• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою території на вул. Молодіжна, 43, 45 в м. Івано-Франківську

Завершена

2 879 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2023 17:14 - 03.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискимінаційні вимоги!!!

Номер: 9c9fbe0520e145c8b8974dc272893a42
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-29-011656-a.a1
Назва: Дискимінаційні вимоги!!!
Вимога:
Замовником - Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, встановлено вимогу - Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 9, Тендерної документації Замовника), на закупівлю послуг: «Послуги з благоустрою території на вул. Молодіжна, 43, 45 в м. Івано-Франківську» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-29-011656-a), передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції подає довідку в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Замовника та Учасника до завершення періоду подачі пропозицій, що суперечить п. 1 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушується конфіденційність інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій, та не дає можливості Електронній системі закупівель гарантувати цілісність даних про учасників. Також, у випадку якщо учасник закупівлі знаходиться територіально в іншому обласному центрі, і не має можливості відвідати даний об’єкт, дана вимога встановлює неможливість участі такого учасника в закупівлі, а це суперечить законодавству, та призводить до не рівної конкуренції, порушується антикорупційне законодавство. Вважаєм такі дії Замовника протизаконними, та такими що суперечать основним принципам (збереження конфіденційності інформації про учасників) Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо зняти встановлену Замовником вищезгадану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вашу вимогу про усунення порушення № UA-2023-08-29-011656-a.a1 по закупівлі «Послуги з благоустрою території на вул. Молодіжна, 43, 45 в м. Івано-Франківську» (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Закупівля). Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі - Закон), який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади; Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з абзацом 1 п.28 Особливостей, тендерна документація відкритих торгів формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Правовою нормою абзацу 1ч.3 ст.28 Закону надано Замовнику право зазначати у тендерній документації іншу інформацію, окрім тієї, що перелічена в ч.1-2 ст. 22 Закону, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі зазначеної норми Замовником у тендерній документації встановлено до Учасників вимогу про огляд об’єкта, на якому будуть надаватися послуги, та подання у складі тендерної пропозиції довідки про огляд об’єкта, підписаної Замовником та уповноваженою особою Учасника, що підписала тендерну пропозицію. Встановлення такої вимоги до Учасників зумовлена необхідністю усвідомлення та ознайомлення Учасниками з особливостями місця надання послуг, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці, де надаватимуться послуги (наявність дерев, кущів тощо) та оцінити Учаснику власні спроможності щодо можливості ним належного надання послуг на об’єкті, в т.ч. якісно та в строк, а також виявити потенційні проблемні питання, які можуть виникнути в процесі виконання договору про закупівлю. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування оптимальної ціни своєї тендерної пропозиції згідно з технічною специфікацією та складання Переможцем графіка надання послуг з урахуванням встановлених замовником строків, що водночас мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. Огляд об’єкта до завершення періоду подачі пропозицій дозволяє Учасникам звернутися до Замовника в установленому Законом та тендерною документацією порядку для отримання роз’яснень та відповідей на запитання, які виникли в Учасників під час огляду об’єкта. Звертаємо увагу, що Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, та огляд об’єкта. Розташування Учасників в інших регіонах України не є перешкодою для огляду об’єкта, оскільки якщо таким Учасником – потенційним Переможцем, буде висловлений намір надавати послуги, що є предметом Закупівлі, шляхом подання тендерної пропозиції, яка буде визнана найбільш економічно вигідною, зазначені Учасники повинні подбати про забезпечення матеріалами, ресурсами та працівниками на об’єкті. Якщо в Учасника відсутня можливість відвідати об’єкт, то це може свідчити про небажання або неспроможність виконувати належно договірні зобов’язання, якісно та в строк, що водночас мінімізує ризики Замовника укласти договір про закупівлю із недобросовісним виконавцем. Отже, враховуючи вище викладене, дії Замовника, щодо встановлення до Учасників вимоги про огляд об’єкта, на якому будуть надаватися послуги, та подання у складі тендерної пропозиції довідки про огляд об’єкта, підписаної Замовником та уповноваженою особою Учасника, що підписала тендерну пропозицію, є правомірними та не дискримінаційними, такими, що в жодному разі не порушують принципи публічних закупівель, а навпаки сприяють Учасникам правильно розрахувати ціну тендерної пропозиції з урахуванням технічної специфікації та мінімізувати ризики Учасників щодо їх спроможності надати послуги належно, якісно та в строк.
Статус вимоги: Відхилено