-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи (береза, граб)
Торги не відбулися
1 189 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 947.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 947.50 UAH
Період оскарження:
29.08.2023 15:13 - 09.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення порушення умов закупівлі відповідно до п 29 Особливостей
Номер:
7d433c5f5239441c9d4ce09f073064a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-008968-a.b3
Назва:
Усунення порушення умов закупівлі відповідно до п 29 Особливостей
Вимога:
Прошу внести зміни в ТД та привести її у відповідність до вимог п. 29 Особливостей, оскільки кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст. 16 Закону в даній закупівлі може бути лише одна - наявність виконання аналогічного договору! Згідно Додатку 3 Технічні вимоги, п. 5 Замовник вимагає - Автотранспортні засоби (лісовози, самоскиди), що зможуть перевозити деревину, орієнтовно 10 одиниць. На підтвердження критерію: Учасник надає реєстраційні відомості на транспортні засоби. Ця вимога є прихованим кваліфікаційним критерієм та повністью повторює кваліфікаційну вимогу, яку Замовник прибрав з ТД на виконання попередньої вимоги. Враховуючи те, що стосовно зазначеного вже було висунуто Вимогу, яку Замовник зобов'язався задовільнити та внести відповідні зміни у ТД, вважаємо, що Замовник не виконав умови попередньої вимоги. У разі якщо Замовник буде і надалі намагатись приховати кваліфікаційні критерії у тексті ТД, будемо змушені подати Скаргу до АМК про порушення Замовником умов закупівлі. Враховуючи зазначене нами та наявний досвід оскарження подібних випадків, ми впевнені в тому , що АМК зобов'яже Замовника влучити з тексту ТД підтвердження наявності в Учасника автотранспортних засобів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 57.pdf 07.09.2023 14:22
Дата подачі:
05.09.2023 11:56
Вирішення:
Відповідно до Додатку №2 Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 47 Особливостей та статею 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено один кваліфікаційний критерій а саме по ст. 16 :- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Стосовно Додатку №3 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ предмета закупівлі та згідно зч. 3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік
документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Дана вимога
дозволить отримати належну кількість та своєчасність поставки товару. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою своєчасного і повноцінного виконання договірних зобов’язань учасником, оскільки предметом даної закупівлі є досить велика кількість деревини, яку потрібно поставити в короткі строки до початку опалювального сезону за допомогою використання даних транспортних засобів. А також підтверджує спроможність учасника, враховуючи великий обсяг закупівлі, велику кількість місць поставки товарів за різними адресами та короткий термін поставки на даних Автотранспортних засобах, своєчасно поставити товар і відповідно, виконання учасником договірних зобов’язань.
Замовник вважає, що саме відсутність відповідних Автотранспортних засобів впливає на строки виконання постачання товару, або взагалі унеможливлює їх виконання. Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Вимогу Учасника щодо внесення змін у Тендерну документацію по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: 03410000 -7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи (береза, граб)) не задовільнити .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення порушення по п 29 Ососбливостей
Номер:
f001b8798ae341b2a2c85ab1cddbfa54
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-008968-a.b2
Назва:
Усунення порушення по п 29 Ососбливостей
Вимога:
Прошу внести зміни в ТД та привести її у відповідність до вимог п. 29 Особливостей, оскільки кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст. 16 Закону в даній закупівлі може бути лише одна - наявність виконання аналогічного договору! Згідно Додатку 3 Технічні вимоги, п. 5 Замовник вимагає - Автотранспортні засоби (лісовози, самоскиди), що зможуть перевозити деревину, орієнтовно 10 одиниць. На підтвердження критерію: Учасник надає реєстраційні відомості на транспортні засоби. Ця вимога є прихованим кваліфікаційним критерієм. Враховуючи те, що стосовно зазначеного вже було висунуто Вимогу, яку Замовник зобов'язався задовільнити та внести відповідні зміни у ТД, вважаємо, що Замовник не виконав умови попередньої вимоги. У разі якщо Замовник буде і надалі намагатись приховати кваліфікаційні критерії у тексті ТД, будемо змушені подати Скаргу до АМК про порушення Замовником умов закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №56.pdf 05.09.2023 11:42
Дата подачі:
02.09.2023 08:11
Вирішення:
Замовник не приховував від Учасника кваліфікаційні критерії, а чітко зазначив в Протоколі змін №55 від 01.09.2023 року та вніс в Тендерну документацію в новій редакції.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Виходячи зі технічної специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Усунення порушень та уточнення умов закупівлі
Номер:
36aca79483d3422f947858cdcb1d5f6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-008968-a.c1
Назва:
Усунення порушень та уточнення умов закупівлі
Вимога:
Доброго дня, 1. Прошу внести зміни в ТД та привести її у відповідність до вимог п. 29 Особливостей, оскільки кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст. 16 Закону в даній закупівлі може бути лише одна - наявність виконання аналогічного договору! У Вас зазначені критерії які прямо заборонені Особливостями. 2. На сторінці закупівлі у системі електроних закупівель зазначено кількість товару 195м3, що не відповідає кількості товару, що закуповується згідно ТД. Прошу виправити кількість товару на сторінці закупівлі. 3. Згідно Додатку 3 Замовник вимагає від Учасника надання сертифікату FSC та Лісорубних квитків. Звертаю увагу Замовника на те, що зазначені документи отримують лише постійні та/або тимчасові лісокористувачі. Прошу надати роз'яснення з боку Замовника, чи можуть потенційні Учасники які не є постійними та/або тимчасовими лісокористувачами приймати участь у закупівлі та надавати на вимогу Замовника зазначені документи, які видані не на їх ім'я а на ім'я постійних та/або тимчасових лісокористувачів? Якщо не можуть то це створює дискримінаційні умови, щодо потенційних Учасників які не є правовласниками зазначених документів та суттєво звужує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №54.pdf 01.09.2023 13:54
Дата подачі:
30.08.2023 09:59
Вирішення:
На рахунок першого запитання та другого, Замовник внесе зміни у Тендерну документацію та приведе її у відповідність.
Стосовно третього запитання Стандарти лісової сертифікації розроблені міжнародним лідером у цій галузі – FSC (Forest Stewardship Council) – некомерційною неурядовою організацією, яка була створена у 1993 році, у зв’язку з погіршенням стану навколишнього природного середовища та масовим винищенням лісів планети, особливо в тропічній зоні, з метою просування відповідального управління лісами у всьому світі. FSC є міжнародною, неурядовою та не комерційною організацією, метою якої є просування відповідального ведення лісового господарства в лісах світу завдяки добровільній лісовій сертифікації. Відповідно лісова сертифікація за схемою FSC підпадає під дію статті 24 “Добровільна оцінка відповідності” Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Законодавство України передбачає і заохочує добровільну лісову сертифікації за схемою FSC. Так, стаття 56 Лісового Кодексу України унормовує лісову сертифікацію як оцінку відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Зазначення міжнародних вимог у законодавстві України на практиці втілюється в дотримання міжнародних стандартів FSC. Свідченням визнання лісової сертифікації є також Програма діяльності Кабінету Міністрів України, яка затверджена Постановою Верховної Ради України від 04.10.2019 р. № 188-IX, що містить ціль 9.7. «Українці зберігають природні екосистеми для нащадків», для якої одним із показників ефективності її досягнення є “збільшення лісистості та сертифікація лісів згідно з вимогами FSC”. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» а саме ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає відповідно за необхідне включити до тендерної документації». Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів. Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини. Крім того в тендерній документації зазначено, що якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа. Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради ради є бюджетною установою, яка фінансується виключно із місцевого бюджету та займається закупівлею дров для школи, тому з метою запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ненадання шкоди природньому середовищу та легальної заготівлі та поставки в навчальний заклад дров 1-ї групи , керуючись чинним законодавством України та враховуючи специфіку предмета закупівлі деревини, Замовник самостійно має право визначатися з переліком документів які повинен надати Учасник. Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку.
Учасники які не є постійними та/або тимчасовими лісокористувачами можуть приймати участь у закупівлі та надавати Замовника зазначені документи, які видані не на їх ім'я а на ім'я постійних та/або тимчасових лісокористувачів за наявності в них договору купівлі – продажу Деревини.
Вимогу Учасника щодо внесення змін у Тендерну документацію по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: 03410000 -7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1-ї групи (береза, граб)) задовільнити .
Статус вимоги:
Задоволено