-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (заміна) лікарняного ліфта, що знаходиться в КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР за адресою: м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1»
Завершена
2 457 127.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 285.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 285.64 UAH
Період оскарження:
31.08.2023 13:35 - 05.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Номер:
77f47c1cf7904237970496d9ef638796
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-005233-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник, у Тендерній документації вказана вимога, яка потребує корегування:
п. 3.1.10 Додатку 2 до Тендерної документації зазначена дискримінаційна вимога, а саме: «…У випадку, якщо учасник не є виробником ліфтового обладнання, додатково надати оригінал Сертифікату (Модуль D учасника).»
Ваша вимога є не обґрунтованою так як згідно пункту 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438 - надалі Технічний регламент), шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті. В пункті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які відповідно до Модулю G залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності.
Тобто відповідно до Технічного регламенту монтажник на свій власний вибір може скласти декларацію про відповідність ліфтів вимогам установленим у Технічному регламенті пройшовши оцінку відповідності відповідно до обраної процедури.
До прикладу: Модуль Н1 + Кінцева перевірка, яку проводить субпідрядник – Орган оцінки відповідності, який має відповідну акредитацію.
Таким чином вимога викладена в п. 3.1.10 Додатку 2 до Тендерної документації є дискримінаційною.
Вимагаємо виключити цю вимогу Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2023 14:59
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що Технічний регламент ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 438 (надалі Технічний Регламент), встановлює декілька (на вибір) процедур оцінок відповідності ліфтів, в залежності від того як ліфти розроблені, виготовлені та на якому етапі призначений орган провів оцінку системи управління монтажника та які обов'язки та права покладено на монтажника, відповідно замовником було обрано відповідність ліфта на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту, а саме відповідність згідно Додатку 11 до Технічного Регламенту, тобто модуль Н1 або ж відповідність монтажника модулю D.
Відповідно в п.3.1.9 Додатку 2 до тендерної документації вказано, що пропонований Учасниками закупівлі ліфт і компоненти безпеки для ліфтів повинні відповідати Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України № 438 від 21.06.2017 р., на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту, а саме відповідність згідно Додатку 11 до Технічного Регламенту, тобто модуль Н1.
Згідно п.1. Загальних вимог Додатку 11 до Технічного Регламенту вказано, що 1. Відповідність на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту для ліфтів є процедурою оцінки відповідності, під час виконання якої призначений орган проводить оцінку системи управління якістю монтажника і в разі потреби проекту ліфтів, щоб переконатися, що ліфти задовольняють застосовні суттєві вимоги щодо охорони здоров’я та безпеки, зазначені у додатку 1 до Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (далі - Технічний регламент).
Згідно п.2 ОБОВЯЗКІВ МОНТАЖНИКА Додатку 11 до Технічного Регламенту вказано, що 2. Монтажник повинен використовувати схвалену систему управління якістю для розроблення, виготовлення, складення, монтажу, кінцевої перевірки та випробування ліфтів відповідно до пунктів 3-11 цього додатка і підлягає нагляду відповідно до пунктів 12-15 цього додатка. Адекватність технічного проекту ліфтів досліджується відповідно до пунктів 5-9 цього додатка.
Тобто, відповідно до вимог Технічного регламенту монтажник повинен пройти оцінку системи управління якістю в призначеному органі, отримати її схвалення та повинен її використовувати, що підтверджується відповідним сертифікатом.
Згідно 8) Технічного Регламенту, вказано, що Монтажник - фізична чи юридична особа, яка бере на себе відповідальність за розроблення, виготовлення, монтаж і введення в обіг ліфта. Тобто в розумінні технічного Регламенту монтажник може брати на себе всю відповідальність пов'язану із пропонованим ліфтом – від виробництва ліфта до його введення в експлуатацію. Також тендерною документацією встановлено, що відповідальність в тому числі відповідальність в частині гарантійних зобов'язань несе безпосередній виконавець робіт/послуг, а саме монтажник.
Тобто, якщо монтажник (учасник) пройшов оцінку системи управління якістю в призначеному органі, отримав її схвалення та сертифікат по модулю Н1, немає жодних перепон для виконання всього спектру робіт вказаним учасником в тому числі проведення кінцевої/остаточної перевірки змонтованого ліфта.
Також умовами тендерної документації враховано, що в разі якщо монтажник не є безпосереднім виробником ліфта, він може пройти оцінку системи управління якістю в призначеному органі, отримати її схвалення та сертифікат по модулю D, оскільки саме модуль D охоплює всю відповідність ліфта на основі цілковитого забезпечення якості, та п.2 Додатку 12 до Технічного Регламенту (модуль D) вказано що 2. Монтажник повинен використовувати схвалену систему управління якістю для виготовлення, складення, монтажу, остаточної перевірки та випробування ліфтів відповідно до пунктів 3-8 цього додатка і підлягає нагляду відповідно до пунктів 9-12 цього додатка.
Тому Вам не слід порівнювати модуль D та модуль Е, оскільки згідно п.2 Додатку 10 до Технічного Регламенту (модуль Е) вказано що 2. Монтажник повинен використовувати схвалену систему управління якістю для остаточної перевірки та випробування ліфтів відповідно до пунктів 3-8 цього додатка і підлягає нагляду відповідно до пунктів 9-12 цього додатка, тобто по модулю Е монтажник не може здійснювати складення та монтаж ліфтів, а тільки здійснювати остаточну перевірку та випробування ліфтів, а предметом закупівлі є саме поставка ліфта, складення, монтаж, налагодження, остаточна перевірка та випробування ліфта.
Тобто перелік робіт, які може виконувати монтажник по модулю D та модулю Е суттєво відрізняються, тому в тендерній документації вказано саме модуль D, який охоплює більший перелік робіт/послуг, які відповідають предмету закупівлі.
Окрім того небажання монтажників (потенційних учасників закупівлі) проходити оцінку системи управління якістю в призначеному органі та отримати її схвалення (як вказано в Технічному Регламенті), може свідчити що монтажник та його система управління якістю не відповідає вимогам встановленим Технічним Регламентом, або ж взагалі відсутня, що ставить під сумнів можливість виконання робіт, їхню якість та відповідність, тому Ваша вимога щодо виключення з тендерної документації наявності документів що підтверджують проходження оцінки системи управління якістю та її схвалення монтажником не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.09.2023 18:01