-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 03410000-7 - Деревина (паливні брикети)
Завершена
789 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 897.50 UAH
мін. крок: 1% або 7 897.50 UAH
Період оскарження:
29.08.2023 19:13 - 03.09.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга що стосується незаконний вимог Замовника
Номер:
ae330801a614413498f5d63c13787168
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-012221-a.c5
Назва:
Скарга що стосується незаконний вимог Замовника
Скарга:
Скарга що стосується незаконний вимог Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.09.2023 22:21
- рішення від 05.09.2023 № 14037.pdf 05.09.2023 20:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2023 22:22
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.09.2023 20:06
Вимога
Відхилено
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Номер:
700bd65b3f5649afa553451900e71e90
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-012221-a.b4
Назва:
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Вимога:
Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник купує ПАЛИВНІ БРИКЕТИ ЯКІ БУДУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИСЯ В ЯКОСТІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА ДЛЯ ОПАЛЕННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЗАМОВНИКА.
В Документації міститься наступна вимога щодо надання: Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
Інформація щодо наявності автотранспорту для здійснення доставки товару.
Учасник повинен надати:
- документи, що підтверджують наявність власного автотранспорту для здійснення доставки товару;
або
- лист від суб’єкту господарювання який буде здійснювати перевезення щодо можливості учасником використовувати транспортні засоби суб’єкту господарювання протягом строку постачання предмету закупівлі (у листі повинні бути зазначені реєстраційні номери транспортних засобів, дата, номер договору на підставі якого будуть використовуватись транспортні засоби).
Інформація щодо наявності автотранспорту для здійснення доставки товару має підтверджувати можливість виконати учасником вимоги, що встановлені учасником у додатку 3 до тендерної документації.
Просимо внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї зазначені вимоги та привести її положення у відповідність до положень Особливостей (Пунктом 29 Особливостей встановлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2023 21:01
Вирішення:
Предмет закупівлі визначено згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "від 15.04.2020 № 708 " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783, згідно з п. 3 якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вищезазначеного до коду ДК 021:2015:03410000-7: Деревина належить код 03413000-8 — Паливна деревина та код 03419100-1 - Вироби з лісоматеріалів, що повністю відповідає предмету закупівлі. Тверде паливо є іншим предметом закупівлі та класифікується за Єдиним закупівельним словником за кодом 09110000-3 - Тверде паливо. Враховуючи вищенаведене, Замовником правомірно визначено кваліфікаційні критерії та їх документальне підтвердження. Таким чином, вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДСТУ 8358:2015
Номер:
d0eb5c004ec84c4aa615c055471d2efc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-012221-a.b3
Назва:
ДСТУ 8358:2015
Вимога:
Абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник купує ПАЛИВНІ БРИКЕТИ ЯКІ БУДУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИСЯ В ЯКОСТІ ТВЕРДОГО ПАЛИВА ДЛЯ ОПАЛЕННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЗАМОВНИКА.
Для паливних брикетів з деревини діє ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». У ДСТУ 8358:2015 відсутні вимоги щодо надання наступних документів:
- Лист Виробника (або Учасника, якщо Учасник є виробником Товару) в якому зокрема зазначається:
- Адреса виробництва;
- Підтвердження готовності постачання Товару Учаснику в кількості та в строки, які передбачені цією тендерною документацією, з зазначенням якісних характеристик Товару;
- Сканована копія протоколу випробувань, що підтверджує якість та показники запропонованого товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством;
- Сканова копія сертифікату відповідності на запропонований товар, що є предметом закупівлі.
Просимо внести відповідні зміни до Документації і виключити з неї зазначені вище вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2023 20:58
Вирішення:
Предмет закупівлі визначено згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "від 15.04.2020 № 708 " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783, згідно з п. 3 якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вищезазначеного до коду ДК 021:2015:03410000-7: Деревина належить код 03413000-8 — Паливна деревина та код 03419100-1 - Вироби з лісоматеріалів, що повністю відповідає предмету закупівлі. Тверде паливо є іншим предметом закупівлі та класифікується за Єдиним закупівельним словником за кодом 09110000-3 - Тверде паливо. Враховуючи вищенаведене, Замовником правомірно встановлено перелік документів щодо підтвердження технічних та якісних показників запропонованого учасниками товару. Таким чином, вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
9ffded3420624014a3bcadc8939e9b4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-012221-a.b2
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Вимога Документації: Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору, а також документ, що підтверджує оплату за наданим договором.
Просимо роз'яснити як бути тим учасникам, які мають відповідний аналогічний договір, але оплату за поставлений товар ще отримали (згідно умов договору покупець має відстрочку на оплату товару).
Просимо виключити з Документації дискримінаційну вимогу щодо надання документу, що підтверджує оплату за наданим договором.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2023 20:59
Вирішення:
Замовник вимагає виконаний у повному обсязі з обох Сторін договору аналогічний договір.Тільки у такому випадку договір вважається виконаним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Банківська гарантія
Номер:
e3670263e7ec4ba7af42982a09c1000b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-012221-a.b1
Назва:
Банківська гарантія
Вимога:
У Документації зазначається, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 105 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Просимо роз'яснити робочі дні треба рахувати згідно графіку роботи учасника торгів чи Замовника? Якщо мається на увазі 105 робочих днів згідно графіку роботи Замовника, то просимо Замовника чітко вказати на яку саме дату випадає 105 робочий день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі ДД.ММ.2023. Просимо Вас не цитувати чинне законодавство про працю, а чітко вказати на яку саме дату випадає 105 робочий день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі ДД.ММ.2023.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2023 20:53
Вирішення:
Замовником будуть внесені відповідні уточнення в тендерну документацію в частині визначення строку дії у календарних днях з метою однакового тлумачення вказаного строку всіма учасниками торгів
Статус вимоги:
Задоволено