-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
запірна арматура та фасонні частини
Завершена
3 560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 71 200.00 UAH
мін. крок: 2% або 71 200.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2023 15:11 - 08.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
821e9756098d4e7cafce1ee7503bd5f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-008023-a.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон України), з врахуванням особливостей встановлених Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), звертаюсь до Вас з Вимогою, щодо захисту моїх прав, як Учасника процедури закупівлі, що гарантовані мені Конституцією України та Законом України, які були порушені Вами шляхом незаконного визначення переможцем закупівлі – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" (#44535581).
Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 49 Особливостей. Визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Пунктом 1 статті 33 Закону України зазначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Підпунктом 18 пункту 1 статті 1 Закону України, встановлено що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чино, Замовник визначає Переможцем процедури пропозицію Учасника, яка є найбільш економічно вигідною та відповідає усім вимогам Закону України, Особливостей та положенням тендерної документації та додатків до нього, та вимогам Замовника.
Здійснивши попередній аналіз пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" (#44535581) виявлені численні невідповідності пропозиції вимогам чинного законодавства та Замовника, так зокрема але на виключно.
1. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Учасники в складі своєї пропозиції мали надати:
1.1. декларацію про відповідність на електропривод;
1.2. оригінал або копію декларації про відповідність технічному регламенту обладнання з додатком до декларації, що працює під тиском (відповідно до Технічних вимог для засувок чавунних фланцевих з обгумованим клином; клапанів зворотніх фланцевих; вантузів чавунних фланцевих; фасонних частин трубопроводів);
1.3. копію декларації про відповідність технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском тиском (відповідно до Технічних вимог для засувок чавунних фланцевих з обгумованим клином; клапанів зворотніх фланцевих; вантузів чавунних фланцевих; фасонних частин трубопроводів);
1.4. декларацію про відповідність обладнання, що працює під тиском у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію (відповідно до Технічних вимог для фланців сталевих).
Декларація про відповідність – документально оформлена у встановленому порядку заява виробника або довіреної йому організації, де дається гарантія відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством. Декларація про Відповідність видається на продукцію на підставі протоколів випробувань від виробника, українського Сертифікату Відповідності, українських протоколів випробувань або під повну відповідальність виробника або довіреної йому організації. Декларація реєструються в акредитованих органах по сертифікації, вони присвоюють їй номер, в якому міститься код органу з сертифікації і порядковий номер декларації.
Вибір схеми декларування покликаний мінімізувати ризики недостовірної оцінки можливого збитку від застосування тієї чи іншої продукції, тобто з'ясовується ступінь потенційної небезпеки продукції, її безпеку в процесі експлуатації.
Подати заяви на отримання Декларації відповідності має право тільки приватний підприємець або юридична особа, зареєстрована на території України. Декларація відповідності часто вимагає оформлення добровільного сертифіката як доказової бази відповідності продукції. Як докази пред'являються протоколи власних досліджень і випробувань, повністю укомплектована технічна документація.
Отримання декларації відповідності регламентується наступними законами і постановами:
- Законом України «Про стандартизацію» від 17.05.2001 р.;
- Законом України «Про підтвердження відповідності» від 17.05.2001 р.;
- Законом України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури ОЦІНКИ відповідності» від 01.12.2005 р .;
- Законом України № 3164-IV від 01.12.2005р. «Про технічні регламенти та процедури оцінки відповідності»;
- Постановою КМУ № 436 від 21.05.2012р. «Про затвердження переліків товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України».
- Технічним регламентом модулів оцінки відповідності, вимогами до маркування національним знаком відповідності.
- Технічними регламентами, які поширюються на заявлені товари, а також пояснення до них.
Декларація відповідності видається на підставі доказів відповідності продукції та/або на підставі контрольних випробувань. Оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проводиться згідно Технічного регламенту модулів оцінки відповідності, затвердженим Постановою Кабінету міністрів України № 95 від 13.01.2016 року.
Всього, згідно з цією постановою, в Україні існує 16 модулів оцінки відповідності. Вибір модуля оцінки відповідності (або комбінації модулів) залежить від виду продукції, на яку оформляється декларація, класу складності продукції та категорії її небезпеки.
Розрізняють наступні модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності:
Модуль A (внутрішній контроль виробництва)
Модуль A1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом)
Модуль A2 (внутрішній контроль виробництва з проведенням перевірок продукції під наглядом через певні інтервали часу)
Модуль B (експертиза типу)
Модуль C (відповідність типові на основі внутрішнього контролю виробництва)
Модуль С1 (відповідність типові за основі внутрішнього контролю виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом)
Модуль С2 (відповідність типові на основі внутрішнього контролю виробництва з проведенням перевірок продукції під наглядом через певні інтервали часу)
Модуль D (відповідність топові на основі забезпечення якості виробничого процесу)
Модуль D1 (забезпечення якості виробничого процесу)
Модуль Е (відповідність типові на основі забезпечення якості продукції)
Модуль Е1 (забезпечення якості контролю та проведення випробувань готової продукції)
Модуль F (відповідність типові на основі перевірки продукції)
Модуль F1 (відповідність на основі перевірки продукції)
Модуль G (відповідність на основі перевірки одиниці продукції)
Модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості)
Модуль Н1 (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту).
Декларація про відповідность складається безпосередньо виробником без проведення робіт з оцінки відповідності ООВ (орган з оцінки відповідності) тільки для модуля А. Застосування інших модулів передбачає залучення до проведення оцінки відповідності уповноваженого ООВ, після видачі яким відповідних сертифікатів, виробником також складається декларація відповідності.
На виконання пункту 1.1 Учасник незаконно визначений переможцем було надано Декларацію про відповідність UA.TR.D.23-0302 від 18.05.2023 року проведену органом з оцінки відповідності – ТОВ «Орган з оцінки відповідності «ПРОМСТАНДАРТ»
Щодо вимог зазначених в пунктів:
- 1.2 щодо засувок чавунних фланцевих з обгумованим клином; клапанів зворотніх фланцевих; вантузів чавунних фланцевих; фасонних частин трубопроводів;
- 1.4. щодо фланців сталевих
Учасником не надано відповідних декларацій виданих уповноважених Органом з оцінки відповідності.
Замість чого учасником надані файли «Декларація про відповідність» засвідчені підписом та печаткою директора Учасника.
Слід зазначити, що зазначений «документ» не відповідає положенням чинного законодавства України а учасник не мав законодавчих підстав для підписання таких «документів»:
По-перше, відповідно до вимога зазначених Замовником в тендерній документації відсутнє посилання, щодо надання Декларації про відповідність з врахуванням положень лише модулю А. Таким чином, Учасник мав надати відповідну Декларацію видану Органом з оцінки відповідності.
По-друге, відповідно до наданих документів:
- сертифікат представника T.I.S. Polska Sp z.o.o.;
- сертифікат офіційного представника Дилера, виданий Fucoli-Somepal Fundicao De Ferro, S.A.;
Учасник має право лише представляти, реалізовувати та постачати продукцію T.I.S. Polska Sp z.o.o. таFucoli-Somepal, S.A.. Виробники не надали Учаснику згоду та повноваження, щодо проведення відповідного декларування продукції.
Щодо вимог зазначених в пункті 1.3, а саме надання копію декларації про відповідність технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском тиском для засувок чавунних фланцевих з обгумованим клином; клапанів зворотніх фланцевих; вантузів чавунних фланцевих; фасонних частин трубопроводів Учасником взагалі не надано жодного документу.
Зважаючи на викладене, Учасник повністю проігнорував вимоги Замовника не надавши відповідні Декларації а його пропозиція мала б бути відхилена.
2. Відповідно до вимог Замовника в складі його пропозиції необхідно було надати:
2.1. Відповідно до підпункту 2 розділу «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен для товарів з ВЧШГ надати документи» Додатку 2 до тендерної документації надати: «Лист від учасника у довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, виробництва не раніше 2022 року, у стандартному заводському виконанні, не знаходився в експлуатації та не порушено терміни та умови його зберігання»
2.2. Відповідно до пункту 9 Розділу 2 «Для учасників процедури закупівлі: інші документи, які необхідно учаснику подати в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації надати: «Гарантійний лист у довільній формі із зазначенням, що запропонований товар є оригінальним, новим та не був раніше у використанні».
В складі пропозиції Учасника було надано лист від 08.09.2023 року вих. №2022-ЕІ, в якому Учасник зазначив що товар є новим, виробництва не раніше 2022 року, у стандартному заводському виконанні, не знаходився в експлуатації та не порушено терміни та умови його зберігання.
Проте в складі учасника відсутній лист яким би він гарантував що запропонований товар є оригінальним.
Крім того, слід зазначити що є інші численні невідповідності, наприклад:
- учасником було надано договір № 1021 від 27.12.2022 року, укладений з КП «ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ», який відповідно до додаткової угоди № 2 від 30.12.2022 року, строк договору було подовжено до – 31.03.2023 року. При цьому відповідно до вимог Замовника зазначених в Додатку 1 до тендерної документації було встановлена чітка вимога, що необхідно надати інформацію про договори, їх копії та відгук, для договорів виконаних в 2017-2022рр.
- абзацом 8 пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, необхідно було надати завантаживши повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням. Відповідно до вимог Замовника необхідно було надати усі перелічені документи, при цьому Учасником не було надано відповідної довіреності та/або доручення.
Пропозиція Учасника містить значні невідповідності передбачені Законом України, Особливостями та тендерною документацією Замовника та мала б бути відхилена.
Замовник не відхиливши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" (#44535581) та прийнявши протизаконне та упередження рішення, щодо визначення пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" (#44535581) переможцем процедури закупівлі, грубо порушив мої законні права, щодо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інші права визначені Конституцією України та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Зважаючи на викладене, звертаюсь до Вас з Вимогою відмінити протизаконне рішення щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТНА-ІНДАСТРІ" (#44535581) переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 26.09.2023 14:12
Дата подачі:
24.09.2023 10:13
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 24.09.2023, 10:13. ID: UA-2023-08-30-008023-a.c1 під час проведення закупівлі «Код ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (запірна арматура та фасонні частини)», ідентифікатор - UA-2023-08-30-008023-a.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи вищевикладені обставини, вказана закупівля проводиться у відповідності до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Щодо надання ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» декларації на електропривод повідомляємо Вам, що у відповідності до вимог п. 1.1. додатку 2 Документації, учасники повинні були надати на електропривід Декларацію про відповідність. ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» надано Декларацію про відповідність UA.TR.D.23-0302 від 18.05.2023 року на електричні приводи ТМ «AUMA», проведену органом з оцінки відповідності – ТОВ «Орган з оцінки відповідності «ПРОМСТАНДАРТ». Змістом зазначеної декларації визначено, що даний документ складено на підставі протоколу випробувань № 0518.02/23Х2 від 18.05.2023 року, що виданий ВЛ ТОВ «Укрпромлаб» ВСЦ». Вказаний документ повністю відповідає вимогам до закупівлі в цій частині, так як тендерною документацією не було встановлено жодних інших вимог щодо надання учасниками додаткових уточнюючих документів, або відомостей, що можуть входити до складу зазначеної Декларації. Враховуючи викладене, учасником не було допущено порушень документації в цій частині.
Щодо виконання учасником пп. 8,10 п. 4.2. додатку 2 до Документації в частині надання оригіналу або копію декларації про відповідність технічному регламенту обладнання з додатком до декларації, що працює під тиском на запропонований товар, що є предметом закупівлі повідомляємо, що ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» надано у складі своєї пропозиції Повідомлення про оцінку відповідності продукції вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 № 27 UA.TR.012.C0497-20 від 18.08.2020 року. До змісту зазначеного повідомлення включено перелік обладнання, що складають предмет даної закупівлі, зокрема щодо засувок чавунних фланцевих з обгумованим клином; клапанів зворотних фланцевих; вантузів чавунних фланцевих; фасонних частин трубопроводів; фланців сталевих. На підставі зазначеного Повідомлення учасником складено декларації про відповідність, змістом яких передбачено, що даний документ створено на підставі проведених протоколів випробувань ВЦ ДП «СВЦОО» які передбачаються Повідомленням UA.TR.012.C0497-20 від 18.08.2020 року. Надані учасником декларації оформлені та підписані уповноваженим дилером виробника, що підтверджується відповідними представницькими документами у складі пропозиції ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ». Документів, що підтверджують згоду та повноваження від виробників щодо проведення відповідного декларування продукції не вимагалися Замовником під час проведення закупівлі. Враховуючи викладене, учасником не було допущено порушень документації в цій частині.
Щодо виконання учасником вимоги згідно пп.2, п. 4.2. додатку 2 до Документації в частині надання від учасника листа у довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, виробництва не раніше 2022 року, у стандартному заводському виконанні, не знаходився в експлуатації та не порушено терміни та умови його зберігання.
На виконання зазначеного, ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» було надано лист від 08.09.2023 року вих. №2022-ЕІ. Зміст зазначеного листа додатково підтверджується наданими учасником дилерськими сертифікатами, Сертифікатом експертизи з додатком до сертифікату щодо відповідності технічному регламенту обладнання, що працює під тиском на запропонований товар, що є предметом закупівлі, Повідомленням про оцінку відповідності продукції вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 № 27. Враховуючи той факт, що вимогами документації передбачалось надання листу у довільній формі, учасником не було допущено порушень документації в цій частині.
Щодо надання учасником документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів повідомляємо, що вимогами п. 1, р.1, додатку 1 Документації передбачалось надання довідки, яка містить відомості про виконаний договір поставки засувок та/або фасонних частин до запірної арматури за 2017-2022 рр., з наданням належним чином посвідченої копії такого договору та оригіналу позитивного відгуку по договору який зазначений у довідці. Звертаємо Вашу увагу, для виконання зазначеної вимоги достатньо було надати підтвердження щодо виконання лише одного аналогічного договору.
На виконання вищевикладеного, ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» надано договір № 502/22 від 30.09.2022 з ДКП «Луцьктепло». Зазначена угода виконана сторонами 19.10.2022 згідно видаткової накладної № 131. Крім того, наданий учасником відгук за підписом головного інженера ДКП «Луцьктепло» підтверджує вищевказані твердження. Враховуючи викладені обставини, учасником не було допущено порушень документації в цій частині.
Щодо надання учасником документів, що підтверджують право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника повідомляємо, що згідно вимог п. 5, р. 3, додатку 1 до Документації, учасники в якості підтвердження права підпису своєї пропозиції повинні надати: копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо. У разі якщо особа (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). Вважаємо за необхідне підкреслити, що довіреність додається до пропозиції виключно у випадку підпису документів не керівником підприємства – учасника, а окремо уповноваженою на те особою.
Враховуючи той факт, що документи тендерної пропозиції ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» підписані директором даного підприємства Дідченком Максимом Григоровичем та містять накладений КЕП зазначеної особи на пропозиції в цілому, відповідно, право підпису згідно наданого учасником Статуту має директор підприємства. В якості підтвердження обрання Дідченка Максима Григоровича керівником даного підприємства, ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у складі своєї пропозиції надано наказ про призначення директора № 1 від 17.11.2021 та відповідне рішення № 1 учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» від 16.11.2021 року. Враховуючи викладені обставини, учасником не було допущено порушень документації в цій частині.
Таким чином, розгляд пропозиції ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» по закупівлі «Код ДК 021:2015: 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (запірна арматура та фасонні частини)», ідентифікатор - UA-2023-08-30-008023-a, здійснено ОКВП «Дніпро – Кіровоград» у відповідності до вимог чинного законодавства про закупівлі. Надана учасником пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації, відповідно відсутні підстави для її відхилення.
Уповноважена особа ОКВП «Дніпро – Кіровоград» __________ Є. В. Гросул
Статус вимоги:
Не задоволено