорупційною політикою таких поважних та відомих виробників, як: WATERS TECHNOLOGIES IRELAND, LTD., Thermo Fisher Scientific Inc., Macherey Nagel GMBH Co Kg, Greiner Bio-One GmbH, SUPELCO Trademark of Merck KGaA, Lab Logistics Group GmbH, KAVALIERGLASS, a.s. (SIMAX), Phenomenex Inc. (Strata), GL Sciences Inc., та інших, чия продукція є предметом закупівлі. Просимо задовільнити дану вимогу до 04.09.2023 18:00. В іншому випадку ми змушені будемо подати скаргу до Антимонопольного комітету, що призведе до зміщення всіх строків, в тому числі і дати підписання договору і підвищить ризик непоставки товару у повному обсязі до кінця 2023 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на ВИМОГУ.pdf 05.09.2023 19:38
Дата подачі:
03.09.2023 18:01
Вирішення:
Замовник укладає договір з переможцем процедури закупівлі, керуючись статтею 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, що визначено в пункті 4.1. Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації замовника.
Вимога замовника стосовно поставки товару протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки не суперечить нормам Цивільного та Господарського кодексів України, не свідчить про дискримінацію до учасників або обмеження конкуренції, а досвід попередніх років, підтверджує наявність добросовісної конкуренції серед учасників та відсутність скарг і зауважень до замовника.
Результати проведеного моніторингу вказують про достатню кількість потенційних учасників і постачальників, більше ніж 2, в тому разі є дистриб'ютори, представники іноземних компаній, агенти та інше, які вважають конкурентоспроможні умови замовника і мають можливість здійснювати поставку товару протягом 5 (п’яти) робочих днів.
Слід врахувати, що у замовника відсутні власні складські приміщення достатньої площі з належними умовами зберігання різних видів товарів, що не дозволяє одночасно зберігати весь обсяг матеріалів, а невідкладна потреба в лабораторних витратних матеріалах визначається виключно проведенням науково обґрунтованої лабораторної діагностики та/або ідентифікації хвороб тварин, лабораторних досліджень (випробувань) безпечності та окремих показників якості об’єктів санітарних заходів, побічних продуктів тваринного походження, кормових добавок, преміксів, кормів, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів та продуктів біотехнології, ґрунту, води питної та води для тварин, засобів захисту рослин, факторів середовища життєдіяльності людини, що мають шкідливий вплив на здоров’я населення, якості та незалежної експертизи товарів, якості насіння і садивного матеріалу, забезпечення методичною підтримкою державних та інших уповноважених лабораторій.
Широкий спектр лабораторних досліджень (випробувань) вимагає розширеної номенклатури лабораторних витратних матеріалів, що одночасно ускладнює планування, а отже змушує замовника вимагати поставки витратних матеріалів у стислі строки, саме з метою недопущення простою лабораторних досліджень з небажаними наслідками.
Зважаючи, що замовник обмежений у бюджетному фінансуванні, з метою максимальної економії коштів та їх ефективного використання, - поетапне постачання товару протягом 5 (п’яти) робочих днів, - є вимушений захід, якій забезпечує безперебійну роботу установи і зменшує ризики невиконання основних завдань покладених на установу.
В свою чергу, звинувачення замовника в «маніпуляціях» та «корупційною складовою» є безпідставним та необґрунтованим.
Вимога учасника гуртується виключно на припущеннях та не містить інформації
Замовник не вважає, що вимога поставки товару протягом 5 (п’яти) робочих днів може суперечити антикорупційній політиці виробників і підлягає скасуванню.
Статус вимоги:
Відхилено