-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 15110000-2 - М'ясо (М'ясо свинини, Філе куряче)
Завершена
425 306.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 253.06 UAH
мін. крок: 1% або 4 253.06 UAH
Період оскарження:
27.02.2018 15:35 - 11.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Номер:
5992239533c24349998f12ef6b323d52
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-27-001545-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ФОП Штефан Н.С. не відповідає умовам тендерної документації, однак Ви повторно та, неодноразово ігноруючи чинне законодавство України, приймаєте незаконне рішення.
Невідповідність тендерної пропозиції полягає у наступному:
1. У складі тендерної пропозиції всупереч вимозі, встановленій у додатку 3 до тендерної документації відсутні сертифікати якості на товар, що є предметом закупівлі.
Повідомляємо, що експлуатаційний дозвіл та сертифікат якості це зовсім різні документи, які не мають ніякого відношення один до іншого.
Окрім того, у тендерній документації зазначено, що " у разі якщо учасник не повинен складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів"
Ця умова стосується лише тих документів, які складаються безпосередньо учасником (наприклад: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази або лист згода про обробку персональних даних). Сертифікат якості - це документ, який складається виробником певного товару або іншим уповноваженим на це органом. ФОП Штефан Н.С. не є виробником, тому повинна надати у складі тендерної пропозиції сертифікат якості, який складається третьою особою (виробником), і аж ніяк не лист-роз’яснення .
Тому, по –перше, наданий ФОП Штефан Н.С.лист- роз’яснення щодо ненадання сертифікатів якості, не є відповідністю умовам тендерної документації. По –друге, не існує у чинному законодавстві України такого ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів». Існує ЗУ «Про основні принципи вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з яким наполегливо рекомендуємо ознайомитись і учаснику ФОП Штефан Н.С. і Замовнику, щоб у подальшому не приймати необгрунтованих та незаконних рішень.
Відповідно до частини 1 вищевказаного Закону України «Про основні принципи вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Але це ніяк не обов’язковий документ, що підтверджує якість (як зазначено у листі-поясненні ФОП Штефан Н.С., і з чого вона вирішила зробити таке припущення – невідомо).
2. У складі тендерній пропозиції, всупереч вимозі, встановленій у додатку 3 до тендерної документації, відсутнє документальне підтвердження факту санітарного утримання виробничих приміщень, обладнання та інвентаря.
3. Пунктом 6 Розділу третього тендерної документації встановлено пряму умову щодо надання у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик товару.
У складі пропозиції ФОП Штефан Н.С. відсутній детальний опис основних технічних характеристик товару.
Необгрунтованість та незаконність прийняття рішень замовника, у тому числі стосовно визначення ФОП Штефан Н.С. переможцем процедури закупівлі
UA-2018-02-27-001545-c З ЯВНИМИ ОЗНАКАМИ НЕВІДПОВІДНОСТІ УМОВАМ ДОКУМЕНТАЦІЇ,ЯКІ ЗАМОВНИК ІГНОРУЄ, а, також рішення та дії замовника разом з учасником ФОП Штефан Н.С. у процедурі закупівлі UA-2018-01-17-000818-b (яку замовник незаконно відмінив, не дочекавшись рішення Антимонопольного комітету України), є підставою вважати існування факту змови між замовником та ФОП Штефан Н.С., яка прослідковується неодноразово.
Наполегливо просимо переглянути пропозицію ФОП Штефан Н.С. та прийняти законне рішення про невідповідність її пропозиції умовам тендерної документації.
У інакшому випадку, вимушені будемо звернутись до правоохоронних органів України та Антимонопольного комітету України. У разі ігнорування замовником даного звернення, про це будуть повідомлені також органи прокуратури України та Державна аудиторська служба, для проведення перевірок та притягнення винних осіб до відповідальності.
Нагадуємо, що відповідно до статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність НЕСУТЬ ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУПЕРСОНАЛЬНО.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 21:46
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет прийняв рішення про її задоволення.
Статус вимоги:
Задоволено