-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) Криворізької гімназії № 8 Криворізької міської ради (приміщення ІІ)
Завершена
660 008.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 300.04 UAH
Період оскарження:
29.08.2023 11:06 - 03.09.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
неправомірнв дискваліфікація
Номер:
56b3da4eea97489383bf140140afc675
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-29-003303-a.b1
Назва:
неправомірнв дискваліфікація
Вимога:
Замовником, проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД МАРКЕТ КР» (далі – Учасник) та згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 262 від 19.09.2023 (далі – Протокол) учасника було дискваліфіковано. Вважаємо так рішення незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «БУД МАРКЕТ КР», а також таким, що порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Протоколу, Учасник начебто змінив обсяги робіт/послуг ,які зазначались Замовником у додатку 2 до тендерної документації. Однак, згідно Вимог до організації надання послуг, зазначених у Дод.2, послуги повинні надаватися з дотриманням правил і норм техніки безпеки та інших норм чинного законодавства. Виконавець, при наданні послуг, повинен забезпечити кваліфікований підхід до проведення поточного ремонту та підготовчих робіт, в тому числі відключення, при необхідності, об’єктів від електромереж.
Виконавець несе відповідальність за належне, якісне надання послуг, а також повну відповідальність перед третіми особами за заподіяну їм (їх здоров’ю та життю) та/або їх майну шкоду; також виконавець несе повну матеріальну відповідальність за збереження та цілісність об’єктів (а також майна, що у них знаходиться).
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати роботи/послуги, розраховується виходячи з обсягів робіт/послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах по об`єкту замовника та поточних цін на них з урахуванням усіх витрат та ризиків учасника, та є твердою.
Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в Технічному завданні Замовника. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт/послуг з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями. Будь-які не враховані у ціні пропозиції витрати додатково сплачуватись не будуть.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до технічного завдання, технології виконання робіт/послуг, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт/послуг, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт/послуг, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Наголошуємо на тому, що пропозиція ТОВ «БУД МАРКЕТ КР» у повному обсязі відповідає умовам Документації в цій частині, та вважаємо, що відхилення нашої тендерної пропозиції є безпідставним та неправомірним, оскільки Учасник не порушив умови тендерної документації Замовника, тому що надана в складі пропозиції кошторисна документація , розрахована на підставі кошторисних норм України. Настанова з визначення вартості будівництва від 01.11.2021 №281. Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що:
1. Згідно норми КБ21-2-7 «Прокладання вініпластових труб, що поставляються нормалізованими елементами в комплекті, по стінах і колонах із кріпленням накладними скобами, діаметр умовного проходу до 25 мм» враховується Перфоратор електромагнітний з нормою витрат 8,8 маш-год на обсяг 0,829 100 м дорівнює 7,2952 маш-год.
2. Згідно норми КБ21-2-7 «Прокладання вініпластових труб, що поставляються нормалізованими елементами в комплекті, по стінах і колонах із кріпленням накладними скобами, діаметр умовного проходу до 25 мм» враховується Пістолет монтажний з нормою витрат 4,48 маш-год на обсяг 0,829 100 м дорівнює 3,71392 маш-год.
3. Згідно норми КБ11-29-2 «Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт» враховується Пилка дискова електрична з нормою витрат 15,78 маш-год на обсяг 1,9399 100 м2, що дорівнює 30,611622 маш-год.
Нормами КБ11-29-2, КБ15-56-5, КБ15-56-3, КБ10-28-1, КБ10-28-2 враховуються Дрилі електричні з нормою витрат які відповідають Державним ресурсним елементним кошторисним нормам Перфоратори електричні тощо.
Повідомляємо, що Підрядник самостійно визначає часи експлуатації будівельних машин та механізмів розраховані з урахуванням ресурсних елементних кошторисних норм, що відповідають вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Тендерна документація замовника не містила окремих вимог до коефіцієнтів для витрат ресурсів (машини механізми). а тільки передбачала, , що усі розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»
Механізми враховані у складi загальновиробничих витрат прийняті згідно технічного завдання та відповідно Державним ресурсним елементним кошторисним нормам. Якщо замовник враховує підвищувальні коефіцієнти, то потрібно уточнювати таке тендерною документацією. В будь-якому випадку норми що не враховують підвищувальні коефіцієнти не можна вважати порушенням, а навіть навпаки
Враховуючи зазначене, підготовлена нами кошторисна документація відповідає вимогам тендерної документації, а також відповідним чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва.
ТОВ "БУД МАРКЕТ КР" на виконання вимог тендерної документації надано весь перелік необхідних документів передбачених тендерною документацією, в тому числі документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, Замовником безпідставно було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БУД МАРКЕТ КР». Прийняте уповноваженою особою Замовника рішення є неправомірним і підлягає скасуванню.
Таким чином, вимагаємо скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «БУД МАРКЕТ КР»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2023 12:01
Опис причини скасування:
відкликання вимоги
Дата скасування:
14.09.2023 12:20