-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК021:2015-71350000-6Науково-технічні послуги в галузі інженерії(створення топографічних планів масштабу1:2000 в цифровій і графічній формі з переоформленням в УСК-2000 на територію м.Гайворона для подальшого розроблення Генерального плану міста)
ДК021:2015-71350000-6Науково-технічні послуги в галузі інженерії(створення топографічних планів масштабу1:2000 в цифровій і графічній формі з переоформленням в УСК-2000 на територію м.Гайворона для подальшого розроблення Генерального плану міста)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2017 15:37 - 22.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо порушення процедури закупівлі внаслідок здійснення Замовником необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій
Номер:
9fe1717e81534198879593937b5f6902
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-05-001028-a.c1
Назва:
Щодо порушення процедури закупівлі внаслідок здійснення Замовником необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр», відповідно до п. 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржує процедуру закупівлі ДК021:2015-71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (створення топографічних планів масштабу 1:2000 в цифровій і графічній формі з переоформленням в УСК-2000 на територію м. Гайворона для подальшого розроблення Генерального плану міста, ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-05-001028-a
у зв’язку з порушенням Замовником процедури проведення закупівлі в частині здійснення об’єктивної та неупередженої оцінки учасників, чим порушено права і законні інтереси нашого підприємства на надання послуг з вищевказаного предмету закупівлі.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
1. Стосовно рішення Замовника викладеного в протоколі засідання тендерного комітету від 25.01.2018, як такого що свідчить про необ’єктивну оцінку пропозицій учасників торгів
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 25.01.2018, Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів вищевказаного предмету закупівлі учасника торгів – ДП ВЦ «Геосервіс».
Дане рішення Замовника, на нашу думку, є такими, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів, є необ’єктивними і упередженим та носять дискримінаційний характер, враховуючи наступне:
І. В частині невідповідності учасника ДП ВЦ «Геосервіс» кваліфікаційним критеріям встановлених замовником в частині «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
пропозиція подана учасником ДП ВЦ «Геосервіс» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази №1/460 від 19.12.2017 та документи, які підтверджують надану інформацію, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів, опублікованим Замовником, а саме «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази» №1/460 від 19.12.2017 подана учасником ДП ВЦ «Геосервіс»:
1. Не відповідає формі визначеній Додатком 1 до тендерної документації, а отже учасником ДП ВЦ «Геосервіс» не виконані вимоги п. 1 розділу ІІІ документації конкурсних торгів.
2. Не містить інформації, встановленою вимогами п.1. Додатку 1 до тендерної документації, зокрема:
• про номер ліцензії (ій),
• номер та дата дозвільних документів (сертифікату льотної придатності тощо),
• а також інформації про повірку засобів вимірювальної техніки.
3. Не містить документів, що підтверджують надану інформацію, зокрема:
• ліцензійний договір/ліцензія щодо програмного забезпечення або інший документ, що підтверджує законне право Учасника на використання програмного забезпечення;
• свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки (для двохчастотних GPS приймачів) зазначених у наданій учасником довідці;
• сертифікат або звіт калібрування аерофотокамери.
4. Не містить документів що підтверджують право займатися авіаційною діяльністю, зокрема «сертифікат експлуатанта, виданий Державіаслужбою України, та експлуатаційні специфікації до нього в яких зазначено вказане повітряне судно»
Інші подані документи учасника ДП ВЦ «Геосервіс», що можуть свідчити про наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
• Довідку про наявність механізмів, транспортних засобів та матеріально-технічної бази №1/459 від 19.12.2017;
• Довідку про наявність відповідного програмного забезпечення №1/456 від 19.12.2017;
• Довідку про наявність у власності приладів, комп’ютерної техніки, які використовуються в ДП «УкрДАГП», ВП «Геосервіс» № 1/458 від 19.12.2017.
також не відповідають вимогам документації конкурсних торгів.
ІІ. В частині невідповідності субпідрядних організацій, поданих учасником ДП ВЦ «Геосервіс» кваліфікаційним критеріям встановлених замовником в частині «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
ДП ВЦ «Геосервіс» в складі тендерної пропозиції надано гарантійні листи організацій, які можуть бути залучені в якості субпідрядних організацій для виконання аерознімальних робіт:
1. ТОВ «АКРА ТРЕЙД» (лист № 1221 від 21.12.2017), що має «аерознімальне обладнання та техніку» дрон літального типу DJI Phantom 4 Pro та цифрова кадрова аерофотокамера з розміром зображення 20 мегапікселей.
Разом з тим, документи цієї організації не відповідають вимогам Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документацією Замовника від 19.12.2017, зокрема по формі довідці та змісту наданих підтверджувальних документів, а саме не надано:
• сертифікат експлуатанта, виданий Державіаслужбою України, та експлуатаційні специфікації до нього в яких зазначено вказане повітряне судно;
• сертифікат або звіт про калібрування камери
Відповідно до інформації, що доступна у відкритому доступі (https://dji-kyiv.com/kvadrokopter-dji-phantom-4-pro/?gclid=Cj0KCQiAzMDTBRDDARIsABX4AWyDwq3SaIW163kEsU0FJmjh3kxKhL6-LrAuxgcyg_tmfmH3SHB3q_IaApljEALw_wcB) дрон літального типу DJI Phantom 4 Pro – є повітряним судном, що не має на борту пілота, а керування його польотом здійснюється дистанційно.
Відповідно до частини 79 розділу 1 статті 1 «Повітряного кодексу України»:
«повітряне судно - апарат, що підтримується в атмосфері у результаті його взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні».
Відповідно до частини 23 розділу 1 «Повітряного кодексу України»:
«безпілотне повітряне судно - повітряне судно, призначене для виконання польоту без пілота на борту, керування польотом якого і контроль за яким здійснюються за допомогою спеціальної станції керування, що розташована поза повітряним судном»
А отже дрон літального типу DJI Phantom 4 Pro – є безпілотним повітряним судном, та повинен бути зареєстрований в реєстрі цивільних повітряних суден України, оскільки відповідно до частини 4 розділу 8 статті 39 «Повітряного кодексу України»:
«Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України: 4) безпілотні повітряні судна, максимальна злітна вага яких не перевищує 20 кілограмів і які використовуються для розваг та спортивної діяльності.»
Відповідно до предмета закупівлі, надання послуг не є розвагами або спортивною діяльністю.
Відповідно до реєстру цивільних повітряних суден доступного на офіційному сайті Державіаслужби України http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukrayini/ зазначений тип повітряного судна не зареєстрований.
Відповідно до розділу 1 статті 1 «Повітряного кодексу України» аерофотозйомка відноситься до авіаційних робіт, а повітряне судно до авіації загального призначення:
«7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо);
11) авіація загального призначення - авіація, що не використовується для здійснення комерційних повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт»
Відповідно до частини 2 статті 108 «Умови виконання авіаційних робіт» «Повітряного кодексу України»: «Суб'єкт господарювання повинен мати чинний сертифікат експлуатанта або інший документ, що підтверджує необхідну кваліфікацію провадити авіаційну діяльність відповідно до авіаційних правил України.»
Таких документів, учасником ДП ВЦ «Геосервіс» щодо субпідрядної організації «ТОВ «АКРА ТРЕЙД»» не надано.
2. ДАК «Херсон-Авіа» (лист № 01-09/260 від 26.12.2017), що має літак Ан-2 державний реєстраційний номер в реєстрі цивільних повітряних суден UR-40404.
Разом з тим, докумети цієї організації не відповідають вимогам Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документацією Замовника від 19.12.2017, зокрема по формі довідки та змісту наданих підтверджувальних документів, а саме не надано:
• сертифікат експлуатанта, виданий Державіаслужбою України, та експлуатаційні специфікації до нього в яких зазначено вказане повітряне судно.
Пояснювальною запискою ДП ВЦ «Геосервіс» № 1/473 від 21.12.2017, зазначає, що номер ліцензії на повітряне судно доступен на сайті Державіаслужби.
Проте, тендерною документацією Замовника не передбачено необхідність зазначення номеру ліцензії на повітряне судно. В той же час, Учасник ДП ВЦ «Геосервіс» не виконав вимогу Замовника та не надав документи, що підтверджують право субпідрядника ДАК «Херсона-Авіа» займатися авіаційною діяльністю - дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікат експлуатанта, виданий Державіаслужбою України та експлуатаційні специфікації до нього.
IIІ. В частині невідповідності учасника ДП ВЦ «Геосервіс» кваліфікаційним критеріям встановлених замовником в частині «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
ІV. В частині невідповідності учасника ДП ВЦ «Геосервіс» кваліфікаційним критеріям встановлених замовником в частині «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору».
А отже, на нашу думку, Замовник повинен був відхилити пропозицію ДП ВЦ «Геосервіс», як таку що не відповідає вимогам частини 4 розділу 1 статті 30 Закону України «Про Публічні Закупівлі», та абзацу 2 частини 1 розділу 1 статті 30 Закону України «Про Публічні Закупівлі».
Вважаємо, що наведені факти свідчать про упередженість Замовника та здійснення ним необ’єктивної оцінки тендерної пропозицій учасника торгів ДП ВЦ «Геосервіс», зважаючи, що наступний учасник ТОВ «ГЕОТОП», також подав пропозицію конкурсних торгів що не відповідає вимогам Замовника, чим порушено наші законні права бути визначеним переможцем торгів з вищевказаного Предмету закупівлі, у зв’язку з чим
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Прийняти рішення про встановленні порушеня Процедури закупівлі з боку Замовника.
4. Зобов'язати Замовника повністю скасувати свої рішення, що прийняті Протоколом розгляду тендерних пропозиції від 25.01.2018 та виправити допущені порушення під час оцінки пропозицій конкурсних торгів, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-UA-2017-12-05-001028-a.pdf 31.01.2018 13:37
- Платіжне доручення про оплату за подання Скарги з відміткою про зарахування до держбюджету.pdf 31.01.2018 13:37
- Рішення від 01.02.2018 № 887.pdf 02.02.2018 18:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2018 № 1450.pdf 20.02.2018 20:04
- Рішення від 19.02.2018 № 1450.pdf 22.02.2018 19:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2018 13:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.02.2018 19:46
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2018 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимоопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 19.02.2018р №1450-р\пк-пз шляхом скасування :рішення про визначення державного підприємстваВЦ"Геосервіс" переможцем процедури закупівлі за №UA-2017-12-05-001028-a