-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструктивні пластини, гвинти
Завершена
560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 600.00 UAH
Період оскарження:
29.08.2023 14:37 - 03.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
d7a992ba1ee44e21ae3bb90ca63f0067
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-007977-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу стосовно сумісності із середовищами МРТ, яку необхідно підтвердити документами виробника, що неправомірно обмежує нас, як потенційного учасника, що має бажання взяти участь в даній закупівлі.
Провівши дослідження ринку, переглянувши закупівлі, які проводились раніше та проаналізувавши технічну документацію встановили, що технічні характеристики у сукупності всім вимогам Замовника відповідають тільки одному виробнику, а саме – Auxin, представники якого надають довідку про сумісність з середовищем МРТ.
В той же час на сайті виробника Auxin зазначено що дані дослідження сумісності з середовищем МРТ не проводились. Наприклад посилання:
https://www.auxein.com/wp-content/uploads/pdf_listing/Small-Large-Fragment-System-Locking-Compression-Plate-Non-Sterile.pdf
де зазанчено наступне:
MAGNETIC RESONANCE (MR) SAFETY AND COMPATIBILITY
In the event of exposure to foreseeable environmental conditions, such as magnetic fields, the user and/or patient should be informed of the following: PRECAUTIONS
This device system has not been evaluated for safety and compatibility in the MR environment.
This device system has not been tested for heating or migration in the MR environment.
There is a potential for heating and migration in the MR environment.
There is the potential for metal implants to create MR imaging artifactsin the vicinity of the implant.
Вважаємо ці довідки досить сумнівного походження і ми як учасник державних закупівель дані довідки вже оскаржуємо в судовому порядку
У зв’язку з цим, вважаємо, що вимоги Документації стосовно сумісності з середовищем МРТ є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників у даній закупівлі.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено такі принципи здійснення закупівель як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Відповідно до частини четвертої зазначеної статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також інші вимоги законодавства у сфері публічних закупівель
Таким чином, вимагаємо усунути дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації.
У випадку ігнорування нашої вимоги будемо змушені проінформувати відповідні органи про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розраховуємо на ваше виважене рішення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь2.PDF 01.09.2023 16:20
Дата подачі:
01.09.2023 15:40
Вирішення:
Відхилити вимогу. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (із змінами) (далі – Наказ).
Відповідно до п. 1 розділу II Наказу, передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Згідно з п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робітничих послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Учасник своєю скаргою пропонує відмовитись від призначення МРТ післяопераційним хворим на весь час носіння імплантів, незважаючи на те що проведення даної процедури часто є вкрай важливим діагностичним чинником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до МТВ
Номер:
7aceb46ffb77480884497bae899b6178
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-007977-a.c1
Назва:
Вимога до МТВ
Вимога:
Шановний Замовнику.
Хочемо звернути увагу на п.12 МТВ-Стрижень для малогомілкової та передпліччя (матеріал: титан) Ø 4; 5 мм; Довжина: від 180 до 260 мм; До складу стрижня малогомілкової та передпліччя входить: - 2.7мм кортикальний гвинт Довжина: від 16 до 34 мм; -1.5/2.7мм кортикальний гвинт Довжина: від 16 до 26 мм
Цей імплант рідко використовується в хірургії, тому у різних виробників дуже різняться розмірні лінійки.Ознайомившись з технічними специфікаціями різних виробників, ми ввжаємо, що дана вимога обмежує потенційне коло учасників і надає перевагу офіційному представнику компанії Auxein Долгоручко Р.П.
З оглядуна вище наведене просимо прийняти до розгляду аналоги імплантів інших виробників.В іншому разі ми будемо змушені подати скаргу на оскарження умов тендеру.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.PDF 01.09.2023 15:40
Дата подачі:
01.09.2023 12:05
Вирішення:
Доброго дня зазначені вимоги по МТВ в тендерній документації, щодо стрижня для малогомілкової та передпліччя (матеріал: титан) Ø 4; 5 мм; Довжина: від 180 до 260 мм; До складу стрижня малогомілкової та передпліччя входить: - 2.7мм кортикальний гвинт Довжина: від 16 до 34 мм; -1.5/2.7мм кортикальний гвинт Довжина: від 16 до 26 мм , це розмір не є ексклюзивним , оскільки його випускають багато виробників. Нам потрібні вироби з такими медично-технічними вимогами, які зазначені в тендерній документації в зв’язку з специфікацією нашої роботи.
2 Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (із змінами) (далі – Наказ).
Відповідно до п. 1 розділу II Наказу, передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Згідно з п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робітничих послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Отже, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, замовник керуючись своїм правом, формує предмет закупівлі в залежності від специфіки роботи закладу, відділень, обсягів та можливостей планових та екстрених поставок товару.
Стрижень для малогомілкової та передпліччя (матеріал: титан) Ø 4; 5 мм; Довжина: від 180 до 260 мм; До складу стрижня малогомілкової та передпліччя входить: - 2.7мм кортикальний гвинт Довжина: від 16 до 34 мм; -1.5/2.7мм кортикальний гвинт Довжина: від 16 до 26 мм не рідко використовується саме в травматології, не однократно постачався різними учасниками, розмірні лінійки представлені на рику . Вибирати стрижні із іншими розмірами, які не використовувались лікарським складом в/ч А1028 може становити ризик для пацієнтів.
Ми згодні розглянути товар будь – якого виробника належної якості окрім товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Статус вимоги:
Відхилено