• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вendamustine; Rituximab; Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.; Zoledronic acid; Bortezomib

Завершена

10 057 178.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 285.89 UAH
Період оскарження: 29.08.2023 18:02 - 03.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на виокремлення в окремий лот ексклюзивної позиції

Номер: 60443a8ed69746b08b6908e4c25f88de
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-29-012062-a.b2
Назва: Вимога на виокремлення в окремий лот ексклюзивної позиції
Вимога:
Виокремлення в окремий лот позиції БОРТЕЗОВІСТА, як ексклюзивної.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ознайомившись з Вашою вимогою UA-2023-08-29-012062-a.b2 стосовно процедури закупівлі UA-2023-08-29-012062-a, яка надійшла 02.09.2023, повідомляємо наступне: Відповідно до роз’яснень Міністерства економіки України у відповідь на запит № 351/2017 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=93de54a6-d99b-4937-8f98-b67dd814fd9b&lang=uk-UA), де регулятор чітко зазначає: «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів», у нашому випадку перелік визначений за місцем поставки лікарських засобів. Зовсім не зрозуміло, чому у Учасника торгів з такою багаторічною історією участі у торгах виникають питання щодо «ексклюзивності» позиції №5 Бортезоміб 2,5 мг ін’єкції (порошок/ ліофілізат для приготування розчину для ін'єкцій) у флаконі, а також визначення закупівлі у вигляді списку препаратів. Ви неодноразово приймали участь у торгах, та навіть зовсім нещодавно перемагали у закупівлях, де був перелік лікарських засобів, один із яких є вищезазначений препарат, а саме: закупівля UA-2023-07-26-007626-a. Пропонуємо Вам взяти участь у вищезазначеній закупівлі на загальних підставах відповідно до тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови №1178.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на виключення гарантійних листів з тендерної документації Замовника.

Номер: 59b3d7ae5f0a4ba7862799861767d5ef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-29-012062-a.a1
Назва: Вимога на виключення гарантійних листів з тендерної документації Замовника.
Вимога:
Виключення гарантійних листів в тендерній документації.
Вирішення: Шановний Учасник торгів. Висловлюємо Вам свою повагу! Уважно та всебічно опрацювавши ваше звернення UA-2023-08-29-012062-a.a1 стосовно процедури закупівлі UA-2023-08-29-012062-a (далі – Звернення), повідомляємо наступне: У Зверненні Ви, посилаючись на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних (державних) закупівель (надалі – Колегія) №9702-р/пк-пз від 19.09.2018 дійшли висновку про начебто протиправність та дискримінаційність вимоги, зазначеної у п. 6 таблиці «Загальні вимоги» Додатку 3 до тендерної документації, оприлюдненої тендерним комітетом Департаменту охорони здоров’я Дніпропетровської обласної військової адміністрації (далі – Замовник) на проведення відкритих торгів з особливостями згідно оголошення, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2023-08-29-012062-a (далі – Закупівля), а саме: «Можливість поставки товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. У разі надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів) додатково надається авторизаційний лист від виробника чи заявника держаної реєстрації» (далі – Вимога). Проте, висновки про начебто протиправність та дискримінаційність Вимоги не відповідають дійсності, адже: По-перше, зазначення Вимоги у тендерній документації Закупівель обумовлено тим, що предметом закупівлі є високоспецифічні лікарські засоби, тому для забезпечення можливості постачання життєво необхідних лікарських засобів в умовах військового стану, у зазначені в тендерній документації строки, Замовником встановлено вимогу щодо надання такого Гарантійного листа. Надання такого листа виробником чи його уповноваженим представником свідчить про те, що виробник лікарських засобів проінформований про наміри Департаменту придбати такі лікарські засоби у кількості та в строки, встановлені в тендерній документації, та готовий здійснити виготовлення та вчасне постачання цих лікарських засобів; невиконання яких, тягне за собою штрафні санкції згідно Пункту 8. Відповідальність сторін, Проекту договору до Закупівлі. По-друге, рішення Колегії не встановлюють норм права, тобто, Колегія лише здійснює розгляд конкретних скарг на конкретні вимоги тендерної документації конкретних торгів у сукупності з поясненнями замовників, наданими щодо оскаржуваних положень тендерної документації. Наприклад, Колегією було здійснено розгляд скарги UA-2018-08-16-002332-b.a1, у якій, окрім іншого, розглядалось питання щодо начебто невідповідності вимогам законодавства та дискримінаційності вимоги, щодо надання Гарантійних листів, які були встановлені Замовником у тендерній документації на проведення відкритих торгів згідно оголошення № UA-2018-08-16-002332-b. При цьому, у результаті розгляду вищезазначеної скарги, Колегією встановлено відсутність порушень законодавства та дискримінаційності вимоги, щодо надання Гарантійних листів та відмовлено у задоволенні скарги в цілому. По-третє, ані Законом, ані іншими нормативно-правовими актами в сфері публічних закупівель не встановлено обов’язок Замовника щодо зазначення в тендерній документації обґрунтування доцільності встановлення кваліфікаційних вимог та способу їх документального підтвердження. В-четверте, ми вправі зазначати вимоги, які зможуть захистити від фальсифікату, а гарантійний лист від виробника надає впевненості в цьому. Таким чином, спираючись на все вищенаведене наголошуємо, що вимога тендерної документації Закупівлі стосовно надання гарантійного листа виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, а у разі надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів) додаткового надання авторизаційного листа від виробника чи заявника держаної реєстрації, є такою, що цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі і щодо дотримання принципів здійснення закупівель, встановлених частиною третьою ст. 5 та частиною четвертою ст. 22 вищезазначеного Закону. Ваша компанія - є досвідчений учасник, який був учасником та переможцем в багатьох закупівлях, в тому числі і проведених Замовником, і цей пункт Вимог не заважав Вашій участі та перемозі. Враховуючи вищевикладене скаржник не довів, яким чином наведені вище дії Замовника порушують його права та законні інтереси та перешкоджають подати свою пропозицію конкурсних торгів
Статус вимоги: Відхилено