-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з проведення бактеріологічних досліджень для проведення щорічного періодичного медичного огляду працівників
Завершена
867 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 676.25 UAH
мін. крок: 1% або 8 676.25 UAH
Період оскарження:
30.08.2023 08:29 - 06.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Порушення вимог законодавства про закупівлі
Номер:
f3ef3367a50b44bfaa4253ffb9b1182f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-000143-a.a3
Назва:
Порушення вимог законодавства про закупівлі
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-30-000143-a, Управління освіти Рівненського міськвиконкому здійснює закупівлю послуг з проведення бактеріологічних досліджень для проведення щорічного періодичного медичного огляду працівників за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги.
Розглянувши рішення щодо визнання тендерної пропозиції учасника Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради переможцем відкритих торгів по закупівлі № UA-2023-08-30-000143-a та прийняла рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі, виявлено наступні порушення.
1. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, Учасник має надати гарантійний лист у складі Тендерної документації про те, що якість послуг повинна відповідати чинним нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, чинним стандартам, технічним умовам, та вимогам, які звичайно пред’являються до послуг даного виду. Відтак, дана вимога та надання гарантійного листа є обов’язковою для усіх учасників закупівлі. Даний гарантійний лист відсутній у складі тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради.
Якщо дану помилку віднести до невідповідності, то відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовником закупівлі, дана помилка не була віднесена до невідповідності, відповідно час для усунення невідповідності не надавався.
Відтак, відсутність гарантійного листі у складі тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради про те, що якість послуг повинна відповідати чинним нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, чинним стандартам, технічним умовам, та вимогам, які звичайно пред’являються до послуг даного виду, є порушенням вимог тендерної документації, зокрема Додатку 2 ТД, а пропозиція підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до пункт 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471).
Відповідно до вимог Тендерної документації тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Згідно з вимогами ТД документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
У тендерній пропозиції Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради наявні Акредитаційний сертифікат, Наказ ДЦЗОЗН РОДА від 11.08.2023 №545, витяг з наказу МОЗ від 08.05.2019 № 1031, лист МОЗ України від 15.07.2022 № 17-04/15979/2-22, як окремі документи. Дані документи зроблені із копій документів та не містять ні накладеного КЕП, ні завірені підписом та печаткою учасника, як того вимагає законодавство.
Крім того, у тендерній пропозиції Учасника наявний гарантійний лист про те, що лабораторія Учасника має ліцензію… від 08.09.2023 №121, який містить підпис та печатку Учасника лише на другій сторінці документа, а не на кожній сторінці, як вимагається у Тендерній документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації, формальною помилкою вважається, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Проте, як вбачається із дій Замовника рішення щодо формальних помилок не приймалось.
Відповідно до Національного стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів. ДСТУ 4163:2020», що затверджений наказом ДП «УкрНДНЦ» від 01.07.2020 № 144, положення якого поширюються на всі без винятку органи державної влади, місцевого самоврядування та юридичних осіб незалежно від форми власності (п. 1.1) та містять вимоги до відмітки про засвідчення копій документів (п. 5.26).
Атрибутами належно засвіченої копії документа виступають: підпис уповноваженої особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади та дати підпису; відбиток печатки; надписи «Згідно з оригіналом» (або «З оригіналом згідно», «Копія вірна»). Відсканований оригінал документу подається у кольоровому форматі.
Учасником - Комунальним некомерційним підприємством "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради, порушені вимоги Тендерної документації в частині подання документів, що не відповідають вимогам ТД та законодавства.
Одночасно, слід звернути увагу, що надана у складі тендерної пропозиції копія акредитаційного свідоцтва не має відношення до тематики тендера, який стосується можливості надання послуг з проведення бактеріологічних та паразитологічних досліджень для проведення щорічного періодичного медичного огляду працівників.
Тендерною документацією визначені вимоги щодо акредитації медичної лабораторії закладу, а не закладу ОЗ, що є різними поняттями.
Основними нормативними документами з акредитації закладів охорони здоров'я є постанова КМУ України від 15 липня 1997 р. № 765 “Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я” та Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 14.03.2011 №142, що затверджує Стандарти акредитації закладів охорони здоров’я (далі - ЗОЗ).
Факт отримання акредитаційного сертифіката свідчить про дотримання вимог до процесу, умов та результатів певних видів медичної допомоги у ЗОЗ, але не підтверджує наявність чи можливість використання у закладі охорони здоров'я лабораторних потужностей, не визначає конкретного переліку досліджень, на проведення яких заклад акредитований. Тобто, даний акредитаційний сертифікат видається закладу охорони здоров’я незалежно від того чи є у структурі ЗОЗ мікробіологічна лабораторія.
Пункт 4 Наказу МОЗ України від 14.03.2011 №142 вимагає, у разі наявності в структурі ЗОЗ лабораторій, наявність свідоцтва про атестацію клініко-діагностичної чи інших вимірювальних лабораторій (у формулюванні останніх законодавчих вимог - атестату про акредитацію лабораторій). Саме ці документи визначають види лабораторних досліджень, які дозволено проводити закладу.
Згідно з ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з особливостями їх здійснення для замовників, передбачених Законом, які визначені постановою № 1178.
Пункт 43 Особливостей передбачає, що у випадку, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Вами, як Замовником закупівлі, під час розгляду пропозиції невідповідності не виявлені, час для усунення невідповідності не надавався.
Водночас пункт 44 Особливостей передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ тоді, коли ТП учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
З огляду на вищезазначене, вбачаємо у діях Управління освіти Рівненського міськвиконкому порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а саме: неподання учасником документів, які вимагались Тендерною документацією, що призвело до невідповідності в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника. Дана невідповідність не була виявлена Замовником, відтак, порушено вимоги законодавства не надавши Учаснику час на виправлення невідповідності, адже надання 24 годин на усунення невідповідностей є обов’язковою вимогою для замовника. Крім того, вбачаємо наявність підстав, які не залежно від виправлення невідповідностей, можуть слугувати самостійними підставами для відхилення ТП Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради.
Проте, всупереч вищезазначеним порушенням Замовник визнав Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради переможцем процедури не зважаючи на те, що пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства - вимогам тендерної документації.
Керуючись вищезазначеним, та Законом України «Про публічні закупівлі» та пунктами 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471),
просимо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради переможцем відкритих торгів по закупівлі № UA-2023-08-30-000143-a та прийняла рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі.
3. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 18.09.2023 16:35
- Рішення від 20.09.2023 №14995.pdf 20.09.2023 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2023 №15548.pdf 02.10.2023 13:45
- Рішення від 29.09.2023 №15548.pdf 04.10.2023 10:54
- Пояснення Замовника 22.09.2023 09:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2023 16:39
Дата розгляду скарги:
29.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2023 16:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.10.2023 11:01
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог законодавства про закупівлі
Номер:
faf570491c4b4c6f8ae0b6f881de3cf0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-000143-a.b2
Назва:
Порушення вимог законодавства про закупівлі
Вимога:
Розглянувши рішення щодо визнання тендерної пропозиції учасника Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради переможцем відкритих торгів по закупівлі № UA-2023-08-30-000143-a та прийняла рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі, звертаємось до Вас з вимогою про наступне.
1. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання медичних послуг. Дана довідка відсутня у складі тендерної пропозиції.
Учасником надано гарантійний лист відповідно до вимог Додатку 2 ТД про те, що послуги з лабораторних досліджень надаватимуться медичними працівниками Учасника, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України, однак, даний гарантійний лист не може замінювати вимоги Додатку 1 ТД та надання довідки про працівників.
2. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, Учасник має надати гарантійний лист у складі Тендерної документації про те, що якість послуг повинна відповідати чинним нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, чинним стандартам, технічним умовам, та вимогам, які звичайно пред’являються до послуг даного виду. Відтак, дана вимога та надання гарантійного листа є обов’язковою для усіх учасників закупівлі. Даний гарантійний лист відсутній у складі тендерної пропозиції.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації, формальною помилкою вважається, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Як вбачається із документів поданих Учасником, у складі пропозиції надається Акредитаційний сертифікат та Наказ ДЦЗОЗН РОДА від 11.08.2023 №545, як два окремих документи. Дані документи зроблені із копій документів, тобто мали би бути завірені підписом та печаткою Учасника, як того вимагає законодавство. Відповідно до Національного стандарту України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів. ДСТУ 4163:2020», що затверджений наказом ДП «УкрНДНЦ» від 01.07.2020 № 144, положення якого поширюються на всі без винятку органи державної влади, місцевого самоврядування та юридичних осіб незалежно від форми власності (п. 1.1) та містять вимоги до відмітки про засвідчення копій документів (п. 5.26).
Атрибутами належно засвіченої копії документа виступають:
- підпис уповноваженої особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади та дати підпису;
- відбиток печатки;
- надписи «Згідно з оригіналом» (або «З оригіналом згідно», «Копія вірна»).
Відсканований оригінал документу подається у кольоровому форматі.
Учасником дані вимоги не дотримані.
4. Надана у складі тендерної пропозиції копія акредитаційного свідоцтва не має відношення до тематики тендера, який стосується можливості надання послуг з проведення бактеріологічних та паразитологічних досліджень для проведення щорічного періодичного медичного огляду працівників.
Основними нормативними документами з акредитації закладів охорони здоров'я є постанова КМУ України від 15 липня 1997 р. № 765 “Про затвердження Порядку акредитації закладу охорони здоров'я” та Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 14.03.2011 №142, що затверджує Стандарти акредитації закладів охорони здоров’я (далі - ЗОЗ).
Факт отримання акредитаційного сертифіката свідчить про дотримання вимог до процесу, умов та результатів певних видів медичної допомоги у ЗОЗ, але не підтверджує наявність чи можливість використання у закладі охорони здоров'я лабораторних потужностей, не визначає конкретного переліку досліджень, на проведення яких заклад акредитований. Тобто, даний акредитаційний сертифікат видається закладу охорони здоров’я незалежно від того чи є у структурі ЗОЗ мікробіологічна лабораторія.
Пункт 4 Наказу МОЗ України від 14.03.2011 №142 вимагає, у разі наявності в структурі ЗОЗ лабораторій, наявність свідоцтва про атестацію клініко-діагностичної чи інших вимірювальних лабораторій (у формулюванні останніх законодавчих вимог - атестату про акредитацію лабораторій). Саме ці документи визначають види лабораторних досліджень, які дозволено проводити закладу.
Згідно з ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з особливостями їх здійснення для замовників, передбачених Законом, які визначені постановою № 1178.
Пункт 43 Особливостей передбачає, що у випадку, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Вами, як Замовником закупівлі, під час розгляду пропозиції невідповідності не виявлені, час для усунення невідповідності не надавався.
Водночас пункт 44 Особливостей передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в ЕСЗ тоді, коли ТП учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
З огляду на вищезазначене, вбачаємо у Ваших діях порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а саме: неподання учасником документів, які вимагались Тендерною документацією, призвело до невідповідності в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника. Дана невідповідність не була вами виявлена, відтак, ви порушили вимоги законодавства не надавши Учаснику час на виправлення невідповідності, адже надання 24 годин на усунення невідповідностей є обов’язковою вимогою для замовника. Крім того вбачаємо наявність підстав, які не залежно від виправлення невідповідностей, можуть слугувати самостійними підставами для відхилення ТП Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради.
Проте, всупереч вищезазначеним порушенням ви визнали Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради переможцем процедури не зважаючи на те, що пропозиція Учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства - вимогам тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, якого не визнано переможцем торгів, може звернутися до замовника з вимогою.
Враховуючи вищезазначене,
вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції Комунального некомерційного підприємства "Міська дитяча лікарня" Рівненської міської ради переможцем відкритих торгів по закупівлі № UA-2023-08-30-000143-a та прийняла рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі.
2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 14.09.2023 14:57
Дата подачі:
14.09.2023 14:57
Вирішення:
1. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання медичних послуг.
Учасником у складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної категорії (файл під назвою Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.09.2023 12:26 Версія документу від: 08.09.2023 12:26 Розкрито: 11.09.2023 15:50).
2. Згідно пункту 5 «Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150): медичні огляди проводяться закладами охорони здоров’я, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. Отже визначена Міністерством охорони здоров’я України норма є вичерпною та тлумаченню не підлягає. В пункті 6 цих же Правил зазначено, що «обов'язковий профілактичний медичний огляд включає в себе: загальне обстеження лікарями-спеціалістами (лікар-терапевт, лікар-дерматовенеролог, лікар-отоларинголог, лікар-стоматолог та інші спеціалісти (за потреби), лабораторне і функціональне обстеження згідно з Переліком необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов’язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08 вересня 2002 року за № 639/6927».
В тендерній пропозиції учасником КНП «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради надано копію витягу з ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та копію акредитаційного сертифіката, виданих для закладу охорони здоров'я КНП «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради.
Враховуючи вищенаведене, учасником виконані вимоги тендерної документації та чинного законодавства України, отже відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції КНП «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
409b3e1993a44cd58276a0508ff31e9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-30-000143-a.c1
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме: в частині вимоги, яка вказана у п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації "Технічні вимоги": «Обладнання, на якому виконується дослідження, має знаходитись у м. Рівне. (період забору біоматеріалів: з моменту підписання договору до 31 грудня 2023 року)», оскільки ця вимога до учасника торгів є необґрунтованою, безпідставною та надмірно деталізована у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Відповідно така вимога звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним виконавцям, які спроможні виконати умови договору якісно та у строки, визначені тендерною документацією.
Окрім цього, замовником не надано жодного обґрунтування щодо визначення місце знаходження обладнання саме у м. Рівне. Варто також звернути увагу, що строки визначені тендерною документацією для виконання досліджень дозволяють своєчасно та із забезпеченням належної якості виконувати дослідження на обладнанні, територіально розміщеному в іншому населеному пункті (регіоні).
Таким чином, коли на конкурентному ринку занадто мало учасників подаються на участь у тендері, це свідчить про свідоме обмеження конкуренції замовником за рахунок встановлення дискримінаційних вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» забороняє встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх дискримінаційними.
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, яка стосується «обладнання на якому виконується дослідження, має знаходитись у м. Рівне», привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2023 21:32
Вирішення:
Відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 №280, обов’язкові медичні огляди проводяться в лікувально-профілактичних закладах за місцем проживання або за місцем роботи. Лабораторні дослідження, що є предметом даної закупівлі, є складовою медичних оглядів. Правила проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій затверджено наказом МОЗ України «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» від 23.07.2002 № 280.
Крім того, відібраний матеріал повинен бути доставлений до лабораторії не пізніше 2 годин після забору, упакований і оформлений згідно з вимогами Державних санітарних
правил "Правил влаштування і безпеки роботи в лабораторіях (відділах, відділеннях) мікробіологічного профілю ДСП 9.9.5.-080-2002", затверджених постановою головного державного санітарного лікаря України від 28.01.2002 N 1.
За відсутністю цієї вимоги створюється загроза для якісного надання послуг із урахуванням передбачених законодавством вимог та обов’язків Замовника. Дана вимога не порушує чинне законодавство та не дискримінує учасників, оскільки потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, яка не порушує їх права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Вимога щодо місця реєстрації учасника не встановлюється.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.09.2023 00:02