-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
24Т-004_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») (Лот №1 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»); (Лот №2 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 518 робочих днів
2 277 002 928.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 385 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 385 000.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2023 15:08 - 20.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
bca1eb932c3143359c09adf92c7d35f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-007940-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Технічними працівниками виробника обсадної труби було проаналізовано вимоги тендерної документації в її технічній частині.
Нажаль, технічна частина документації, а саме Додатки 3 та 3.1 містять вимоги, які протирічать одна одній. Ми свідомі того, що скоріш за все це просто технічні помилки, проте, як відомо, тендерна пропозиція учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації, а договір з переможцем торгів укладається у повній відповідності до його технічної пропозиції.
Оскільки різьбові зʼєднання WEDGE та BLUE не сумісні з різьбою VAMTOP, вимагаємо виправити помилки в тендерній документації, а саме:
1. Виправити конфліктність вимог в п. 2.2. Додатку 3 тендерної документації для лота 1 та 2, де:
Характеристика кінців патрубка описана як:
- різьбове з’єднання ніпеля: Г.Г.Р.*;
- різьбове з’єднання муфти: VAM TOP;
При цьому далі в наступному реченні, щодо типу ущільнення та класу з’єднання для муфти вказується - Г.Г.Р., а для ніпеля -VAM TOP (МГ.Г.Р.* та НVAM TO). ТОБТО НАВПАКИ! Не зрозуміло, які саме патрубки потрібні Замовнику, і що саме має пропонувати учасник торгів.
2. В п. 4.1 вимог до предмету закупівлі Додатку 3 тендерної документації для лота 1 та 2 встановлено:
-товщина стінки ніпеля патрубка, мм (дюйм): 13,84 (0,545);
При цьому, вимоги до товщини стінки муфти та патрубка не вказано, на відміну від того як це зазначено в п. 3.3-3.5 Додатку 3.
Вимагаємо АБО додати вимоги щодо:
- товщини стінки муфти патрубка, мм (дюйм);
- товщини стінки патрубка, мм (дюйм),
АБО, якщо товщина є однаковою для всіх параметрів патрубка, прибрати вимоги до товщини для ніпеля окремо.
2.1 Вимагаємо, також, виправити конфліктність вимог в п. 4.1. Додатку 3 тендерної документації для лота 1 та 2.
Характеристика кінців патрубка описана як:
- різьбове з’єднання ніпеля: VAM TOP.*;
- різьбове з’єднання муфти: Г.Г.Р.*;
При цьому, далі в наступній вимозі щодо типу ущільнення та класу з’єднання, як для муфти так і для ніпеля, вказується з’єднання Г.Г.Р. (МГ.Г.Р.* та НГ.Г.Р.*), ЩО НЕМОЖЛИВО. Не зрозуміло, які саме патрубки потрібні Замовнику, і що саме має пропонувати учасник торгів.
Для зручності Замовника, додаємо цю вимогу у ворд форматі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 24Т-004 244 Зауваження до ТД-4.docx 11.09.2023 22:58
Дата подачі:
11.09.2023 22:58
Вирішення:
Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником готуються та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Запрошуємо до участі у закупівлі!
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
відміна торгів
Номер:
05919fd5f586494da52d746eb7d00ef0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-007940-a.b2
Назва:
відміна торгів
Скарга:
Ref# VR-10.11.23-TG
Date 2023, November 10
Антимонопольний комітет України (Комісія (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
вул. Митрополита Василя Липківського, 45 03035 м. Київ
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Компанія Vorex LLC
STATE OF PENNSYLVANIA ENTITY NUMBER 6422837
201 German Street, ERIE, PA 16501, EIN 81-4177949, штат Пенсильванія, США
Email: octg@usavorex.com
Tel: 814 580 1890, +38 067 401-45-68
ЗАМОВНИК:
Акціонерне товариство «Укргазвидобування»,
код ЄДРПОУ: 30019775
Адреса: 04053, Шевченківський р-н, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28.
електронна пошта: oleksandr.kopyl@ugv.com.ua
телефон: +38 (044) 461-29-37; +380 (67) 857-68-68
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
ID: 55d2e739d50a4a088d69da9a6dc901b6 Номер у Prozorro UA-2023-08-30-007940-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 03.11.23
Плата за подання скарги – 170 000 грн.
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-30-007940-a
Узагальнена назва закупівлі:
44160000-9 - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») (Лот №1 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»); (Лот №2 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»)
(далі – Процедура закупівлі)
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Комісія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Акціонерне товариство «Укргазвидобування»,
код ЄДРПОУ: 30019775
Адреса: 04053, Шевченківський р-н, м. Київ, вул. Кудрявська, 26/28.
електронна пошта: oleksandr.kopyl@ugv.com.ua
телефон: +38 (044) 461-29-37; +380 (67) 857-68-68
ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження Компанія Vorex LLC
STATE OF PENNSYLVANIA ENTITY NUMBER 6422837
201 German Street, ERIE, PA 16501, EIN 81-4177949, штат Пенсильванія, США
Email: octg@usavorex.com
Tel: 814 580 1890, +38 067 401-45-68
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Акціонерним товариством «Укргазвидобування» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-08-30-007940-a.
VOREX LLC подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, VOREX LLC подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
VOREX LLC вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом №620 від 03.11.2023 року Замовником відмінено процедуру закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
коментар Замовника щодо відміни: виникла необхідність в перегляді закуповуваних обсягів трубної продукції для реалізації кампанії буріння, зокрема – обсадних труб 244,48мм діаметру, та їх категоризації за свердловинними геолого-технологічними умовами використання і граничними навантаженнями, в яких буде застосовуватись обсадна колона.
Згідно протоколу №620 від 03.11.2023 року зазначено наступне: Розглядала Службову записку директора з буріння та внутрішньосвердловинних операцій №12.2/1091-С від 02.11.2023р. щодо необхідності відміни процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») (Лот №1 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»); (Лот №2 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»), №24Т-004, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-08-30-007940-a, у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі вказаних товарів з наступних підстав.
На даний момент в Товаристві фіналізовано обсяги буріння на 2024 рік та сформовано відповідний килим буріння з посвердловинною інформацією із прив’язкою до розбурюваних родовищ. У зв’язку з цим виникла потреба в перегляді закуповуваних обсягів трубної продукції для реалізації кампанії буріння, зокрема – обсадних труб 244,48мм діаметру, та їх категоризації за свердловинними геолого-технологічними умовами використання і граничними навантаженнями, в яких буде застосовуватись обсадна колона. Тому для оптимізації обсягів даного типорозміру обсадних колон буде проведений розподіл між категоріями з урахуванням складних умов, що передбачають критичні циклічні навантаження, високі пластові тиски та значні градієнти температур (HTHP), і категорії помірних умов використання для свердловин, що буряться на незначні глибини. Зважаючи на вказані обставини, замовником буде проведено перерозподіл обсягів закупівлі та відповідне лотування закупівлі зі зміною технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема в частині вимог до рівня випробувань газогерметичних з’єднань з типом ущільнення метал-метал у відповідності до окремих лотів.
Зважаючи на це було вирішено 1. Відмінити процедуру відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, щодо закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») (Лот №1 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»); (Лот №2 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»), №24Т-004, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-08-30-007940-a, на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
І.
Відповідно до Протоколу, що оприлюднений в системі Замовник відміняє процедуру закупівлю, посилаючись на пп. 1 п. 50 Особливостей «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Звертаємо увагу, що в Протоколі Замовник в жодному місці не зазначає, що у нього відсутня потреба в закупівлі труб діаметром 244,48мм, що є предметом закупівлі.
Разом з тим, у тому ж самому протоколі Замовник сам підтверджує, що у нього наявна потреба у закупівлі труб 244,48мм діаметру для реалізації кампанії буріння. І що у нього виникла потреба в перерозподілі труб між категоріями відповідно до умов конкретної свердловини. Перерозподіл труб між категоріями стосується виключно внутрішнього обліку Замовника і жодним чином не призводить до відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Також, у зазначеному протоколі Замовник зауважує про необхідність перерозподілу обсягів закупівлі та відповідне лотування закупівлі зі зміною технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема в частині вимог до рівня випробувань газогерметичних з’єднань з типом ущільнення метал-метал у відповідності до окремих лотів.
Перерозподіл обсягів не означає їх зменшення чи збільшення. Це означає (як зазначає сам Замовник) просто перенесення труб з одного лоту в інший («відповідне лотування»). А отже, Замовник ще раз підтвердив, що у нього наявна потреба в закупівлі труб діаметром 244,48 мм, в тих самих обсягах, просто він хоче по іншому сформувати лоти. Перерозподіл обсягів закупівлі між лотами (лотування) не є підставою для відміни Закупівлі відповідно до п. 50 Особливостей.
Щодо «зміни технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема в частині вимог до рівня випробувань газогерметичних з’єднань з типом ущільнення метал-метал у відповідності до окремих лотів» зазначаємо наступне.
Поточною Закупівлею, а саме Додатком №3 тендерної документації, для обох лотів, передбачено наступні вимоги до різьбового зʼєднання «Муфтове газогерметичне різьбове з’єднання (ущільнення метал-метал), що пройшло випробування згідно із вимогами ISO 13679:2002 або ISO 13679:2019 (FDIS 13679:2011) або АРІ 5С5:2017, або еквівалент клас CAL IV».
Рівень випробувань клас CAL IV є найвищим з чотирьох рівнів, передбачених вищезазначеними стандартами, а отже покращити вимоги до рівня випробувань неможливо. Тобто, Замовник натякає, що в майбутньому він хоче знизити рівень вимог до випробувань різьбового зʼєднання і, відповідно, погіршити предмет Закупівлі.
Буріння свердловин в Україні є регламентованим процесом і відбувається у суворій відповідності до Проекту свердловини, розробленого відповідним проектним закладом. Проектом, окрім іншого передбачена номенклатура обсадних труб, з детальними характеристиками і вимогами до рівня випробувань різьбових зʼєднань. При будівництві свердловини можуть використовуватись виключно труби, передбачені Проектом. Спуск у свердловину труб, з нижчим ніж передбачено затвердженим Проектом рівнем вимог до різьбового зʼєднання (наприклад CAL II замість CAL IV) є абсолютно неприпустимим та незаконним, про що Замовнику добре відомо.
Для зниження рівня вимог до випробування різьби недостатньо того факту, що «у Товаристві фіналізовано обсяги буріння на 2024 рік та сформовано відповідний килим буріння з посвердловинною інформацією із прив’язкою до розбурюваних родовищ» (це цитата з Протоколу). Необхідно внесення змін до Проектів свердловин. Такі зміни повинні бути науково обґрунтовані та підтверджені математичними розрахунками міцності обсадної колони та її герметичності. А це означатиме, що поточні Проекти свердловин є недійсними та складені з порушеннями законодавства.
А отже, до моменту затвердження нових Проектів свердловин, Замовник не може знати, що потрібні будуть «зміни технічних вимог до предмету закупівлі, зокрема в частині вимог до рівня випробувань газогерметичних з’єднань з типом ущільнення метал-метал у відповідності до окремих лотів», як він зазначає у протоколі. Тобто, Замовник намагається прикрити реальну причину відміни Закупівлі, наукоподібними технічними обґрунтуваннями, які не витримують жодної критики.
Також, викликає подив, твердження Замовника, що обсяги буріння на 2024 рік у Товаристві фіналізовано тільки зараз. А на підставі чого тоді Замовник визначав обсяги та номенклатуру по поточному тендеру, та ще в трьох тендерах оголошених одночасно 30.08.23, а саме:
• UA-2023-08-30-006980-a - Труби обсадні діаметром 177,80 мм та 127,00 мм на суму 1 280 891 840,00 грн. з ПДВ;
• UA-2023-08-30-009020-a - Труби обсадні діаметром 339,72 мм на суму 1 589 993 640,00 грн. з ПДВ;
• UA-2023-08-30-005998-a - Труби обсадні діаметром 508,00мм на суму 465 153 818,00 грн. з ПДВ?
За твердженням Замовника він:
1. Спочатку, не маючи плану буріння на 2024 рік, оголосив чотири закупівлі обсадних труб загальним обсягом близько 50 тисяч тон (!) на суму 5,6 мільярди гривень з ПДВ.
2. Потім, в деяких з перелічених вище закупівель він визначив переможців і почав укладання контрактів, як наприклад по процедурі UA-2023-08-30-009020-a на закупівлю обсадних труб діаметром 339,72.
3. Зрештою, раптово отримав обсяги буріння на 2024 рік і почав відміняти процедури, посилаючись на те, що треба по-іншому сформувати лоти і погіршити предмет закупівлі, не маючи для цього технічних підстав.
Від пункту 1 до пункту 3 пройшло два (!) місяці. Ми впевнені, що Замовник намагається замаскувати реальну причину скасування цієї та інших закупівель вигаданими причинами, які розраховані на технічно непідготовлених читачів.
Резюмуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовник не довів відсутність потреби у подальшій закупівлі. Він навпаки, підтвердив потребу у подальшій закупівлі труб обсадних діаметром 244,48 мм. При цьому, перерозподіл товару між лотами не є законною підставою для відміни Закупівлі.
Звертаємо також увагу на те, що перерозподіл обсягів закупівлі і відповідне лотування жодним чином не свідчить та не підтверджує відсутність подальшої потреби в закупівлі товару.
Враховуючи наведене, Замовник самостійно підтверджує, що потреба в закупівлі товарів залишилась, але з іншим розподілом по лотах.
З огляду на викладене вважаємо, що Замовником неправомірно відмінено процедуру закупівлі з підстави відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів.
ІІ
Замовник в своєму рішенні посилається на Службову записку директора з буріння та внутрішньосвердловинних операцій №12.2/1091-С від 02.11.2023р.
Однак слід звернути увагу на наступне.
Процедура закупівлі оголошена 30.08.2023 року, кінцевий строк подання пропозицій 23.09.2023 року, в той же час Службова записка про необхідність відміни закупівлі датована 02.11.2023 роком.
Таким чином, у Замовника було понад 20 днів щоб переглянути обсяги закупівлі та їх перерозподіл, а також технічні вимоги до предмету закупівлі, та, за потреби, внести до них зміни згідно з пунктом 54 Особливостей, а також відмінити процедуру закупівлі ще на етапі подання тендерних пропозицій.
Однак, лише після того як оголошена закупівля тривала понад 60 днів, Замовник вирішив відмінити процедуру закупівлі,
Враховуючи вищенаведене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
З огляду на викладене, Скаржник вважає, що Службова записка директора з буріння та внутрішньосвердловинних операцій №12.2/1091-С від 02.11.2023р.
не підтверджує відсутність подальшої потреби в закупівлі товару.
ІІІ
Слід також зазначити, що якщо в Замовника була відсутня потреба в закупівлі таких об’ємів товару, під час підписання договору та його виконання, Замовник міг скористуватись пп. 1 п. 19 Особливостей та, наприклад, зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Також, Замовник міг запропонувати Постачальнику внести зміни до договору в частині термінів поставки, комплектації тощо.
Також варто зауважити, що відповідно до пп. 3 п. 19 Особливостей, Замовник буде мати можливість після укладення договору на покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, тобто фактично закупити товар із тими характеристиками, які йому необхідні.
Натомість замовником було прийнято рішення щодо неправомірної відміни процедури закупівлі.
Додатково також звертаємо увагу, що п. 50 Особливостей містить таку підставу відміни процедури закупівлі, як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Водночас, п. 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як « перерозподіл обсягів закупівлі та відповідне лотування закупівлі зі зміною технічних вимог до предмету закупівлі» які зазначені в процедурі закупівлі.
Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що потреба в закупівлі товару в Замовника наявна, про що прямо зазначено в протоколі рішення уповноваженої особи.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування VOREX LLC просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі 44160000-9 - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум») (Лот №1 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»); (Лот №2 - ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби - Труби обсадні, безшовні із зовнішнім діаметром 244,48мм (9 5/8 дюйм) з муфтовим різьбовим з’єднанням класу «Преміум»)) , ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-08-30-007940-a.
3) Зобов’язати Замовника – Акціонерне товариство «Укргазвидобування» – скасувати Протокол №620 від 03.11.2023 року стосовно рішення про відміну процедури закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
Керуючий учасник
VOREX LLC
FЕDОR ZАКUSІLО
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.11 Лист термін дії пропозиції_24Т-004 (244) до 31.12.25.pdf 14.09.2024 12:47
- 2.11 Лист термін дії пропозиції_24Т-004 (244) до 31.12.24.pdf 04.06.2024 23:12
- 2.11_Лист_термін_дії_пропозиції_24Т-004_(244)_до_31.12.24_ПОВТОРНИЙ.pdf 04.06.2024 23:12
- Скарга_UA_2023_08_30_007940_a_VOREX_LLC_на_відміну ED3.pdf 10.11.2023 19:28
- Відповідь на пояснення UA_2023_08_30_007940_a_VOREX_LLC.pdf 21.11.2023 10:23
- Відповідь на пояснення UA_2023_08_30_007940_a_VOREX_LLC.docx 21.11.2023 10:23
- Скарга_UA_2023_08_30_007940_a_VOREX_LLC_на_відміну ED3.docx 10.11.2023 19:28
- Пояснення по суті скарги 24Т-004.docx 16.11.2023 16:26
- Додаток 2_Потреба ОТ 245мм на 2024р._станом на 10.11.2023 ч.1.png 27.11.2023 16:27
- Додаток 1_Потреба ОТ 245мм на 2024_станом на 15.06.2023.xlsx 27.11.2023 16:27
- Додаток 2_Потреба ОТ 245мм на 2024р._станом на 10.11.2023 ч.3.png 27.11.2023 16:27
- Додаток 2_Потреба ОТ 245мм на 2024р._станом на 10.11.2023 ч.2.png 27.11.2023 16:28
- Інформація на запит АМКУ 24Т-004 від 22.11.2023.docx 27.11.2023 16:28
- Інформація на запит АМКУ 24Т-004 від 22.11.2023.pdf 27.11.2023 16:29
- Пояснення по суті скарги 24Т-004.pdf 16.11.2023 16:26
- рішення від 28.11.2023 № 19134.pdf 30.11.2023 14:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2023 № 19134.pdf 29.11.2023 12:00
- інформація про перенесення розгляду скарги від 22.11.2023 № 1759 + запит Замовнику.pdf 23.11.2023 09:00
- рішення від 14.11.2023 № 18180.pdf 14.11.2023 18:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2023 19:30
Дата розгляду скарги:
22.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2023 18:40
Дата прийняття рішення по скарзі:
30.11.2023 14:08