• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продуктові набори

Завершена

362 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 625.20 UAH
Період оскарження: 30.08.2023 16:10 - 04.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 19a269edd48748bba444015fb67ea290
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-30-009440-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду справ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Тел..(044)594-64-12 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» Код ЄДРПОУ 45122822 Адреса: 21011, м. Вінниця, вул.. Гонти 96А Електронна пошта: freeland2023@ukr.net Тел.. 0972324325 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: КЗ Жмеринської міської ради"Центр надання соціальних послуг " Код ЄДРПОУ 25503736 Адреса: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Соборна,41 Електронна адреса: tercentr.zhm@ukr.net Тел.. +380433251830 ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-08-30-009440-a СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 30 серпня 2023 року КЗ Жмеринської міської ради"Центр надання соціальних послуг " (далі Замовник) було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі:ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-30-009440-a (далі Закупівля). ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (далі Скаржник) є учасником даної закупівлі. 08 вересня 2023 року відбувся аукціон пропозицій, згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій, в ньому прийняли участь 3 учасника: - ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" – остаточна цінова пропозиція - 229 600,00; - ТОВ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" - остаточна цінова пропозиція - 249 100,00; - ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"- остаточна цінова пропозиція - 249 120,00. Найнижчою ціновою пропозицією автоматично визначено пропозицію учасника ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА»(далі Учасник). Згідно ст..29 п. 9. ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». Протокольним Рішенням Уповноваженої особи б/н від 15.09.2023 року переможцем Закупівлі визначено Учасника ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА". Скаржник не погоджується з Рішенням уповноваженої особи з наступних підстав: 1. Додаток №1, п.1. ТД Замовника містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме на підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідках учасники подають копії наступних документів: - для нерухомого майна: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди/суборенди*. * - якщо учасник не являється власником, а надає підтверджуючі документи – копію договору оренди/суборенди, який є діючим, то обов’язково додатково надаються у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують право власності на потужності власника (орендодавця), а саме копію витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності. На виконання даної вимоги Учасник ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", у складі своєї тендерної пропозиції надає скан-копію Договору оренди нежитлового приміщення б/н від 08.05.2023 року (далі Договір), а також скан-копію з реєстраційного посвідчення права власності на майно. З тексту наданого Учасником Договору не можливо визначити правовий статус сторін даного Договору. Зокрема на 1 сторінці Договору зазначено, що: «Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «ВІКОНТ», в особі директора Клинчука Сергія Васильовича, що діє на підставі Статуту, що надалі іменується Орендар, з одного боку та Фізична особа – підприємець Клинчук Марина Володимирівна, у власній особі, що діє на підставі установчих документів, який надалі іменується Орендар, з іншого боку,які разом іменуються Сторони, а окремо Сторона, уклали цей Договір про таке». Стаття 283. ГКУ ч. 1. Передбачає: «За договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у володіння та користування майно для здійснення господарської діяльності». В даному випадку і з одного боку Сторона і з іншого боку Сторона визначені як «Орендарі», тому не зрозуміло хто і кому передає в оренду нерухоме майно (нежиле приміщення) за вищезгаданим Договором. Крім того, в предметі Договору вказано, що Орендодавець передає, а Орендар приймає в оренду нерухоме майно, також по тексту права та обов’язки за Договором виникають у Орендодавця і Орендаря, проте сам Договір підписаний – від однієї сторони - Орендар (ТОВ НВФ «ВІКОНТ»), від іншої сторони – Суборендар (ФОП Климчук Марина Володимирівна). Виходячи зі змісту Договору, наданого у складі тендерної пропозиції, на нашу думку, не можливо підтвердити наявність в Учасника матеріально-технічної бази, а саме виробничих та складських приміщень, обумовлених у Довідці щодо наявних складських приміщень (Довідка вимагалась п.1.1 Додатку 1 ТД Замовника). 2. Додаток №1, п.4 ТД Замовника «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», містить вимогу «Інші документи від Учасника», зокрема, п.п 6: - Скан-копія декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору. У випадку якщо Постачальник не є Виробником то документи, що засвідчують якість товару Виробника повинні супроводжуватись скан-копією партнерського договору (договорів) з додатками або аналогічним документом (документами) з Виробником або Постачальником або Дистриб’ютором. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник Климчук Марина Володимирівна надає документ «Сертиф.печиво Марія 18.08.2023» (копія Декларації виробника (якісне свідоцтво) №3072 від 18.08.2023 року), який містить наступну інформацію: найменування виробів – печиво затяжне «Марія»; кількість місць – 80; загальна маса нетто, кг – 400. Оскільки в даному документі відсутня інформація про те чи є даний продукт фасованим чи ваговим, а за математичним розрахунком: 400/80=5, тобто у звичайному розумінні це ваговий 5-ти кілограмовий продукт, який фізично не може бути складовою продуктового набору. А, отже Учасник ФОП Климчук Марина Володимирівна, у складі своєї тендерної пропозиції, не надав скан-копію декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на продукт печиво затяжне не менше 240г, що вимагалось Додатком №1, п.4 ТД Замовника. Також у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Климчук Марина Володимирівна відсутні скан-копії партнерського договору (договорів) з додатками або аналогічним документом (документами) з Виробником або Постачальником або Дистриб’ютором на деякі види товару, запропоновані у складі продуктового набору Учасника, а саме: - Відсутні скан-копії договору (договорів) з виробником/постачальником/дистриб’ютором цукру білого кристалічного, рису довгозернистого, макаронних виробів, крупи пшеничної Артек, крупи гречаної ядриці та вівсяних пластівців. Не надавши скан-копію декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на продукт печиво затяжне не менше 240г та скан-копії партнерського договору (договорів) з додатками або аналогічним документом (документами) з Виробником або Постачальником або Дистриб’ютором на вищеперечислені складові продуктового набору, запропонованого Учасником у складі своєї тендерної пропозиції ,Учасник ФОП Климчук Марина Володимирівна не виконав умови п.4 Додатка №1 ТД Замовника і, як наслідок, тендерна пропозиція даного Учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 3. В Додатку №2 ТД Замовника (технічні вимоги до предмета закупівлі), вимагалось, зокрема: - При підготовці інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники повинні чітко зазначати назву товару (торгова марка або виробник (в разі відсутності торгової марки)), що пропонується для постачання. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ФОП Климчук Марина Володимирівна надає документ «Додаток 2», який містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (технічну специфікацію), зокрема склад продуктового набору з найменуванням продукції, одиницею виміру, загальною кількістю товарів, кількістю запропонованих товарів у продуктовому наборі шт., проте в даному документі відсутня інформація про назву торгової марки або виробника товару (в разі відсутності торгової марки), що пропонується до постачання. Також даний документ не містить інформації про ємність/ вагу кожної складової продуктового набору, запропонованого Учасником, а саме: - Відсутня інформація про вагу олії соняшникової рафінованої (Учасник лише декларує вимогу Замовника – олія соняшникова рафінована ємністю не менше 920г); - Відсутня інформація про вагу вівсяних пластівців фасованих (Учасник лише декларує вимогу Замовника – вівсяні пластівці фасовані не менше 0,5 кг); - Відсутня інформація про вагу/кількість фільтр-пакетиків в упаковці чаю чорного вищого ґатунку (Учасник лише декларує вимогу Замовника – не менше 25 фільтр-пакетиків в упаковці) та відсутня інформація згідно якого саме нормативного документа ДСТУ чи ТУ виготовлений даний продукт( Учасник лише декларує вимогу Замовника щодо відповідності ДСТУ чи ТУ У); - Відсутня інформація про вагу/кількість фільтр-пакетиків в упаковці чаю зеленого вищого ґатунку (Учасник лише декларує вимогу Замовника – не менше 25 фільтр-пакетиків в упаковці) та відсутня інформація згідно якого саме нормативного документа ДСТУ чи ТУ виготовлений даний продукт( Учасник лише декларує вимогу Замовника щодо відповідності ДСТУ чи ТУ У); - Відсутня інформація про вагу печива затяжного (Учасник лише декларує вимогу Замовника – не менше 240г). Технічна специфікація Учасника фактично не містить необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованих у складі тендерної пропозиції товарів, а лише декларує вимоги Замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Не надавши інформацію про назву торгової марки або виробника товару (в разі відсутності торгової марки), що пропонується до постачання, та не надавши детальний опис (вагу олії соняшникової рафінованої, вагу вівсяних пластівців фасованих, кількість фільтр-пакетиків в упаковці чаю чорного вищого ґатунку, кількість фільтр-пакетиків в упаковці чаю зеленого вищого ґатунку, вагу печива затяжного) запропонованого товару Учасник ФОП Климчук Марина Володимирівна не виконав вимоги Додатку №2 (технічні вимоги до предмета закупівлі) ТД Замовника, а отже тендерна пропозиція даного Учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На підставі вищевикладеного, ПРОСИМО: - Прийняти Скаргу до розгляду; - Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ФОП Климчук Марина Володимирівна; - Зобов’язати Замовника розглянути пропозиції наступних Учасників відповідно до законодавства України. ДОДАТКИ: - Додаток №1 ТД Замовника; - Скан-копія Договору оренди нежитлового приміщення б/н від 08.05.2023 року; - Документ «Сертиф.печиво Марія 18.08.2023» (копія Декларації виробника (якісне свідоцтво) №3072 від 18.08.2023 року); - Додаток №2 ТД Замовника; - Документ «Додаток 2».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.09.2023 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.10.2023 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.10.2023 №15865-р/пк-пз Комунальним закладом Жмеринської міської ради «Центр надання соціальних послуг» скасовано рішення від 15.09.2023 №б/н про визнання ФОП Клинчук Марини Володирівни переможцем Закупівлі – «Продуктові набори», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-08-30-009440-a
Автор: ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", Руслан Набурович +380977834529 freeland2023@ukr.net