-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень (приміщення найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Торги відмінено
191 142.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 955.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 955.71 UAH
Період оскарження:
31.08.2023 11:54 - 11.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги
Номер:
0c230e7cbf1343c1b65a9bc849195987
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-003856-a.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на ДКТ_ м. Дніпро.rtf 01.09.2023 09:33
- Д6_Реєстр_охорона.pdf 01.09.2023 15:40
- Скарга на ДКТ від 31.08 _ 003856.pdf.asice 01.09.2023 15:40
- Д4_Рішення № 1851 від 16.02.2023.pdf 01.09.2023 15:40
- Скарга на ДКТ від 31.08 _ 003856.pdf 01.09.2023 15:40
- Д9_Лист підтвердження.pdf 01.09.2023 15:40
- Д8_Меморандум про співпрацю.pdf 01.09.2023 15:42
- Д5_Рішення № 11661 від 31.07.2023.pdf 01.09.2023 15:42
- Д10_Рішення № 14088 від 21.07.2020.pdf 01.09.2023 15:42
- Д7_Договір реагування ШЗ_МЗ 2022.pdf 01.09.2023 15:42
- Д2_Витяг ЄДР_МЗ.pdf 01.09.2023 15:42
- Скарга на ДКТ від 31.08 _ 003856.docx 01.09.2023 15:42
- Д3_Договір оренди приміщення.pdf 01.09.2023 15:42
- Д1_Виписка_МЗ.pdf 01.09.2023 15:42
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 06.09.2023 17:02
- Рішення від 05.09.2023 № 13996.pdf 05.09.2023 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.09.2023 № 14716.pdf 15.09.2023 15:10
- Рішення від 14.09.2023 № 14716.pdf 19.09.2023 10:08
- Відповідь на скаргу_охорона_UA-2023-08-31-003856-a.pdf 11.09.2023 14:23
- Відповідь на скаргу_охорона_UA-2023-08-31-003856-a.docx 11.09.2023 14:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.09.2023 13:49
Дата розгляду скарги:
14.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2023 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.09.2023 10:08
Дата виконання рішення Замовником:
02.10.2023 18:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення від 14.09.2023 №14716-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель КП «ЦЗО» ДМР внесено зміни в тендерну документацію.
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7ba22bff78354a7baa99585632559f15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-31-003856-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вітаю!
Вами висунуті натупні вимоги до учасників:
1. Наявність ПЦС у м. Дніпро (документальне підтвердження права користування ним (договір оренди, договір купівлі-продажу, прибуткова/видаткова накладна тощо)
2. Надати договір про співпрацю або меморандум з територіальними підрозділами МВС
1.
Просимо врахувати практику Колегії АМКУ за ідентифікатором закупівлі UA-2023-02-03-014903-a. В ній зазначено, що замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації схожої вимоги проо розміщення пульта централізованого спостереження з прив'язкою до геграфічної місцевості. В нашому випадку, що і було нада по цій справі, Скаржник має договір оренди з розміщенням ПЦС в м. Києві, що ніяк не впливає на якість надання послуг.
Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою пункту централізованого спостереження (далі – ПЦС), полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження комплексу охоронно-тривожної сигналізації на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором.
При надходженні тривожних або службових сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану охоронно-тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування.
Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складаються з:
1) Прилади приймально-контрольні (далі- Прилад), які встановлюються на об'єктах, ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні АТС, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку).
Зв'язок між Приладом і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку;
2) Прилад з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку.
Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори.
Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України;
3) Прилад з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку.
5. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології.
Тобто, за загальним принципом, незалежно від місцерозташування пункту централізованого спостереження, сигнал охоронно-тривожних сповіщень передається за допомогою стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку до даного пункту, де диспетчерська служба отримає тривожний сигнал і за допомогою радіозв’язку передає сповіщення про тривогу наряду реагування для здійснення виїзду на об’єкт.
2.
Просимо врахувати практику Колегії АМКУ за ідентифікатором закупівлі UA-2023-07-24-002387-a, де було зазначено, що Замовник не довів необхідність встановлення наведеної даних вимог щодо співпраці (договроу з УПОИ чи меморандум). Учасник може мати власний ПЦС, групи швидкого реагування (власні чи залученні ) та штат працівнків.
1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також, Скаржник зазначає про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи власний транспорт реагування, пункт спостереження та працівників відповідної кваліфікації.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах:
1) забезпечення публічної безпеки і порядку;
2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
3) протидії злочинності;
4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів.
Зазначаємо, що згідно з Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 р. за № 126/39182) «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», а саме:
Вид охорони визначається органами поліції охорони спільно з органом, підприємством, установою, організацією, у віданні яких перебувають об’єкти (далі - замовник), стосовно кожного окремого об’єкта з урахуванням його індивідуальних характеристик (розташування, територія, інженерна й технічна захищеність, наявність іншої охорони, протяжність поста / маршруту тощо).
5. Охорона об’єктів здійснюється на підставі договору про надання послуг з охорони, укладеного між органом поліції охорони та замовником у письмовій формі відповідно до законодавства України.
6. Передумовою підготовки проекту договору є письмове звернення замовника до органу поліції охорони.
7. У разі проведення процедури публічної закупівлі надання послуг з охорони, забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах здійснюється згідно із законодавством України.
8. До письмового звернення замовником додаються завірені в установленому порядку копії:
1) належним чином зареєстрованого (затвердженого) установчого документа (юридичні особи, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, установчі документи в паперовій формі не подають); положення про юридичних осіб публічного права, які затверджуються розпорядчими актами Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, засвідчення не потребують. Юридичні особи публічного права, які діють на підставі законів, установчі документи не подають;
2) документів, які підтверджують право власності чи користування об’єктом на законних підставах, охорона якого є предметом договору.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись вимогами Наказу МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» укладання договору щодо забезпечення виїзду озброєних нарядів поліції охорони на об’єкт Замовника, здійснюється виключно власником об’єкта, а саме: - Замовником.
У зв’язку з вищевикладеним, Скаржник не може погодитися з умовами тендерної документації і вважає, що такі умови порушують його права та інтереси та норми Закону та не дають можливості прийняти участь у закупівлі.
У разі незадоволення наших законних вимог, ми залишаємо за собою право подати скаргу на дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2023 09:23
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за інтерес до даної закупівлі. Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено