-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя різне
код за ДК 021:2015 - 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя різне)
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 200.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2023 15:04 - 02.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
3. Висновок державної санітарно-гігієнічної служби на кожне найменування товару
Номер:
01e40fd88b2c4b2488171c17c428b1c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-28-008611-a.a1
Назва:
3. Висновок державної санітарно-гігієнічної служби на кожне найменування товару
Вимога:
Доброго дня Шановний Замовник,
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах № UA-2023-08-28-008611-a на закупівлю код за ДК 021:2015 - 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя різне) де Замовником виступає Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України".
У ДОДАТКУ 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, пункті 3. Вимоги до кваліфікаційної частини щодо учасника. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі:
підпуктом.3.3, Замовником вимагається надання учасниками у складі пропозиції : Висновку державної санітарно-гігієнічної служби на кожне найменування товару (в 1 висновку може міститися інформація щодо декількох найменувань товару).
Звертаємо Вашу увагу на те, що чинним законодавством України передбачено отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а не Висновку державної санітарно-гігієнічної служби. Крім того, на папір та канцтовари Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи за діючим законодавством не є обов’язковим.
Наша компанія є імпортером канцелярського приладдя, та може запропонувати найнижчу ціну по багатьох позиціях, відповідно до технічних вимог Замовника.
В зв’язку з військовим станом в країні, отримання зазначеного Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи займає щонайменше декілька місяців, що не дає нам змогу підготувати тендерну пропозицію належним чином, та прийняти участь у закупівлі.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що суттєво зменшує кількість учасників, яка порушує Статтю 5 Закону про публічні закупівлі, Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Таким чином просимо Шановного Замовника, внести зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме: виключити з документації вимогу про наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товари.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 29.08.2023 13:32
Дата подачі:
29.08.2023 13:32
Вирішення:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновок СЕС, гігіенічний сертифікат, санітарний висновок тощо) – документ Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів, що визначає відповідність або невідповідність об’єкта експертизи санітарно-гігієнічним і медичним вимогам.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної служби може бути виданий на будь-яку діяльність, технологію, продукцію, сировину, проекти нормативних документів, які можуть вплинути на здоров’я людини, та відповідно на здоров’я працівників Замовника. Встановлення вимоги про надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що є предметом закупівлі, не суперечить чинному законодавству України. Тому, дана вимога не є дискримінаційною та не може бути виключена Замовником.
Відповідно до п.3 част. 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Відповідно до част. 1 статті 23 Закону «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.»
Вимоги щодо якості товару не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні умови не містять конкретної назви товару та марки.
У випадку, якщо технічна частина цієї тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у свої пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти.
Замовник встановлює технічні вимоги до предмета закупівлі товарів, відповідно до потреб Замовника, а не наявності товарів у конкретного Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено