• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Торги не відбулися

118 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 182.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2018 15:39 - 05.04.2018 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді Замовника

Номер: abd9a2c2dbe4408ba867b87dc68bd810
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-02-001507-a.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника, перекручене трактування положення 6.4 наказу №35 Зовнішторгвидав України та небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Вимога!

Номер: 18830fc291034e6f9a56c8dd8fb8ebae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-02-001507-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників, або Учасника з таким асортиментом продукції. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій, але Учасник по невідомим причинам не вийшов на торги. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою і здійснена згідно Порядку, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду, на зазначене вище, ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. Дана закупівля проводилась згідно з потребами закладу. Діяльності нашого лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги населенню , забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні та безпечного перебування пацієнтів, з дотриманням чинних інструкцій. Вашу пропозицію було відхиллено правомірно, згідно Наказу №35 ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 , як таку що не відповідає вимогам Оголошення Закупівлі - п.6.3, п.6.9, п.9.2.1. Ваша вимога, та залякування є не що інше, як тиск на Замовника з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів, тому задовольнити вашу вимогу не має підстав.
Статус вимоги: Відхилено