-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (Лінолеум, кутики, закінчення, плінтус з кабель-каналом, цемент М-400)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
Завершена
85 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 426.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 426.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2023 17:10 - 04.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на дії замовника
Номер:
31e3035b030c4f2d83e9498c9f8bc96e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-010536-a.a3
Назва:
скарга на дії замовника
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)».
Протоколом № 656 від 13 вересня 2023, уповноваженою особою Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ було дискваліфікавано Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна по процедурі закупівлі «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)»
Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав:
«Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен був надати: «- інші документи відповідно до пункту 3 Розділу V «Інша інформація» цієї тендерної документації та Додатку №8; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.» Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено: Згідно п. 10 Додатку №8 тендерної документації: «10. Висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь Товар, що пропонується до закупівлі Учасником або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару;» У складі пропозиції Учасник надав Сертифікати відповідності на позиції закупівлі - лінолеум та цемент, та надав довідки файл «Лист сертифікація TIS_1.jpg» та «Лист сертифікація TIS_1.jpg», якими надав інформацію про відсутність обов’язкової сертифікації на інші позиції закупівлі, згідно зі списку. Однак відповідно до п. 10 Учасник повинен був надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати сертифікати або інші документи, які підтверджують відповідність якості товару що планується до постачання. Проте замовник у протоколі зазначив Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення..» Вважаю дану вимогу виконаною, так якданий товар не сертифікується, було надано поясненння щодо даного товару, тобто інший докумеент. Таким чином, ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна не порушила умови тендерної документації. Окрім цього, у ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" також надано документ про ненадання сертифіката на дану продукцію. Однак замоник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника.
«Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен був надати: «- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік критеріїв та інформацію щодо способу їх підтвердження наведено в Додатку №3);» Згідно Додатку №3 тендерної документації: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці (на момент надання пропозицій договори повинні бути виконані в повному обсязі); надати не менше 1-го відгуку про виконання аналогічного(их) договору(ів) за аналогічним предметом закупівлі, інформація по якому відображена учасником в Довідці. * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.» У складі пропозиції наявна довідка про виконання аналогічного договору від 02.11.2022р. №297 КП, копію цього аналогічного договору та видаткову накладну. Предмет закупівлі цього договору не відповідає предмету оголошеної закупівлі, а саме «Лінолеум, кутики, закінчення, плінтус з кабель-каналом, цемент М-400». Відсутній відгук про виконання договору. Також надано договір від 15.12.2022 №81, який не зазначено у довідці у довільній формі про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру). Предмет закупівлі цього договору відповідає предмету оголошеної закупівлі. Однак беручи до уваги, що копія видаткової накладної до цього договору містить виправлення коректором, Замовник не може прийняти його до розгляду оскільки за Законом не допускається виправлення офіційних документів, а тим більш платіжних. Відсутній відгук про виконання договору. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи, згідно Додатку №3 тендерної документації: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці (на момент надання пропозицій договори повинні бути виконані в повному обсязі); надати не менше 1-го відгуку про виконання аналогічного(их) договору(ів) за аналогічним предметом закупівлі, інформація по якому відображена учасником в Довідці. * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Проте замовник у протоколі зазначив Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи, згідно Додатку No 3 тендерної документації. Учасник надав копію аналогічного договору. Однак, згідно вимог тендерної документації – якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання). (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії безпосередньо уповноважена посадова особа Учасника ставить підпис, прізвище, ініціали, відбиток печатки (за наявності), а тільки потім робиться сканкопія документу). Учасником не було виконано дану вимогу – було завантажено чорно-білу копію аналогічного договору, яка не містила підпис, прізвище,ініціали, відбиток печатки (за наявності) Учасника. » ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна було надано інший анологічний договір по даному виду закупівлі та відповідну довідку , без будь-яких виправлень, таким чином вважаємо дану вимогу виконану . Проте замовник вказує, що дана копія докувору була заванатажена в чорно-білому кольорі, яка не містила підпису та відбитку печатки (за нявності) учасника. Вважаю дану вимогу дискримінаційною, так як нами не було зроблено жодного порушення, відносно того, що надано копію без належного завірення – не є порушеннням,. Згідно ТД а саме Переліку формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” - подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Отже Замовник порушує принципи здійсненння публічних закупівель та дискримінує замовника, відповідно до . п. 1 ст. 5 Закону.
«Учасник повинен був надати зазначену довідку згідно вимог тендерної документації, а саме згода з істотними умовами договору. Учасник не надав відповідну довідку, таким чином не усунуто невідповідність.» ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна вважає дану вимогу виконаною, так як при початковому поданні та і при усуненні недоліків, учасником було надано підтвердження з у мовами договору. Замовником не було виставлено жодної форми щодо згоди з істотними умовами договору.
Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 р., Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна, Рішення є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму.
Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна.
Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659).
На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.
Таким чином ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" також зробила з огляду Замовника також зробила порушення , бо не надала сертифікат на даний пердмет закупівлі, а надпала пояснення щодо несертифікації. Проте замовник , закриваючи на це очі оголошує переможцем вищевказаного учасника, тим самим порушеє норми чинного законодавства.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію що призвело до порушення наших прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»та п.52 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами),
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна та переглянути рішення щодо переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.09.2023 19:11
- рішення від 21.09.2023 № 15073.pdf 21.09.2023 15:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2023 № 15751.pdf 04.10.2023 12:50
- рішення від 03.10.2023 № 15751.pdf 05.10.2023 17:30
- Протокол _656_Відхилення невиправлення після 24 годин_.pdf 22.09.2023 16:37
- Додаток 4_Технічне задання .pdf 22.09.2023 16:37
- Додаток 2_Про відсутність підстав _1178_ для в_дмови учаснику в участі у процедурі закупівілі, передбачен_ пунктом 47 Особливостей.docx 22.09.2023 16:37
- Додаток 3_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.docx 22.09.2023 16:37
- Додаток 8_Інші документи, що вимагаються Замовником.docx 22.09.2023 16:37
- Додаток 3_ Підтвердження кваліфікаційн_ ст16.pdf 22.09.2023 16:37
- Протокол _666_Відповідь на вимогу.pdf 22.09.2023 16:39
- Протокол _656_Відхилення невиправлення після 24 годин_.docx 22.09.2023 16:39
- Протокол 657_Переможець _ намір укласти договір_.pdf 22.09.2023 16:39
- ТД_Нова_471_товар_ 1178.doc 22.09.2023 16:39
- Додаток 7 _ Проєкт_ Договір_Товар .pdf 22.09.2023 16:39
- Протокол _666_Відповідь на вимогу.docx 22.09.2023 16:39
- Додаток 6_Обробка персональних даних.pdf 22.09.2023 16:39
- Додаток 8_Інші документи, що вимагаються Замовником.pdf 22.09.2023 16:39
- Висновки ДСЕЕ плінтус і фурнітура ТІС.pdf.pdf 22.09.2023 16:39
- вимога.pdf 22.09.2023 16:39
- Пояснення до АМКУ_по суті скарги_Лінолеум.pdf 22.09.2023 16:39
- Додаток 1_Тендерна пропозиція.docx 22.09.2023 16:39
- Протокол 657_Переможець _ намір укласти договір_.docx 22.09.2023 16:39
- Додаток 5_Загальн_ в_домост_.docx 22.09.2023 16:39
- Додаток 2_Про відсутність підстав _1178_ для в_дмови учаснику в участі у процедурі закупівілі, передбачен_ пунктом 47 Особливостей.pdf 22.09.2023 16:39
- Додаток 5_Загальн_ в_домост_.pdf 22.09.2023 16:39
- Протокол 653 про 24 години на виправленя невідповідностей.docx 22.09.2023 16:39
- Пояснення до АМКУ_по_суті_скарги _Лінолеум.docx 22.09.2023 16:39
- Додаток 1_Тендерна пропозиція.pdf 22.09.2023 16:39
- Протокол 653 про 24 години на виправленя невідповідностей.pdf 22.09.2023 16:39
- Додаток 7 _ Проєкт_ Договір_Товар .doc 22.09.2023 16:39
- Додаток 6_Обробка персональних даних.docx 22.09.2023 16:39
- ТД_Нова_471_товар_ 1178.pdf 22.09.2023 16:40
- Додаток 4_Технічне задання .doc 22.09.2023 16:40
- Технічний опис плінтус та фурнітура ТІС.pdf 22.09.2023 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2023 19:34
Дата розгляду скарги:
03.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.09.2023 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.10.2023 17:30
Скарга
Скасована
Скарга на незаконні дії Замовника
Номер:
e034a5cb447147ebb7e1906c84129001
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-010536-a.a2
Назва:
Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
Скарга
на незаконні дії Замовника - Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)».
Протоколом № 656 від 13 вересня 2023, уповноваженою особою Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ було дискваліфікавано Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна по процедурі закупівлі «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)»
Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав:
«Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен був надати: «- інші документи відповідно до пункту 3 Розділу V «Інша інформація» цієї тендерної документації та Додатку №8; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.» Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено: Згідно п. 10 Додатку №8 тендерної документації: «10. Висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь Товар, що пропонується до закупівлі Учасником або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару;» У складі пропозиції Учасник надав Сертифікати відповідності на позиції закупівлі - лінолеум та цемент, та надав довідки файл «Лист сертифікація TIS_1.jpg» та «Лист сертифікація TIS_1.jpg», якими надав інформацію про відсутність обов’язкової сертифікації на інші позиції закупівлі, згідно зі списку. Однак відповідно до п. 10 Учасник повинен був надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати сертифікати або інші документи, які підтверджують відповідність якості товару що планується до постачання. Проте замовник у протоколі зазначив Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення..» Вважаю дану вимогу виконаною, так якданий товар не сертифікується, було надано поясненння щодо даного товару, тобто інший докумеент. Таким чином, ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна не порушила умови тендерної документації. Окрім цього, у ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" також надано документ про ненадання сертифіката на дану продукцію. Однак замоник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника.
«Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен був надати: «- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік критеріїв та інформацію щодо способу їх підтвердження наведено в Додатку №3);» Згідно Додатку №3 тендерної документації: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці (на момент надання пропозицій договори повинні бути виконані в повному обсязі); надати не менше 1-го відгуку про виконання аналогічного(их) договору(ів) за аналогічним предметом закупівлі, інформація по якому відображена учасником в Довідці. * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.» У складі пропозиції наявна довідка про виконання аналогічного договору від 02.11.2022р. №297 КП, копію цього аналогічного договору та видаткову накладну. Предмет закупівлі цього договору не відповідає предмету оголошеної закупівлі, а саме «Лінолеум, кутики, закінчення, плінтус з кабель-каналом, цемент М-400». Відсутній відгук про виконання договору. Також надано договір від 15.12.2022 №81, який не зазначено у довідці у довільній формі про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру). Предмет закупівлі цього договору відповідає предмету оголошеної закупівлі. Однак беручи до уваги, що копія видаткової накладної до цього договору містить виправлення коректором, Замовник не може прийняти його до розгляду оскільки за Законом не допускається виправлення офіційних документів, а тим більш платіжних. Відсутній відгук про виконання договору. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи, згідно Додатку №3 тендерної документації: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці (на момент надання пропозицій договори повинні бути виконані в повному обсязі); надати не менше 1-го відгуку про виконання аналогічного(их) договору(ів) за аналогічним предметом закупівлі, інформація по якому відображена учасником в Довідці. * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Проте замовник у протоколі зазначив Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи, згідно Додатку No 3 тендерної документації. Учасник надав копію аналогічного договору. Однак, згідно вимог тендерної документації – якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання). (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії безпосередньо уповноважена посадова особа Учасника ставить підпис, прізвище, ініціали, відбиток печатки (за наявності), а тільки потім робиться сканкопія документу). Учасником не було виконано дану вимогу – було завантажено чорно-білу копію аналогічного договору, яка не містила підпис, прізвище,ініціали, відбиток печатки (за наявності) Учасника. » ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна було надано інший анологічний договір по даному виду закупівлі та відповідну довідку , без будь-яких виправлень, таким чином вважаємо дану вимогу виконану . Проте замовник вказує, що дана копія докувору була заванатажена в чорно-білому кольорі, яка не містила підпису та відбитку печатки (за нявності) учасника. Вважаю дану вимогу дискримінаційною, так як нами не було зроблено жодного порушення, відносно того, що надано копію без належного завірення – не є порушеннням,. Згідно ТД а саме Переліку формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” - подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Отже Замовник порушує принципи здійсненння публічних закупівель та дискримінує замовника, відповідно до . п. 1 ст. 5 Закону.
«Учасник повинен був надати зазначену довідку згідно вимог тендерної документації, а саме згода з істотними умовами договору. Учасник не надав відповідну довідку, таким чином не усунуто невідповідність.» ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна вважає дану вимогу виконаною, так як при початковому поданні та і при усуненні недоліків, учасником було надано підтвердження з у мовами договору. Замовником не було виставлено жодної форми щодо згоди з істотними умовами договору.
Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 р., Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна, Рішення є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму.
Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна.
Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659).
На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.
Таким чином ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" також зробила з огляду Замовника також зробила порушення , бо не надала сертифікат на даний пердмет закупівлі, а надпала пояснення щодо несертифікації. Проте замовник , закриваючи на це очі оголошує переможцем вищевказаного учасника, тим самим порушеє норми чинного законодавства.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію що призвело до порушення наших прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»та п.52 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами),
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна та переглянути рішення щодо переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.09.2023 13:53
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.09.2023 19:12
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконні дії Замовника
Номер:
aa2fb09b86e947d2b5aa269a1cba255f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-010536-a.c1
Назва:
Вимога на незаконні дії Замовника
Вимога:
Вимога
на незаконні дії Замовника - Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)».
Протоколом № 656 від 13 вересня 2023, уповноваженою особою Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ було дискваліфікавано Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна по процедурі закупівлі «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)»
Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав:
«Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен був надати: «- інші документи відповідно до пункту 3 Розділу V «Інша інформація» цієї тендерної документації та Додатку №8; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.» Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено: Згідно п. 10 Додатку №8 тендерної документації: «10. Висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь Товар, що пропонується до закупівлі Учасником або довідка-обґрунтування про відсутність, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару;» У складі пропозиції Учасник надав Сертифікати відповідності на позиції закупівлі - лінолеум та цемент, та надав довідки файл «Лист сертифікація TIS_1.jpg» та «Лист сертифікація TIS_1.jpg», якими надав інформацію про відсутність обов’язкової сертифікації на інші позиції закупівлі, згідно зі списку. Однак відповідно до п. 10 Учасник повинен був надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати сертифікати або інші документи, які підтверджують відповідність якості товару що планується до постачання. Проте замовник у протоколі зазначив Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення..» Вважаю дану вимогу виконаною, так якданий товар не сертифікується, було надано поясненння щодо даного товару, тобто інший докумеент. Таким чином, ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна не порушила умови тендерної документації. Окрім цього, у ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" також надано документ про ненадання сертифіката на дану продукцію. Однак замоник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника.
«Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен був надати: «- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік критеріїв та інформацію щодо способу їх підтвердження наведено в Додатку №3);» Згідно Додатку №3 тендерної документації: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці (на момент надання пропозицій договори повинні бути виконані в повному обсязі); надати не менше 1-го відгуку про виконання аналогічного(их) договору(ів) за аналогічним предметом закупівлі, інформація по якому відображена учасником в Довідці. * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.» У складі пропозиції наявна довідка про виконання аналогічного договору від 02.11.2022р. №297 КП, копію цього аналогічного договору та видаткову накладну. Предмет закупівлі цього договору не відповідає предмету оголошеної закупівлі, а саме «Лінолеум, кутики, закінчення, плінтус з кабель-каналом, цемент М-400». Відсутній відгук про виконання договору. Також надано договір від 15.12.2022 №81, який не зазначено у довідці у довільній формі про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру). Предмет закупівлі цього договору відповідає предмету оголошеної закупівлі. Однак беручи до уваги, що копія видаткової накладної до цього договору містить виправлення коректором, Замовник не може прийняти його до розгляду оскільки за Законом не допускається виправлення офіційних документів, а тим більш платіжних. Відсутній відгук про виконання договору. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи, згідно Додатку №3 тендерної документації: «Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), про наявність підтверджень досвіду виконання аналогічних (-го) за предметом закупівлі договорів (-ру) або за конкретною назвою закупівлі, підтверджена документами: сканкопiєю (ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці (на момент надання пропозицій договори повинні бути виконані в повному обсязі); надати не менше 1-го відгуку про виконання аналогічного(их) договору(ів) за аналогічним предметом закупівлі, інформація по якому відображена учасником в Довідці. * під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Проте замовник у протоколі зазначив Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи, згідно Додатку No 3 тендерної документації. Учасник надав копію аналогічного договору. Однак, згідно вимог тендерної документації – якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання). (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії безпосередньо уповноважена посадова особа Учасника ставить підпис, прізвище, ініціали, відбиток печатки (за наявності), а тільки потім робиться сканкопія документу). Учасником не було виконано дану вимогу – було завантажено чорно-білу копію аналогічного договору, яка не містила підпис, прізвище,ініціали, відбиток печатки (за наявності) Учасника. » ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна було надано інший анологічний договір по даному виду закупівлі та відповідну довідку , без будь-яких виправлень, таким чином вважаємо дану вимогу виконану . Проте замовник вказує, що дана копія докувору була заванатажена в чорно-білому кольорі, яка не містила підпису та відбитку печатки (за нявності) учасника. Вважаю дану вимогу дискримінаційною, так як нами не було зроблено жодного порушення, відносно того, що надано копію без належного завірення – не є порушеннням,. Згідно ТД а саме Переліку формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” - подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Отже Замовник порушує принципи здійсненння публічних закупівель та дискримінує замовника, відповідно до . п. 1 ст. 5 Закону.
«Учасник повинен був надати зазначену довідку згідно вимог тендерної документації, а саме згода з істотними умовами договору. Учасник не надав відповідну довідку, таким чином не усунуто невідповідність.» ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна вважає дану вимогу виконаною, так як при початковому поданні та і при усуненні недоліків, учасником було надано підтвердження з у мовами договору. Замовником не було виставлено жодної форми щодо згоди з істотними умовами договору.
Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 р., Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна, Рішення є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму.
Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна.
Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659).
На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації.
Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 19.09.2023 13:37
- Протокол 666_Відповідь на вимогу_Відхилення.pdf 19.09.2023 16:05
Дата подачі:
19.09.2023 13:37
Вирішення:
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги UA-2023-08-30-010536-a.c1 учасника ФОП КАНІБОЛОЦЬКА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА (далі — Учасник), якого було дискваліфіковано під час проведення процедури закупівлі Конструкційні матеріали (Лінолеум, кутики, закінчення, плінтус з кабель-каналом, цемент М-400) код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 44110000-4 Конструкційні матеріали (далі — Закупівля).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-08-30-010536-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
19.09.23, 13:37 Учасником, якого було дискваліфіковано на етапі кваліфікації, було подано вимогу за номером UA-2023-08-30-010536-a.c1.
«Вимога на незаконні дії Замовника - Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ.
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)».
Протоколом № 656 від 13 вересня 2023, уповноваженою особою Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ було дискваліфікавано Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна по процедурі закупівлі «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)».
Хочемо зазначити, що Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ за період 01.01.2023 -19.09. 2023 не оголошував закупівлю «Деревина, код ДК 021:2015-0341 (Ліс будівельний, дошка обрізна)». Вимога була подана на сторінці закупівлі Конструкційні матеріали (Лінолеум, кутики, закінчення, плінтус з кабель-каналом, цемент М-400) код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 44110000-4 Конструкційні матеріали.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Каніболоцька Ірина Валеріївна було виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Згідно п.1 Повідомлення : Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати сертифікати або інші документи, які підтверджують відповідність якості товару що планується до постачання.
У своїй вимозі Учасник зазначив: «Вважаю дану вимогу виконаною, так якданий товар не сертифікується, було надано поясненння щодо даного товару, тобто інший докумеент. Таким чином, ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна не порушила умови тендерної документації. Окрім цього, у ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" також надано документ про ненадання сертифіката на дану продукцію. Однак замоник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника.»
Учасник не надав сертифікати або інші документи, які підтверджують відповідність якості товару що планується до постачання.
Хочемо зазначити, що Учасник ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА", якого було визнано Переможцем, у складі пропозиції надав документ про ненадання сертифіката на дану продукцію та інші документи, які підтверджують відповідність якості товару відповідно до вимог Додатку №8 тендерної документації, а саме файл «Висновки ДСЕЕ плінтус і фурнітура ТІС.pdf».
Тому вважаємо вимогу учасника ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна безпідставною та не обґрунтованою.
Згідно п.2 Повідомлення: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи, згідно Додатку №3 тендерної документації. Учасник надав копію аналогічного договору. Однак, згідно вимог тендерної документації - якщо Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні файли сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед скануванням повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки Учасника (у разі її використання). (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії безпосередньо уповноважена посадова особа Учасника ставить підпис, прізвище, ініціали, відбиток печатки (за наявності), а тільки потім робиться сканкопія документу). Учасником не було виконано дану вимогу – було завантажено чорно-білу копію аналогічного договору, яка не містила підпис, прізвище, ініціали, відбиток печатки (за наявності) Учасника.
У своїй вимозі Учасник зазначив: «ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна було надано інший анологічний договір по даному виду закупівлі та відповідну довідку , без будь-яких виправлень, таким чином вважаємо дану вимогу виконану . Проте замовник вказує, що дана копія докувору була заванатажена в чорно-білому кольорі, яка не містила підпису та відбитку печатки (за нявності) учасника. Вважаю дану вимогу дискримінаційною, так як нами не було зроблено жодного порушення, відносно того, що надано копію без належного завірення – не є порушеннням,. Згідно ТД а саме Переліку формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” - подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Отже Замовник порушує принципи здійсненння публічних закупівель та дискримінує замовника, відповідно до . п. 1 ст. 5 Закону.»
Хочемо зазначити, Замовник визнав невідповідністю не те, що учасник завантажив скановану копію оригіналу документа/електронного документа, а те, що згідно вимог тендерної документації учасник повинен був перед скануванням підписати цю сканкопію (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також поставити відбиток печатки Учасника (у разі її використання). Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії безпосередньо ставиться підпис та печатка (у разі наявності), а тільки потім треба було робити сканкопію документу та завантажувати до закупівлі.
Тому вважаємо вимогу учасника ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна безпідставною та не обґрунтованою.
Згідно п.3 Повідомлення: Учасник повинен був надати зазначену довідку згідно вимог тендерної документації, а саме згода з істотними умовами договору.
Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції :
«- підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку №7, згода з істотними умовами договору, та підписаний учасником проект договору)»
(Згідно п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)
Учасник на усунення невідповідності надав файл «лист згода щодо проєкту договора.pdf», текст якого не містить згоду з істотними умовами договору. Таким чином не усунуто невідповідність.
Тому вважаємо вимогу учасника ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна безпідставною та не обґрунтованою.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Також у відповідь на наступне: «На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.» повідомляємо – що закупівля Конструкційні матеріали (Лінолеум, кутики, закінчення, плінтус з кабель-каналом, цемент М-400) код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 44110000-4 Конструкційні матеріали була проведена Дніпропетровським державним університетом внутрішніх справ, а не Державним підприємством "Східний гірничо-збагачувальний комбінат".
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити вимогу UA-2023-08-30-010536-a.c1 Учасника ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна.
2. Оприлюднити інформацію про відхилення вимоги Учасника ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна в електронній системі закупівель
Статус вимоги:
Відхилено