-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)
Торги відмінено
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2018 11:59 - 12.04.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника з приводу усунення порушень Законодавства в тендерній документації
Номер:
3bb6eaea393846cdac59993c9c8bf8d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-26-000232-c.a2
Назва:
Вимога до Замовника з приводу усунення порушень Законодавства в тендерній документації
Вимога:
В частині III (інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1) зокрема, Замовником зазначено (дослівно):
Після проведення електронного аукціону у період розгляду пропозиції учасника надається:
• Зразки товару для тестування (Учасник надає зразки за кожним найменуванням згідно технічних вимог (Додаток 3) та у відповідності до своєї пропозиції за адресою:
14013, м. Чернігів, пр. перемоги, 141, каб. 420.
Випробування товару буде проводитись у присутності представника Учасника та за рахунок Учасника.
1. Вважаємо, що використання в одному контексті термінів тестування/випробування - є маніпулюванням, яке може бути використане замовником з метою ухилення від дотримання ним вимог чинного законодавства при оцінюванні учасника, так як є незрозумілим – що, все ж таки буде проводитися, та порушує ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до визначень Закону від 15.01.2015 № 124-VIII Про технічні регламенти та оцінку відповідності:
випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою;
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
Терміну тестування, який використано Замовником Законом не визначено, а тому його використовування Замовником – е некоректним.
Текст технічної документації, а саме ч. ІІІ повинно бути відкориговане у відповідності до визначень Закону.
3. Випробування за рахунок учасника – не передбачено Законом.
Визнаючи за Замовником право на випробування продукції за власний кошт, хочемо, водночас, зазначити, що спроба спонукання учасника до оплати (здійснення витрат) не потрібних йому послуг – суперечить діючому законодавству. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень і спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено Законодавством.
Вимагаємо прибрати з тексту технічної документації, а саме ч. ІІІ, вимогу про проведення випробувань за рахунок Учасника.
Відповідно до змісту ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» одними з принципів здійснення закупівель є:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо привести тендерну документацію Замовника, у відповідність чинному Законодавству, в термін, що відповідно, передбачено процедурою – тобто, до 12 - 00 год. 06.04.2018 року.
У випадку ігнорування Вами наших законних вимог, залишаємо за собою право скористатися можливостями, передбаченими Законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2018 13:27
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Хочемо звернути вашу увагу на тлумаченні вжитих Замовником термінів у Тендерній документації:
термін «тестування» застосовується для визначення відповідності предмета випробування заданим специфікаціям.
термін «випробування» застосовується для визначення технологічних і експлуатаційних властивостей матеріалів, речовин та ін.
Отже, за своїм змістом вказані поняття є синонімами, а тому Замовником вживалися в одному ряду, розуміючи під ними один і той же зміст.
Дійсно, для підтвердження якості товару та відповідності його встановленим вимогам, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються сертифікати відповідності, технічні висновки та ін. документи, що підтверджують якість Товару.
Однак, враховуючи той факт, що закупівля товарів здійснюється за бюджетні кошти для задоволення потреб закладів освіти, розуміючи конкуренцію на ринку та недобросовісність деяких Учасників, управління освіти Чернігівської міської ради має на меті не лише закупівлю товарів за найнижчою ціною, а товарів, якість яких відповідає визначеним у тендерній документації вимогам.
Зазначена у Тендерній документації вимога Замовника щодо надання Учасником на етапі кваліфікації зразків товару дозволить безпосередньо впевнитися у якості Товару шляхом передачі його на відповідне випробування.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Тож для розгляду тендерної пропозиції та проведення випробувань Замовник має 25 днів, що є достатнім часом для проведення випробувань у сертифікованій на це установі.
У разі незгоди з прийнятим тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради рішенням, Ви маєте право його оскаржити у порядку передбаченому ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Усунення порушеннь з питаннь державних закупівель
Номер:
4e4c64c3c50746fd89ef8e9e1915cece
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-26-000232-c.a1
Назва:
Усунення порушеннь з питаннь державних закупівель
Вимога:
Замовник оголосив процедуру закупівлі (Номер у ЦБД UA-2018-03-19-002201-c) на закупівлю "44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)". По данній процедурі закупівлі була подана скарга до Антимонопольного комітету України. В свою чергу Замовник, не відмінівші вищевказану процедуру закупівлі, оголошує аналогічну процедуру закупівлі на закупівлю "44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)" (Номер у ЦБД UA-2018-03-26-000232-c) за аналогічною кількістю, асортиментом товару, бюджетом закупівлі, місцями доставки, що і в закупівлі - Номер у ЦБД UA-2018-03-19-002201-c, що є порушенням Закону "Про публічні закупівлі". На підставі вищевикладеного та керуючись статттею 23 Закону "Про публічні закупівлі" просимо розяснити: 1.) процедура закупівлі (Номер у ЦБД UA-2018-03-19-002201-c) на закупівлю "44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті) є аналогічною з процедурою закупівлі (Номер у ЦБД UA-2018-03-26-000232-c) на закупівлю "44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)". 2.) Чому у процедурі закупівлі (Номер у ЦБД UA-2018-03-19-002201-c) на закупівлю "44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті) та у процедурі закупівлі (Номер у ЦБД UA-2018-03-26-000232-c) на закупівлю "44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)" аналогічна кількість, асортимент товару, бюджет закупівлі, місця доставки та однакова кількість поставки товару до кожного місця поставки? 3.) Чи є помилкове одне з двох оголошеннь опубліковане Замовником: або оголошення за Номер у ЦБД UA-2018-03-19-002201-c або оголошення Номер у ЦБД UA-2018-03-26-000232-c???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2018 09:37
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Дійсно, вказані у Вашій вимозі закупівлі є аналогічним (за предметом закупівлі, вартістю, кількістю та асортиментом фарби).
Підтверджуємо той факт, що на закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-19-002201-c) подано скаргу до Органу оскарження.
У той же час обидві закупівлі не втрачають актуальності, оскільки друга закупівля оголошена з метою вчасного забезпечення закладів освіти міста Чернігова лакофарбовими виробами, що у свою чергу не суперечить вимогам чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено