• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги щодо здійснення технічного нагляду за виконанням поточних ремонтів доріг (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

1 522 751.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 613.76 UAH
Період оскарження: 31.08.2023 15:57 - 05.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 238fc377d0574966a937aaba3fb3a805
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-31-008149-a.a3
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до частини 2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачена наступна вимога: «Також у складі тендерної пропозиції надаються документи, які підтверджують наявність спеціаліст(а)ів, який пройшов перевірку знань з питань цивільного захисту та пожежної безпеки (надаються відповідні посвідчення та протоколи, на підставі яких видані такі посвідчення». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Додаток 2 до тендерної документації містить чіткий перелік обсягів та видів робіт/послуг для Виконавця договору із здійснення технічного нагляду за виконанням поточних ремонтів доріг, які ніяким чином не відносяться до робіт/послуг з підвищеною небезпекою, не є в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або таких, де є потреба в професійному доборі, чи пов’язані з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю. Натомість Замовником зазначено, про те що «Технічний нагляд повинні здійснювати сертифіковані фахівці, які мають право виконувати роботи (надавати послуги), відомості про яких внесені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо Вас усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу шляхом внесенням змін до тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! Встановлюючи вимоги тендерної документації, замовник не мав на меті дискримінувати учасників. Водночас повідомляємо, що оскаржувана вами вимога була встановлена у зв’язку із тим, що подібні вимоги встановлюються до підрядників, які безпосередньо здійснюватимуть поточні ремонти доріг. Тому, на нашу думку, оцінити роботу підрядника та дотримання ним вимог з питань цивільного захисту та пожежної безпеки зможе лише фахівець (інженер з тех.нагляду або працівник фірми, яка надаватиме послуги з тех.нагляду), який сам має такі знання. Згідно із п.25 технічного завдання встановлено, що технічний нагляду повинен інформувати замовника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в ході виконання робіт за ними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні вимоги

Номер: c2b14808f351499d9ba1111aa2a8e7ba
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-31-008149-a.a2
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до частини 2 Додатку 1 до Тендерної документації передбачена наступна вимога: «Крім цього, учасник повинен мати спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці. Така кваліфікація підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідченнь та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. Відповідний протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення повинні підтверджувати проведення перевірки знань з питань охорони праці, а саме: щодо перевірки ЗОП, КЗпП, КЦЗН, ЗУДССНПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-7.15-18, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12.» Вимога щодо наявності спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці стосується підрядної(их) організації(й), яка безпосередньо несе відповідальність за організацію, дотримання та контроль щодо питань охорони праці, в тому числі щодо дотримання ЗОП, КЗпП, КЦЗН, ЗУДССНПАОП 40.1-1.21-98, НПАОП 0.00-4.15-98, НПАОП 0.00-7.15-18, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12. з метою запобігання та недопущення захворювання, травмування та нещасних випадків на виробництві працівників підприємств(а), заподіяння шкоди майну чи довкіллю. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Додаток 2 до тендерної документації містить чіткий перелік обсягів та видів робіт/послуг для Виконавця договору із здійснення технічного нагляду за виконанням поточних ремонтів доріг, які ніяким чином не відносяться до робіт/послуг з підвищеною небезпекою, не є в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або таких, де є потреба в професійному доборі, чи пов’язані з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю. Натомість Замовником зазначено, про те що «Технічний нагляд повинні здійснювати сертифіковані фахівці, які мають право виконувати роботи (надавати послуги), відомості про яких внесені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва». Слід зазначити, що Постановою КМУ від 11.07.2007р. №903 визначено механізм здійснення технічного нагляду, зокрема п.3 передбачено наступне: «технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат». А від так, діючим Порядком здійснення технічного нагляду не передбачено його проведення інженерами технічного нагляду «які мають чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці», оскільки курси навчання/підтвердження/підвищення кваліфікації інженера технічного нагляду включають перевірку знань загального курсу з охорони праці». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо Вас усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу шляхом внесенням змін до тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! Встановлюючи вимоги тендерної документації, замовник не мав на меті дискримінувати учасників. Водночас повідомляємо, що оскаржувана вами вимога була встановлена у зв’язку із тим, що подібні вимоги встановлюються до підрядників, які безпосередньо здійснюватимуть поточні ремонти доріг. Тому, на нашу думку, оцінити роботу підрядника та дотримання ним вимог щодо запобігання та недопущення захворювання, травмування та нещасних випадків на виробництві працівників підприємств(а), заподіяння шкоди майну чи довкіллю зможе лише фахівець (інженер з тех.нагляду або працівник фірми, яка надаватиме послуги з тех.нагляду), який сам має такі знання. Згідно із п.23 технічного завдання встановлено, що технічний нагляду бере участь у забезпечення організації управління з охорони праці на будівельному майданчику та координації заходів з охорони праці, розроблення плану з охорони праці.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні вимоги

Номер: cedc35869acd4bc8962215d637b85bd8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-31-008149-a.a1
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до Розділу 5 п. 3 Тендерної документації передбачена наступна вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника, виданого в період уточнень (звернення за роз’ясненнями) по закупівлі. Наявність негативного попереднього досвіду співпраці, в т.ч. неякісно виконаних робіт буде вважатися підставою для відхилення учасника». Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником листа за підписом керівника замовника, виданого в період уточнень (звернення за роз’ясненнями) по закупівлі, до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть отримати такий лист саме в період уточнень (звернення за роз’ясненнями) по закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий лист, тобто ще до моменту подання пропозиції та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після отримання такого листа, який виданий за підписом керівника Замовником на ім’я учасника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Для нас, як для потенційного Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо надання листа за підписом керівника замовника, виданого в період уточнень (звернення за роз’ясненнями) по закупівлі про відсутність негативного досвіду співпраці із замовником дуже схожа за своєю природою до надання Учасником в своїй тендерній пропозиції Актів оглядів об’єктів, погоджених підписом Замовника, чим деякі Замовники часто зловживають та для отримання інформації про те, які саме учасники будуть приймати участь в процедурі закупівлі вимагають такі акти в тендерних пропозиціях Учасників, і зазначаємо, що дана вимога була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Рішення АМКУ №8038-р/пк-пз від 15.04.2021 ; Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022; Рішення АМКУ № 21058-р/пк-пз від 15.09.2021; Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022. Просимо Вас усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу шляхом внесенням змін до тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учасник! Встановлюючи вимоги тендерної документації, замовник не мав на меті дискримінувати учасників. Якщо у вас немає негативного досвіду співпраці із нами, і ви зверталися в період уточнень для отримання довідки, то ви повинні були її отримати. Відтак, у вас немає підстав стверджувати, що ви були дискриміновані. Щодо ваших зауважень з приводу конфіденційності учасників зазначаємо, що лише факт отримання учасником довідки від замовника не означає, що такий учасник гарантовано візьме участь у закупівлі. На рішення потенційних учасників щодо прийняття участі в закупівлі не в останню чергу впливає такий фактор, як завантаженість іншою роботою, реальна оцінка своєї спроможності одночасно виконувати обов’язки щодо всіх об’єктів для яких ми закуповуємо послуги з технічного нагляду, необхідність відвідування цих об’єктів та ін. Також зауважуємо, що згідно із ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» саме електронна система закупівель гарантує цілісність даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій. Тому ми, як замовник, до розкриття тендерних пропозицій не знаємо хто буде брати участь у закупівлі. Гарантувати конфіденційність і збереження тих даних і документів, які ви подаєте у складі тендерної пропозиції, вам може лише електронний майданчик, через який ви працюєте.
Статус вимоги: Відхилено