• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підгузки, труси поглинаючі для дорослих

Підгузки для дорослих розмір 3 Large - 3000 шт Підгузки-трусики поглинальні для дорослих L - 3000 шт

Завершена

117 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 586.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2023 13:42 - 03.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення конкуренції

Номер: d857d7e34b08457b81e87fe37bfded23
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-29-006397-a.a1
Назва: Порушення конкуренції
Вимога:
ВИМОГА Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ч. 4 ст. 5 Закону передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При цьому, аналіз тендерної документації, зокрема вимоги до предмету закупівлі, свідчить про відверте встановлення Замовником вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі і нас. Так, згідно Додатку № 2 до тендерної документації у таблиці «Засоби для догляду за малюками (Підгузки, труси поглинаючі для дорослих)», позиція 2 - Труси поглинаючі для дорослих NORMAL L Large 100-135 см. Дана позиція по сукупності медико-технічних вимог, передбачених Замовником, відповідає виключно двом товарам, що пройшли підтвердження проведення оцінки відповідності вимогам технічного регламенту, затвердженого постановами КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013. Даний товар реалізується виключно двома ексклюзивним дистриб’юторами (уповноваженими представниками) і не має жодних аналогів, які за своїми медико-технічними характеристиками могли б розглядатися як еквівалент. В сукупності і окремо зазначені вище вимоги до предмету закупівлі призводять до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які, по-перше, мають договірні відносини лише з двома дистриб’юторами (уповноваженими представниками), або самі ексклюзивні дистриб’ютори (уповноважені представники) виробників даного товару в Україні і можуть отримати авторизаційний лист від даних дистриб’юторів (уповноважених представників) виробника в Україні. Це в свою чергу призводить до того, що коло потенційних учасників штучно і значно обмежується мінімальною кількістю. Такі дії замовника є дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише два учасники. Виходячи з вищевикладеного та на підставі ст.. 5, 22, 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1) Усунути порушення під час проведення тендеру і видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації шляхом внесення змін у позицію 2 – «Труси поглинаючі для дорослих NORMAL L Large 100-135», таблиці «Засоби для догляду за малюками (Підгузки, труси поглинаючі для дорослих)» Додатку № 2 до тендерної документації, а саме вказати: «Труси поглинаючі для дорослих L Large 110-150»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику, на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: ми, як Замовник, проводимо закупівлю підгузків для дорослих під відповідних пацієнтів відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання. Керуючись вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. № 1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами» закупівля здійснюється для потреб пацієнтів, які мають виражені порушення функцій органів людини та знаходяться під наглядом лікаря відділення стаціонарного догляду. Особи з інвалідністю та визначені категорії осіб забезпечуються медичними виробами з урахуванням їх індивідуальних потреб, фізичного стану, вікових категорій. Згідно ст. 23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах індивідуальної програми реабілітації. Враховуючи досвід використання нашими пацієнтами великої кількості підгузків різних торгових марок, визначено саме ті підгузки, які їм найкраще підходять ( в тому числі і за передбачуваними об’ємами талії – стегон). Крім того, були випадки, коли певні підгузки абсолютно не підходили нашим пацієнтам, викликаючи фізичні незручності (протікання, грудкування, спадання або інший дискомфорт) , що в свою чергу призводить до завдання шкоди здоров’ю пацієнтів (викликаючи подразнення, почервоніння шкіри, висипи). Для зазначених в тендерній документації підгузок розміром L вказаний обхват талії 100-150 см, оскільки завдяки защіпкам замовник має можливість самостійно регулювати приставання підгузку по обхвату талії. Для підгузок-трусиків вказати розширеніший обхват талії не можливо, оскільки самостійно замовник не має можливості відрегулювати приставання трусиків до тіла, тому вказаний обхват 100-135 см. Це ті параметри,які дозволяють підібрати нашим пацієнтам потрібний розмір з урахуванням їх індивідуальних потреб. Тому дбаючи в першу чергу про фізичний комфорт та здоров’я наших пацієнтів, ми зацікавлені в закупівлі товару саме з вказаними нами технічними та якісними характеристиками. Кожна із зазначених Замовником характеристик має суттєве значення для здоров’я наших пацієнтів та передбачає придбання якісного товару, який необхідний для щоденного невідкладного використання. Внесення змін до технічних характеристик, а саме зміна параметрів обхвату талії з 100-135 см на 110-150 см призведе до купівлі непотрібного Замовнику товару, який не буде використаний для догляду за особами похилого віку, особами з інвалідністю, оскільки не відповідатиме їхнім індивідуальним потребам та фізіологічним особливостям. У додатку 2 відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника підгузків або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики оригіналу або еквіваленту, тобто передбачена можливість для Учасників надавати еквівалент зазначеного товару. На ринку достатньо виробників підгузок та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками. Саме вказані параметри повністю відповідають потребам Замовника, з урахуванням фізіологічних особливостей вразливих категорій населення, які потребують стороннього догляду. Таким чином, вимогу щодо зміни показників, зазначених у додатку 2 вважати недоцільною, адже такі зміни призведуть до закупівлі непотрібного товару, нераціонального використання бюджетних коштів, неналежного догляду за підопічними особами та погіршення стану здоров’я пацієнтів закладу. Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного товару для потреб пацієнтів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.09.2023 08:03