• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Завершена

883 699.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 530.22 UAH
Період оскарження: 05.03.2018 11:15 - 18.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на дії замовника

Номер: 31bd758bb1e04e37b76abf860b036cf2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-05-000130-b.a1
Назва: Скарга на дії замовника
Вимога:
вих.280 від 27.03.2018 Голові тендерного комітету КЗ «Херсонської обласної психіатричної лікарні» Херсонської обласної ради СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-05-000130-b) 05.03.2018 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015 (CPV): «15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» на очікувану вартість 883699,10 грн. (з ПДВ). 23.03.2018 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» (ЄДРПОУ 41505858); ТОВ «ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ» (ЄДРПОУ 40770060); ФОП «Година Ганна Миколаївна» (ІНН 2601705426). Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» (ЄДРПОУ 41505858) – 703722,00 грн.; ТОВ «ПІВДЕНЬ ЕКСТРАТОРГ» (ЄДРПОУ 40770060) – 703723,40 грн.; ФОП «Година Ганна Миколаївна» (ІНН 2601705426) – 883605,00 грн. 26.03.2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол засідання тендерного комітету про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ». Але наше Товариство з даним протоколом не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника пропозиція якого, після проведення аукціону , була визначена найбільш економічно вигідною, У зв’язку із вище викладеним слід зазначити наступне: 1. У своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, що ним було встановлено , що дана пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в умовах тендерної документації, а саме у Додатку 2 п.7 тендерної документації визначено: «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна* інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (у разі відсутності інформації в реєстрі – надається інформація з поясненням причини її відсутності)» Учасником ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», наявна невідповідність щодо наданої інформації., а саме: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи та не надано пояснення причин її відсутності. З приводу вище зазначеного слід зауважити що в ст. 9 ч. 2 п. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» також вказано У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Наголошуємо, що відомості про фізичну – особу засновника наявні у єдиному реєстрі. Тому можна дійти висновку що Замовник не маючи достатньої кваліфікації з даного питання прийняв рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції, яке порушує норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Також у своєму протоколі Замовник зазначає , що у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в графі «Спеціальність, розряд» не вказано які саме роботи виконує той чи інший працівник. З даним зауваженням також не погоджуємося, адже довідка зроблена згідно додатку 1 тендерної документації та у розділі 3 п. 5 п.п.1, б) чітко прописано : Для підтвердження Учасник повинен надати: - довідку за формою наведеною у додатку 1, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації підприємства Учасника з зазначенням кількості, відповідної спеціальності та стажу роботи за спеціальністю станом на день подання тендерної пропозиції. Згідно вищевказаного Спеціальність— це комплекс набутих людиною знань і практичних навичок, що дає їй можливість займатися певним родом занять у якійсь галузі діяльності. Наше Товариство надало повну інформацію яку вимагав Замовник, також зазначимо , що у тендерній документації не вимагалося надання інформації про роботи які виконує той чи інший працівник, тож вважаємо абсурдним таке зауваження. З урахуванням того, що наша пропозиція все ж таки відповідає кваліфікаційним вимогам, викладеним у Тендерній документації Замовник має переглянути наші документи. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 19.01.2018 року з ФОП " Ігнатьєва Евгенія Валеріївна " – код ІПН 2314306330 2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету від 19.02.2018 року 3. Більш ретельно розглянути пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» код ЄДРПОУ 41505858 4. Визнати ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» код ЄДРПОУ 41505858 переможцем Уповноважена особа _____________ Д.В.Макарчук Директор
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Згідно з пунктом 8 статті 17 Закону «Про здійснення державних закупівель» замовник приймає рішення про відмову учаснику у разі, якщо у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відсутня інформація, передбачена частиною другою статті 17 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником. Визначення терміну «кінцевий бенефіціарний власник (контролер)» наведено у пункті 20 статті 1 Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». При цьому згідно з даним визначенням таким власником (контролером) є фізична особа, яка відповідає певним ознакам (але в будь-якому разі саме фізична особа). Відповідно до частини другої статті 17 Закону про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в Єдиному державному реєстрі містяться зокрема такі відомості щодо юридичної особи: 1) перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), якщо засновник – фізична особа. 2) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника (учасника), якщо засновник (учасник) – юридична особа. Виходячи зі змісту розділу ІІ Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів» в разі, якщо засновниками (учасниками) юридичних осіб є виключно фізичні особи, то кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб можуть збігатись (а можуть і не збігатися) з їх засновниками (учасниками). Для дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель нами було додано у тендерну документацію вимогу про пояснення причини відсутності відповідної інформації в Єдиному державному реєстрі. Також звертаємо вашу увагу, що згідно з частиною другою статті 17 Закону про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у Єдиному державному реєстрі може міститись також інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи. Таким чином відповідно до пункту 8 статті 17 Закону «Про здійснення державних закупівель» замовник приймає рішення про відмову учаснику у разі відсутності саме відповідної інформації в Реєстрі. 2. У складі тендерної документації згідно до вимог статті 16 Закону «Про публічні закупів» ми просили надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Поняття «Кваліфіка́ція» включає в себе: - наявність підготовки, професійних знань, навичок та досвіду, які дають можливість особі належним чином проводити певні дії; - рівень підготовленості, майстерності, ступінь готовності до виконання праці за визначеною спеціальністю чи посадою, що визначається розрядом,класом чи іншими атестаційними категоріями. Виходячи з інформації, наданої Вами у складі тендерної документації, Вами не визначено конкретно яким родом занять у Вашій галузі займається той чи інший спеціаліст. Якщо Вам під час підготовки тендерної пропозиції були не зрозумілі будь-які вимоги тендерної документації, Ви мали право звернутися у встановлені строки за наданням роз’яснення згідно норм чинного законодавства. Окрім того, у Вашому листі в розділі «ПРОСИМО» у пунктах 1 та 2 висунуто вимоги, які взагалі не стосуються тендерної процедури, яка проводилася нашим закладом. Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що рішення тендерного комітету від 26.03.2018р. (протокол №06-23/18), прийняте в рамках закону
Статус вимоги: Відхилено