-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби захисту рослин
Торги не відбулися
899 640.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 996.41 UAH
мін. крок: 1% або 8 996.41 UAH
Період оскарження:
07.03.2018 22:42 - 19.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Не погоджуюсь з відповіддю на вимогу!
Номер:
a136674f252f4334aea9f275c4821e88
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-002124-c.a6
Назва:
Не погоджуюсь з відповіддю на вимогу!
Вимога:
ФОП МУДРИК О.О. не погоджується з усіма рішеннями тендерного комітету з приводу моєї участі у вищевказаній закупівлі та вважає, що після остаточного рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасників потрібно провірити роботу тендерного комітету на законність та прийняти міри, щодо майбутньої діяльності тендерного комітету Чернятинського коледжу ВНАУ, та в дотриманні принципів державних закупівель, адже ця закупівля може бути прецедентом для усіх учасників (як працює тендерний комітет Чернятинського коледжу ВНАУ).
Ви надаєте відповідь, що Закупівля сама переходить в статус "Закупівля не відбулась", але ні, Закупівля відміняється Замовником, за рішенням тендерного комітету!
Взагалі дивлячись на роботу тендерного комітету, вважаю за необхідне переглянути свою позицію щодо безпідставних відхилень та вибрання переможцями тих, кого вам треба, оскільки я чітко розумію, які є статті ЦПКУ, КПКУ, які містять чіткий склад порушень, яких ви постійно допускаєте.
Вважаю, що рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ФОП Мудрик О.О. є безпідставним. Ви, у своїй відповіді, вказуєте, що я не розумію суті вашого рішення, то повідомляю, що я все дуже добре розумію і здатний виявити приховані схеми, за якими ви працюєте.
Тому повідомляю, що закупівля не відбулась через порушення, які допущені тендреним комітетом, а не через те, що тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Ваші дії будуть оскаржені в АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2018 10:06
Вирішення:
Тендерний комітет ознайомився з вимогою UA-2018-03-07-002124-c.a6, яка подана ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: "ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин)" [оголошення в ЦБД: UA-2018-03-07-002124-c ● 9ea248e1b8a34a36af2a341f54edbbcf] (надалі - Вимога) та повідомляє, що дана Вимога, а також зауваження чи звинувачення, які містяться в ній є нікчемними, тобто такими які не мають під собою правового підґрунтя, так як Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Скаржника, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, через порушення ним вимог / умов тендерної документації), у зв'язку з чим Скаржник зробив передчасні та хибні висновки про нібито “незаконне відхилення учасника”.
На Вимогу Скаржника, пояснюємо, що опісля відхилення всіх тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі статус процедури закупівлі змінюється автоматично на “Пропозиції розглянуті” та згідно з ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, процедура закупівлі відміняється, а саме - електронною системою закупівель статус закупівлі автоматично переводиться у «Закупівля не відбулась / Торги відмінено» у встановлений строк. Причому повідомлення про відміну торгів, у такому разі, оприлюднюється в електронній системі закупівель автоматично та протягом одного дня з дня відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулись - автоматично надсилається електронною системою закупівель усім учасникам. У вищезазначеній ситуації, технічної можливості у Замовника змінити статус процедури закупівлі власноручно або ж негайно відмінити її - не має, що в свою чергу, ще раз доводить тезу про те, що “Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації”, а також не розуміє регламент роботи електронної системи закупівель ProZorro.
Щодо процедури закупівлі UA-2018-04-05-001517-a пояснюємо, що дана закупівля є плановою та відповідає оприлюдненому плану закупівель UA-P-2018-04-05-004054-a.
А отже, Вимоги Скаржника, а також його зауваження та звинувачення, які містяться у Вимозі є нікчемними, тобто такими, які не мають під собою правового підґрунтя.
Окрім цього, додатково зауважуємо, що Замовником , відповідно до п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, було правомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Детальна інформація стосовно причини невідповідності пропозиції ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" умовам тендерної документації, та його невідповідності кваліфікаційним критеріям, містяться у оприлюдненому 03 квітня 2018 року рішенні Замовника (детальніше див. файл - Протокол-РТП_(МУДРИК)_03-04-2018.pdf за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c).
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для скасування рішення від «03» квітня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, у зв’язку з чим, вирішено відмовити Скаржнику у задоволені його вимог №UA-2018-03-07-002124-c.a6.
Завчасно вдячні за порозуміння.
З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства та ігнорування вимоги учасника.
Номер:
2ba94021babb484eabd7c62d981bb9c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-002124-c.a5
Назва:
Порушення законодавства та ігнорування вимоги учасника.
Вимога:
Мене, як учасника відхилили незаконно, крім того ще ця Закупівля не завершена, як Замовник оголошує нову закупівлю?
ФОП Мудрик О.О. інформує, що тендерний комітет Чернятинського коледжу ВНАУ працює з порушеннями законодавства.
Мало того, що ви відхилили мене безпідставно, то ви ще й оголосили нову закупівлю, попередню не завершивши.
За даними МЕРТ, в Україні найбільш поширеними зловживаннями є наміри
замовників здійснити закупівлю товару у певного заздалегідь визначеного виробника чи постачальника. У свою чергу, цей результат може бути досягнутим як шляхом уникнення від конкурентних
процедур проведення закупівель, так і шляхом надання неправомірної переваги одному
із учасників торгів.
Так зробили і ви!
Ви не керуєтесь принципами: максимальної економії та недискримінації учасників, а навпаки, вона присутня у вас. Неодноразово колеги говорили мені, що у Чернятинському коледжі закупівлю виграти неможливо, навіть який би там пакет документів був хороший і мінімальна тендерна пропозиція. Я і сам персвідчився, що це справді так.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2018 17:23
Вирішення:
Тендерний комітет ознайомився з вимогою UA-2018-03-07-002124-c.a5, яка подана ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: "ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин)" [оголошення в ЦБД: UA-2018-03-07-002124-c ● 9ea248e1b8a34a36af2a341f54edbbcf] (надалі - Вимога) та повідомляє, що дана Вимога, а також зауваження чи звинувачення, які містяться в ній є нікчемними, тобто такими які не мають під собою правового підґрунтя, так як Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Скаржника, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, через порушення ним вимог / умов тендерної документації), у зв'язку з чим Скаржник зробив передчасні та хибні висновки про нібито “незаконне відхилення учасника”.
На Вимогу Скаржника, пояснюємо, що опісля відхилення всіх тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі статус процедури закупівлі змінюється автоматично на “Пропозиції розглянуті” та згідно з ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, процедура закупівлі відміняється, а саме - електронною системою закупівель статус закупівлі автоматично переводиться у «Закупівля не відбулась / Торги відмінено» у встановлений строк. Причому повідомлення про відміну торгів, у такому разі, оприлюднюється в електронній системі закупівель автоматично та протягом одного дня з дня відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулись - автоматично надсилається електронною системою закупівель усім учасникам. У вищезазначеній ситуації, технічної можливості у Замовника змінити статус процедури закупівлі власноручно або ж негайно відмінити її - не має, що в свою чергу, ще раз доводить тезу про те, що “Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації”, а також не розуміє регламент роботи електронної системи закупівель ProZorro.
Щодо процедури закупівлі UA-2018-04-05-001517-a пояснюємо, що дана закупівля є плановою та відповідає оприлюдненому плану закупівель UA-P-2018-04-05-004054-a.
А отже, Вимоги Скаржника, а також його зауваження та звинувачення, які містяться у Вимозі є нікчемними, тобто такими, які не мають під собою правового підґрунтя.
Окрім цього, додатково зауважуємо, що Замовником , відповідно до п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, було правомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Детальна інформація стосовно причини невідповідності пропозиції ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" умовам тендерної документації, та його невідповідності кваліфікаційним критеріям, містяться у оприлюдненому 03 квітня 2018 року рішенні Замовника (детальніше див. файл - Протокол-РТП_(МУДРИК)_03-04-2018.pdf за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c).
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для скасування рішення від «03» квітня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, у зв’язку з чим, вирішено відмовити Скаржнику у задоволені його вимог №UA-2018-03-07-002124-c.a5.
Завчасно вдячні за порозуміння.
З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення учасника та намірено відмінена процедура.
Номер:
4607bbbbf4c54d99ad5d00c0bd3fb41b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-002124-c.a4
Назва:
Незаконне відхилення учасника та намірено відмінена процедура.
Вимога:
ФОП МУДРИК О.О. надає відповідь з приводу Рішення замовника від 05 квітня 2018, 15:25.
Ви відповідаєте на запитання, наводячи аргумент, що я у своєу запитанні повторююсь. Але насправді, я як учасник, якого безпідставно дискваліфікували надаю аргументацію щодо незаконності дій Замовника і кожного разу з додаванням нових статей законодавства, в зв'язку з тим, що Замовник не може вивчити законодавства і діяти в його межах.
Щодо відміни закупівлі, то повідомляю, що перш ніж починати нову закупівлю, яку ви розпочали 05 квітня 2018 року (ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-05-001517-a), то потрібно відмінити попередню (адже на даний момент процедура нова оголошена, а статус цього тендера - ПРОПОЗИЦІЇ РОЗГЛЯНУТІ), адже ви дієте в межах Закону України "Про публічні закупівлі", а це Стаття 4. Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель:
1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Тендерним комітетом було затверджено річний план закупівлі на 2018 рік, за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція, на суму 899 640,61 грн.
Ви порушили пункт 1 статті 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" і закупівля здійснюється не відповідно до річного плану закупівель, а як самі хочете.
За порушення такого плану встановлюються адміністративні стягнення (штрафи)!
ФОП МУДРИК О.О. не погоджується з усіма рішеннями тендерного комітету з приводу моєї участі у вищевказаній закупівлі та вважає, що після остаточного рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасників потрібно провірити роботу тендерного комітету на законність та прийняти міри, щодо майбутньої діяльності тендерного комітету Чернятинського коледжу ВНАУ, та в дотриманні принципів державних закупівель, адже ця закупівля може бути прецедентом для усіх учасників (як працює тендерний комітет Чернятинського коледжу ВНАУ).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2018 17:11
Вирішення:
Тендерний комітет ознайомився з вимогою UA-2018-03-07-002124-c.a4, яка подана ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: "ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин)" [оголошення в ЦБД: UA-2018-03-07-002124-c ● 9ea248e1b8a34a36af2a341f54edbbcf] (надалі - Вимога) та повідомив, що дана Вимога, а також зауваження чи звинувачення, які містяться в ній є нікчемними, тобто такими які не мають під собою правового підґрунтя, так як Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Скаржника, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, через порушення ним вимог / умов тендерної документації), у зв'язку з чим Скаржник зробив передчасні та хибні висновки про нібито “незаконне відхилення учасника”.
На Вимогу Скаржника, пояснюємо, що опісля відхилення всіх тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі статус процедури закупівлі змінюється автоматично на “Пропозиції розглянуті” та згідно з ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, процедура закупівлі відміняється, а саме - електронною системою закупівель статус закупівлі автоматично переводиться у «Закупівля не відбулась / Торги відмінено» у встановлений строк. Причому повідомлення про відміну торгів, у такому разі, оприлюднюється в електронній системі закупівель автоматично та протягом одного дня з дня відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулись - автоматично надсилається електронною системою закупівель усім учасникам. У вищезазначеній ситуації, технічної можливості у Замовника змінити статус процедури закупівлі власноручно або ж негайно відмінити її - не має, що в свою чергу, ще раз доводить тезу про те, що “Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації”, а також не розуміє регламент роботи електронної системи закупівель ProZorro.
Щодо процедури закупівлі UA-2018-04-05-001517-a пояснюємо, що дана закупівля є плановою та відповідає оприлюдненому плану закупівель UA-P-2018-04-05-004054-a.
А отже, Вимоги Скаржника, а також його зауваження та звинувачення, які містяться у Вимозі є нікчемними, тобто такими, які не мають під собою правового підґрунтя.
Окрім цього, додатково зауважуємо, що Замовником , відповідно до п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, було правомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Детальна інформація стосовно причини невідповідності пропозиції ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" умовам тендерної документації, та його невідповідності кваліфікаційним критеріям, містяться у оприлюдненому 03 квітня 2018 року рішенні Замовника (детальніше див. файл - Протокол-РТП_(МУДРИК)_03-04-2018.pdf за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c).
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для скасування рішення від «03» квітня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, у зв’язку з чим, вирішено відмовити Скаржнику у задоволені його вимог №UA-2018-03-07-002124-c.a4.
Завчасно вдячні за порозуміння.
З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ФОП Мудрик О.О. не задовільнила відповідь Замовника!
Номер:
1f72bcf9eeb24f59b535ae260315e31f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-002124-c.a3
Назва:
ФОП Мудрик О.О. не задовільнила відповідь Замовника!
Вимога:
Ви пишете одне й теж саме, а змістовної відповіді не надаєте. Яким чином ви могли прийняти рішення по другій вимозі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-07-002124-c.a2) і надати відповідь о 23:45? Усі звернення з приводу закупівель до Замовника Чернятинського коледжу ВНАУ розглядаються тенедрним комітетом. Ви (секретар тендерного комітету чи відповідальний за оприлюднення) одноосібно прийняли рішення щодо надання відповіді на вимогу Учасника? От і ще одне порушення!
Щодо відповіді, яку Ви надали о 23:45 на вимогу (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-07-002124-c.a2) без рішення тендерного комітету, то хочу наголосити ще раз, що повторювати текст не потрібно, а відповідати чітко по запитаному! Ваша безвідповідальність не має меж.
Я, ФОП Мудрик О.О. як учасник закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-07-002124-c) за предметом: код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція беручи участь у закупівлі витратив кошти на участь у закупівлі, готуючи тендерну пропозицію теж поніс матеріальні затрати, а також багато сил, і якщо я вважаю, що я як учасник виконав усі вимоги тендерної документації Замовника і надав змістовну і в повному обсязі тендерну документацію, але мене дискваліфікували, бо я Замовнику не підхожу, то це навпаки заохочує мене, як Учасника, який поніс матеріальну шкоду відстоювати свої права, в першу чергу у правоохоронних органах, а саме: в Управлінні захисту економіку Головного управління національної поліції у Вінницькій області, а далі в органах оскарження: Антимонопольному комітеті, Аудиторській службі, у разі потреби навіть в судді, адже безкарність тендерного комітету не має меж.
Відповідно до вимог частини 3 Стаття 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, що він і встановив, але ФОП Мудрик О.О. готував свою пропозицію в межах законодавства, тому вважаю, що порушення щодо Закупівлі за предметом:код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція ВІДСУТНІ.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, ЩО ВИ І ЗРОБИЛИ( у вас є і інші кваліфікаційні критерії). При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ви посилаєтесь на Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06. Цитую:"Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору." (наявність виконання аналогічного договору, одного договору). Теж саме написано у Законі України "Про публічні закупівлі", а саме:статті 16 Кваліфікаційні критерії "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (лише одного договору".
Законом про публічні закупівлі замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі ФОП Мудрик О.О.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації
учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги
до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасника ФОП Мудрик О.О., пов'язані з його участю у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-07-002124-c) за предметом: код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція), та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Навіть враховуючи прецедентні ситуації, які розглядає Антимонопольний комітет, який є органом оскарження, відповідно до Закону вимога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів кількома договорами, з наданням до договорів видаткових накладних/або актів прийому-передачі є дискримінаційною.
ФОП Мудрик О.О. вимагає скасувати рішення тендерного комітету №б/н від 03 квітня 2018 року та повернутись до періоду кваліфікації і визначити мене переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2018 02:33
Вирішення:
На Вимогу Скаржника, пояснюємо, що оскільки Вимога UA-2018-03-07-002124-c.a3 є аналогічною до раніше поданих Скаржником вимог №UA-2018-03-07-002124-c.a1 та №UA-2018-03-07-002124-c.a2, які вже були розглянуті по суті Замовником, то змістовна відповідь на зауваження скаржника та відповідні роз'яснення знаходяться в оприлюдненому 04 квітня 2018 року рішенні Замовника щодо розгляду вимог №UA-2018-03-07-002124-c.a1 (детальніше див. файл - Протокол-розгляд_вимог_(МУДРИК)_04-04-2018.pdf за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c).
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для скасування рішення від «03» квітня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, у зв’язку з чим, вирішено відмовити Скаржнику у задоволені його вимог №UA-2018-03-07-002124-c.a3.
Завчасно вдячні за порозуміння.
З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не погоджуюсь з наданою відповіддю Замовника!
Номер:
6a4323a3246a4b86a028f6bff692290c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-002124-c.a2
Назва:
Не погоджуюсь з наданою відповіддю Замовника!
Вимога:
ФОП Мудрик О.О. повідомляє про те, що тендерний комітет Чернятинського коледжу ВНАУ не задовільнив вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2018-03-07-002124-c.a1, від 03.04.18, 20:38).
Повідомляю, що ваші вимоги, відповідно до тендерної документації не відповідають нормам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закону). Незважаючи на порушення норм статті 16 Кваліфікаційні критерії, а саме: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (лише одного договору" ви і надалі продовжуєте порушувати законодавство.
Усі наведені аргументи порушення тендерного комітету наведені в попередній вимозі.
Ви пишете: "Вимога є нікчемною, тобто такою яка не має під собою правового підґрунтя, так як Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Скаржника, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, через порушення ним вимог / умов тендерної документації), у зв'язку з чим Скаржник зробив передчасні та хибні висновки про нібито “безпідставну дискваліфікацію учасника закупівлі ФОП Мудрика О.О.”.
Не погоджуюсь з тим, що вимога є нікчемною, і наголошую ще раз на порушенні вимог чинного законодавства. Ви не дотримуєтесь основних принципів Закону, а саме:" максимальна економія коштів державного бюджету; недискримінація учасників; я тут бачу лише корупційну схему, за якою Чернятинський коледж ВНАУ працює. Рішенням тендерного комітету відхиляються мінімальні цінові пропозиції, через видумані причини і визначаєте переможцем найдорожчого, про що свідчать закупівлі, які раніше проводились коледжом.
ФОП Мудрик О.О. вимагає перевірки дій Замовника на законність та прийняття відповідного рішення. Якщо ви вважаєте, що порушивши Закон, дискваліфікувавши мене, як учасника з мінімальною тендерною пропозицією (безпідставно) і вибравши найдорожчу тендерну пропозицію (як ви і завжди робите)і це залишиться таємницею, то ви помиляєтесь. У разі незадоволення моєї вимоги, маю намір оскаржувати ваші дії у органах оскарження, оскільки вважаю, що рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ФОП Мудрик О.О. безпідставне, крім того, навпаки з порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом.
Prozorro, створено не для того, щоб використовувати кошти нераціонально, а для максимальної економії і не для того, щоб вибирати переможця, того кого заманеться, а для конкуренції серед учасників (рівноцінної конкуренції), що беручи участь у процедурах оголошеними тендерним комітетом Чернятинського коледжу ВНАУ не можна сказати, що ви цих принципів дотримуєтесь.
Вимагаю скасування рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ФОП МУДРИК О.О. та поверненні на період кваліфікації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2018 19:02
Вирішення:
Тендерний комітет ознайомився з вимогою UA-2018-03-07-002124-c.a2, яка подана ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: "ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин)" [оголошення в ЦБД: UA-2018-03-07-002124-c ● 9ea248e1b8a34a36af2a341f54edbbcf] (надалі - Вимога) та повідомиляє, що дана Вимога є нікчемною, тобто такою яка не має під собою правового підґрунтя, так як Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Скаржника, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, через порушення ним вимог / умов тендерної документації), у зв'язку з чим Скаржник зробив передчасні та хибні висновки про нібито “безпідставну дискваліфікацію учасника закупівлі ФОП Мудрика О.О.”.
На Вимогу Скаржника, пояснюємо, що зміст кожного розділу тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги "ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин)" [оголошення в ЦБД: UA-2018-03-07-002124-c ● 9ea248e1b8a34a36af2a341f54edbbcf], (затвердженої рішенням тендерного комітету від «07» березня 2018 року (надалі - тендерна документація або ТД)) визначено замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” де чітко зазначено, що “замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі”.
Замовником самостійно визначено один з таких кваліфікаційних критеріїв, що передбачені статтею 16 Закону, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та указано у п. 9.1 Додатку №2 до тендерної документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленому критерію, а саме зазначено перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам:
Документи, що вимагається від учасника процедури закупівлі:
1). довідка в довільній формі, завірена підписом та печаткою Учасника, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням предметів договорів, замовників;
2) копії всіх аналогічних договорів, які були зазначені у довідці та одного з документів, до кожного з них, про їх виконання — видаткових накладних та/або актів.
Натомість, не зважаючи на дані вимоги, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не надав у складі його тендерної пропозиції копії видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару до договору №14 від 03 квітня 2017 року (детальніше див. за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c файл - Копії виконаних аналогічних договорів та акт прийому-передачі.pdf від 22 березня 2018 23:32), який був зазначений ним у наданій довідці №17-03-24 від 17 березня 2018 року, що містить інформацію про виконання даного аналогічного договору (детальніше див. за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c файл - Довідка щодо виконання аналогічних договорів.pdf від 22 березня 2018 23:32), чим порушив вимоги п. 9.1 Додатку №2 до ТД та умови п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Окрім цього, ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано пояснення щодо відсутності / ненадання у складі його тендерної пропозиції документів, які вимагалися тендерною документацією.
(Згідно абз. 5 Приміток до Додатку № 2 тендерної документації “Якщо учасник не подав у складі своєї тендерної пропозиції документи, які вимагаються тендерною документацією, то він повинен надати щодо цього письмове пояснення, яке надається у складі його тендерної пропозиції (у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та скріплене печаткою)”
Слід зазначити, що будь-які пояснення у складі тендерної пропозиції ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" щодо відсутності необхідних документів (зокрема копій видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару до договору №14 від 03 квітня 2017 року), або неможливості їх надання – відсутні,
- чим порушено вимоги п. 10.4 та абзацу 2 та/або абзацу 5 Приміток до Додатку № 2 до тендерної документації.
А отже, Замовником, відповідно до п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, було правомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для скасування рішення від «03» квітня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, у зв’язку з чим, вирішено відмовити Скаржнику у задоволені його вимог від №UA-2018-03-07-002124-c.a2.
Завчасно вдячні за порозуміння.
З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставна дискваліфікація учасника закупівлі ФОП Мудрика О.О.
Номер:
6d9c51d6cdbb4dddac66cbd3c3cf3f68
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-07-002124-c.a1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація учасника закупівлі ФОП Мудрика О.О.
Вимога:
Фізична особа-підприємець Мудрик Олег Олександрович, не погоджується з рішенням тендерного комітету №б/н від 03 квітня 2018 року, щодо дискваліфікації.
Підставою дискваліфікації мене, як учасника є: відсутність копії видаткових накладних/або/актів прийому-передачі товару відповідно до договору №14 від 03 квітня 2017 року, чим порушено вимогу пункту 9.1 Додатку №2 до тендерної документації, а також не надано пояснення чому такі документи не завантажені.
ФОП Мудрик О.О. вважає рішення тендерного комітету незаконним та безпідставним, оскільки, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: пункту 9.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати довідку в довільній формі, яка містить про виконання аналогічних договорів, що учасник ФОП Мудрик О.О. і виконав в повній мірі.
Пункт 9.1 додатку №2 тендерної документації має продовження, де зазначено, що до договорів має бути додана видаткова накладна/або/акт прийому-передачі товару.
Повідомляємо, що учасник не змушений надавати декілька аналогічних договорів, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" (далі Закон), а саме: пунктом 2 Статті 16 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зверніть увагу, що Закон дозволяє встановити лише один, або декілька кваліфікаційних критеріїв, що Замовник і зробив, і вказав "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Чому Замовник відхилив учасника, порушивши норми статті 16 Кваліфікаційні критерії?
Адже в Законі чітко вказано: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(лише одного договору". Повідомляю, що ФОП Мудрик О.О. діяв в межах законодавства, і надав лише один договір з актом прийому-передачі, а інший договір, який було показано, як аналогічний, Законом не забороняється надавати.
Рішення тендерного комітету є незаконним, що порушує принципи ЗУ "Про публічні закупівлі":
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ви порушули Статтю 11 Закону, а саме:Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Тендерний комітет або уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Рішення комітету зовсім не свідчать про максимальну економію чи неупередженість чи недискримінацію учасника.
Фізична особа-підприємець Мудрик Олег Олександрович не погоджується з дискваліфікацією та вимагає відхилення рішення тендерного комітету від 03.04.2018 року та повернення до періоду кваліфікації. У разі відмови, я як учасник змушений буду звертатись до органів оскарження та правоохоронних органів, в зв'язку з незаконними діями членів тендерного комітету, а також після аналізу усіх закупівель Замовника складається загальна картина з приводу його дій та з якою метою такі дискваліфікації відбуваються.
ТОМУ, Я ФОП МУДРИК О.О. НАПОЛЯГАЮ НА ВІДМІНІ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №Б/Н ВІД 03.04.2018 РОКУ, В ЗВ'ЯЗКУ З НЕПРАВОМІРНОЮ ВІДМОВОЮ, ПОРУШЕННЮ ПРИНЦИПІВ ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" ТА ПОВЕРНЕННІ ДО ПЕРІОДУ КВАЛІФІКАЦІЇ І ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА З МІНІМАЛЬНОЮ ТЕНДЕРНОЮ ПРОПОЗИЦІЄЮ, А ТАКОЖ З ПАКЕТОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-розгляд_вимог_(МУДРИК)_04-04-2018.pdf 04.04.2018 16:44
Дата подачі:
03.04.2018 20:38
Вирішення:
Тендерний комітет ознайомився з вимогою UA-2018-03-07-002124-c.a1 від 03 квітня 2018 20:38 «Безпідставна дискваліфікація учасника закупівлі ФОП Мудрика О.О.», яка подана ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Скаржник) щодо процедури закупівлі – відкриті торги: "ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин)" [оголошення в ЦБД: UA-2018-03-07-002124-c ● 9ea248e1b8a34a36af2a341f54edbbcf] (надалі - Вимога) та повідомиляє, що дана Вимога є нікчемною, тобто такою яка не має під собою правового підґрунтя, так як Скаржник не розуміє суті самих вимог чинного законодавства та вимог зазначених Замовником у тендерній документації (наглядним прикладом чого є відхилена тендерна пропозиція Скаржника, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, через порушення ним вимог / умов тендерної документації), у зв'язку з чим Скаржник зробив передчасні та хибні висновки про нібито “безпідставну дискваліфікацію учасника закупівлі ФОП Мудрика О.О.”.
На Вимогу Скаржника, пояснюємо, що зміст кожного розділу тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги "ДК 021:2015 – 24450000-3. Агрохімічна продукція (Засоби захисту рослин)" [оголошення в ЦБД: UA-2018-03-07-002124-c ● 9ea248e1b8a34a36af2a341f54edbbcf], (затвердженої рішенням тендерного комітету від «07» березня 2018 року (надалі - тендерна документація або ТД)) визначено замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації” де чітко зазначено, що “замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі”.
Замовником самостійно визначено один з таких кваліфікаційних критеріїв, що передбачені статтею 16 Закону, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та указано у п. 9.1 Додатку №2 до тендерної документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленому критерію, а саме зазначено перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам:
Документи, що вимагається від учасника процедури закупівлі:
1). довідка в довільній формі, завірена підписом та печаткою Учасника, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням предметів договорів, замовників;
2) копії всіх аналогічних договорів, які були зазначені у довідці та одного з документів, до кожного з них, про їх виконання — видаткових накладних та/або актів.
Натомість, не зважаючи на дані вимоги, ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не надав у складі його тендерної пропозиції копії видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару до договору №14 від 03 квітня 2017 року (детальніше див. за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c файл - Копії виконаних аналогічних договорів та акт прийому-передачі.pdf від 22 березня 2018 23:32), який був зазначений ним у наданій довідці №17-03-24 від 17 березня 2018 року, що містить інформацію про виконання даного аналогічного договору (детальніше див. за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002124-c файл - Довідка щодо виконання аналогічних договорів.pdf від 22 березня 2018 23:32), чим порушив вимоги п. 9.1 Додатку №2 до ТД та умови п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Окрім цього, ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано пояснення щодо відсутності / ненадання у складі його тендерної пропозиції документів, які вимагалися тендерною документацією.
(Згідно абз. 5 Приміток до Додатку № 2 тендерної документації “Якщо учасник не подав у складі своєї тендерної пропозиції документи, які вимагаються тендерною документацією, то він повинен надати щодо цього письмове пояснення, яке надається у складі його тендерної пропозиції (у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та скріплене печаткою)”
Слід зазначити, що будь-які пояснення у складі тендерної пропозиції ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" щодо відсутності необхідних документів (зокрема копій видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару до договору №14 від 03 квітня 2017 року), або неможливості їх надання – відсутні,
- чим порушено вимоги п. 10.4 та абзацу 2 та/або абзацу 5 Приміток до Додатку № 2 до тендерної документації.
А отже, Замовником, відповідно до п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, було правомірно відхилено тендерну пропозицію ФОП "МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для скасування рішення від «03» квітня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП МУДРИК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, у зв’язку з чим, вирішено відмовити Скаржнику у задоволені його вимог від 03 квітня 2018 №UA-2018-03-07-002124-c.a1.
Сканована копія протоколу щодо розгляду вимог №UA-2018-03-07-002124-c.a1 додається.
Завчасно вдячні за порозуміння.
З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено