-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги санаторно-курортного лікування для інвалідів
Завершена
44 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 98.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 98.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2016 11:23 - 29.08.2016 10:00
Скарга
Залишено без розгляду
скасувати рішення про визначення переможця, затверджене протоколом засідання тендерного комітету Управління соціального захисту населення Павлоградської РДА № 5 від 07.08.2016 р,
Номер:
d87cce8f89e346a5818645e2bb4440d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-23-000253-c.b4
Назва:
скасувати рішення про визначення переможця, затверджене протоколом засідання тендерного комітету Управління соціального захисту населення Павлоградської РДА № 5 від 07.08.2016 р,
Скарга:
Вимога про усунення порушення
23 cерпня 2016 року ГП "УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" оголосило закупівлю «ПОСЛУГИ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ ДЛЯ ІНВАЛІДІВ», 3 ЛОТИ, ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-23-000253-c. В результаті 08.09.2016 року переможцями процедури закупівлі по лотах 1,2,3 визначено згідно рішення Замовника № 5 від 07.08.2016 р:
ЛОТ 1. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 10`508.00 грн. (приблизно 145,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 2. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 7`827.00 грн (приблизно 144,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я", ціна акцептованої пропозиції 5`301.00 грн (147,25 грн. коштує ліжко/день).
Така цінова політика диктується учасниками допорогових закупівель (Міжгосподарський санаторій «Токарі» ПП «Курорти Приазов’я»), діяльність яких, на нашу думку, спрямована на встановлення демпінгових цін на послуги санаторно-курортного лікування за рахунок погіршення якості послуг, а не їх реального здешевлення. Такі демпінгові ціни не призводять до економії бюджетних коштів, а провокують погіршення умов лікування для такої соціально незахищеної категорії громадян, як інваліди.
Обставини, що це доводять, наводяться нижче.
Так, згідно з умовами закупівлі, яку проводить Замовник, до вартості путівки включаються послуги з проживання, харчування, діагностики на санаторному етапі та надання лікувальних процедур протягом 18 календарних днів. Головний розпорядник бюджетних коштів, яким є Мінсоцполітики, при складанні та затвердженні паспорту бюджетної програми КПКВ ДБ 2501470, розрахував, що вартість 1 ліжко-дня прибування інваліда у санаторно-курортному закладі складає 270,0–275,0 грн. Такий розрахунок включає послуги з проживання, які відповідають вимогам санітарного законодавства і специфічним вимогам, пов’язаним з особливостями віку та фізичного стану інваліда, послуги з лікування та діагностики, обсяг та види яких визначені наказом МОЗ України №56 від 06.02.2008, послуги з харчування, мінімальна денна норма якого визначена постановою Кабінету Міністрів України №324 від 13.03.2002, а також експлуатаційні витрати, витрати на заробітну плату працівників, комунальні послуги, пов’язані з наданням цих послуг, податки, збори та прибуток санаторію. Саме такий комплекс послуг визначає обсяг послуг санаторно-курортного лікування, які закуповує замовник.
Розрахункова вартість ліжко-дня на рівні 270,0-275,0 грн., визначена розпорядником коштів, передбачає саме мінімальний набір послуг, який дозволить забезпечити якісне санаторно-курортне лікування. Отож, здешевлення путівки та економія бюджетних коштів може забезпечуватися лише за рахунок зменшення прибутку санаторія, що складає 10-15% від вартості путівки. Здешевлення путівки понад 15% тягне за собою зниження якості санаторно-курортного лікування, а саме: недотримання норми харчування, включення в меню продуктів низької якості, недоотримання інвалідами лікувальних процедур та незабезпечення належних умов проживання.
В протилежному випадку в 2015 році Фонд соціального захисту інвалідів, який був виконавцем цієї бюджетної програми, закупив путівки за завищеною вартістю. Якби такий факт мав місце, то неодмінно був встановлений органами державного фінансового контролю. Проте, такого не відбулося. Тому правомірно при визначенні розрахункової вартості ліжко-дня на 2016 рік були взяті фактичні ціни 2015 року. Окрім того, паспорт бюджетної програми погоджено з Міністерством фінансів України, який перевірив правильність виконаних розрахунків, що засвідчив підписом відповідальної посадової особи.
Враховуючи рівень індексу споживчих цін по відношенню до 2015 року, зниження вартості путівки проводиться за рахунок зниження якості послуг.
Відповідальність за проведення закупівлі та придбання за рахунок державних коштів послуг, якість яких повинна відповідати вимогам законодавства, покладається на посадових осіб замовника, які несуть персональну відповідальність за прийняті рішення згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Додатковим аргументом, який доводить неможливість забезпечення послуг належної якості за ціною, меншою від 200,0-230,0 грн. є те, що за даними Держкомстату щодо середніх споживчих цін на продукти харчування тільки мінімальний денний набір продуктів харчування, який санаторій зобов’язаний видати протягом 18 днів оздоровлення, коштує приблизно 100,0 грн. на день. І це без врахування експлуатаційних витрат, пов’язаних з приготування їжі (заробітна плата працівників, нарахування на заробітну плату, комунальні послуги, послуги доставки, податки та збори).
Окрім того, заклад несе витрати, пов’язані з забезпеченням цілодобового перебування осіб у санаторно-курортному закладі протягом встановленого строку санаторно-курортного лікування з дотриманням норм Держсанепідслужби, зокрема витрати на лікування та діагностику, оплату комунальних послуг, оплату праці кваліфікованих працівників, підтримання у належному стані матеріально-технічної бази, оплату праці працівників, безпосередньо не пов’язаних з надання послуг (адміністративний, господарський персонал, тощо). Наприклад, клінічними протоколами санаторно-курортного лікування (наказ МОЗ України №56 від 06.02.2008) передбачається серед інших процедур виконання бальнеологічних процедур таких як ванни (хоча б одного виду), причому 8-10 процедур на курс. Для її виконання використовуються витратні матеріали залежно від виду призначеної ванни, а також 250-400 літрів води, які потребують витрат. І це не враховуючи інших процедур, які зобов’язаний забезпечити заклад згідно із протоколами санаторно-курортного лікування. Що доводить не фактичну економію бюджетних коштів, а погіршення якості послуг.
Зважаючи на те, що для цієї закупівлі використовуються кошти бюджетної соціальної програми, інформація про умови закупівлі та якісні показники придбаних послуг санаторно-курортного-лікування може бути перевірена органами державного фінансового контролю, за зверненням зацікавлених осіб, до компетенції яких належить перевірка раціональності та ефективності використання бюджетних коштів та притягнення винних осіб до відповідальності.
Враховуючи вищенаведене, а також неможливість забезпечити надання якісних послуг санаторно-курортного лікування, просимо:
1. скасувати рішення про визначення переможця, затверджене протоколом засідання тендерного комітету Управління соціального захисту населення Павлоградської РДА № 5 від 07.08.2016 р,
2. врахувати вищевикладену інформацію при оцінці тендерних пропозицій інших учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
reviewers
- UA-2016-08-23-000253-c.b4.pdf 23.09.2016 10:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2016 09:57
Вирішення:
Аргументи щодо обрання управлінням соціального захисту населення Павлоградської райдержадміністрації переможця в допорогових закупівлях путівок санаторно-курортного лікування були викладені в протоколі засідання тендерного комітету від 09.09.2016 № 6. Рішення щодо обрання переможців залишається незмінним.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.09.2016 10:21
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
1fd97539e22448a18c8daf3689b5d9e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-23-000253-c.b1
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника щодо порушень в сфері здійснення
державних закупівель
23 cерпня 2016 року ГП "УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" оголосило закупівлю «ПОСЛУГИ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ ДЛЯ ІНВАЛІДІВ», 3 ЛОТИ, ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-23-000253-c.
В результаті 08.09.2016 року переможцями процедури закупівлі по лотах 1,2,3 визначено згідно рішення Замовника № 5 від 07.08.2016 р:
ЛОТ 1. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 10`508.00 грн. (приблизно 145,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 2. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 7`827.00 грн (приблизно 144,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я", ціна акцептованої пропозиції 5`301.00 грн (147,25 грн. коштує ліжко/день).
Однак, пропозиції переможців по лотах 1,2,3 не відповідають вимогам замовника та чинного законодавства України.
Ціни за якими планується лікування інвалідів є надто низькими, послуги надаватимуться за економічно необґрунтованими тарифами.
Санаторії фактично не зможуть надати якісні послуги проживання, харчування, лікування в повному обсязі, що в результаті спричинить погане лікування осіб з інвалідністю.
Щодо харчування:
Заклад лікування має забезпечити збалансоване харчування осіб, що потребують лікування, дотримуючись норм харчування, вимог щодо якості та безпеки продукції, які визначені чинним законодавством України.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» від 13 березня 2002 року №324 та змін до Постанови «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324» від 8 серпня 2016 р. № 499 визначено натуральні добові норми харчування громадян, які відпочивають у санаторіях сфери управління Мінсоцполітики, для інвалідів зокрема.
Калькуляція по наданню послуг харчування, а саме кошик продуктів не може коштувати менше 80,00 грн. за 1 ліжко/день.
Тому, вартість путівок для інвалідів не відповідає нормативам законодавства.
Харчування інвалідів з таким розрахунком буде незбалансованим за нормами.
Щодо лікування:
Учасники не зможуть надати необхідні послуги з санаторно-курортного лікування згідно переліку процедур, що потребують інваліди. Таке лікування буде неякісним та неефективним, що ставить під загрозу здоров’я та життя громадян.
Діагностика та відновлювальне лікування повинні надаватися відповідно до розроблених та затверджених стандартів (клінічних протоколів) відновлювального лікування.
У відповідності до статті 5 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» охорона здоров'я - загальний обов'язок суспільства та держави
Державні, громадські або інші органи, підприємства, установи, організації, посадові особи та громадяни зобов'язані забезпечити пріоритетність охорони здоров'я у власній діяльності, не завдавати шкоди здоров'ю населення і окремих осіб, у межах своєї компетенції надавати допомогу хворим, інвалідам та потерпілим від нещасних випадків, сприяти працівникам органів і закладів охорони здоров'я в їх діяльності, а також виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством про охорону здоров'я.
Стаття 8 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»
У разі порушення законних прав і інтересів громадян у сфері охорони здоров'я відповідні державні, громадські або інші органи, підприємства, установи та організації, їх посадові особи і громадяни зобов'язані вжити заходів щодо поновлення порушених прав, захисту законних інтересів та відшкодування заподіяної шкоди.
Стаття 68 того ж Закону: Медико-санітарне забезпечення відпочинку
Власники та керівники будинків відпочинку, пансіонатів, туристських баз, інших підприємств, установ і організацій, діяльність яких пов'язана з організацією відпочинку населення, зобов'язані створити здорові і безпечні умови для відпочинку, фізкультурно-оздоровчих занять, додержувати законодавства про охорону здоров'я і санітарно-гігієнічних норм, забезпечити можливість надання особам, які відпочивають, необхідної медичної допомоги.
Стаття 80 того ж Закону -Відповідальність за порушення законодавства про охорону здоров'я
Особи, винні у порушенні законодавства про охорону здоров'я, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законодавством.
Щодо проживання:
Крім харчування, лікування санаторії мають надати якісні послуги проживання.
Тепловий і температурний режим в номерах та корпусах повинен підтримуватися відповідно до норм СЕС.
Усі номери, які пропонуються на торги, повинні бути забезпечені цілодобовим водопостачанням холодною та гарячою водою, забезпеченні освітленням.
Враховуючи тарифи на комунальні послуги, які з кожним днем зростають, санаторії не зможуть надати послуги комфортного проживання для осіб які цього потребують.
Стаття 20 ЗУ «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» презумує
основні засади фінансового забезпечення надання державних соціальних гарантій
Частина 1 Надання державних соціальних гарантій здійснюється за рахунок бюджетів усіх рівнів, коштів підприємств, установ і організацій та соціальних фондів на засадах адресності та цільового використання.
Отже, грошові кошти виділені з державного бюджету повинні бути використанні розпорядниками державних коштів саме з метою ефективного та якісного лікування інвалідів з дотриманням законодавства про соціальний захист інвалідів.
У зв’язку з викладеними фактами, враховуючи, що здоров’я та життя інвалідів є важливою соціальною цінністю, керуючись чинним законодавством України,
просимо Замовника - ГП "УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ":
1.) усунути порушення що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати рішення Замовника про визначення Переможця №5 від 07.08.2016 р.
3.) розглянути наступні подані пропозиції учасників;
4.) визначити Переможця закупівлі з переліку учасників, чиї пропозиції відповідають вимогам Замовника та чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 253-с неякісні послуги.pdf 08.09.2016 17:49
- .docx UA-2016-08-23-000253-c.b1.pdf 22.09.2016 22:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2016 17:50
Вирішення:
Розгляд скарги від 09.09.2016 року
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2016 22:50
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
f00c47ad298a44a1846a0031d9bde998
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-23-000253-c.c2
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника щодо порушень в сфері здійснення
державних закупівель
23 cерпня 2016 року ГП "УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" оголосило закупівлю «ПОСЛУГИ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ ДЛЯ ІНВАЛІДІВ», 3 ЛОТИ, ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-23-000253-c.
В результаті 08.09.2016 року переможцями процедури закупівлі по лотах 1,2,3 визначено згідно рішення Замовника № 5 від 07.08.2016 р:
ЛОТ 1. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 10`508.00 грн. (приблизно 145,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 2. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 7`827.00 грн (приблизно 144,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я", ціна акцептованої пропозиції 5`301.00 грн (147,25 грн. коштує ліжко/день).
Однак, пропозиції переможців по лотах 1,2,3 не відповідають вимогам замовника та чинного законодавства України.
Ціни за якими планується лікування інвалідів є надто низькими, послуги надаватимуться за економічно необґрунтованими тарифами.
Санаторії фактично не зможуть надати якісні послуги проживання, харчування, лікування в повному обсязі, що в результаті спричинить погане лікування осіб з інвалідністю.
Щодо харчування:
Заклад лікування має забезпечити збалансоване харчування осіб, що потребують лікування, дотримуючись норм харчування, вимог щодо якості та безпеки продукції, які визначені чинним законодавством України.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» від 13 березня 2002 року №324 та змін до Постанови «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324» від 8 серпня 2016 р. № 499 визначено натуральні добові норми харчування громадян, які відпочивають у санаторіях сфери управління Мінсоцполітики, для інвалідів зокрема.
Калькуляція по наданню послуг харчування, а саме кошик продуктів не може коштувати менше 80,00 грн. за 1 ліжко/день.
Тому, вартість путівок для інвалідів не відповідає нормативам законодавства.
Харчування інвалідів з таким розрахунком буде незбалансованим за нормами.
Щодо лікування:
Учасники не зможуть надати необхідні послуги з санаторно-курортного лікування згідно переліку процедур, що потребують інваліди. Таке лікування буде неякісним та неефективним, що ставить під загрозу здоров’я та життя громадян.
Діагностика та відновлювальне лікування повинні надаватися відповідно до розроблених та затверджених стандартів (клінічних протоколів) відновлювального лікування.
У відповідності до статті 5 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» охорона здоров'я - загальний обов'язок суспільства та держави
Державні, громадські або інші органи, підприємства, установи, організації, посадові особи та громадяни зобов'язані забезпечити пріоритетність охорони здоров'я у власній діяльності, не завдавати шкоди здоров'ю населення і окремих осіб, у межах своєї компетенції надавати допомогу хворим, інвалідам та потерпілим від нещасних випадків, сприяти працівникам органів і закладів охорони здоров'я в їх діяльності, а також виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством про охорону здоров'я.
Стаття 8 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»
У разі порушення законних прав і інтересів громадян у сфері охорони здоров'я відповідні державні, громадські або інші органи, підприємства, установи та організації, їх посадові особи і громадяни зобов'язані вжити заходів щодо поновлення порушених прав, захисту законних інтересів та відшкодування заподіяної шкоди.
Стаття 68 того ж Закону: Медико-санітарне забезпечення відпочинку
Власники та керівники будинків відпочинку, пансіонатів, туристських баз, інших підприємств, установ і організацій, діяльність яких пов'язана з організацією відпочинку населення, зобов'язані створити здорові і безпечні умови для відпочинку, фізкультурно-оздоровчих занять, додержувати законодавства про охорону здоров'я і санітарно-гігієнічних норм, забезпечити можливість надання особам, які відпочивають, необхідної медичної допомоги.
Стаття 80 того ж Закону -Відповідальність за порушення законодавства про охорону здоров'я
Особи, винні у порушенні законодавства про охорону здоров'я, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законодавством.
Щодо проживання:
Крім харчування, лікування санаторії мають надати якісні послуги проживання.
Тепловий і температурний режим в номерах та корпусах повинен підтримуватися відповідно до норм СЕС.
Усі номери, які пропонуються на торги, повинні бути забезпечені цілодобовим водопостачанням холодною та гарячою водою, забезпеченні освітленням.
Враховуючи тарифи на комунальні послуги, які з кожним днем зростають, санаторії не зможуть надати послуги комфортного проживання для осіб які цього потребують.
Стаття 20 ЗУ «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» презумує
основні засади фінансового забезпечення надання державних соціальних гарантій
Частина 1 Надання державних соціальних гарантій здійснюється за рахунок бюджетів усіх рівнів, коштів підприємств, установ і організацій та соціальних фондів на засадах адресності та цільового використання.
Отже, грошові кошти виділені з державного бюджету повинні бути використанні розпорядниками державних коштів саме з метою ефективного та якісного лікування інвалідів з дотриманням законодавства про соціальний захист інвалідів.
У зв’язку з викладеними фактами, враховуючи, що здоров’я та життя інвалідів є важливою соціальною цінністю, керуючись чинним законодавством України,
просимо Замовника - ГП "УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ":
1.) усунути порушення що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати рішення Замовника про визначення Переможця №5 від 07.08.2016 р.
3.) розглянути наступні подані пропозиції учасників;
4.) визначити Переможця закупівлі з переліку учасників, чиї пропозиції відповідають вимогам Замовника та чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 253-с неякісні послуги.pdf 08.09.2016 17:50
- UA-2016-08-23-000253-c.c2.pdf 22.09.2016 19:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2016 17:51
Вирішення:
Розгляд скарги від 09.09.2016 року
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.09.2016 19:39
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
755f3634fbee48e69e96846e1c79725c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-23-000253-c.b3
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника щодо порушень в сфері здійснення
державних закупівель
23 cерпня 2016 року ГП "УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" оголосило закупівлю «ПОСЛУГИ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО ЛІКУВАННЯ ДЛЯ ІНВАЛІДІВ», 3 ЛОТИ, ідентифікатор закупівлі UA-2016-08-23-000253-c.
В результаті 08.09.2016 року переможцями процедури закупівлі по лотах 1,2,3 визначено згідно рішення Замовника № 5 від 07.08.2016 р:
ЛОТ 1. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 10`508.00 грн. (приблизно 145,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 2. Міжгосподарський санаторій "Токарі", ціна акцептованої пропозиції 7`827.00 грн (приблизно 144,94 грн. коштує ліжко/день);
ЛОТ 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КУРОРТИ ПРИАЗОВ'Я", ціна акцептованої пропозиції 5`301.00 грн (147,25 грн. коштує ліжко/день).
Однак, пропозиції переможців по лотах 1,2,3 не відповідають вимогам замовника та чинного законодавства України.
Ціни за якими планується лікування інвалідів є надто низькими, послуги надаватимуться за економічно необґрунтованими тарифами.
Санаторії фактично не зможуть надати якісні послуги проживання, харчування, лікування в повному обсязі, що в результаті спричинить погане лікування осіб з інвалідністю.
Щодо харчування:
Заклад лікування має забезпечити збалансоване харчування осіб, що потребують лікування, дотримуючись норм харчування, вимог щодо якості та безпеки продукції, які визначені чинним законодавством України.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики» від 13 березня 2002 року №324 та змін до Постанови «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324» від 8 серпня 2016 р. № 499 визначено натуральні добові норми харчування громадян, які відпочивають у санаторіях сфери управління Мінсоцполітики, для інвалідів зокрема.
Калькуляція по наданню послуг харчування, а саме кошик продуктів не може коштувати менше 80,00 грн. за 1 ліжко/день.
Тому, вартість путівок для інвалідів не відповідає нормативам законодавства.
Харчування інвалідів з таким розрахунком буде незбалансованим за нормами.
Щодо лікування:
Учасники не зможуть надати необхідні послуги з санаторно-курортного лікування згідно переліку процедур, що потребують інваліди. Таке лікування буде неякісним та неефективним, що ставить під загрозу здоров’я та життя громадян.
Діагностика та відновлювальне лікування повинні надаватися відповідно до розроблених та затверджених стандартів (клінічних протоколів) відновлювального лікування.
У відповідності до статті 5 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» охорона здоров'я - загальний обов'язок суспільства та держави
Державні, громадські або інші органи, підприємства, установи, організації, посадові особи та громадяни зобов'язані забезпечити пріоритетність охорони здоров'я у власній діяльності, не завдавати шкоди здоров'ю населення і окремих осіб, у межах своєї компетенції надавати допомогу хворим, інвалідам та потерпілим від нещасних випадків, сприяти працівникам органів і закладів охорони здоров'я в їх діяльності, а також виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством про охорону здоров'я.
Стаття 8 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»
У разі порушення законних прав і інтересів громадян у сфері охорони здоров'я відповідні державні, громадські або інші органи, підприємства, установи та організації, їх посадові особи і громадяни зобов'язані вжити заходів щодо поновлення порушених прав, захисту законних інтересів та відшкодування заподіяної шкоди.
Стаття 68 того ж Закону: Медико-санітарне забезпечення відпочинку
Власники та керівники будинків відпочинку, пансіонатів, туристських баз, інших підприємств, установ і організацій, діяльність яких пов'язана з організацією відпочинку населення, зобов'язані створити здорові і безпечні умови для відпочинку, фізкультурно-оздоровчих занять, додержувати законодавства про охорону здоров'я і санітарно-гігієнічних норм, забезпечити можливість надання особам, які відпочивають, необхідної медичної допомоги.
Стаття 80 того ж Закону -Відповідальність за порушення законодавства про охорону здоров'я
Особи, винні у порушенні законодавства про охорону здоров'я, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законодавством.
Щодо проживання:
Крім харчування, лікування санаторії мають надати якісні послуги проживання.
Тепловий і температурний режим в номерах та корпусах повинен підтримуватися відповідно до норм СЕС.
Усі номери, які пропонуються на торги, повинні бути забезпечені цілодобовим водопостачанням холодною та гарячою водою, забезпеченні освітленням.
Враховуючи тарифи на комунальні послуги, які з кожним днем зростають, санаторії не зможуть надати послуги комфортного проживання для осіб які цього потребують.
Стаття 20 ЗУ «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» презумує
основні засади фінансового забезпечення надання державних соціальних гарантій
Частина 1 Надання державних соціальних гарантій здійснюється за рахунок бюджетів усіх рівнів, коштів підприємств, установ і організацій та соціальних фондів на засадах адресності та цільового використання.
Отже, грошові кошти виділені з державного бюджету повинні бути використанні розпорядниками державних коштів саме з метою ефективного та якісного лікування інвалідів з дотриманням законодавства про соціальний захист інвалідів.
У зв’язку з викладеними фактами, враховуючи, що здоров’я та життя інвалідів є важливою соціальною цінністю, керуючись чинним законодавством України,
просимо Замовника - ГП "УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ":
1.) усунути порушення що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати рішення Замовника про визначення Переможця №5 від 07.08.2016 р.
3.) розглянути наступні подані пропозиції учасників;
4.) визначити Переможця закупівлі з переліку учасників, чиї пропозиції відповідають вимогам Замовника та чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 253-с неякісні послуги.pdf 08.09.2016 17:51
- DBR_UA-2016-08-23-000253-c.b3.pdf 21.09.2016 12:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2016 17:52
Вирішення:
Розгляд скарги від 09.09.2016 року
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.09.2016 12:30
Задовільнена:
Ні