-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви та посуд
Завершена
13 550.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 3% або 406.50 UAH
мін. крок: 3% або 406.50 UAH
Період оскарження:
19.03.2018 16:37 - 22.03.2018 16:33
Вимога
Вирішена
Вимагаємо прибрати вимогу гарантійний листів виробників.
Номер:
a9bae4a30bbd474bbbbfb12869122310
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-19-002579-c.b2
Назва:
Вимагаємо прибрати вимогу гарантійний листів виробників.
Вимога:
Жоден нормативний акт або жоден Закон України не описує гарантійні листи виробників як засіб захисту від фальсифікованої продукції або для гарантування своєчасності постачання.
Підтвердження спроможності Учасника виконати договір описується у ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме у статті 16. Вся відповідальність та штрафні санкції за несвоєчасне постачання описуються у договорі.
Відповідальність за постачання фальсифікованої продукції також прописується у чинному законодавстві. Оригінальність продукції у разі виникнення претензій підтверджуються первинними документами.
Гарантійні листи жодним образом не мають вплив на граничну націнку. Якщо є обмеження на граничну націнку на товар то це регламентується законодавством.
Отже все що Ви, шановний Замовник, приводите у своїх доводах є ніщо інше ніж намагання за гарними словами приховати дискримінаційні вимоги для спотворення процедури закупівлі та для обрання свого переможця. Це все свідчить що в Вашій установі Прозоро не працює. Замість цього працює відлагоджена схема «домашніх» тендерів, та як наслідок розтрата бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 14:56
Вирішення:
Також жоден нормативний акт або жоден Закон України не заперечує вимагати від учасників гарантійного листа від виробника, яким вони підтверджували походження товару та його належну якість. Закон України «Про Публічні закупівлі», на який ви посилаєтесь, установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону.Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складає 13 550,00 гривень, то дана закупівля взагалі не підпадає під дію вищезгаданого закону. Отже, зроблені Вами посилання на норми Закону, зокрема на ст. 16 є безпідставними. З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом не регулюється здійснення допорогових закупівель, застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35. Відповідно до п.6.4. Порядку замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника перед замовником. Для унеможливлення постачання замовником фальсифікованої продукції та надання якісного медичного обслуговування закладом, таке забезпечення пропозиції було встановлено в технічних вимогах до товару – надання учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа від виробника, яким він підтверджував походження товару та його належну якість. Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання медичних виробів невідомого походження. Згідно п.6.9. Порядку, пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Ми не вбачаємо в нашій вимозі порушення діючого законодавства, а лише користуємось своїм законним правом на отримання якісного товару. Разом з тим, Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість отримання зазначеного гарантійного листа від виробника та неможливість виконати зазначену умову Документації та не дововедено, яким чином дана вимога перешкоджає Вам взяти участь у Процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги
Номер:
ff2f2ceb81bb473b876e7436d0f21479
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-19-002579-c.b1
Назва:
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги
Вимога:
Для проведення ПРОЗОРИХ торгів вимагаємо прибрати вимогу про надання гарантійних листів постачальника або їх офіційних представників «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація». Ця вимога обмежує нас як учасника. Ми не можемо реалізувати весь відведений системою прозоро час для підготовки документації, тому що підготовка цієї документації залежить від третьої сторони. Це є порушення принципів системи Прозоро. Кожен Учасник який проводить господарську діяльність може підтвердити оригінальність продукції первинними документами.
Якщо Замовник хоче гарантій то просимо змінити вимогу надання Гарантійний листів на підтвердження Учасниками відповідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: наявності матеріально технічної бази, працівників відповідної кваліфікації та досвіду виконання аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2018 13:12
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу про усунення дискримінаційної вимоги щодо надання гарантійного листа на закупівлю «код ДК 021:2015 - ДК 021:2015: 33695000-8 Продукція медичного призначення, крім лікарських засобів» інформуємо, що дана вимога формується з урахуванням принципів публічних закупівель та з метою: 1. Уникнення поставки низькоякісного товару. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та медикотехнічним вимогам предмету закупівлі. 2. Забезпечення високої якості реагентів та продуктів хімічних, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. 3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ). 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, нашим закладом не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учасникам аукціонів. Надання гарантійного листа виробника (представництва, дилера, офіційного дистриб’ютора філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання реактивів лабораторних невідомого походження. Крім добросовісної конкуренції серед учасників, максімальної економії та ефектівності, відкритісті ті прозорісті нам, як Замовнику бажано отримувати якісний товар, так як низька ціна товару це не ознака якості.
Статус вимоги:
Відхилено