• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33159000-9 Системи для клінічних хімічних аналізів, 15622100-5 Глюкоза та продукція з глюкози, 24960000-1 Хімічна продукція різна

33159000-9 Системи для клінічних хімічних аналізів, 15622100-5 Глюкоза та продукція з глюкози, 24960000-1 Хімічна продукція різна

Завершена

118 403.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 184.03 UAH
Період оскарження: 27.03.2018 17:02 - 31.03.2018 16:34
Вимога
Вирішена

гарантійний лист

Номер: 59cb7322c1194724bb5eb8cbb6747d06
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-002925-b.b1
Назва: гарантійний лист
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику. Просимо видалити з тендерної документації вимогу надання гарантійних листів виробника, бо вона штучно дуже обмежує коло потенційних постачальників, тому що зазвичай виробник видає гарант.лист лише одному учаснику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу №82366 від 29.03.2018року Тендерний комітет Буринської центральної районної лікарні ім. проф. М.П. Новаченка надає роз’яснення щодо тендерної документації (Додатку 2) на закупівлю UA-2018-03-27-002925-b ДК 021:2015 - 33159000-9 Системи для клінічних хімічних аналізів, 15622100-5 Глюкоза та продукція з глюкози, 24960000-1 Хімічна продукція різна, а саме: «з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника або його офіційного представника на території України (а під час укладання договору – оригінал цього гарантійного листа) наданого безпосередньо на ці торги, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з технічними характеристиками та в терміни, визначені замовниками торгів з посиланням на номер електронних торгів та замовника». Повідомляємо, що тендерна документація складалася з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вказана вимога у тендерній документації не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дистриб'ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє. Розглянувши Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – АМКУ) від 31.03.2016 року №618-р/пк-ск так відповідно до вищевказаного Рішення не має жодних підстав вважати нашу вимогу дискримінаційною. Також, хочемо зазначити, що дане питання вже підіймалося і розглядалося в АМКУ та рішенням якого, скарга не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси потенційних учасників, про що свідчить Рішення АМКУ №782-р/пк-ск від 27.05.2017 року та Рішення АМКУ №975-р/пк-ск від 16.05.2016 року. Відповідно до вищевикладеного тендерний комітет не має наміру вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено